Con Hobres saunassa

Anonyymi-ap

Näin maalaispoikana toteutin suuren haaveni vierailla hesalaisessa Sauna Con Hombresessa. Käynti oli onnistunut. Paikka oli siisti ja tilat jännittävän mielenkiintoisia. Ilmeisesti kanta-asiakkaat valistivat minua, että torstai-ilta ei ollut niitä parhaimpia ja villeimpiä. Maksettuani kohtuullisen pääsymaksun sain lokeron avaimen, pyyhkeen, kondomin ja liukkaria. Paikalla oli kymmenkunta keski-ikäistä miestä, jotka vaeltelivat hämärien huoneiden ja saunojen välillä.
Suuressa yhteishuoneissa tapahtui eniten. Paikassa oli pari tuolia, slingi ja suuri sänky, johon mahtui useampikin touhuilemaan. Sanoja ei tarvittu. Kurottauduin sängyn reunalle pylly pystyssä. Kohta oli kaksi miestä kopeloimassa peräreikääni ja roikkuvuvia pallejani. Tunsin myös käden suonikkaalla kyrvälläni. Minut kaadettiinn sängylle ja kohta oli kolme miestä kimpussani. Ihanin kokemus oli, kunn tunsin kielen porautuvann syvälle anukseeni ja tunsin tosi lämpimän henkeyksen peräpuolessani. Nuolijaa runkkailtiin rajusti, ja kohta hän ruiskautti siemenensä. Minä enn halunnut laueta eikä kukaan porautunut anukseeni. Miehiä vaihtui ja runkkaukset jatkuivaat. Kun tulen seuraavan kerran paikalle, haluan kyrpää anukseeni ja itsekin nussia jota kuta...

3

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiinnostaa poiketa joskus, kimpassa ois kiva runkata ja vaikka hieroo spermat toisen pakaroille. Oon 61 v ukkomies

• Anonyymi

huh.. miten kiihottavan kuuloista. Ite samoin vähän yli kuuskymppinen ukkomies ja m&m seksi saa superkiimaiseksi ja mitä vanhemman miehen kanssa sitä parempi.

Muutamia kokemuksia on ollut muiden ukkomiesten kanssa. Ihanaa kun kaksi vanhempaa "karhu"miestä alasti kiimassa. Hyväilevät hellän kiimaisina toistensa runsaita muotoja, nuolevat, imevät ja lutkuttavat milloin mitäkin, toistensa nännejä, huulia ja kieltä, jöpöttävia kaluja ja kiveksiä.
        Parhaan orgasmin ja sperman lennätyksen olen kokenut kun oltu toisen miehen kanssa täysin alasti sänkyllä polvillaan ylävartalot toisiamme vasten halaillen ja suukotellen, kun pökitty nussimisliikkeilla kovia kyrpiä toisiaan vasten. Siten alettu kielisuutelemaan, imetty kiimasta läähättäen toistemme kieliä syvälle suuhun ja rynkytetty kyrpiä yhteen, lauettu samaan aikaan ja roiskittu ja siemennetty valtavat spermalastit toistemme terskoille ja kiveksille.
        Sitten laskeuduttu alas toisen päälle ja jatkettu suutelua, lantiot hellästi toisiaan vasten hieroen levittäen siemenesteen koko alapäähän sperman liisteröidessä alavatsankin.

Aah miten kiihottava muisto.. mulla tappi ihan kovana ja esilimaa valuttaa. Otettava esiin ja masturboitava.

• Ihanaa et tykkäsit olen käynyt muutamia kertoja ja imenyt useita joskus pakko imettää kans kun siellä on taitavia osaavia imijöitä kuin minökin on se vaan ihana tunne kun mies imee olen exukm ja naisten kanssa paljonkin mutta ei olleeet miesten veroisia ja aika moni nainen ei niellyt minusta bottomin pitää aina jos saa laitan aina jotain kaulaketjua vaaleaata jos sinä joka käyt siellä tulee moikkaa puss puss

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6917
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4431
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3826
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3508
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      188
      3455
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2959
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2664
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2501
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13