Miten reagoisit

Anonyymi-ap

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?

110

4801

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En mä tuohon mitenkään sen ihmeemmin reagoisi, kun ei siinä mitään erikoista olisi. Vastahan mä viimeksi eilen hänen kanssaan viestittelin. Se olisi sitten ihan eri asia, jos yhtäkkiä ilmaisisi jotakin kiinnostusta minua kohtaan.

• Anonyymi

Kyllä kiinnostaA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kiinnostaA

Kivat sulle siis. Häntä ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko yhteydessä face to face?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomattu on

• Anonyymi

Olisin onneni kukkuloilla.

• Anonyymi

Niin paistaahan se aurinko risukasaankin.

• Anonyymi

Yök, ei lähestymistä jos on keskivartalolihava.
      m

• Anonyymi

Älä huoli, ei lähesty.

• Anonyymi

Lue tarkemmin. Kyse on ikäväsi kohteesta, ei vihasi kohteesta.

• Anonyymi

Että tosi mahtavaa.

• Anonyymi

Olisi mukavaa kirjoittaa tähän kaikkea sydämen pamppailusta ja perhosten lentelystä vatsassa ja onnen tunteesta, mutta en viitsi..hups.
      Ei ota. Se selvisi jo aikaisemmin.

• Anonyymi

Samalla tavalla kuin ennenkin.

• Anonyymi

Sanoisin ei mitään sattuuhan näitä. Olen itsekin laittanut joskus väärään numeroon viestiä.

• Anonyymi

jos livessä, en tiedä itkisinkö... kostuisiko silmät.. ehkä.. . olisimmeko jo samana iltana pitsalla...

en tiedä...

Ja

• Anonyymi

Itkisinkö onnesta....

• Anonyymi

No et sä kyllä vappunakaan itkenyt 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No et sä kyllä vappunakaan itkenyt 🤣

Otitkos yhteyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otitkos yhteyttä?

Ei kun yhdyntää

• Anonyymi

Mitenkä siihen muka pitäisi reagoida

• Anonyymi

varmaan juteltaisi pitkään ja lähtiäisiksi pidettäisi leikisti käsistä kiinni, ettei sittenkään haluttaisi antaa toisen vielä lähteä pois.
      jos yhteys olisi puhelimitse, kyseltäisi asioita ja jos olisi selkeä tarkoitus pidentää puhelua, miettisin nopeasti kivan asian tai ainakin itsestäni siltä tuntuvan ja kertoisin hänelle, yrittäisin muistaa sen juurta jaksaen että hän voisi tuntea sen omaksi.
      jos lähestyisimme viestillä, yllättyneiden alku kommenttien jälkeen, tilanteen tuntuessa taas luontevalta, aivan kuin emme olisi olleet erossa lainkaan, nauttisin siitä kuvasta jonka pystyisin siirtämään hänestä sormen välityksellä itseeni, näkisin hänen suloiset kasvot, kuinka hänellä olisi kotioloissa hiukset, kuinka hän olisi vaatettanut itsensä ja jopa kuinka hänen hymynsä valaisisi huoneen jossa hän vuoteella maaten kirjoittaisi kauniisti ja ajatuksella siirtelisi sormeansa puhelimen näppäimillä.
      jos taas yhteyden otto tapahtuisi kirjeitse, miettisin hyvin tarkkaan kuinka sanani asettaisin, haluaisin hänen muistavan itseni kohteliaana miehenä, miehenä joka arvostaa naisia ja on rakkauden suhteen tinkimätön. Haluaisin osoittaa mikäli hän olisi kirjeen lähettänyt, että hän on edelleen sydämessäni eikä sanan vahvimmassa merkityksessä kukaan sitä paikkaa sieltä pysty sysäämään, koskaan. Laittaisin myös sinetin jossa olisi sydän.
      Jos taas yhteydenotto tapahtuisi pullopostina, sen saadessani tietäisin rakkautemme päättyneen, olisin vanha ja liian raihnainen toivomaan häntä elämääni sulostuttamaan. mutta olisin saanut aikanani häneen tutustua, rakastua ja tuntea ne kauniit tunteet joita rakkaus saa naista kohtaan tuntemaan.

• Anonyymi

Kaunista. Taidat tosiaan tykätä hänestä.

• Anonyymi

olen aika ujo ja pelkään että haluaa minulle pahaa :c

• Anonyymi

Miksi haluaisi sulle pahaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi haluaisi sulle pahaa?

En halua pahaa sinulle, mutta kerron suoraan sen etten halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi! Tämä paljon nuoremmalle! Et ole sellainen jonka kanssa haluaisin elämäni jakaa.¨En voi edes kuvitella halaavani sinua, alkaa ahdistaa kun edes ajattelen että joutuisin niin tekemään!

• Anonyymi

Onhan tässä tänäänkin viestitelty 😘😇

• Anonyymi

Miksi sitten täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten täällä.

No kun hän taas katosi kesken viestittelyn 😅

• Anonyymi

Yllättyisin ja ilahtuisin. Mutta ei tuu tapahtumaan, koska viestittely on kielletty. Tai niin se satusetä ainakin väittää.

• Anonyymi

No niinhän se on!

• Anonyymi

Eikä oo kielletty!

• Anonyymi

Älä usko satusetää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä usko satusetää.

Paree uskoa tai tulee kepakosta. 🫣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paree uskoa tai tulee kepakosta. 🫣

No eiköhän "patukka" olisi paras päätös illalle 😂😂

• Anonyymi

Olisin kai hermostunut ja jännittynyt, myös helpottunut. Olisin tehnyt itse sen, jos olisi enemmän tietoja.

• Anonyymi

Parempi etten sano mitään, kun ei ole nyt mitään nättiä sanottavaa.

• Anonyymi

Lisäys: Jos täällä pitää kysellä, niin on varmaan parempi, kun kukaan ei ota kehenkään yhteyttä. Sori Jorit!

• Anonyymi

Ilahtuisin tosi paljon! ❤️

• Anonyymi

Kuin myös❤️😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin myös❤️😘

Kenen toivoisit ottavan yhteyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen toivoisit ottavan yhteyttä?

J-miehen ❤️😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J-miehen ❤️😘

Ok, tämä ei ollut J-mieheltä, eikä ylipäätänsäkään mieheltä, mutta kiitos, kun vastasit. Miehelle naiselta oli. Hyvää kevättä sinulle! 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J-miehen ❤️😘

Mene Irl sieltä löytyy. Nussimaan, saunomaan, viestittelemään, pussaamaan.
        Mitä täällä enään teet kun on omasi jo ollut monta viikkoa. Vai ootko lepakko kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä täällä enään teet kun on omasi jo ollut monta viikkoa. Vai ootko lepakko kuitenkin.

Vai jäitkö toiseksi sielläkin, Irl.
        Voi, voi 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai jäitkö toiseksi sielläkin, Irl.
        Voi, voi 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Miksi kirjoitat noin ilkeästi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kirjoitat noin ilkeästi?

Lue palstaa tai ehkä joku matkii sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue palstaa tai ehkä joku matkii sinua.

Minä en tuohon tapaan kommentoi.
        13:32 kommentin ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J-miehen ❤️😘

Ei ole numeroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku muu esiintyy minuna. Olen luultavasti se jolle tuon osoitit ja joo oot oikeassa muuten paitsi että on ollut jo syksystä saakka mun! En tosin ymmärrä tuota lepakko viittausta. Saamme täälläkin hänen kanssa toisillemme kirjoitella! Mene sinä sinne kentän reunaan vollottamaan ni helpottaa.

• Anonyymi

P- miehen yhteydenottoa odotellessa.

Mn

• Anonyymi

Se olisi positiivinen yllätys, eli olisin hyvin iloinen.

• Anonyymi

En vastaa.
      Se on ohi.

• Anonyymi

Joku vika sinunlaisilla on että tarve anonyyminä heittää ilmoille tuollaisia ja aiheuttaa pahaa mieltä.

• Anonyymi

Ei sulle kukaan soittaiskaan.

• Anonyymi

Mitä luulet, vastaisinko.

• Anonyymi

En usko että vastaisit.

• Anonyymi

Et vissiin. Enää.

• Anonyymi

En tiedä.

• Anonyymi

Positiivisesti tietenkin.

• Anonyymi

❤️❤️😍

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vaalea, lyhyt hiuksinen ja pitkä voisi ottaa yhteyttä. M M

• Anonyymi

Olen 61v hoikka Vantaa martinlaakso mieli tekis imeä loppuun asti.

• Anonyymi

Olisi kiva, minulle pitää vääntää rautalangasta, jos olen kiinnostava, en muuten usko.

• Anonyymi

Mitä sulle pitää vääntää rautalangasta? Se ei oo kovi helppoo, ootko kokeillu? Vinkeröä jälkeä tekee helposti.
        Koiran kokeilisin sulle kähertää. Niinko taikurit taittelee ilmapalloista. Mut elä pahastu jos tuloksena olis muuta. Kirahfi tai kastemato, sulle se on tehty kummikin :)

• Anonyymi

Tää kysymys on ollut joskus aikaisemminkin täällä, vastaan samalla tavalla: laukkasin ympäri kämppää ja hirnuisin onnesta.

• Anonyymi

Ei saa mitään kautta laitettua viestiä vaikka haluaisi. Yhteystietoni ei ole julkisia. Mutta miksi laittaisi minulle viestiä? Nainen ei edes tiedä että olen kiltti ja lempeä. Olen vaan joku Mörökölli jossain.

• Anonyymi

Vaikka olisitkin kiltti ja lempeä, niin en jaksa enkä halua sellaista ihmistä elämääni, jonka vuorovaikututustaidot ovat olemattomat! Tilaisuuksia sanoa jotain oli jo monia vuosia sitten! Pidän vain ikäisistäni lyhyistä tummatukkaisista miehistä! Yhteen sellaiseen mieheen olen hyvin ihastunut ja hän on saanut minut heräämään eloon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka olisitkin kiltti ja lempeä, niin en jaksa enkä halua sellaista ihmistä elämääni, jonka vuorovaikututustaidot ovat olemattomat! Tilaisuuksia sanoa jotain oli jo monia vuosia sitten! Pidän vain ikäisistäni lyhyistä tummatukkaisista miehistä! Yhteen sellaiseen mieheen olen hyvin ihastunut ja hän on saanut minut heräämään eloon!

En kirjoita sinulle mummo!

• Anonyymi

No ei tarvi miettiä koska hän ei ota.

• Anonyymi

Ilahtuisin jos tulisi viesti IRL sillä tietää puh.nro tai löytää somesta n S

• Anonyymi

Ei taia olla s,oisko ,taas esiinnytte toisina!

• Anonyymi

nauraisin.:D

• Anonyymi

Kolme kertaa kolme on kuus, jengi vaan kävelee sormet suus, hah juksasin. Älä usko kaikkee.

• Anonyymi

Vastaisin. ❤️

• Anonyymi

Vastaisin ja ehdottaisin tapaamista.

• Anonyymi

Kertoisin osoitteen ja pyytäisin heti saapumaan minun luo.

• Anonyymi

Onko kävelymatkan päässä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kävelymatkan päässä?

En tiedä missä hän asuu. Tuskin kuitenkaan kävelymatkan päässä. Mutta käsittääkseni hänellä on auto, niin pääsisi kyllä minun luo suht nopeesti, pääkaupunkiseudulla kun ollaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä missä hän asuu. Tuskin kuitenkaan kävelymatkan päässä. Mutta käsittääkseni hänellä on auto, niin pääsisi kyllä minun luo suht nopeesti, pääkaupunkiseudulla kun ollaan.

Olisitpa kultaseni ❤️ Olet ihana mies 💋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisitpa kultaseni ❤️ Olet ihana mies 💋

Nainen olen, sori

• Anonyymi

Ikäväni kohde on noin 60v mies ja olisin todella iloinen jos hän ottaisi minuun yhteyttä!

• Anonyymi

Olisin mielissäni

• Anonyymi

Nii

• Anonyymi

Ottaisitpa,olen odottanut sitä meseviestiä jo varmaan 4 vuotta.3 ainakin. Ikuisuuden kuitenkin kun olisin voinut sen ajan olla sylissäsi.

• Anonyymi

🫡🤗🤭 Mark II 76

• Anonyymi

Kyllä mä vastaisin, koska kaipaan vastauksia.

• Anonyymi

Ilahtuisin aidosti🙏😢💞

• Anonyymi

Olisin ikionnellinen, kävelisin ilmassa seuraavat päivät

• Anonyymi

Halaisin lämpimästi!

• Anonyymi

Vastaan yhteydenottoon. Käytöstavattomat jättävät vastaamatta.

• Anonyymi

Hyppäisin syliin.

• Anonyymi

Riippuu ihan siitä kuinka pitkältä ajalta hän on ollut kaivattu. Itsellä on ihmisiä melkein 40v takaa. Kyllä siinä varmaan vähän aikaa joutuisi miettimään asioita.

• Anonyymi

Sanoisin että kukas sinä olet

• Anonyymi

Eli olisit, kuin et tuntisi koko henkilöä? Aika tylyä.

• Anonyymi

Sanoisin hänelle että tuu tänne rakasteleen mun kanssa.

• Anonyymi

Olisi kyllä parasta koskaan ja ihanaa saada M naiselta vaikka tekstari

• Anonyymi

Saa ottaa yhteyttä.
        Mn

• Anonyymi

Riippuisi, mitä olisi asiaa.

• Anonyymi

Sydän pomppaisi ulos rinnasta. Tota pitäis ajatella ja suggeroida silloin ettei saa sydänkohtausta....heh ei tosi kyl mul terve sydän

• Anonyymi

No tietenkin on jotain vailla...eikä kustantajaa ole saatavilla..money talks

• Anonyymi

Olisi varmaan ottanut jo, jos olisin kiinnostava hänelle, hänestä.
      😏

• Anonyymi

Oisha se kivaa..
      Eikai se haittaa jos onnenkeksiä jaeltu holtittomasti.

• Anonyymi

Soittaisin poliisille.

• Anonyymi

Jos koppaisi kiinni keskellä ,missä muitakin ihmisiä ja suutelisi niin varmasti en vastustaisi. Ei ole varalla seuraavaa elämää vetää takataskusta. Tässä elämässä koetaan intohimo miehen ja naisen välillä.

• Anonyymi

Ilahtuisin, sitä vartenhan olen pitänyt kanavaa avoinna kaikki nämä vuodet.

• Anonyymi

Olisin onnellisin nainen

• Anonyymi

Ei hän ota. Ei hänellä ole mitään syytä tai tarvetta sellaiseen. Tunnen itseni idiootiksi. Jotenkin yrittää selvitä ne harvat näkemiset.

• Anonyymi

Ei hän ota yhteyttä. Enkä minäkään, vaikka nro nykyään näyttää löytyvän Fonectasta.

• Anonyymi

Olisihan se, yllättävän mukavaa, koskettavaa monin tavoin sekä jännittäisi aivan helvetisti. Mutta jos yhteydenotto tapahtuisi tapaamalla jossain, oikeastaan missä vain, varmaan miettisin kuinka hän uskaltaisi? Miksi hän toimii noin kanssani, Onpa hän kaunis ja muita saman kaltaisia ajatuksia sekä kuinka onnistun jättämään häneen kivan jäljen tai että hän edes tahtoisi myöhemmin vielä kohdata. Jos hän vielä esim. halaisi poistuessa, jännittäisin hieman liikaa enkä uskaltaisi halata häntä halutun pituisesti vaan tekisin hetkestä hätäisin ja kiroisin itseni matkalla kotiin. Jos onnistuisin olemaan luonteva, pitäisin häntä itseäni vasten tasan niin pitkään kuin hän katsoisi ajan riittävän, tykkään jotenkin hirveästi halailla naista joka on kuin tehty itselleni, voi olla että miehet tykkäävät muutenkin enemmän halailla kuin naiset, koska äidit halailevat enemmän poikia kuin tyttöjä. Sillä on äärettömän mukava jos nainen osoittaa halukkuuttaan halaamiseen, se on herkkä tapahtuma, jotenkin niin herkkä että kuulee suorastaan lasin särkyvän jos ei ole hetkestä liian huumaantunut. Naisilla on myös hyvin kauniit kädet, ne tuntuvat kyllä miehenkin karulla vartalolla ylelliseltä, kuin sivelisi superpehmeällä siveltimellä, Mutta kyllä, olisin otettu, olisin iloisen yll-innokas ja haaveiluun taipuvainen.
      https://www.youtube.com/watch?v=Vqwx-Cg88PM

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5634
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5040
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2884
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2394
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1690
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1631
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1569
    Aihe