En tunne tarpeeksi hyvin, mutta omaan korvaani Rachmaninoff vaikuttaa parhaalta venäläiseltä. Tsaikkari tuntuu menevän yksinkertaisilla teemoilla eteenpäin vailla yhtä hienoa kontrapunktia kuin Rahmiksella on.
Paras venäläinen säveltäjä
11
208
Vastaukset
- Anonyymi
toisaalta Tchaikovsky osaa melodiat ja koukut sekä hittitarjonnan mut hyvä pointti jossa on samaa mieltä kanssasi.
Rachmaninoff on ehkä kovin mutta on siellä myös Sergei prokefiev ja Dmitri Shostakovich osaavia ja nyky -taidesäveltäjistä Sarah nemtsov on multilahjakkuus joka muutaman kerran kompastunut ylinäppäryyteen mutta lähes aina tekee pelekkää laatua.
kirjoittaja Juha Pohjola(metsänmies-erakko) - Anonyymi
Suomeksi kirjoitetaan Rahmaninoff.
- Anonyymi
minä kun olen huonon keskittymiskyvyn omaava huolimaton ihmistyyppi niin aika usein sotken ajatukseni ja tulee esim paljon kirjoitusvirheitä ja kaikenlaista että sitä tapahtuu ihan päivittäin ja meleko usein. Huumorilla selviää hyvin! =)
kirjoittaja-kommentoija Juha pohjola(steelesman10) - Anonyymi
Kyllä se kirjoitetaan suomeksikin Sergei Rachmaninoff, mutta ei ole aivan Tsaikovskin tasoinen säveltäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se kirjoitetaan suomeksikin Sergei Rachmaninoff, mutta ei ole aivan Tsaikovskin tasoinen säveltäjä.
Ainakin Suomen Wikipediassa muotona Rahmaninov. Ei kannata kopsata englannin kielen mukaisia translitterointeja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin Suomen Wikipediassa muotona Rahmaninov. Ei kannata kopsata englannin kielen mukaisia translitterointeja!
Kappas, niin näyttää todella olevankin. Mutta ei tämä suomenkielinen versio liene uskollinen nimen alkuperäiselle kirjoitusasulle vähäisimmässäkään määrin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kappas, niin näyttää todella olevankin. Mutta ei tämä suomenkielinen versio liene uskollinen nimen alkuperäiselle kirjoitusasulle vähäisimmässäkään määrin.
En tiedäkään tuosta nimen oikeinkirjoituasusta kun en ole kielitieteilijä ja tunnustan olevani tässä asiassa väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä kun olen huonon keskittymiskyvyn omaava huolimaton ihmistyyppi niin aika usein sotken ajatukseni ja tulee esim paljon kirjoitusvirheitä ja kaikenlaista että sitä tapahtuu ihan päivittäin ja meleko usein. Huumorilla selviää hyvin! =)
kirjoittaja-kommentoija Juha pohjola(steelesman10)Tjajkovskij, tuo on se miten ruotsalaiset kirjoittavat Tsaikovskin sukunimen.
- Anonyymi
P.Tsaikovsky, mutta oliko hän aito venäläinen kun toinen isoisistään oli ranskalainen?
D.Shostakovich, mutta olisiko hänkään ollut ihka gulagin kestävä venäläinen koska toinen isoisistään oli puolalainen?- Anonyymi
Mummo osasi venättä kun isänsä oli Pietarista Viipuriin apteekkariksi tullut venäläinen proviisori, joka taisi käydä metsällä karhujakin kaatamassa, jos ymmärsin sukuselvitystä lainkaan.
- Anonyymi
Vladimir Vysovtski, ehdottomasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251