Tutkimusten mukaan ateistit käyttävät enemmän alkoholia kuin teistit. Esimerkiksi muslimit eivät käytä sitä lainkaan.
Ateistit käyttävät enemmän alkoholia
24
151
Vastaukset
- Anonyymi
Kyl ne muslimit käyttää viinaa , jotka ovat oppineet Suomen tavoille .
- Anonyymi
Kristityt ovat niin persoja viinalle, että se korvaa muslimien raittiuden reilusti.
Jeesus-uskoiset eivät malta pitää edes jumalanpalveluksia ilman että välillä vähän naukkaillaan.- Anonyymi
jeesusksen verta vain 🤮 asti
Laskin taas piruuttani kirkollisverosäästöt. 2025 säästän 1185€. Sillä saa 69 pulloa Koskenkorvan viinaa.
Toisekseen en ole kuullut Jumalan kieltävän minulta viinanjuontia. Jumala ei ole kyllä puhunut yhtään mitään muutakaan vaan piileksii minulta. Ehkäpä Jumala pelkää minua.- Anonyymi
maissaa jossa ei ole viinaveroa saa vielä enempi
- Anonyymi
"Ateistit käyttävät enemmän alkoholia"
Ei sitä voi sanoa varmuudella, koska teistit ryyppäävät salaa. Kirkollisviintä kuluu rekkalasteittain ehtoollisilla. Kanttorit juovat varastot tyhjiksi. Se on palkanlisää. - Anonyymi
Avaaja lisää: Tutkimukseni aikaan ,vedin itse PH:ta,
Palli Hikeä niiskaisin nenänpäähäni ja luin Raamattua<! - Anonyymi
Korkki kiinni kokonaan
Jos ongelma addiktio
Riippuvuus
Ahjo
AA
Haima
Next Maksa
Kaikki rahat menee
Mielenterveys ongelmat
Hiipivä turhautuminen rikollisuus- Anonyymi
voi olla myös hyviä työntekijöitä , silloin kun eivät juo niin paiskivat hommia
riippuu aina viimekädessä ihmisestä ei voi yleistää
- Anonyymi
Käykää keräämässä tyhjät pullot suviseuroilta.
- Anonyymi
ja kattia kanssa 🤣
- Anonyymi
h siitä puuttui
- Anonyymi
ateistit ovat järkeä vailla
- Anonyymi
ai minä olen järkeä vailla 🤔käytän vain kahvia
- Anonyymi
Missäs se sinun järkesi on :O
- Anonyymi
Olen matkustellut paljon muslimimaissa. Kyllä sieltä aina löytyy viinaa tiskin alta.
- Anonyymi
Eksyttäjiä ovat myös
- Anonyymi
Onko sama tutkimuslähde jonka mukaan on yli 700 toteutunutta profetiaa raamatussa. Profetioita joita ei suostuta paljastamaan ja ne tietää ainoastaan apukoululainen?
- Anonyymi
Ja taas unohtui aloittajalta ne lähdetiedot pois...miksi useimmiten pääsee näin käymään?
- Anonyymi
Kyselin baarissa ja näin he vastasivat.
- Anonyymi
Sanoisin vaan, että so what? Jos olis jossain ees tutkittu. Kenellä riittäisi rahoitusta tuollaiseen tutkimukseen, kun tärkeimmilläkin lääketieteellisillä tutkimuksilla on tiukkaa rahoituksen kanssa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254358
- 272471
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174