Paras venäläinen säveltäjä

Anonyymi-ap

En tunne tarpeeksi hyvin, mutta omaan korvaani Rachmaninoff vaikuttaa parhaalta venäläiseltä. Tsaikkari tuntuu menevän yksinkertaisilla teemoilla eteenpäin vailla yhtä hienoa kontrapunktia kuin Rahmiksella on.

11

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

toisaalta Tchaikovsky osaa melodiat ja koukut sekä hittitarjonnan mut hyvä pointti jossa on samaa mieltä kanssasi.

Rachmaninoff on ehkä kovin mutta on siellä myös Sergei prokefiev ja Dmitri Shostakovich osaavia ja nyky -taidesäveltäjistä Sarah nemtsov on multilahjakkuus joka muutaman kerran kompastunut ylinäppäryyteen mutta lähes aina tekee pelekkää laatua.

kirjoittaja Juha Pohjola(metsänmies-erakko)

• Anonyymi

Suomeksi kirjoitetaan Rahmaninoff.

• Anonyymi

minä kun olen huonon keskittymiskyvyn omaava huolimaton ihmistyyppi niin aika usein sotken ajatukseni ja tulee esim paljon kirjoitusvirheitä ja kaikenlaista että sitä tapahtuu ihan päivittäin ja meleko usein. Huumorilla selviää hyvin! =)

kirjoittaja-kommentoija Juha pohjola(steelesman10)

• Anonyymi

Kyllä se kirjoitetaan suomeksikin Sergei Rachmaninoff, mutta ei ole aivan Tsaikovskin tasoinen säveltäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se kirjoitetaan suomeksikin Sergei Rachmaninoff, mutta ei ole aivan Tsaikovskin tasoinen säveltäjä.

Ainakin Suomen Wikipediassa muotona Rahmaninov. Ei kannata kopsata englannin kielen mukaisia translitterointeja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin Suomen Wikipediassa muotona Rahmaninov. Ei kannata kopsata englannin kielen mukaisia translitterointeja!

Kappas, niin näyttää todella olevankin. Mutta ei tämä suomenkielinen versio liene uskollinen nimen alkuperäiselle kirjoitusasulle vähäisimmässäkään määrin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kappas, niin näyttää todella olevankin. Mutta ei tämä suomenkielinen versio liene uskollinen nimen alkuperäiselle kirjoitusasulle vähäisimmässäkään määrin.

En tiedäkään tuosta nimen oikeinkirjoituasusta kun en ole kielitieteilijä ja tunnustan olevani tässä asiassa väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minä kun olen huonon keskittymiskyvyn omaava huolimaton ihmistyyppi niin aika usein sotken ajatukseni ja tulee esim paljon kirjoitusvirheitä ja kaikenlaista että sitä tapahtuu ihan päivittäin ja meleko usein. Huumorilla selviää hyvin! =)

kirjoittaja-kommentoija Juha pohjola(steelesman10)

Tjajkovskij, tuo on se miten ruotsalaiset kirjoittavat Tsaikovskin sukunimen.

• Anonyymi

P.Tsaikovsky, mutta oliko hän aito venäläinen kun toinen isoisistään oli ranskalainen?

D.Shostakovich, mutta olisiko hänkään ollut ihka gulagin kestävä venäläinen koska toinen isoisistään oli puolalainen?

• Anonyymi

Mummo osasi venättä kun isänsä oli Pietarista Viipuriin apteekkariksi tullut venäläinen proviisori, joka taisi käydä metsällä karhujakin kaatamassa, jos ymmärsin sukuselvitystä lainkaan.

• Anonyymi

Vladimir Vysovtski, ehdottomasti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4234
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3236
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      398
      2284
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1961
    5. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1939
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1854
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1649
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1528
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1260
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1251
    Aihe