Missä mahtanee kirjoittaja itse olla, kun hänelle tuolla on?
Eikös tämä kirjoittaja itse kulkenut iloisesti rälläten pimppibaareissa kun omat lapsensa oli yksin exiensä kasvatuksessa, siis enemmän kuin kommentoijan kasvatuksessa, joka harrasti tinderelämää?
"Perustele siinä sitten parhaassa iässä perheitä kun iskä on poissa kolme viikkoa kuukaudesta.
Tuolla on vuoropäiväkodeissa lapsia, joiden isä on lentäjä ja äiti lentoemäntä.
Heitä kasvattaa vuoropäiväkodin hoitajat enemmän kuin vanhemmat.
Melkein kuin olisivat orpoja.
2010"
ETÄKASVATETTUJA ORPOJA ... ?
Tuolla on vuoropäiväkodeissa.
13
119
Vastaukset
- Anonyymi
Pasanen kasvoi kokonaan isättömänä ja perhe katosi jo siinä vaiheessa kun lapset oli päiväkodissa ja Pasanen ei sittemmin koskaan ole ollut heidän kanssaan tekemisissä.
Pasanen kauhistelee kuinka kalliiksi kakaroiden elättäminen tulee ja kehuskelee sillä että mitä vähemmän tekemisissä niin sitä parempi. Tunne näyttää olevan molemminpuolinen ja pankkineidin vaimon poika ei koskaan ole asunut Pasasen kotitaloudessa myöskään, joten kannattaa olla aika hiljaa näistä lapsiasioista. Sitäpaitsi Kymppi kertoi vain että sille korkealle lentäjän palkalle on omat syynsä ja perhesyyt on yksi niistä. Hän ei puhunut itsestään vaan liikennelentäjän ammatista, jota sinä paksukainen kutsut kateuksissasi ylipalkatuksi.- Anonyymi
No onkos tämä Pasastelija 2010 vai 2010:n fani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onkos tämä Pasastelija 2010 vai 2010:n fani?
Onko hieman outoa, että korkea palkka on tärkeämpi kuin omien lastensa kasvattaminen?
Siis omista lapsista tulee kuin orpoja päiväkotilaitoslapsia kun vanhemmille, jopa molemmille vanhemmille palkkansa on tärkeämpi.
Joo on on Kymppi aina ja kaikessa oikeassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hieman outoa, että korkea palkka on tärkeämpi kuin omien lastensa kasvattaminen?
Siis omista lapsista tulee kuin orpoja päiväkotilaitoslapsia kun vanhemmille, jopa molemmille vanhemmille palkkansa on tärkeämpi.
Joo on on Kymppi aina ja kaikessa oikeassa.Possofantin järki ei taaskaan toimi, tai ei se kyllä ole koskaan toiminutkaan. Kyse oli liikennelentäjän korkean palkan syistä, eikä minusta.
Sitäpaitsi sillä aloittelevan perämiehen peruspalkalla kestää vuosia maksaa se koulutuksen omaosuus takaisin, joten olet ensimmäiset vuodet miinuksella. Sekin on hyvä syy sinulle olla kadehtimatta lentäjän hienoa ja arvokasta ammattia.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Possofantin järki ei taaskaan toimi, tai ei se kyllä ole koskaan toiminutkaan. Kyse oli liikennelentäjän korkean palkan syistä, eikä minusta.
Sitäpaitsi sillä aloittelevan perämiehen peruspalkalla kestää vuosia maksaa se koulutuksen omaosuus takaisin, joten olet ensimmäiset vuodet miinuksella. Sekin on hyvä syy sinulle olla kadehtimatta lentäjän hienoa ja arvokasta ammattia.
2010Ja paskat, finnair kouluttaa itse omat lentäjänsä, samoin ilmavoimat... aikuinen terve mies possottelee, voi vittu. Ihan yhtä arvokas ammatti on junankuljettaja, jopa vastuukin matkustajista on suurempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Possofantin järki ei taaskaan toimi, tai ei se kyllä ole koskaan toiminutkaan. Kyse oli liikennelentäjän korkean palkan syistä, eikä minusta.
Sitäpaitsi sillä aloittelevan perämiehen peruspalkalla kestää vuosia maksaa se koulutuksen omaosuus takaisin, joten olet ensimmäiset vuodet miinuksella. Sekin on hyvä syy sinulle olla kadehtimatta lentäjän hienoa ja arvokasta ammattia.
2010Aivan täysin selvää että tämä 2010 Possofantteilja on miljonääriliikemies, on varmasti, kyllä kyllä.
Ja mikä jälleen .... kateus ..... nyt ollaan jälleen niin kateellisia niin kateellisia, että varmaankin myös katkeria.
Henkisesti ja fyysisesti terve miljonääripossottelija, VITTUMIKÄIDIOOTTI. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja paskat, finnair kouluttaa itse omat lentäjänsä, samoin ilmavoimat... aikuinen terve mies possottelee, voi vittu. Ihan yhtä arvokas ammatti on junankuljettaja, jopa vastuukin matkustajista on suurempi.
Posso. Suomessa ammattilentäjän peruskoulutusta tarjoaa muun muassa Suomen Ilmailuopisto Porissa. Koulutus kestää noin kaksi vuotta ja se toteutetaan useissa eri jaksoissa. Koulutuksen jälkeen lentäjillä on ansiolentäjän lupakirja, mittarilento- ja monimoottorikelpuutus. Ansiolentäjän lupakirjan saatuasi voi hakea Finnairin tai jonkin muun lentoyhtiön järjestämään jatkokoulutukseen. Koulutus sisältää lentäjäkurssin ja simulaattoriharjoittelua sekä tyyppikurssin.
Suomessa on tarjolla valtion tukema Suomen Ilmailuopisto, jonka kautta on saatavissa
ATPL -frozen lupakirja 18 000 € hintaan.
Jatkokoulutus Finnairilla:
Mittarilentokelpuutus IR teoria ja lennot (PPL:n tai CPL:n haltijoille) 29 150 €
Yhteensä koulutuksen hinta on siis valtion tukienkin jälkeen Suomessa tällä hetkellä
48.000 euroa, joten älä ala Posso viisastelemaan taas asiasta jota et tiedä. Junakuljettajan vertaaminen ansiolentäjään on sama kuin vertaisit Uber-taksinkuljettajaa F1-kuskiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Posso. Suomessa ammattilentäjän peruskoulutusta tarjoaa muun muassa Suomen Ilmailuopisto Porissa. Koulutus kestää noin kaksi vuotta ja se toteutetaan useissa eri jaksoissa. Koulutuksen jälkeen lentäjillä on ansiolentäjän lupakirja, mittarilento- ja monimoottorikelpuutus. Ansiolentäjän lupakirjan saatuasi voi hakea Finnairin tai jonkin muun lentoyhtiön järjestämään jatkokoulutukseen. Koulutus sisältää lentäjäkurssin ja simulaattoriharjoittelua sekä tyyppikurssin.
Suomessa on tarjolla valtion tukema Suomen Ilmailuopisto, jonka kautta on saatavissa
ATPL -frozen lupakirja 18 000 € hintaan.
Jatkokoulutus Finnairilla:
Mittarilentokelpuutus IR teoria ja lennot (PPL:n tai CPL:n haltijoille) 29 150 €
Yhteensä koulutuksen hinta on siis valtion tukienkin jälkeen Suomessa tällä hetkellä
48.000 euroa, joten älä ala Posso viisastelemaan taas asiasta jota et tiedä. Junakuljettajan vertaaminen ansiolentäjään on sama kuin vertaisit Uber-taksinkuljettajaa F1-kuskiin.Kaikki kaupalliset toimijat kouluttavat itse omat pilottinsa, ilmavoimien lentäjät verovaroilla, yksityinen lentokoulutus on pienkoneille... olet sinä melkoinen pelle, ei ja ei f1 kuskeista ei ole kenellekään mitään hyötyä, se on viihdettä... uber kuskit toimittavat ruokaa... hullu sinä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Posso. Suomessa ammattilentäjän peruskoulutusta tarjoaa muun muassa Suomen Ilmailuopisto Porissa. Koulutus kestää noin kaksi vuotta ja se toteutetaan useissa eri jaksoissa. Koulutuksen jälkeen lentäjillä on ansiolentäjän lupakirja, mittarilento- ja monimoottorikelpuutus. Ansiolentäjän lupakirjan saatuasi voi hakea Finnairin tai jonkin muun lentoyhtiön järjestämään jatkokoulutukseen. Koulutus sisältää lentäjäkurssin ja simulaattoriharjoittelua sekä tyyppikurssin.
Suomessa on tarjolla valtion tukema Suomen Ilmailuopisto, jonka kautta on saatavissa
ATPL -frozen lupakirja 18 000 € hintaan.
Jatkokoulutus Finnairilla:
Mittarilentokelpuutus IR teoria ja lennot (PPL:n tai CPL:n haltijoille) 29 150 €
Yhteensä koulutuksen hinta on siis valtion tukienkin jälkeen Suomessa tällä hetkellä
48.000 euroa, joten älä ala Posso viisastelemaan taas asiasta jota et tiedä. Junakuljettajan vertaaminen ansiolentäjään on sama kuin vertaisit Uber-taksinkuljettajaa F1-kuskiin.Vertauksia on maailma täynnä, kuten:
Idiootti dibloomi-insinöörinä.
Lattialiippari rakennusalan huippuosaajana.
Kaikki Pattayan rakkaat lähes kokkeja.
ja paljon muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vertauksia on maailma täynnä, kuten:
Idiootti dibloomi-insinöörinä.
Lattialiippari rakennusalan huippuosaajana.
Kaikki Pattayan rakkaat lähes kokkeja.
ja paljon muuta.Tässä näkee tämän viestintä tavan ongelmat, jo yksi mieleltään järkkynyt saa koko palstan pahoin voivaksi, ettei muut viitsi enää tänne kirjoittaa mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä näkee tämän viestintä tavan ongelmat, jo yksi mieleltään järkkynyt saa koko palstan pahoin voivaksi, ettei muut viitsi enää tänne kirjoittaa mitään.
Posson idiotismeja on hauskaa seurata. Äijällä on aivot väärinpäin päässä. Nyt jo junankuljettajat on lentäjiä vastuullisemmassa ammatissa. Junankuljettajaksi pääsee jos on omat puukengät ja tupakat.
- Anonyymi
Nyt Tyttö2010Neitinen99,9%Naisella on päivän teemanaan työn vastuullisuus.
Dille on rakenusteknikko mutta ei rakennusmestari ja sitä mielipidettä että vastaavat mestarit on ainoastaan työmailla henkilökohtaisella vastuullaan arkistoimassa piirrustuksia, koska kaikki ammattihenkilöt tietävät mitä tekevät ja kantavat vastuunsa omista toimistaan ja materiaaleistaan.
Idiootti kuitenkin vaikeni kun täällä thaimaassa sortui kerrostalo sen johdosta, että vastaavalle mestarille oli yhdentekevää oliko käytetyt raudoitusteräkset teräksiä vai kuminauhoja.
Tottakai lentäjillä on suuri vastuu, mutta on olemassa miljoonia muitakin ammatteja joissa on suuri vastuu, joten siinäpä Dillellä taasen jutunjuurta vaihteen vuoksi 24/7.
Tuo finnairfanitus on sairasta, yhtä sairasta kuin Pattayafanitus. - Anonyymi
Posso, sinä olet mieleltäsi sairas, hae itsellesi apua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201