Nettialustat ja autokaupat poisti ajoneuvon ilmoituksen tahallaan että saisivat ostajia. Ihmisiä jotka ei miettisi kuluja.
Hirvittävän tärkeä tieto kun polttoaineet maksaa saman, sekä diesel ei pysy kunnossa kaikella käytöllä. Dpf järjestelmä kerää pakoputkessa nokea ja siitä pääset maksamaan siis toisen keksimät hinnat.
Isoja pakujakin kannattaisi myydä bensa koneilla.
Muista, dieselin korkea ajoneuvovero
7
129
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän dieseleissä ole ajoneuvovero sen suurempi, kuin muillakaan. Käyttövoimavero taas on niin kova, että se sai minutkin luopumaan dieselistä. Nykyisin ajan sähköllä, ja siinä on käyttövoimavero kohtuullisempi.
- Anonyymi
Ja paljonko tuo sähköauto maksoi, joka tarjoaa "ilmaiset" kilsat?
Vakuuuksetkin ovat varmasti korkeammat kuin entisessä dieselautossasi. - Anonyymi
Minun ei tarvitse.luopua diiselistä " kovan" käyttövoimaveron takia 360 € / vuosi . Kun kulutus on vajaa 4,5 l / 100 km , niin tuo raha on pian säästetty verrattuna bensavehkeeseen . Sähköauton kokonaiskulut ovat niin suuret , ettei se minulle ole vaihtoehto .
- Anonyymi
Nettiautossa ajoneuvoveroa ei näy, mutta erään autoliikkeen sivuilla näkyy. Jos tieto on poistettu nettiautosta, niin vähän jää paska maku suuhun.
- Anonyymi
Nokivasara raksuttaa valtion kassaan tuloja.
- Anonyymi
Raksuttaa raksuttaa, mutta kyllä se pitää asiakkaalle kertoa ilman salapoliisityötä!
- Anonyymi
Opettele käyttämään laskuria.
https://www.traficom.fi/fi/liikenne/autoilijat/ajoneuvon-verotus/ajoneuvoverolaskuri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224444- 203585
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052387- 272081
- 341984
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151648
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191467- 121331