Meillä mies todennäköisesti yöllä unissaan tinkaa papanoita pedillemme. Meillä pestään pyykkiä tosi usein.
Taas aamulla huomasin selkäni alla yhen papanan. Ja se haju etoo, mut siihen on oikeastaan tottunut. Mutta jatkuva suihkussa käynti ja pyykinpesu rassaa
Miehellä jäätävä ongelma
18
194
Vastaukset
- Anonyymi
Khyllllll
- Anonyymi
Niiiiiiiiii
- Anonyymi
Upppppp
- Anonyymi
Khylllllll
- Anonyymi
Moodi
- Anonyymi
Rusakko 🐇🐇🐇🐇🐇💩💦
- Anonyymi
Hän on pääsiäispupu 🐇🐰👯♂️
- Anonyymi
Vierotettu liian aikaisin vaipoista.
- Anonyymi
A7va
- Anonyymi
Khyllll
- Anonyymi
Sä teit sitten uuden aloituksen tosta samasta asiasta. Minä olen asiallisesti sulle vastannut aikasemmin mutta se ei sitten sulle kelvannut
- Anonyymi
Eli sun miehen pitää hankkia vaipat niin ne papanat jää vaippaan kun hänellä suoli toimii. Ymmärrätkö. Menkää yhdessä ostaa hänelle vaippoja.
- Anonyymi
Khylllll
- Anonyymi
Khyllllll
- Anonyymi
Ämmälläni on muovilakana allaan, koske siltä irtoo melko usein papanaa.
- Anonyymi
Minkälaisii perseereikii teil oikee on, voi herranjumala vaipat persiil
- Anonyymi
ukko kakki pökäleen haju-deodorantiksi, seksikäs uusi tuoksi hänellä
noniin hoh
Itseni pitäisi kai halata jotain taista mutta ei hän odottamassakin joytain sellasists ksi , mutta sitgten niin.. lähtee käsistä juttu joku ihastusj a sellainen helposti
EI ole ilmmapaloonkokoinen nainen vaan tanssijajuttu.. - Anonyymi
siis ei ilmaallon koko vaan muotoinen...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411