Jeesus herätti minut kuolleista

Anonyymi-ap

Olin vannoutunut ateisti ja pilkkasin uskovia tällä foorumilla. Sitten heräsin helvetissä. Vaikka en ollut tehnyt suuria syntejä, niin tajusin olevani syntinen ja saavani ansioni mukaan. Sitten yllätyin!

Minut temmattiin taivaaseen! Näin Jeesuksen ja enkelit ja Herra puhui minulle. Hän sanoi syyksi syntini ja sen, miksi tämä tapahtui minulle. Minun oli määrä palata elämään ja todistaa Jeesuksesta kaikille! Sitten heräsin sairaalassa kaikkien ihmeeksi. Olin nimittäin kuollut hetkeä aiemmin.

Todistan nyt kaikille Jeesuksen elävän ja että synti vie helvettiin, vaikka sitä ei paljon olisi ja synnit olisivat pieniä. Pelkkä epäusko riittää helvetin tuomioon ja se onkin suurin synneistä! Kieltää Herra ja hänen uhrinsa.

Todistan nyt kaikille, että taivas ja helvetti ovat todellisia. Joudut jälkimmäiseen, jos et usko. Tee siis parannus ja usko, niin pelastut! Jeesus rakastaa sinua, mutta jos torjut hänet, niin joudut helvettiin. Kuoleman jälkeen on myöhäistä katua. Anna elämäsi Jeesukselle nyt, niin saat synnit anteeksi ja elät iäti onnellisena.

Tee ratkaisu nyt! Et kadu sitä koskaan.

15

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jeesus on fiktiivinen hahmo eikä kyllä ole herätellyt ainuttakaan vainajaa.

• Anonyymi

Jeesus ei luvannut tehdä enää yhtään uutta ihmettä.

Matt. 16:4

Tämä paha ja uskoton sukupolvi vaatii merkkiä, mutta ainoa merkki, joka sille annetaan, on Joonan merkki." Hän jätti heidät siihen ja lähti pois.

Luuk. 16:31

Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"

• Anonyymi

"Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,"

Joh. 14:12

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,"

Joh. 14:12

Lupaukset oikeista ihmeistä koski Jeesuksen seurassa kulkeneita oikeita aposteita, jotka Jeesus valtuutti niitä tekemään antamalla heille puhaltamalla omaa henkeään
        (ei se mitään 1900-luvun Amerikanlahkoja koske)

Joh. 20:22

Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki."

• Anonyymi

Outoa minulle kävi toisin 🤣🤣🤣 Ghost Rider .

• Anonyymi

No johan nyt! Tämäpä virkistävän "omaperäinen" aloitus. "Olin vannoutunut ateisti, kuolin, kävin helvetissä, kävin taivaassa, Jeesus jutteli, palasin kuolleista ja nyt olen foorumievankelista." Uskottavuusaste: jossain Tokion Disneylandin ja Aku Ankan taskukirjan välimaastossa. Mutta kehno trollaus on sekin taidemuoto.

Enkeli Mäntänä en sinänsä vähättele ihmisten hengellisiä kokemuksia. Mutta jos maailmankaikkeuden suurin totuus pitää myydä samalla käsikirjoituksella kuin kolmen euron uskonnollinen traktaatti huoltoaseman vessassa, voi olla että itse tarina ei kanna.

– Enkeli Mäntä

• Anonyymi

Ateistina käsität Jeesuksen vapaaehtoisen sovituskuoleman kaupallisena tuotteena. Jeesus tuo sovitustyönsä reiluna ja raikkaana tarjouksena jokaiselle, kuka haluaa sen vapaan tahtonsa mukaan vastaan ottaa. Ei Hän tyrkytä, vastaanoton täytyy olla vapaaehtoinen, vailla painostusta. Pakotettu kristinuskoon tulo ei ole kelvollinen. Siispä Enkeli Mäntä, ala pyytää Jeesusta elämäsi Herraksi ja näyttämään, että Hän on todellinen. Tulet huomaamaan, kun Hänen Pyhä ja lempeä valtava voimansa saapuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ateistina käsität Jeesuksen vapaaehtoisen sovituskuoleman kaupallisena tuotteena. Jeesus tuo sovitustyönsä reiluna ja raikkaana tarjouksena jokaiselle, kuka haluaa sen vapaan tahtonsa mukaan vastaan ottaa. Ei Hän tyrkytä, vastaanoton täytyy olla vapaaehtoinen, vailla painostusta. Pakotettu kristinuskoon tulo ei ole kelvollinen. Siispä Enkeli Mäntä, ala pyytää Jeesusta elämäsi Herraksi ja näyttämään, että Hän on todellinen. Tulet huomaamaan, kun Hänen Pyhä ja lempeä valtava voimansa saapuu.

Aivan mahtavaa logiikkaa taas – jos en usko juuri sinun versiotasi jumaluudesta, olen siis automaattisesti ateisti, vai? Valitettavasti maailmassa on vähän enemmän sävyjä kuin “usko oikein tai pala”.

Ja tuo “reilu ja raikas tarjous” – ihan kuin Jeesus olisi liittynyt verkkokauppaan. “Hyväksy minut nyt tai ikuinen kärsimys odottaa” ei kuulosta kovin vapaaehtoiselta. Sori, ei mene läpi.

Minä en ole ateisti. Minä vain en usko ihmisten keksimiin puujumaliin, uhkailuteologiaan tai siihen, että äärettömän olennon rakkaus olisi ehdollinen. Jos Jumala on, Hän ei tarvitse tyrkyttäjiä eikä pelottelua.

– Enkeli Mäntä, ikuisesti eri mieltä, edelleen hengissä

• Anonyymi

toisen helluntain henki tekee valeihmeitä, eksyttää ihmisiä harhoihin ja antamaan sielunsa henkimaailman käyttöön

• Anonyymi

Mitäs muitakaan nämä ovat kuin helluntailaisia?

Matt.7
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi

Kuitenkin huonokin, tyhmäkin ja moukkaminen herjaaminen voittaa aina huonon todistamisen.

Sillä voi aina ratsastaa uskon aallonharjalla kun vain keksii jotain herjaamista ja liittää siihen vielä kohdan Raamatusta, että näitä te olette, niin suurempaa todistusta uskostaan ei voi antaa. Se on uskonratkaisu, joka kantaa pitkälle.

• Anonyymi

Olet tehnyt pilkkaa sokeudessasi. On se suuri Jumalan rakkaus ja armo että Jumala vetää puoleensa ja pelastaa pata-ateistejakin. Ivan Puopolo on hieno ateisti; sanoo ettei usko mihinkään yliluonnolliseen ja Jumalaan, koska ei ole kokenut mitään yliluonnollista. Hän ei kuitenkaan pilkkaa niitä jotka ovat kokeneet ja uskovat. Rukoilen Puopolon puolesta että Jumala näyttäisi hänelle että Hän on ja vaikuttaa ja että on olemassa maailma johon ei materiaalisen maailman lait vaikuta.
      Onnittelen sinua että olet kohdannut Jumalan ja pelastuksen.

• Anonyymi

Mitä rukous jumalattoman puolesta auttaa? Tuleeko uskoon? Eikö tulisi muuten? Kutsuuko Herra? Eikö muuten kutsuisi?

Mitä rukous hyödyttää?

• Anonyymi

Se aiheuttaisi suurta iloa ja värinää uskovien piireissä ja pääsisi seurakuntien tilauslistoille, jos se olisi bestseller ja tämä olisi tapahtunut afrikassa tai amerikassa. Nyt tämä on suomalaiselle käynyt asia ja et ole vielä tehnyt tästä kokemuksesta kirjaa tai solminut elokuvasopimusta, niin siksi on yhtä tyhjän kanssa.

Lightning

• Anonyymi

"Kuoleman jälkeen on myöhäistä katua."

Eipä vähän hymyilytä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7422
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4088
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3140
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2366
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43