Olin pitkään 102kg ja pituus on 170cm. Nyt olen 118kg! Ja polviin sattuu kävely. Ja olen laiskistunut. Syön jatkuvasti,kun on tylsä elämä. Yksinäisyys ja työttömyys!
Nyt vasta tajuan olevani lihava
6
157
Vastaukset
- Anonyymi
Syö päivittäin reilu raasteannos, ennen ruokailua.Minä teen niin ja silti on ongelmia painon kanssa.Hiiöijydraattia on pakko karsia.
- Anonyymi
Ihmiset näkee nälkää Suomessa..ei uskoisi kun kattoo katukuvaa.
- Anonyymi
Ja kaikkiin voi itse vaikuttaa.
- Anonyymi
Jos työttömänä köllöttelee kotona päivät pitkät niin kyllä kunto huononee nopeasti. Aloita vaikka uimahallissa käynti, uintia ja vesijuoksua ne eivät niveliä rasita liikaa, sitten katse hiilarien vähentämiseen, jos et kuluta niin et tarvitse paljoakaan energiaa syötynä vaan kroppa pitäisi opettaa ottamaan sitä läskiä omasta vartalosta. Saman pituisena painoin 115kiloa viime vuoden alussa ja aloin pätkädietin, 14tuntia pelkkää vettä nauttien ja hiilarit alle 100g/päivä, tosin repsahtelin viikottain oluen juontiin ja överiksi meni mutta nyt painan 100kiloa, eli vaikka välillä nautiskeleekin niin kannattaa edes yrittää, olen ottanut tämän elintavaksi ja lopullinen tavoite 80kilon paino, eli matka jatkuu.
- Anonyymi
Laihuta läski! Kukaan ei kaada ruokaa suuhusi kuin itse! Äläkä marise! Olet kuin yksi onneton tuttava joka yli 50v. Vielä passoittaa itseään vanhemmilla! On laiska läski ja valittaa vaan!
- Anonyymi
Pakota itsesi kävelylle kevääseen. Aloita hitaasti, mutta lähde joka päivä ulos tunniksi tai pariksi. Istu penkille tarvittaessa, kuuntele lintuja ja ota kuvia.
Tulokset mielelle näkyvät alle viikossa ja kropalle alle kuukaudessa. Mene sinne ulos, älä jää mökkiin! Tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467625
- 334203
- 573705
- 503190
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652551- 542398
- 512378
- 402339
- 162276