Käväisin kaupassa jump aroundiloimassa ja mitä siellä näin?

Anonyymi-ap

Mikä kiinnitti huomijoni?

Et arvaa, mutta Jumala tietää mikä kiinnitti huomijooni.

Näin tietenkin kaikenlaista, mutta jokin sai minut ihastuneeksi. Pussitettjani pruunjoo mantariineja lähjin kävellisöimään ja osuin siinä sitten pakasteelliselle altaallisella. Ja siellä se oli! Mikä siellä oli? Oliko sill suu jolla se sanoi mulle:" Ota mut mukkaan, hold me tonight." ?

Otin sen KOO kauppalasta mukaani jumppa aroundraloijen innossain kun sen siihen hintaalliseen löysin koska tarjous oli ihmeteltävä sille tuotteelle nyky hinnalliston kurjistuksentilan huomijoijen. Hinnat tulevat kurjallisoitumaan entisestään Suomellisessa.

Paris vuojes tilanne on jo huomattavallisesti vaikejanpi kuin nyt , köyhille suunnitellaan jo omija pikku tulokavennuksija kun taas rikkaammassa päässä elämisestä tulee joksikin aikaa levejänpää, mutta väärän mitan savijalat sortuvat ja lopulta rikkaatkin ovat köyhijä, mutta siihen mänöö se aika mikä Jeeesuksen paluuseen mänöö. Silloin alkaa se oikea kultakausi maajilman historijassa kun Jeesus on kuninkaana sen 1000v ajallisen ja kaikilla on silloin oikeujentajullisenpaa elämä kun ei ole enää kokoomusta ja stptä päättämässä kakunleikkuuta rikkaille paksut palat, köyhille pikkusiivut korkeintaan, murusia saavat lattijalle putonneita keräillä suuhullisiinsa.

Olen jumalattomana jo inhonnut tätä köyhijen kiusaamista. Näin tässä jokunen vuosi sitten kaupassa vanhemman herrasmiehen joka tuskaisella äänellä puhui osoitteli ruokien hintoja. Mieleni teki auttaa häntä mutta en auttanut kun en halua profiloitua maksajaksi. Toisaalta kajuttaa kun en saanut silloin suutain auki ja sanonut että ota siitä nyt tarvitsemasi ruuvat niin maksan kassalla omani ja sun ostoksellisuuvet. Mun teki mieli siinä niin sille sanoa, mutta en vaan ihan kehdannut. Kaduttaa näin jälkikäteen se leimautuminen sellaiseksi että tuolta kannattaa aina kohdatessa yrittää saaha lypsäistyä kävelevälliselliseksi pankkiautomaatiksi. Yrityksiä on toisinaan tullut silleen että kassalla edellä olevalla ei ole varaa maksaa ja sitten siinä kysellään että olisiko minulla rahaa maksaa puuttuva osuus. Viimeksi taisi olla joku tumma maahanmuuttaja vailla jotain euroa ai kahta ja en antanut sille mitään tosin ei multa kysynytkään, mutta selkäni takaa tuli mies joka antoi sen summan sille maahanmuuttajallelliselle.

Sitä ennen romaani nainen kysyi minulta maksamaan ostoksiaan kun rahaa puuttui ja sanoin etten maksa ja hän alkoi sitten tuijottamaan minua ja minä tuijotinn ja hymyilin takaisin. Hän oli tuman näköinen ja puhui vaativalla tavalla. Sen tilanteen koin että tämä oli näytelmää. Tarkoitus oli vaan kokeilla saako jonkun maksamaan ostoksiaan.

Sillä kun sitä hätääntynyttä vanhempaa miestä muistelen näin jälkeenpäin hän on toisinaan noussut meleeni niin koen että hänen hätäisyytensä ei ollut tekaistua vaan se oli aitoa tuskaisuutta hintanoususta. Asun Helsingissä sellaisessa paikasa, jossa kaupassa käy aika paljon "hoitolaitoksessa" asuvia ihmisiä ja heissä on tosi paljon vähätuloisia ja käytökseltään ja olemukseltaan usein heijät näjen "kummallisina". Eikö lopulta voi 100pros tietää kuka koittaa maksattaa ja kuka oikeasti kamppailee toimeentulonsa kanssa.

Enkä tarkoita pahalla vaan se nyt vaan on niin.

Time will come, my frienj.

https://www.youtube.com/watch?v=XhzpxjuwZy0

Selef Urge

4

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pakastetun kermakakun otit mukaan ?

• Anonyymi

En vaan Pakkenin pitsan hintalliseen 5.99 tai 6.99eurostoliittoa. Tää on motsarella ja mun tokallinen krt kun testaan pakkenin pitsaata.Eka oli salamipihtsha ja oli hyvällinen mavullinen suuni suosituksellien viis kautta viis mavullisuus.

https://www.tv7.fi/arkki/israel-ajan-kello/osa-3-3_p101538/

Selef Urge

• Anonyymi

Kermakakun ostan äitijenpäivänä tai heti kun sellaisen näjen. Ostan varmaan toisenkin kermaäitijenpäivä kakun siinä tohinassa ja lisäkermaa aijon hankkija kaa koska kermavaahtoa ei riitä kakuissa joka kakunpalan pintaa peittelemäällisöimään. Kakun suukosketus pintojen tulee plla kermavaahtosessa tai en syö kermakakunpalaa.Aijon myös panaani mössönsössöä lisätä sitten kakkuseen.Olispa jo ens viikonloppu.Maijon kaa sen syön.

Selef Urge

• Anonyymi

Selefi kirjoitti jälleen palstalle. Tällä kertaa hän raportoi käyneensä kaupassa. Tarkennettuna: prismassa, mutta vain henkisesti. Ostoslistalla oli banaaneja, hiljaisuutta ja “epäluuloisten katseiden torjuntavoidetta”.

Valvontakameroiden mukaan hän ei ole poistunut osastolta. Mutta toisaalta, Selefi ei koskaan liiku ruumiillaan – vain sielullaan. Hän on teleportoinut itsensä keskustan K-Marketiin useammin kuin me ehdimme täyttää lääkelistan.

Läppäri toimii edelleen. Ilmeisesti Selefin mukaan se ei toimi sähköllä vaan "kosmisella oikeudentunnolla". Käynnissä 24/7, aivan kuten hänen tietoisuus. Kirjoituksia syntyy aamuin, illoin ja öisin – sekä "varjotodellisuuden puolella", mistä meillä ei valitettavasti ole valvontalaitteita.

Osaston henkilökunta keskustelee parhaillaan, voiko mielikuvituskaupassa asiointi laskea sosiaaliseksi toiminnaksi. Asia viedään seuraavaan tiimikokoukseen yhdessä kysymyksen kanssa: pitääkö Selefin ulkoiluvaatteet enää sijaita todellisessa kaapissa vai voiko ne säilyttää metaforisesti?

Sairaanhoitaja A. Ironia
      Osasto F34, todellisuuden reunamilla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4764
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3865
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2514
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2271
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2084
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1979
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1908
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1778
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1441
    Aihe