kyllähän syntien anteeksi antamisesta varoitetaan raamatussa

Anonyymi-ap

Älä laita pikaisesti käsiä kenenkään päälle, äläkä osallistu vieraisiin synteihin. Varjele sielusi puhtaana!

9

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita raamatunkohta.

• Anonyymi

1. Tim. 5:22
        Harkitse kätten päällepanemista tarkoin, jotta et joutuisi osalliseksi toisten synteihin. Säilytä itsesi puhtaana.

• Anonyymi

Myös 1 kor. 5 luku kertoo siitä, että uskovaisten pitää puhdistaa seurakunta kaikenlaisesta pahuudesta, koska on sellaisia ihmisiä uskovaisten keskuudessa, jotka eivät ole oikein uskomassa. heidän sydän on täynnä pahuutta.
      He näyttelevät uskovaista ja tekevät koko ajan pahuutta.
      Nämä ihmiset tulee ajaa ulos jumalanvaltakunnasta.

• Anonyymi

Joten Kristus ei voi olla seurakunnan ruumis kuinka ruumis joka ei tee syntiä voi olla hengessä lähellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joten Kristus ei voi olla seurakunnan ruumis kuinka ruumis joka ei tee syntiä voi olla hengessä lähellä

Ylpeys on paha asia hengellinen ylpeys Jeesus on kaukana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylpeys on paha asia hengellinen ylpeys Jeesus on kaukana

Voi heitä, jotka menivät Kainin tietä, ja Balaamin petoksen perässä, palkan kautta juhlivat, ja Korahin
        kapinassa menehtyivät!
        Nämä ovat niitä, jotka omissa juhlissaan saastaisina villiintyvät, kun he vailla kunnioitusta ravitsevat
        omia sielujaan; pilviä ilman sadetta, jotka tuulesta ajelehtivat; puita, joiden oksasto on kuihtunut, jotka
        ovat ilman hedelmää. Kahdesti kuolleita ja juuriltaan pois revittyjä.
        Onko tässä esimerkki srksta bileamin tietä mennyt joukko joka on reväisty pois juuriltaan
        Niitä merkkejä, joita Jumala paljasti tuomiopäivästä pyhälle Matteukselle.

Kun me olimme tulossa Jerusalemiin Galileasta seitsemän päivää ennen pääsiäistä, Herra kertoi minulle monia asioita hänen kärsimyksestään ja ylösnousemuksestaan ja lopun ajoista, ja antikristuksen tulemuksesta. Hän sanoi, "siihen aikaan Belialin voiman ruhtinas lähtee idästä, ja tekee suuria ihmeitä ja monia merkkejä tullessaan, sanoen, "minä olen voideltu." Ja monet eksyvät ja heidät kastetaankin hänen nimeensä."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi heitä, jotka menivät Kainin tietä, ja Balaamin petoksen perässä, palkan kautta juhlivat, ja Korahin
        kapinassa menehtyivät!
        Nämä ovat niitä, jotka omissa juhlissaan saastaisina villiintyvät, kun he vailla kunnioitusta ravitsevat
        omia sielujaan; pilviä ilman sadetta, jotka tuulesta ajelehtivat; puita, joiden oksasto on kuihtunut, jotka
        ovat ilman hedelmää. Kahdesti kuolleita ja juuriltaan pois revittyjä.
        Onko tässä esimerkki srksta bileamin tietä mennyt joukko joka on reväisty pois juuriltaan
        Niitä merkkejä, joita Jumala paljasti tuomiopäivästä pyhälle Matteukselle.

Kun me olimme tulossa Jerusalemiin Galileasta seitsemän päivää ennen pääsiäistä, Herra kertoi minulle monia asioita hänen kärsimyksestään ja ylösnousemuksestaan ja lopun ajoista, ja antikristuksen tulemuksesta. Hän sanoi, "siihen aikaan Belialin voiman ruhtinas lähtee idästä, ja tekee suuria ihmeitä ja monia merkkejä tullessaan, sanoen, "minä olen voideltu." Ja monet eksyvät ja heidät kastetaankin hänen nimeensä."

Onko tämä suuria ihmeitä 100 000 lestadiolaista monia merkkejä Suvi seura merkit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä suuria ihmeitä 100 000 lestadiolaista monia merkkejä Suvi seura merkit

Vai onko ne suuria ihmeitä et ne taikoo porukalle rahaa tyhjästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai onko ne suuria ihmeitä et ne taikoo porukalle rahaa tyhjästä

Tossa oli että palkan kautta juhlivat korahin kapinassa menehtyivät onko toi korah Norja ja toinen maailman sota

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5150
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2944
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      30
      1768
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1593
    Aihe