Historiaa viimevuosilta.
Jäin työttömäksi tämän vuoden alussa.
Sitä ennen olin 3 kk vuokrafirman kautta hommissa.
Jota ennen olin 12 kk työvoimakoulutuksessa.
Sitä ennen viimeisen 5 vuoden aikana olen ollut työssä ja työttömänä, sitten että enemmän työssä kun työttömänä.
Olen tippunut työmarkkinatuelle jota maksettu noin 50 päivää.
Ikää jo 55 vuotta. Vain rakennusalan töitä osaan ja raksalla ei ole juurikaan hommia tällä hetkellä.
Mitä tuossa työnhakukeskustelussa suunnitellaan. Olen päihteetön, terve ja työhön menossa heti kun niitä löytyy. En katso olevani kuntouttavaan toimintaan kuuluva.
Tuli kutsu työnhakukeskusteluun
7
170
Vastaukset
- Anonyymi
Työnhaku. Kertoo asian. Ehkä heillä sinulle työpaikka tai keskustellaan opiskeluvaihtoehdoista.
- Anonyymi
Käskevät hakea yhtä työpaikkaa kk ei muuta.☝️
- Anonyymi
Mulla oli uusi virkailija ja se vaan halusi nähdä....hohoijaa
- Anonyymi
Virkailijalla oli lakisääteinen pakko tavata sinut…..hohhoijaa
- Anonyymi
Haluaa nähdä jos ei ole aiemmin nähnyt että onko työnhakija jotenkin kelvollinen tai kelvoton. Onko silminnähden raihnainen tms. Sitten sovitaan että palataan asiaan kolmen kuukauden kuluttua ja haettava 4 työpaikkaa kuussa.
- Anonyymi
Etköhön sinä tiedä mitä työnhakukeskustelussa tapahtuu kun olet ollut työttömänä ennenkin.
- Anonyymi
Ei hätää, seuraat vain tämän palstan työttömien viisastenkerhon ohjeita niin kaikki menee hyvin. Ei kannata mennä tapaamiseen ja kaikki mahdollisuudet ja keinot työvoimaviranomaisten yhteydenottoyrityksiin tulee estää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427125
- 323978
- 503438
- 412978
- 172756
- 372248
- 162216
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472157- 432112