Älä laita pikaisesti käsiä kenenkään päälle, äläkä osallistu vieraisiin synteihin. Varjele sielusi puhtaana!
kyllähän syntien anteeksi antamisesta varoitetaan raamatussa
9
145
Vastaukset
- Anonyymi
Laita raamatunkohta.
- Anonyymi
1. Tim. 5:22
Harkitse kätten päällepanemista tarkoin, jotta et joutuisi osalliseksi toisten synteihin. Säilytä itsesi puhtaana.
- Anonyymi
Myös 1 kor. 5 luku kertoo siitä, että uskovaisten pitää puhdistaa seurakunta kaikenlaisesta pahuudesta, koska on sellaisia ihmisiä uskovaisten keskuudessa, jotka eivät ole oikein uskomassa. heidän sydän on täynnä pahuutta.
He näyttelevät uskovaista ja tekevät koko ajan pahuutta.
Nämä ihmiset tulee ajaa ulos jumalanvaltakunnasta.- Anonyymi
Joten Kristus ei voi olla seurakunnan ruumis kuinka ruumis joka ei tee syntiä voi olla hengessä lähellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten Kristus ei voi olla seurakunnan ruumis kuinka ruumis joka ei tee syntiä voi olla hengessä lähellä
Ylpeys on paha asia hengellinen ylpeys Jeesus on kaukana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylpeys on paha asia hengellinen ylpeys Jeesus on kaukana
Voi heitä, jotka menivät Kainin tietä, ja Balaamin petoksen perässä, palkan kautta juhlivat, ja Korahin
kapinassa menehtyivät!
Nämä ovat niitä, jotka omissa juhlissaan saastaisina villiintyvät, kun he vailla kunnioitusta ravitsevat
omia sielujaan; pilviä ilman sadetta, jotka tuulesta ajelehtivat; puita, joiden oksasto on kuihtunut, jotka
ovat ilman hedelmää. Kahdesti kuolleita ja juuriltaan pois revittyjä.
Onko tässä esimerkki srksta bileamin tietä mennyt joukko joka on reväisty pois juuriltaan
Niitä merkkejä, joita Jumala paljasti tuomiopäivästä pyhälle Matteukselle.
Kun me olimme tulossa Jerusalemiin Galileasta seitsemän päivää ennen pääsiäistä, Herra kertoi minulle monia asioita hänen kärsimyksestään ja ylösnousemuksestaan ja lopun ajoista, ja antikristuksen tulemuksesta. Hän sanoi, "siihen aikaan Belialin voiman ruhtinas lähtee idästä, ja tekee suuria ihmeitä ja monia merkkejä tullessaan, sanoen, "minä olen voideltu." Ja monet eksyvät ja heidät kastetaankin hänen nimeensä." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi heitä, jotka menivät Kainin tietä, ja Balaamin petoksen perässä, palkan kautta juhlivat, ja Korahin
kapinassa menehtyivät!
Nämä ovat niitä, jotka omissa juhlissaan saastaisina villiintyvät, kun he vailla kunnioitusta ravitsevat
omia sielujaan; pilviä ilman sadetta, jotka tuulesta ajelehtivat; puita, joiden oksasto on kuihtunut, jotka
ovat ilman hedelmää. Kahdesti kuolleita ja juuriltaan pois revittyjä.
Onko tässä esimerkki srksta bileamin tietä mennyt joukko joka on reväisty pois juuriltaan
Niitä merkkejä, joita Jumala paljasti tuomiopäivästä pyhälle Matteukselle.
Kun me olimme tulossa Jerusalemiin Galileasta seitsemän päivää ennen pääsiäistä, Herra kertoi minulle monia asioita hänen kärsimyksestään ja ylösnousemuksestaan ja lopun ajoista, ja antikristuksen tulemuksesta. Hän sanoi, "siihen aikaan Belialin voiman ruhtinas lähtee idästä, ja tekee suuria ihmeitä ja monia merkkejä tullessaan, sanoen, "minä olen voideltu." Ja monet eksyvät ja heidät kastetaankin hänen nimeensä."Onko tämä suuria ihmeitä 100 000 lestadiolaista monia merkkejä Suvi seura merkit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä suuria ihmeitä 100 000 lestadiolaista monia merkkejä Suvi seura merkit
Vai onko ne suuria ihmeitä et ne taikoo porukalle rahaa tyhjästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko ne suuria ihmeitä et ne taikoo porukalle rahaa tyhjästä
Tossa oli että palkan kautta juhlivat korahin kapinassa menehtyivät onko toi korah Norja ja toinen maailman sota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593