Toyota-konserni ei päässyt edes puoleen VW-konsernin myynnistä huhtikuussa!

Anonyymi-ap

Volkswagen 856
Skoda 605
Audi 316
Cupra 43
Porsche 27
Seat 25

Yht. 1.872

Toyota 885
Lexus 35

Yht. 920

69

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Emokonsernien merkeissä VW:n myynti on lisääntynyt 44.2 % ja Toyotan myynti on romahtanut 30 %.

      Eli VW +44.2 %
      Toyota -30 %

    • Anonyymi

      Ei ota oikein tuulta alleen nämä helmitaulutilastot!🤣🤭😁🤭🤭

      • Anonyymi

        Mitkä helmitaulutilastot? Kerro jos on jotain väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä helmitaulutilastot? Kerro jos on jotain väärin?

        Konsernien myynti ei tietenkään voi terkoittaa pelkästään yhtä pientä autoilun takapajulaa kun se käsittää koko maailman ja konsernien koko myyntiä Eikö ne suurimmat luvut nyt enää pikkusinttikonsernille kelpaakkaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konsernien myynti ei tietenkään voi terkoittaa pelkästään yhtä pientä autoilun takapajulaa kun se käsittää koko maailman ja konsernien koko myyntiä Eikö ne suurimmat luvut nyt enää pikkusinttikonsernille kelpaakkaan ?

        Puhutaan siis konsernien myynnistä Suomessa, ei kehittyvien maiden takapajuloista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konsernien myynti ei tietenkään voi terkoittaa pelkästään yhtä pientä autoilun takapajulaa kun se käsittää koko maailman ja konsernien koko myyntiä Eikö ne suurimmat luvut nyt enää pikkusinttikonsernille kelpaakkaan ?

        VW:n liikevaihto on maailman suurin. Eivätkö ne suurimmat luvut nyt tojon itäautokonsernille kelpaakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutaan siis konsernien myynnistä Suomessa, ei kehittyvien maiden takapajuloista.

        Nomutta, Suomihan on autoilun kehitysmaa ! Usa ja Japani taas eturivin autoilumaita jossa vikavagen on takarivissä. Suomi on vain mitättömän pieni markkina johon tuofaan vain mitättömän pieni osa yhdenkään konsernin tuotteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW:n liikevaihto on maailman suurin. Eivätkö ne suurimmat luvut nyt tojon itäautokonsernille kelpaakaan?

        Vw:n suurin osa liikevaihdosta tulee valtavasta varaosien myynnistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vw:n suurin osa liikevaihdosta tulee valtavasta varaosien myynnistä.

        Ei liene kenellekään volkka ristille mikään yllätys että varaosia niissä surullisen kuuluisissa vikavavagineissa tarvitaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liene kenellekään volkka ristille mikään yllätys että varaosia niissä surullisen kuuluisissa vikavavagineissa tarvitaan?

        Ainakin paljon vähemmän kuin hinatuimmassa merkissä Tojossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nomutta, Suomihan on autoilun kehitysmaa ! Usa ja Japani taas eturivin autoilumaita jossa vikavagen on takarivissä. Suomi on vain mitättömän pieni markkina johon tuofaan vain mitättömän pieni osa yhdenkään konsernin tuotteista.

        Tuhnun tärkeimmät markkinat ovat kehitysmaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nomutta, Suomihan on autoilun kehitysmaa ! Usa ja Japani taas eturivin autoilumaita jossa vikavagen on takarivissä. Suomi on vain mitättömän pieni markkina johon tuofaan vain mitättömän pieni osa yhdenkään konsernin tuotteista.

        USA on pudonnut kelkasta jo useita vuosikymmeniä sitten kun eivät uudistaneet autoteollisuuttaan ja autojen tekniikkaa jne. ja laatu on ollut todella kuraa. Ei se, että isojen etäisyyksien maassa on paljon autoja kun ei ole edes kohtuullista julkistaliikennettä.
        Japanissa taas seistään ruuhkissa ja riittää kunhan on hyvät tehostajat ja kylmää työntävä ilmastointi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vw:n suurin osa liikevaihdosta tulee valtavasta varaosien myynnistä.

        Heikko yritys Tero poju.


    • Anonyymi

      On se kamalaa tämä Toyotan mahtava ylivoima!

    • Anonyymi

      Helmitaulutilasto servattu!
      🤣😂😁😅

    • Anonyymi

      Paljon oli Corollan myynti?
      Se oli kai eniten myyty Toyota.

    • Anonyymi

      VW:n rekisteröimistä autoista puolet on Ulkomailta tuotuja vanhoja koslia.

      • Anonyymi

        Nyt ei ole kyse käytetyistä, vaan ensirekisteröinneistä! Jos käytetyt laskettaisiin mukaan, VW-konsernin ylivoima olisi vielä murskaavampi.


    • Anonyymi

      Toyotalta tulee loppuvuodesta kiireellä kyhättyjä sähköautoja että pysyisi edes jollain tavalla VW:n kyydissä. Ongelma taitaa olla se että kilpailijat on kehittäneet sähköautoja jo pitkään ja Toyota vasta aloittanut niiden tekemisen. Tojot eivät pärjää ollenkaan vertailuissa paremmille autoille.

      • Anonyymi

        Vw on kehittänyt todella hyvän sähköauton, jos kestää satatuhatta kilometriä, niin hyvä! Eli, sama peli jatkuu sähköautojen kanssa, kuin polttomoottoriautojenkin, että hyvä jos kestää takuuu-ajan rikkoutumatta, niin hyvä. Eli, Vw:n bisnes kannattavuus perustuu Varaosien myyntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vw on kehittänyt todella hyvän sähköauton, jos kestää satatuhatta kilometriä, niin hyvä! Eli, sama peli jatkuu sähköautojen kanssa, kuin polttomoottoriautojenkin, että hyvä jos kestää takuuu-ajan rikkoutumatta, niin hyvä. Eli, Vw:n bisnes kannattavuus perustuu Varaosien myyntiin.

        Erittäin hyvin ovat kestäneet Volkkarin sähköautot. Lue vaikka niitä blogikirjoituksia. Tojotan sähköautoilla on mennyt "vähän" huonommin. Ensiksi ei saatu pysymään pyöriä kiinni, sitten tuli talvi- , range- ja latausongelmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hyvin ovat kestäneet Volkkarin sähköautot. Lue vaikka niitä blogikirjoituksia. Tojotan sähköautoilla on mennyt "vähän" huonommin. Ensiksi ei saatu pysymään pyöriä kiinni, sitten tuli talvi- , range- ja latausongelmat.

        Niin, miten määritellään "erittäin hyvin on kestäneet" ?? Jos tavoite on satatuhatta kilometriä, niin sitten on kestäneet jotenkuten hyvin. Katso Kokkolan Autohuolto tai Simolammikko tai joku muu osaava Autokorjaamo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, miten määritellään "erittäin hyvin on kestäneet" ?? Jos tavoite on satatuhatta kilometriä, niin sitten on kestäneet jotenkuten hyvin. Katso Kokkolan Autohuolto tai Simolammikko tai joku muu osaava Autokorjaamo.

        No eihän noissa vikoja ole juurikaan ollut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän noissa vikoja ole juurikaan ollut

        Ihmeellistä että Cupra antaa autoille paremman takuun kuin Toyota.

        Sähköautot ja ladattavat hybridit

        Akkutakuu sähköisille autoille

        Viiden vuoden kiinteä takuu

        CUPRA-mallistoon kuuluu kiinteä 5 vuoden takuu

        CUPRAn täyssähköautojen ja ladattavien hybridien korkeajänniteakkujen takuu on 8 vuotta / 160 000 km. Lisäksi takuuajan ensimmäisen 24 kk aikana ei ole kilometrirajoitusta.

        Takuunantaja takaa, että 70%:ia täyssähköauton (BEV) korkeajänniteakun alkuperäisestä nettokapasiteetista säilyy edellä mainitun ajanjakson- tai kilometrilukeman ajan – riippuen siitä, kumpi ensin saavutetaan.

        Ei taida Toyotan 3v takuu näille pärjätä.


    • Anonyymi

      Toyotan omapojalla on taas raskas kuukausi edessään kiistää ja selittää selkeitä faktoja jotka Suomen ainoa virallinen viranomainen kerää uusien autojen rekisteröinneistä.
      Eikö se ole kovin tyhmää, vähän kuin väittäisi, että maito on mustaa.

      • Anonyymi

        Trafi rekisteröi, se ei erittele onko auto uusi vai vanha. On kovin tyhmää väittää vanhaa autoa uudeksi!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trafi rekisteröi, se ei erittele onko auto uusi vai vanha. On kovin tyhmää väittää vanhaa autoa uudeksi!!

        Äläpä kirjoittele p*skaa! Käytetyt eivät ole koskaan ensirekisteröintitilastoissa.


      • Anonyymi

        Ja samat selitykset jatkuvat ensi kuussa ja sitä seuraavassa ja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä kirjoittele p*skaa! Käytetyt eivät ole koskaan ensirekisteröintitilastoissa.

        Trafi ne rekisteröi, kun ne tuodan ulkomailta, niin silloin ne rekisteröidään Suomen, oli ne uusia tai käytettyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trafi ne rekisteröi, kun ne tuodan ulkomailta, niin silloin ne rekisteröidään Suomen, oli ne uusia tai käytettyjä.

        Ei niitä käytettyjä lasketa uusien autojen ensirekisteröinteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä käytettyjä lasketa uusien autojen ensirekisteröinteihin.

        Trafi kun rekisteröi auton Suomeen, niin ne rekisteröinnit näkyy Suomen rekisteröinneissä... Trafin sivuilta ne voi laskea ja ne lisää Suomen autokantaa, olipa auto uusi tai vanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trafi kun rekisteröi auton Suomeen, niin ne rekisteröinnit näkyy Suomen rekisteröinneissä... Trafin sivuilta ne voi laskea ja ne lisää Suomen autokantaa, olipa auto uusi tai vanha.

        Ei niitä vanhoja autoja rekisteröidä uusien autojen tilastoihin.


    • Anonyymi

      Ostaisin heti Toyota Landcruiserin jos olisi painetta pankkitilillä 1700000€. Se on hyvä auto vanhaan historiaan nojaten. Ja hemmetin hyvän näköinenkin vielä!

      • Anonyymi

        Tuolla hinnalla saa oikean autonkin, ei tarvitse ajella itäaasialaisella riisikipolla. Omistin Land Cruiserin, siinä oli vikaa vian perään.


    • Anonyymi

      VW rules!

      • Anonyymi

        ..eiku ,Vw nykii. kolisee tai räplättää.


    • Anonyymi

      Toyota on erikoinen uskonto, appiukkoni on sellainen myös. Itseäni kismittää että tietyllä foorumilla vertaavat jotakin Rav4 plug-in-mallia Mercedeksen GLC-plugariin. Noilla on ero kuin yöllä ja päivällä. Eihän se Toyotan lelunelivetokaan edes toimi.

      • Anonyymi

        Toyotan ylivertaisuus saa aikaan kovaa parkua.


      • Anonyymi

        Katso "Kokkolan Autohuolto" siellä rassataan useampiakin uudenkarheita Mersuja.


    • Anonyymi

      Voi tätä Toyotan omapojan tuskaa, taas menee koko kuukausi inttäen ja kiukutellen 24/7 ja tuska vain kasvaa jokaisena kuukauden vaihteena.

      • Anonyymi

        Se on kylmää kyytiä Vw:n omistajille, kun mittaristossa alkaa varoitusvalot loistaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso Yoytube "simolammikko". Siellä Klonksvaakeneita korjataan urakalla ja jonoton viikkojen pituisia.

        Katso ADAC:in tilasto. Tojo on hinatuin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä? Hinaustilasto Suomesta ja, suomalaisista kovista olosuhteista kertoo aivan toista:

        https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/32354b16-b763-4a94-b94d-7fc6429d520b

        Maksumuuri suojaa ettei pääse lukemaan tuon artikkelin tärkeintä pointtia, eli vakuutusyhtiön edustaja kertoo artikkelissa että ne autot joilla ajetaan eniten ja kaikissa olosuhteissa niin näitä hinataan eniten.
        Sitten tiellejättö tilastoa isosta maailmasta todellisten tilastojen ja vikojen kautta:
        https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso Yoytube "simolammikko". Siellä Klonksvaakeneita korjataan urakalla ja jonoton viikkojen pituisia.

        Ei yhden nuoren korjaamon pitäjän mainoksella ole kuin viihdearvoa. Epätoivoisesti poika yrittää esiintyä tietäjänä ja saada asiakkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä? Hinaustilasto Suomesta ja, suomalaisista kovista olosuhteista kertoo aivan toista:

        https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/32354b16-b763-4a94-b94d-7fc6429d520b

        Niinpä hinataan, nimittäin Toyotaa. Kun ajomäärät suhteutetaan hinauksiin. Toyota on hinatuin. Toyotalla kun ei paljon ajeta tunnetuista syistä.

        "Ikä on eduksi kuskille, mutta ei autolle
        Hinattavaksi joutumisella on selkeä yhteys ajokilometreihin. Mitä enemmän niitä vuodessa kertyy, sitä suuremmalla todennäköisyydellä auto päätyy hinaukseen.

        "Tämä selittää osaltaan premium-merkkien valloittamia kärkisijoja, sillä ne ovat tyypillisesti paljon ajavien autoja. Lisäksi merkit ovat myös nuorten suosiossa, mikä osaltaan lisää myös todennäköisyyttä päätyä hinausasiakkaaksi", Jalonen täydentää.

        Auton ikä korreloi myös hinausten kanssa. Eniten hinataan yli kymmenen vuotta vanhoja autoja.

        Kuskin iän vaikutus on päinvastainen. Mitä vanhempi kuski, sen varmemmin auto pääsee määränpäähänsä omin avuin. Nuoret kuskit tutustuvat useammin hinausalan yrittäjiin."

        Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, hybridi Toyota on ylivoimaisesti hinatuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä hinataan, nimittäin Toyotaa. Kun ajomäärät suhteutetaan hinauksiin. Toyota on hinatuin. Toyotalla kun ei paljon ajeta tunnetuista syistä.

        "Ikä on eduksi kuskille, mutta ei autolle
        Hinattavaksi joutumisella on selkeä yhteys ajokilometreihin. Mitä enemmän niitä vuodessa kertyy, sitä suuremmalla todennäköisyydellä auto päätyy hinaukseen.

        "Tämä selittää osaltaan premium-merkkien valloittamia kärkisijoja, sillä ne ovat tyypillisesti paljon ajavien autoja. Lisäksi merkit ovat myös nuorten suosiossa, mikä osaltaan lisää myös todennäköisyyttä päätyä hinausasiakkaaksi", Jalonen täydentää.

        Auton ikä korreloi myös hinausten kanssa. Eniten hinataan yli kymmenen vuotta vanhoja autoja.

        Kuskin iän vaikutus on päinvastainen. Mitä vanhempi kuski, sen varmemmin auto pääsee määränpäähänsä omin avuin. Nuoret kuskit tutustuvat useammin hinausalan yrittäjiin."

        Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, hybridi Toyota on ylivoimaisesti hinatuin.

        Kun tuolla tienpäällä näkee Hinausauton, on lähes sata varmasti kyydissä Saksalainen auto. Toyota on harvinaisuus kyydissä. Toisaalta, esimerkiksi Vw-konsernin autot raahautuvat ominvoimin itse vikavalot loistaen mittaritaulussa ja tehot pudonneena korjaamoille, joten välttämättä ne ei tarvi Hinausautoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tuolla tienpäällä näkee Hinausauton, on lähes sata varmasti kyydissä Saksalainen auto. Toyota on harvinaisuus kyydissä. Toisaalta, esimerkiksi Vw-konsernin autot raahautuvat ominvoimin itse vikavalot loistaen mittaritaulussa ja tehot pudonneena korjaamoille, joten välttämättä ne ei tarvi Hinausautoa.

        Enemmän hinausauton kyydissä Toyotia näkyy.
        Toyotissa vikavalot palavat kuin joulukuusissa, releet räpsää ja pikkuakut kyykkää. Lämmönvaihtimet hajoaa ja Ravin johtosarjat paikataan teipillä.
        Toyota on ainoa auto, joka on talvitestistä jouduttu kuljettamaan hinausautolla etelään sulamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhden nuoren korjaamon pitäjän mainoksella ole kuin viihdearvoa. Epätoivoisesti poika yrittää esiintyä tietäjänä ja saada asiakkaita.

        "Viihdearvoa" ?? Jos ympäri Suomea viedään Tampereelle autoja remonttiin, niin kyseessä on todella pätevä Korjaamo, aivan samoin, kuin Kokkolassa ja Helsingissä ovat vastaavat Korjaamot. Noiden kavereiden ei tarvitse esiintyä tietäjinä, vaan he ovat sitä. Siinä olet oikeassa, Youtube on hyvä mainoskanava. Youtube on vapaa kanava, sinne vaan vastaavia videoita kuvaamaan, jos vain rahkeet riittää!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Viihdearvoa" ?? Jos ympäri Suomea viedään Tampereelle autoja remonttiin, niin kyseessä on todella pätevä Korjaamo, aivan samoin, kuin Kokkolassa ja Helsingissä ovat vastaavat Korjaamot. Noiden kavereiden ei tarvitse esiintyä tietäjinä, vaan he ovat sitä. Siinä olet oikeassa, Youtube on hyvä mainoskanava. Youtube on vapaa kanava, sinne vaan vastaavia videoita kuvaamaan, jos vain rahkeet riittää!!

        Helppoon toiset menee kun ihan Youtubessa kertoo tuttuja juttuja jotka miellyttää kuulijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppoon toiset menee kun ihan Youtubessa kertoo tuttuja juttuja jotka miellyttää kuulijaa.

        Siinäkin olet oikeassa, että Youtubessa rassataan "tuttuja juttuja" siis Saksalaisia autoja. Onhan ne "tuttuja juttuja" kun niitä on pilvinpimein korjattavana, mutta Tojotia niissä ei näy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäkin olet oikeassa, että Youtubessa rassataan "tuttuja juttuja" siis Saksalaisia autoja. Onhan ne "tuttuja juttuja" kun niitä on pilvinpimein korjattavana, mutta Tojotia niissä ei näy.

        Onhan siellä Youtubessa valtava määrä videoita Toyotan ongelmista. Ja katsojia jopa miljoonia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä? Hinaustilasto Suomesta ja, suomalaisista kovista olosuhteista kertoo aivan toista:

        https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/32354b16-b763-4a94-b94d-7fc6429d520b

        Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

        Tämä se kaihertaa precum-autoilijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

        Tämä se kaihertaa precum-autoilijoita.

        Mitä kaihertamista tuossa on, kun samassa jutussa kumotaan koko asia.


        "Hinattavaksi joutumisella on selkeä yhteys ajokilometreihin. Mitä enemmän niitä vuodessa kertyy, sitä suuremmalla todennäköisyydellä auto päätyy hinaukseen."

        "Tämä selittää osaltaan premium-merkkien valloittamia kärkisijoja, sillä ne ovat tyypillisesti paljon ajavien autoja. Lisäksi merkit ovat myös nuorten suosiossa, mikä osaltaan lisää myös todennäköisyyttä päätyä hinausasiakkaaksi", Jalonen täydentää.

        "Auton ikä korreloi myös hinausten kanssa. Eniten hinataan yli kymmenen vuotta vanhoja autoja."

        "Kuskin iän vaikutus on päinvastainen. Mitä vanhempi kuski, sen varmemmin auto pääsee määränpäähänsä omin avuin. Nuoret kuskit tutustuvat useammin hinausalan yrittäjiin."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

        Tämä se kaihertaa precum-autoilijoita.

        “Kaikki ikäluokat ja mallit huomioon ottaen raportin parhaat ja vähävikaisimmat automerkit ovat Audi ja BMW. Vähävikaisimpien joukkoon kuuluvat myös Mercedes-Benzin useimmat mallit sekä Suzuki, Mini, Mitsubishi ja Volvo. Polttomoottoriautojen parhaat mallit ovat Audi A4 sekä BMW 1-sarja, 3-sarja ja X3.”

        “ADACin uusimman, vuoden 2023 raportin parhaat ja vähävikaisimmat automerkit ovat Audi ja BMW, jotka menestyivät kaikissa ikäryhmissä. Vähävikaisten joukkoon kuuluvat myös Mercedes-Benzin useimmat mallit sekä Suzuki, Mini, Mitsubishi ja Volvo.
        Nuorimmassa ikäluokassa sähköautot BMW i3 ja Volkswagen ID.3 olivat kaikkein parhaita, lähes viattomia ollen samalla koko raportin vähävikaisimmat automallit. Škodan kaikki mallit ovat myös keskimääräistä vähävikaisempia kaikissa ikäluokissa.”

        “Nuorimman ikäluokan (käyttöönottovuosi 2020) vikaherkimmät mallit ovat Renault Master, Toyota C-HR, Fiat Ducato, Ford Kuga, Toyota RAV4 ja Renault Captur. Toiseksi nuorimman ikäryhmän (käyttöönottovuosi 2019) vikaherkimmät mallit ovat Toyota CH-R, Toyota Corolla, Renault Master, Mercedes-Benz Citan, Fiat Ducato, Toyota RAV4 ja Ford Transit.”

        Jos tuosta jätetään pakettiautot pois, niin hinatuimmat ovat Toyota CH-R, Toyota Corolla ja Toyota RAV4.


    • Anonyymi

      Ketjussa on aiheena eri autoja valmistajien konsernien rekisteröinti määritä Suomessa tänä vuotena tähän asti.

    • Anonyymi

      mikä firma työllistää suhteellisesti eniten korjaamoita suomessa?

      veikkaan VW konsernia

      • Anonyymi

        Tutulla on Autokorjaamo, hän kertoi, että Vw:t tuo leivän pöytään ja paksusti kinkkumakkaraa päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutulla on Autokorjaamo, hän kertoi, että Vw:t tuo leivän pöytään ja paksusti kinkkumakkaraa päälle.

        Samoin minun tuttavallani on automaalaamo. Hän kertoi, että ilman Toyotan ruostekorjauksia koko firma ei kannattaisi.


      • Anonyymi

        Voi pitää paikkansakin. Onhan Suomessa ylivoimaisesti eniten VW-konsernin autoja, ja niillä ajetaan keskimäärin huomattavasti enemmän kuin Toyotilla. Pakostikin silloin huollettavaa ja korjattavaakin on enemmän. Lisäksi Toyotat paalataan pienillä kilometreillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pitää paikkansakin. Onhan Suomessa ylivoimaisesti eniten VW-konsernin autoja, ja niillä ajetaan keskimäärin huomattavasti enemmän kuin Toyotilla. Pakostikin silloin huollettavaa ja korjattavaakin on enemmän. Lisäksi Toyotat paalataan pienillä kilometreillä.

        VW, niissä on paljon pahoja ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW, niissä on paljon pahoja ongelmia.

        Toyota, tuo hinatuin automerkki tuo omistajalleen harmia päivästä toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota, tuo hinatuin automerkki tuo omistajalleen harmia päivästä toiseen.

        Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilastot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilastot.

        Ja sitten oikeaa tietoa:

        “Kaikki ikäluokat ja mallit huomioon ottaen raportin parhaat ja vähävikaisimmat automerkit ovat Audi ja BMW. Vähävikaisimpien joukkoon kuuluvat myös Mercedes-Benzin useimmat mallit sekä Suzuki, Mini, Mitsubishi ja Volvo. Polttomoottoriautojen parhaat mallit ovat Audi A4 sekä BMW 1-sarja, 3-sarja ja X3.”

        “ADACin uusimman, vuoden 2023 raportin parhaat ja vähävikaisimmat automerkit ovat Audi ja BMW, jotka menestyivät kaikissa ikäryhmissä. Vähävikaisten joukkoon kuuluvat myös Mercedes-Benzin useimmat mallit sekä Suzuki, Mini, Mitsubishi ja Volvo.
        Nuorimmassa ikäluokassa sähköautot BMW i3 ja Volkswagen ID.3 olivat kaikkein parhaita, lähes viattomia ollen samalla koko raportin vähävikaisimmat automallit. Škodan kaikki mallit ovat myös keskimääräistä vähävikaisempia kaikissa ikäluokissa.”

        “Nuorimman ikäluokan (käyttöönottovuosi 2020) vikaherkimmät mallit ovat Renault Master, Toyota C-HR, Fiat Ducato, Ford Kuga, Toyota RAV4 ja Renault Captur. Toiseksi nuorimman ikäryhmän (käyttöönottovuosi 2019) vikaherkimmät mallit ovat Toyota CH-R, Toyota Corolla, Renault Master, Mercedes-Benz Citan, Fiat Ducato, Toyota RAV4 ja Ford Transit.”

        Jos tuosta jätetään pakettiautot pois, niin hinatuimmat ovat Toyota CH-R, Toyota Corolla ja Toyota RAV4.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

      En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4554
    2. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3685
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

      Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2417
    4. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2121
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2014
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

      Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1698
    9. En ole koskaan kokenut

      Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1497
    10. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe