Kalja ja ravinto

Anonyymi-ap

Olen kokenut että olutta voidaan juoda sivistyneesti ruoan kanssa. Ja tosihan se on. Mutta jos känniin halutaan, niin ei mulla onnistu täyteen mahaan kaljalla. 30olutta menee, eikä juuri tule humala, tosin kusettaa rajusti ja krapula kyllä tulee jonkunlainen parin päivän kiusana. Viinaan en koske periatteesta, eikä vaimokaan hyväksy viinaa. Eli vois kaljatkin jättöö pois. Kun niistä vaan krapulan saa.

6

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla mäni sixpakki santtua heti aamutoimien kanssa. Ei tule känniin, mutta koukuttaa kyllä.

• Anonyymi

Kun syö tukevasti ennen kuin nauttii alkoholia niin rasvat hidastavat alkoholin imeytymistä, hiilarit estävät verensokeriasi laskemasta ja hedelmät sekä vihannekset sisältävät vettä, sokereita ja vitamiineja jotka ovat hyödyksi huonon olon torjumisessa.

• Anonyymi

Tai jos vaikka kokeilisi normaalia elämää missä alkoholilla ei ole osuutta .jotenkin käynaäöliksimihmisiämsiis alkoholisteja , nuo selitykset oluesta , toisaalta ihanaa etti omassa piirissä ole ihmisiäsillå tasolla .
        Juominen kun on elämän sisältö niin siitä vaan ,ei ole minultakaan pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai jos vaikka kokeilisi normaalia elämää missä alkoholilla ei ole osuutta .jotenkin käynaäöliksimihmisiämsiis alkoholisteja , nuo selitykset oluesta , toisaalta ihanaa etti omassa piirissä ole ihmisiäsillå tasolla .
        Juominen kun on elämän sisältö niin siitä vaan ,ei ole minultakaan pois

Taidat olla tavan AAkävijä.

• Anonyymi

Eikö se vaimo tiedä että,oluessa on ihan samaa alkoholia kun muissakin alkoholia sisältävistä tuotteissa.
      Jaa , että, kusettaa kovasti, on munuaisilla tekemistä kaljan suodattamisesta , kohta dialyysissä sitten muistelet niitä 30 olutta kun munuaiset ovat lakanneet toimnimasta.kai se vaimo sitten luovuttaa sinulle toisen munuaisistaan kun on hyväksynyt oluen juonnin.
      Ihme porukkaa kun joku känniin tuleminen on jotain keskustelun aihetta. Aika vajaa jotenkin on ihminen jolla ainoastaan päihtymis asiat mielessä.

• Anonyymi

Alkoholi vähentää vasopressiinin tuotantoa, mikä aiheuttaa lisääntyneen pissaamistarpeen. Alkoholi lisää munuaisten toimintaa ja poistaa nestettä kehosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4864
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3935
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2311
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1928
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1818
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1175
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1094
    Aihe