Suomen yliarvostetuin auto

Anonyymi-ap

Auto ei tarjoa mitään muuta kuin tavallista kuraa silti jokainen logo keulassa ajeleva luulee ajavansa jollain huippuluokan superautolla. Erikoista katsella vaikka miten ruosteinen romu olisi kaikki kuvittelee että heillä on joku luksusmerkki alla. Ei silti mersuissa vähän samaa ongelmaa mutta kuskit ei ole yhtä mulkkuja ja luule itsestään liikoja. Bmw on osoitus siitä että trendit toimii. Harmaat college housut vielä ja iphone käteen niin siinä on mainosten uhri. Iphonessa ei ole mitään sellaista mikä selittäisi sen hinnan ja suosion.

10

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajoin joskus jollain vanhalla romulla taisi olla punto bemarin ohi. Jumalauta miten se kuskin ressukka sekosi ja vilkutteli valoja ja teki jotain hyökkäyksiä takaluukun lähelle. Meinasin yhdellä kertaa painaa jarrut pohjaan ja ratissa oli niin surkea vässykkä että olisi kaatunut jo ilmavirrasta kun olisin lyönyt. MIettikää vähän oikeasti näitä elämän realiteettejä ette te ole mitään eliittiporukkaa.

• Anonyymi

Bemari kuskilla on varmaan sellainen kuvitelma että kaikki haluaa ostaa bemarin mutta eivät saa sitä irti kaupasta. Todellisuus on se että iso joukko valitsee jonkun paremman merkin. Melkein minkä tahansa siis.

• Anonyymi

Kylläpä kateus ajaa poikaa kirjoittamaan tyhmyyksiä.

• Anonyymi

Arvattava komentti. Mistä olen kateellinen? En ole poikasi. Olen todennäköisesti vanhempi kuin sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvattava komentti. Mistä olen kateellinen? En ole poikasi. Olen todennäköisesti vanhempi kuin sinä.

Olet poika, eli nuori, pojusi voi myös kutsua.
        Ei aikamies tuollaisia kirjoittelisi.

• Anonyymi

Kaikesta huolimatta olen "yhden klikkauksen" päässä 320 bensahybridin ostamisesta.
      Nykyinen auto MBE220CDI-farkku.
      Trafin tiedoistakaan ei näy, onko sport-versiossa ilmajousitus takana vai ei.
      Jos se rikkoutuu lukemalla 200.000 km niin OK, mutta jos jollain on
      kokemuksia siten, että korjausta tarvitaan jo ennen 100.000 niin kertokaa.

• Anonyymi

• Anonyymi

Tämä yksi "klikkaus" onnistui.
        Nyt minulla on 320e touring X-drive -22 alle 40 T ajettuna.
        Kohta selviää, kannattiko vaihto vai ei.
        Autohan on selvästi pienempi, mutta odotan, ettei kallista korjattavaa lähiaikoina
        tule.
        Siitä vaihdossa antamastani dieselmersusta joku saa kunnossa olevan aukottomasti
        merkkihuolletun auton.
        On kahden uudehkon E-mersun omistajana pakko sanoa, että vikoja on yleensä vähän -
        eikä niinkään niissä tavallisissa paikoissa, vaan valitettavasti kalliisti korjattavissa NOX-laitteostoissa ja esim. ilmajousituksessa.
        Niitä on lisäksi aika vaikea korjuuttaa halvemmissa korjaamoissa.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5474
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4810
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2721
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2344
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1647
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1591
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1462
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1429
    Aihe