Kun olisi oma sinkkupalsta yksinäisille..ketkä haluais puolison..
Joo, mene sinne ja mene tänne, laajenna reviiriä ym..
Yksi mies riittäisi, mutta kun ei vaan löydy! ja en ole TK!!!!!!
Sinkkupalsta
116
1204
Vastaukset
- Anonyymi
No Helsingin kuuntelupalvelusta laittaa poliisit perään niin en tiedä mitä esikoislestaadiolaiset illumimatit antaa vastaukseksi kysymykseesi.
Mutta minun vastaukseni on että rukoile Jumalaa ja jos Jumala ei anna puolisoa niin silloin ei ole tarjolla perkeleitä joten tyydy siihen mitä on. Ja ole yksin.- Anonyymi
Atesta ja veli matista tiesin jo että ovat kallellaan illuminatiin ja vapaamuurari järjestöjen kaltaisiin "aatteisiin" sekä konttisesta mutta Helsingin seurakunta tuli vähän puun takaa. Ellei sitten kuuntelupalvelua hallitse joku toinen elin kuin kyseinen paikkakunta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Atesta ja veli matista tiesin jo että ovat kallellaan illuminatiin ja vapaamuurari järjestöjen kaltaisiin "aatteisiin" sekä konttisesta mutta Helsingin seurakunta tuli vähän puun takaa. Ellei sitten kuuntelupalvelua hallitse joku toinen elin kuin kyseinen paikkakunta
Attehan on klaudian vartija kun klaudia on elävä kristitty niin illuminati laittoi Aten vartijaksi ettei villitys pääse leviämään.
Se tietäkää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Attehan on klaudian vartija kun klaudia on elävä kristitty niin illuminati laittoi Aten vartijaksi ettei villitys pääse leviämään.
Se tietäkää.Toki Atte saa korjata jos ole hakoteillä. Aavistus vain. Eikä ihan pieni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki Atte saa korjata jos ole hakoteillä. Aavistus vain. Eikä ihan pieni.
Tuli vain sinä päivänä kun poliisit hyökkäsi kimppuuni niin Aten naama mieleen. Niin ajattelin vaan. Että ehkä on joku yhteys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli vain sinä päivänä kun poliisit hyökkäsi kimppuuni niin Aten naama mieleen. Niin ajattelin vaan. Että ehkä on joku yhteys.
Mutta sen sanon vaan että kuuntelupalvelua esikoislestadiolaisiin seuroihin ei kannatta kuunnella että noi perkeleet vartioi sitä ja jos meette paikan päälle niin kannattaa vähän miettiä keneltä lähtee synninpäästöä anomaan. Koska et tiedä sitä saatko vai menetätkö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sen sanon vaan että kuuntelupalvelua esikoislestadiolaisiin seuroihin ei kannatta kuunnella että noi perkeleet vartioi sitä ja jos meette paikan päälle niin kannattaa vähän miettiä keneltä lähtee synninpäästöä anomaan. Koska et tiedä sitä saatko vai menetätkö.
Onks se piilo kyttä vai oikea kristitty noin niinkuin suoraan sanottuna
- Anonyymi
Jaakobin kirje 4
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaakobin kirje 4
Sovitaanko että Anssi sorsa jättää myöskin tämän vapaamuurari aatteen. Nii. Minä syvennyn tähän jakobin 4 paremmin.
Kun teillä saarnaajilla tuntuu olevan tärkeämpää vain puhua paskaa kuin olla rehellisiä kristittyjä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovitaanko että Anssi sorsa jättää myöskin tämän vapaamuurari aatteen. Nii. Minä syvennyn tähän jakobin 4 paremmin.
Kun teillä saarnaajilla tuntuu olevan tärkeämpää vain puhua paskaa kuin olla rehellisiä kristittyjä.Tämä seuraava viesti ei liity anssiin mitenkään Anssia vain kuin katsoo naamatauluun niin ensimmäinen sana mikä on mielessä on vapaamuurari.
Mutta unohdetaan Anssi.
(Huom. Kirjoittajan sieluntila ei ole mikään oikea tai paras....Mutta keskustellaan asioista.)
Kun esimerkiksi klaudialla on monta lasta ja nyt kun me oletamme unohdamme vähäksi aikaa tämän kepin ja jään ja uskomme että siellä kodissa on ollut yksi henki.
Ja nyt me uskomme että he ovat vilpittömiä kristittyjä niin mitä se tarkoittaa?
Se tarkoittaa että heitä ei olla lähetetty ulkoisen tahon toimesta seurakunnan sisään. Koettelemaan seurakuntaa tai vaikuttamaan.
Ja nyt tässä kaksi asiaa ensimmäinen asia tämä että siellä kristityssä perheessä oli yksi Henki.
Ja toinen asia he olivat vilpittömät!
Ja mitä siitä seuraa todennäköisesti?
Siitä seuraa se että sen perheen lapset jos he eivät jätä kristillisyyttä kokonaan niin todennäköisesti he ovat kristittyjä yhden katon alla.
Mutta kun me poikkeamme hieman tästä ja unohdamme nyt ne jotka jättävät uskon ja kristillisyyden kokonaan.
Ja me ajattelemme yksinkertaisesti että joku taho tahtoisi hallita vähän niin kuin kaikkea eli valvoa.
Ja kun seurakunnissa sitten tulee näitä hajaanuksia niin kuinka sitten se valvominen onnistuu kun tämä solu joka lähetettiin siihen ja siihen seurakuntaan valvomaan menikin nyt tämä seurakunta rikki. Niin nyt pitää kouluttaa luonnollisestikin uudet valvojat jaa vain niin vai onko sittenkin helpompi sellainen järjestys että kun valvojalla on muutama lapsi niin yksi tämän valvojan lapsista jääpi ja toinen lähtee "eriseuraan"?
Yksi jää saarnaajaksi esikoislestaadiolaisiin ja toinen menee sitten saarnaajaksi leeviläisiin jne..silloin se valvominen se pysyy balanssissa mutta siinä on yksi ristiriita mitä tämä valvova elin ei äkkää on nimittäin se että yhdessä kristillisyydessä eli kristityssä perheessä jossa on yksi henki on myös kristityt kristittyjä yhden katon alla.
Ja kun te sitten näette että ulkopuolelta tulee yksi ja tulee toinen maailmasta parannuksen tehnyt ja kova on tarve edetä aina saarnapöydän taakse ja tämän etenijän lapsilla on myös sama tarve ja kun tulee vielä hajaannusta niin tämän ulkopuolelta tulleen tuntemattoman kristityn lapset nekin vielä hajaantuvat jokaiseen suuntaan ja aina vielä saarnapöydän taakse niin en minä suoraan osoita heitä mutta minä totean vain että vapahtajalla eli Jeesuksella hänellä taisi olla useampi opetuslapsi ja vaikka yksi petti hänet niin kuitenkaan ei ollut yhtäkään lasta joka olisi ollut eri katon alla.
Vai kuinka on Atte minä kysyn minä vain tahdon Aten sijaan kysyä kuinka on klaudia onko niin että yksi Jeesukseen uskovista lapsistasi onko niin että yksi on mormoni toinen on leeviläinen kolmas on helluntailainen neljäs esikoislestaadiolainen viides luterilainen kuudes katolilainen seitsemäs Jehovan todistaja kahdeksas lukijainen yhdeksäs vapaa ajattelija jne...? Vai onko niin että he ovat uskossaan saman katon eli seurakunnan alla jotka uskossaan ovat pysyneet?
Tätä on ehkä vaikea selittää sellaiselle joka on kasvanut ateistisessa perheessä mutta uskon että lapsuuden kristityt hieman vajavaisesti hahmottaa mistä minä puhun koira ei nimittäin synny mustilla karvoilla eli elä ensimmäisiä vuosia ensimmäistä 3-4vuotta mustilla karvoilla ja 5 vuotena päätä minä heitän turkkini pois ja 6 vuotena kannan valkoista karvaa.
Paitsi ne koirat joita hallitsee joku muu kuin koira itse joilta karvat leikataan tänäpäivänä ja huomenna värjätään valkoiseksi.
Kun siis katolinen kirkko tai valtio tai poliisi tai kuka tahansa elin eli järjestö lähettää työntekijöitään peitetehtävissä niin tänäpäivänä tämä mies on esikoislestaadiolainen ja huomenna kun tulee hajaannus niin sen karvat ajetaan pois ja värjätään ja sitten se on kohta leeviläinen kohta mormoni kohta se ehkä katolilainen ehkä helluntailainen ehkä jehovan todistaja mutta sen minä tahdon kristityistä vilpittömien kristittyjen perheiden lapsista sanoa että koirat ei synnytä ankkoja eikä siat synnytä variksen poikia. Lampaat synnyttää karitsoita.
Kun te solutatte niitä agenttejanne seurakuntiin niin miettikää vähän pidemmälle.
Mutta heidän vastauksensa on eikös Esau ollut jakobin veli? Ja ei he uskoneet samalla tavalla?
Vai niin sinä luulet ettei he uskoneet samalla tavalla kuitenkin minä sanon katso eli lue tarkemmin vaikka Esau oli Jumalaton ja Jakob vanhurskas niin katso heidän Isänsä oli yksi ja Esau itki Isänsä kuolemansa jälkeen siitä itkusta sinä näet ettei Esau perustanut omaa seurakuntaa vaan hänen armon ovensa suljettiin. Mutta te tahtoisitte sanoa että Esau lähti hymyissä suin omille teilleen ei vaan Esau itki katkerasti ja ei löytänyt yhtäkään joka olisi voinut häntä lohduttaa olkoot se sinulle todistuksena ettei yhdestä vanhurskaasta isästä synny kahden eri seurakunnan palvelijaa ainoastaan koska toiselta otettiin armo pois ja toiselle jätettiin armo ainoastaan siksi se näyttää kuin olisi kaksi seurakuntaa mutta totuus on että Esau itki katkerasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä seuraava viesti ei liity anssiin mitenkään Anssia vain kuin katsoo naamatauluun niin ensimmäinen sana mikä on mielessä on vapaamuurari.
Mutta unohdetaan Anssi.
(Huom. Kirjoittajan sieluntila ei ole mikään oikea tai paras....Mutta keskustellaan asioista.)
Kun esimerkiksi klaudialla on monta lasta ja nyt kun me oletamme unohdamme vähäksi aikaa tämän kepin ja jään ja uskomme että siellä kodissa on ollut yksi henki.
Ja nyt me uskomme että he ovat vilpittömiä kristittyjä niin mitä se tarkoittaa?
Se tarkoittaa että heitä ei olla lähetetty ulkoisen tahon toimesta seurakunnan sisään. Koettelemaan seurakuntaa tai vaikuttamaan.
Ja nyt tässä kaksi asiaa ensimmäinen asia tämä että siellä kristityssä perheessä oli yksi Henki.
Ja toinen asia he olivat vilpittömät!
Ja mitä siitä seuraa todennäköisesti?
Siitä seuraa se että sen perheen lapset jos he eivät jätä kristillisyyttä kokonaan niin todennäköisesti he ovat kristittyjä yhden katon alla.
Mutta kun me poikkeamme hieman tästä ja unohdamme nyt ne jotka jättävät uskon ja kristillisyyden kokonaan.
Ja me ajattelemme yksinkertaisesti että joku taho tahtoisi hallita vähän niin kuin kaikkea eli valvoa.
Ja kun seurakunnissa sitten tulee näitä hajaanuksia niin kuinka sitten se valvominen onnistuu kun tämä solu joka lähetettiin siihen ja siihen seurakuntaan valvomaan menikin nyt tämä seurakunta rikki. Niin nyt pitää kouluttaa luonnollisestikin uudet valvojat jaa vain niin vai onko sittenkin helpompi sellainen järjestys että kun valvojalla on muutama lapsi niin yksi tämän valvojan lapsista jääpi ja toinen lähtee "eriseuraan"?
Yksi jää saarnaajaksi esikoislestaadiolaisiin ja toinen menee sitten saarnaajaksi leeviläisiin jne..silloin se valvominen se pysyy balanssissa mutta siinä on yksi ristiriita mitä tämä valvova elin ei äkkää on nimittäin se että yhdessä kristillisyydessä eli kristityssä perheessä jossa on yksi henki on myös kristityt kristittyjä yhden katon alla.
Ja kun te sitten näette että ulkopuolelta tulee yksi ja tulee toinen maailmasta parannuksen tehnyt ja kova on tarve edetä aina saarnapöydän taakse ja tämän etenijän lapsilla on myös sama tarve ja kun tulee vielä hajaannusta niin tämän ulkopuolelta tulleen tuntemattoman kristityn lapset nekin vielä hajaantuvat jokaiseen suuntaan ja aina vielä saarnapöydän taakse niin en minä suoraan osoita heitä mutta minä totean vain että vapahtajalla eli Jeesuksella hänellä taisi olla useampi opetuslapsi ja vaikka yksi petti hänet niin kuitenkaan ei ollut yhtäkään lasta joka olisi ollut eri katon alla.
Vai kuinka on Atte minä kysyn minä vain tahdon Aten sijaan kysyä kuinka on klaudia onko niin että yksi Jeesukseen uskovista lapsistasi onko niin että yksi on mormoni toinen on leeviläinen kolmas on helluntailainen neljäs esikoislestaadiolainen viides luterilainen kuudes katolilainen seitsemäs Jehovan todistaja kahdeksas lukijainen yhdeksäs vapaa ajattelija jne...? Vai onko niin että he ovat uskossaan saman katon eli seurakunnan alla jotka uskossaan ovat pysyneet?
Tätä on ehkä vaikea selittää sellaiselle joka on kasvanut ateistisessa perheessä mutta uskon että lapsuuden kristityt hieman vajavaisesti hahmottaa mistä minä puhun koira ei nimittäin synny mustilla karvoilla eli elä ensimmäisiä vuosia ensimmäistä 3-4vuotta mustilla karvoilla ja 5 vuotena päätä minä heitän turkkini pois ja 6 vuotena kannan valkoista karvaa.
Paitsi ne koirat joita hallitsee joku muu kuin koira itse joilta karvat leikataan tänäpäivänä ja huomenna värjätään valkoiseksi.
Kun siis katolinen kirkko tai valtio tai poliisi tai kuka tahansa elin eli järjestö lähettää työntekijöitään peitetehtävissä niin tänäpäivänä tämä mies on esikoislestaadiolainen ja huomenna kun tulee hajaannus niin sen karvat ajetaan pois ja värjätään ja sitten se on kohta leeviläinen kohta mormoni kohta se ehkä katolilainen ehkä helluntailainen ehkä jehovan todistaja mutta sen minä tahdon kristityistä vilpittömien kristittyjen perheiden lapsista sanoa että koirat ei synnytä ankkoja eikä siat synnytä variksen poikia. Lampaat synnyttää karitsoita.
Kun te solutatte niitä agenttejanne seurakuntiin niin miettikää vähän pidemmälle.
Mutta heidän vastauksensa on eikös Esau ollut jakobin veli? Ja ei he uskoneet samalla tavalla?
Vai niin sinä luulet ettei he uskoneet samalla tavalla kuitenkin minä sanon katso eli lue tarkemmin vaikka Esau oli Jumalaton ja Jakob vanhurskas niin katso heidän Isänsä oli yksi ja Esau itki Isänsä kuolemansa jälkeen siitä itkusta sinä näet ettei Esau perustanut omaa seurakuntaa vaan hänen armon ovensa suljettiin. Mutta te tahtoisitte sanoa että Esau lähti hymyissä suin omille teilleen ei vaan Esau itki katkerasti ja ei löytänyt yhtäkään joka olisi voinut häntä lohduttaa olkoot se sinulle todistuksena ettei yhdestä vanhurskaasta isästä synny kahden eri seurakunnan palvelijaa ainoastaan koska toiselta otettiin armo pois ja toiselle jätettiin armo ainoastaan siksi se näyttää kuin olisi kaksi seurakuntaa mutta totuus on että Esau itki katkerasti.Atesta minä puhuin vaikka ei minulla silleen ole varaa olenhan itse vain yksi ehkä en joka päivä joskus ainakin huoruutta himoitseva saastainen sika. Jokatapauksessa puhdas silti. Hengellisesti sillä ei vain ole merkitystä oletko tehnyt syntiä lihassa koska synti on sydämessä. Jeesus opetti niin. Ajatus on jo synti.
Jokatapauksessa kun poliisit silloin yritti jotain ja tuli vain vihaisen Aten kasvot mieleen syystä tai toisesta saman päivän iltana niin haluan siitä johtuen sanoa vain atesta muutaman sanan että jos atella nyt on oikeus suuttua jostain niin mitä sosiaaliviranomaiset siitä ajattelee että sehän oli julkista tietoa seurakunnan sisällä noin 15vuotta sitten
Että kun Atte Väänänen lapset joensuussa tai Kontiolahdella niin kun he olivat tottelemattomia niin Atte heitti ne lapset jääkylmään uimaaltaaseen ja koska Atte oli joensuun rikkaimpia miehiä niin voitte uskoa että se uimaallas ei ollut mikään kovin pieni lapsi olisi voinut jopa hukkua sinne pahimmassa tapauksessa se oli ehkä 10metriä pitkä ja 5metriä leveä allas silmämääräisesti arvioituna. Joten atellahan on varaa suuttua lasten pahoinpitelijänä.
Mutta poliisit jahtaa sitten meitä totuuden puhujia kuin ei ole parempaakaan tekemistä antaa näitten lasten hakkaajien olla ihan rauhassa siinäpäs sitä oikeutta kerrakseen vai mitä Pasilan poliisi on mieltä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Atesta minä puhuin vaikka ei minulla silleen ole varaa olenhan itse vain yksi ehkä en joka päivä joskus ainakin huoruutta himoitseva saastainen sika. Jokatapauksessa puhdas silti. Hengellisesti sillä ei vain ole merkitystä oletko tehnyt syntiä lihassa koska synti on sydämessä. Jeesus opetti niin. Ajatus on jo synti.
Jokatapauksessa kun poliisit silloin yritti jotain ja tuli vain vihaisen Aten kasvot mieleen syystä tai toisesta saman päivän iltana niin haluan siitä johtuen sanoa vain atesta muutaman sanan että jos atella nyt on oikeus suuttua jostain niin mitä sosiaaliviranomaiset siitä ajattelee että sehän oli julkista tietoa seurakunnan sisällä noin 15vuotta sitten
Että kun Atte Väänänen lapset joensuussa tai Kontiolahdella niin kun he olivat tottelemattomia niin Atte heitti ne lapset jääkylmään uimaaltaaseen ja koska Atte oli joensuun rikkaimpia miehiä niin voitte uskoa että se uimaallas ei ollut mikään kovin pieni lapsi olisi voinut jopa hukkua sinne pahimmassa tapauksessa se oli ehkä 10metriä pitkä ja 5metriä leveä allas silmämääräisesti arvioituna. Joten atellahan on varaa suuttua lasten pahoinpitelijänä.
Mutta poliisit jahtaa sitten meitä totuuden puhujia kuin ei ole parempaakaan tekemistä antaa näitten lasten hakkaajien olla ihan rauhassa siinäpäs sitä oikeutta kerrakseen vai mitä Pasilan poliisi on mieltä?Ne voi joskus herätä yllättäen ne huoruuden himot esim sillä kuuluisalla "harmaalla alueella " kun ei tavallaan tehdä syntiä.
Esim jos työmaalla siivoja nainen kävelee ohitse niin kyllä sitä tavallaan tietää että käytävä on kapea tai se kohta siinä jos on sellainen tila että seisoo siinä keskellä tietä ja selaa kännykkää ja tämä uskoton siivoja nainen ei luonnollisestikaan sano että voitko väistää ei vaan hän kävelee suoraan läpi niin että perse ja reidet ja sääret kaikki hieroo omaa jalka vartta pitkin siinä niin voihan siinä hurskaammallakin kristityllä herätä joitakin ajatuksia, pervoja noi siivoojat olisin toki voinut väistää mutta mentiin nyt harmaalla alueella koska tavallaan itse en tehnyt mitään. Hän käveli itse minua päin. Sitä on ennenkin tapahtunut kerran linja autossa istuin vähän huonosti siinä penkillä pikkusen tulin yli istuimelta käytävän puolelle ja kun bussi pysähtyi ja nytkähti niin takana oleva nainen sitten lensi tissit edellä selkääni päin ja hiljaa iitsensä vetämällä sitten siitä lähti pois niin en tiedä teinkö tavallaan syntiä koska kyllähän tiesin molemmissa tapauksissa että näin voi käydä mutta itse en kuitenkaan törmännyt varsinaisesti. Tulee vaan härskejä ajatuksia näistä yhteentörmäyksistä. Tavallaan harmaata aluetta se törmääminen mutta siitä seuraavat himot on sitten jo kuoleman syntiä. - Anonyymi
LUETAAN 1 KOR 7.
- Anonyymi
Jos luopuu Jumalan valtakunnan tähden, saa enemmän.
- Niin hän sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: ei ole ketään, joka Jumalan valtakunnan tähden on luopunut talosta tai vaimosta tai veljistä tai
vanhemmista tai lapsista, ja joka ei saisi monin verroin takaisin tässä ajassa, ja tulevassa maailmassa iankaikkista elämää." -
Luuk. 18:29-30
Jo kaksi kertaa pidempi avioliitto olisi melkoinen. Moninkertaisen oletan tarkoittavan vähintään 3 kertaista. Toisessa evankeliumissa on mainittu 100 kertaiseksi.- Anonyymi
Niin ihan tiedoksi vaan että samat saatananpalvoja kytät myös pakotti saarnaajat sanomaan että ottakaa rokotteet ihan tiedoksi että saatanistit kontrolloi kaikkea käyttäkää omia aivoja ja kuunnelkaa mitä Jumala puhuu suoraa teille koska saarnaajat vaikka olis vilpittömiä niin hallitaan ulkoa päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ihan tiedoksi vaan että samat saatananpalvoja kytät myös pakotti saarnaajat sanomaan että ottakaa rokotteet ihan tiedoksi että saatanistit kontrolloi kaikkea käyttäkää omia aivoja ja kuunnelkaa mitä Jumala puhuu suoraa teille koska saarnaajat vaikka olis vilpittömiä niin hallitaan ulkoa päin.
Mutta ne kohtuun kuolleet lapset synnytyksen jälkeen kuolleet lapset jne niitähän oli jonkun verran ja keskenmenoja no ne pääsi taivaaseen...Mutta kenen päällä se viaton veri lepää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ne kohtuun kuolleet lapset synnytyksen jälkeen kuolleet lapset jne niitähän oli jonkun verran ja keskenmenoja no ne pääsi taivaaseen...Mutta kenen päällä se viaton veri lepää?
Saatanisti poliisit latki sen viattoman veren ilolla.
Tiedän monta kuollutta lasta sen jälkeen kun piikit otettiin ja keskenmenoja.
Siinä sai saatananpalvojat taas lasten verta latkia mahan täydeltä. Mutta rangaistus tulee aikanaan niille kaikille iankaikkisuudessa vaikka tässä ajassa tekevätkin mitä lystää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatanisti poliisit latki sen viattoman veren ilolla.
Tiedän monta kuollutta lasta sen jälkeen kun piikit otettiin ja keskenmenoja.
Siinä sai saatananpalvojat taas lasten verta latkia mahan täydeltä. Mutta rangaistus tulee aikanaan niille kaikille iankaikkisuudessa vaikka tässä ajassa tekevätkin mitä lystää.Sanoi veljenikin mitäs tässä nyt otin piikin mutta sen jälkeen tulleesta keskenmenosta ei sitten puhunutkaan mitään kuulin toista kautta.
Eräskin valitti kun lapsi kuollut syntymän jälkeen ja vähän raskasta käydä seuroissa nyt vai niin onko raskasta olisko kannattanut kuunnella omaatuntoa Pyhää Henkeä ja Jumalaa sensijaan että kuuntelee tätä maailmaa joka palaa kerran pätsissä iankaikkisesti ja hukutetaan sammumattomassa tulessa iankaikkisesta iankaikkiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoi veljenikin mitäs tässä nyt otin piikin mutta sen jälkeen tulleesta keskenmenosta ei sitten puhunutkaan mitään kuulin toista kautta.
Eräskin valitti kun lapsi kuollut syntymän jälkeen ja vähän raskasta käydä seuroissa nyt vai niin onko raskasta olisko kannattanut kuunnella omaatuntoa Pyhää Henkeä ja Jumalaa sensijaan että kuuntelee tätä maailmaa joka palaa kerran pätsissä iankaikkisesti ja hukutetaan sammumattomassa tulessa iankaikkisesta iankaikkiseen.Edelleenkin sanon muistutukseksi olen sen jo kerran sanonut
Muutama vuosi takaperin kun se lapinvanhin jouluseurojen aikaan hän "sairasti" hän oli kipeä.
Ja sitten saarnaajat menivät käymään hänen luonaan ja hän koki ihmeparantumisen.
No te tiedätte mutta ne ketkä ei muista niin muistin virkistykseksi Kerron vielä uudestaan hän ei kokenut ihmeparantumista EI vaan HÄN EI OLLUTKAAN KOSKAAN EI IKINÄ KIPEÄNÄ MAALLISESTI!
Mutta häntä hävetti tulla seuroihin.
Ja minä en tiedä oliko hän se sama saarnaaja joka neuvoi että korona piikin voi ottaa eli minä en tiedä häpesikö hän niitä kuolleita lapsia vai häpesikö hän omaatuntoansa kuitenkin tässä on teille oikea totuus olkaa hyvä ja ottakaa se vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkin sanon muistutukseksi olen sen jo kerran sanonut
Muutama vuosi takaperin kun se lapinvanhin jouluseurojen aikaan hän "sairasti" hän oli kipeä.
Ja sitten saarnaajat menivät käymään hänen luonaan ja hän koki ihmeparantumisen.
No te tiedätte mutta ne ketkä ei muista niin muistin virkistykseksi Kerron vielä uudestaan hän ei kokenut ihmeparantumista EI vaan HÄN EI OLLUTKAAN KOSKAAN EI IKINÄ KIPEÄNÄ MAALLISESTI!
Mutta häntä hävetti tulla seuroihin.
Ja minä en tiedä oliko hän se sama saarnaaja joka neuvoi että korona piikin voi ottaa eli minä en tiedä häpesikö hän niitä kuolleita lapsia vai häpesikö hän omaatuntoansa kuitenkin tässä on teille oikea totuus olkaa hyvä ja ottakaa se vastaan.Mutta hän sanoi saarnapöydän edessä julkisesti kaikkien kuullen minä paranin monesta sairaudesta ja alkoi luettelemaan jos ei suoraan niin kuitenkin se kuulija ymmärsi että oli maallista ja Hengellistä sairautta ja kaikki lähti yhdellä kertaa mutta eikös valehtelu sitten ole vielä kirkastunut synniksi jos ei ole maallista sairautta ja sanoo maallisesta sairaudesta parantuneen niin eikö se ole valheen synti?
Ja siitä seuraa kysymys että onko teillä saarnaveljillä eli saarnatautisilla useinkin tapana tietoisesti valehdella minä kun puhun monesti olettamuksia en varsinaisesti tietoisesti valehtele kun uskon ja oletan tai tunnen asian olevan näin niin se ei ole tietoista valehtelua se on sitä "härnäämistä" eli kepillä jäätä koettelemista.
Kuitenkin kun hän sanoi minä paranin useasta sairaudesta niin ...miten voit saarnaajana valehdella ihan pokkana päin naamaa koko seurakunnalle ja päälle vielä esittää tai olla oikeasti niin Pyhää vanhurskasta?
Miksi et vaan sanonut että hävetti tulla seuroihin sen ja sen asian takia. Miksi valehtelet korkeimman saarnaajan asemassa puhut paskaa koko seurakunnalle edustaen yhtä pyhää Seurakuntaa kuninkaallista pappeutta Pyhää kansaa Pyhää Henkeä ja iankaikkista Jumalaa sinä edustat ja puhut paskaa kaikkien kuullen? Miksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hän sanoi saarnapöydän edessä julkisesti kaikkien kuullen minä paranin monesta sairaudesta ja alkoi luettelemaan jos ei suoraan niin kuitenkin se kuulija ymmärsi että oli maallista ja Hengellistä sairautta ja kaikki lähti yhdellä kertaa mutta eikös valehtelu sitten ole vielä kirkastunut synniksi jos ei ole maallista sairautta ja sanoo maallisesta sairaudesta parantuneen niin eikö se ole valheen synti?
Ja siitä seuraa kysymys että onko teillä saarnaveljillä eli saarnatautisilla useinkin tapana tietoisesti valehdella minä kun puhun monesti olettamuksia en varsinaisesti tietoisesti valehtele kun uskon ja oletan tai tunnen asian olevan näin niin se ei ole tietoista valehtelua se on sitä "härnäämistä" eli kepillä jäätä koettelemista.
Kuitenkin kun hän sanoi minä paranin useasta sairaudesta niin ...miten voit saarnaajana valehdella ihan pokkana päin naamaa koko seurakunnalle ja päälle vielä esittää tai olla oikeasti niin Pyhää vanhurskasta?
Miksi et vaan sanonut että hävetti tulla seuroihin sen ja sen asian takia. Miksi valehtelet korkeimman saarnaajan asemassa puhut paskaa koko seurakunnalle edustaen yhtä pyhää Seurakuntaa kuninkaallista pappeutta Pyhää kansaa Pyhää Henkeä ja iankaikkista Jumalaa sinä edustat ja puhut paskaa kaikkien kuullen? Miksi?Odd oli myös kipeenä, mutta tämä ei liity minun omiin tuntemuksiini vaan ainoastaan teille jotka kaipaatte selitystä jotka ette tuntemisiin uskonne perustusta rakenne niin teille minä annan selityksen myös itselleni riittää tunteminen.
Niin kun sen jouluseurojen jälkeen odd minde sairastui myöskin mutta Kuinkas ollakaan tämä ihmeellinen parantajan lahja se ei toiminutkaan nyt Odd Mindeen Kuinkas ollakaan nyt kun se toimi vain tähän toiseen saarnaajaan ja Odd Mindeltä sitten ja saarnavuoro pitämättä sairastumisen takia. Vaikka en minä siitäkään tiedä oliko hänellä vain joku toinen osa eli työ eli oliko hänkään oikeasti kipeänä silloin en tiedä. Kuitenkin jos jollakin olisi parantajan lahja niin se varmaan olisi toiminut näihin molempiin saarnaajiin tämän minä annan teille selitykseksi.
Kuitenkaan minä en sen takia alkanut epäilemään kun minä tiedän omasta kokemuksesta jo sen miksi joku kristitty ei tule kristittyjen luokse jos hän kuitenkin on sielun tilalta muuten sellainen että hän ei ole epäuskoinen ja hän tahtoo taivaaseen. Niin silloin vastaus on häpeä. Vaikka tässä sairastumis tapauksessa en minä kokemukseni takia epäile. Vaan kun minä vain yksinkertaisesti tiedän ettei hän ollut oikeasti kipeänä. Sen vaan haistaa. Valehtelijat haistaa kuuntelupalvelunkin kautta. Totuuden puhuja ei mieti sanojaan. Valehtelijan pitää miettiä.
Parannuin useasta sairaudesta tai monesta mutta yhtäkään sairautta ei maininnut nimeltä.
Nämä on taas teille selitystä minulle riitti se kun kirjoitin isoilla kirjaimilla ja Henki vahvisti muuta selitystä en kaipaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odd oli myös kipeenä, mutta tämä ei liity minun omiin tuntemuksiini vaan ainoastaan teille jotka kaipaatte selitystä jotka ette tuntemisiin uskonne perustusta rakenne niin teille minä annan selityksen myös itselleni riittää tunteminen.
Niin kun sen jouluseurojen jälkeen odd minde sairastui myöskin mutta Kuinkas ollakaan tämä ihmeellinen parantajan lahja se ei toiminutkaan nyt Odd Mindeen Kuinkas ollakaan nyt kun se toimi vain tähän toiseen saarnaajaan ja Odd Mindeltä sitten ja saarnavuoro pitämättä sairastumisen takia. Vaikka en minä siitäkään tiedä oliko hänellä vain joku toinen osa eli työ eli oliko hänkään oikeasti kipeänä silloin en tiedä. Kuitenkin jos jollakin olisi parantajan lahja niin se varmaan olisi toiminut näihin molempiin saarnaajiin tämän minä annan teille selitykseksi.
Kuitenkaan minä en sen takia alkanut epäilemään kun minä tiedän omasta kokemuksesta jo sen miksi joku kristitty ei tule kristittyjen luokse jos hän kuitenkin on sielun tilalta muuten sellainen että hän ei ole epäuskoinen ja hän tahtoo taivaaseen. Niin silloin vastaus on häpeä. Vaikka tässä sairastumis tapauksessa en minä kokemukseni takia epäile. Vaan kun minä vain yksinkertaisesti tiedän ettei hän ollut oikeasti kipeänä. Sen vaan haistaa. Valehtelijat haistaa kuuntelupalvelunkin kautta. Totuuden puhuja ei mieti sanojaan. Valehtelijan pitää miettiä.
Parannuin useasta sairaudesta tai monesta mutta yhtäkään sairautta ei maininnut nimeltä.
Nämä on taas teille selitystä minulle riitti se kun kirjoitin isoilla kirjaimilla ja Henki vahvisti muuta selitystä en kaipaa.Ole hyvä Odd ja kerro minulle sen sairauden nimi mistä tämä saarnaveljesi parantui? Mikä sen sairauden nimi oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä Odd ja kerro minulle sen sairauden nimi mistä tämä saarnaveljesi parantui? Mikä sen sairauden nimi oli?
kylläpä on ala arvoista kommentointia!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoi veljenikin mitäs tässä nyt otin piikin mutta sen jälkeen tulleesta keskenmenosta ei sitten puhunutkaan mitään kuulin toista kautta.
Eräskin valitti kun lapsi kuollut syntymän jälkeen ja vähän raskasta käydä seuroissa nyt vai niin onko raskasta olisko kannattanut kuunnella omaatuntoa Pyhää Henkeä ja Jumalaa sensijaan että kuuntelee tätä maailmaa joka palaa kerran pätsissä iankaikkisesti ja hukutetaan sammumattomassa tulessa iankaikkisesta iankaikkiseen.Amen, totta kirjoitat.
Hyvä, että joku teidänkin seurassa ymmärtää asioita noista piikeistä.
- Anonyymi
Puhe ja hoitomiehet on teitä yksinäisiä varten. Nämä herraset on pyhiä miehiä.
- Anonyymi
Väärät profeetat ja valheen opettajia.
- Anonyymi
Se ei siis ollut kuningas kun puhuin kauan sitten siitä
Että kun se ei poikiansa tuominnut synneistään niin menetti henkensä sen takia se oli pappi eeli Samuelin kirjasta 1 luku.
Tiedoksi vaan Anssi Sorsalle sinullekin käy vie samalla tavalla.- Anonyymi
1 kirja ei 1 luku kuitenkin sieltä. 1 luvusta. Voi lukea.
3luku. - Anonyymi
Jumala tappaa vielä Anssin ja pari muutakin papin puolikasta ketkä jättää huorintekijöille nuhteen antamatta.
- Anonyymi
Samuelin 1. 4luku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samuelin 1. 4luku.
Tatukin voi miettiä onko tarvetta olla huolissaan. Sen verran härskin näköisiä on lapsensa naamastaan etten ihmettelisi yhtään
Tosin voi olla että niin rumalla naamalla ei saa edes huoraa mitä sillä v h lla on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samuelin 1. 4luku.
Niin lue Anssi ja lahden saarnaajat Samuel 1 4luku. Ja terveisiä vaan. Viikatemies odottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin lue Anssi ja lahden saarnaajat Samuel 1 4luku. Ja terveisiä vaan. Viikatemies odottaa.
Että kyllä se saarnamies antaa huoran pentujensa lykkiä kyrpäänsä jokaiseen reikään mutta sitten kun tulee sota ja huorintekijät menettää henkensä ja saarnamies kupsahtaa niin silloin on totuuden saarnaajilla hymy herkässä että onnea vaan misis kaunopuheinen ja tervemenoa helvettiin.
Samuel 1. 4luku Huom
Pohjalta. Vapaasti tulkiten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että kyllä se saarnamies antaa huoran pentujensa lykkiä kyrpäänsä jokaiseen reikään mutta sitten kun tulee sota ja huorintekijät menettää henkensä ja saarnamies kupsahtaa niin silloin on totuuden saarnaajilla hymy herkässä että onnea vaan misis kaunopuheinen ja tervemenoa helvettiin.
Samuel 1. 4luku Huom
Pohjalta. Vapaasti tulkiten.Niin nyt minä tunnen sen että alkaa nämä poliisin keilatkin vähän ymmärtämän.
Miksi sinä haukut kysyy Anonyymi netissä miksi miksi miltä se tuntuu muista.
Mutta kun luet tämän samuelin kirjan 4ensimmäistä lukua niin saat huomata että sodista ovat vastuussa saarnaajat ja papit jotka eivät hauku ja nuhtele huorintekijöitä varkaita ja murhamiehiä ja pahuudessa eläjiä Jumala kostaa sen sodan kautta.
Eli toisinsanoen minun haukkuminen pelastaa tämän maan sodalta ihan rehellisesti sanottuna. Ja siitä nämä saatanan palvojat ärsyyntyy koska he olivat suunnitelleet sodan joka ei toteudu niin kauan kun jotkut saarnamiehet haukkuu ja nuhtelee jumalattomia synneistänsä ja kehoittaa parannukseen niin kauan Jumala viivyttää rangaistustaan.
Niin niin kirkastuuko pikkuhiljaa tämä kuvio.
Joka tapauksessa vaikka sota tulisikin niin oikeastaan kysymys on vain siitä keitä rangaistaan sen sodan kautta koska ei Samuel kuollut. Tosin se oli profeetta mutta silti. Ei ne ketkä on elänyt vihoittamatta Jumalaa kuole Jumalan vihan aikana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin nyt minä tunnen sen että alkaa nämä poliisin keilatkin vähän ymmärtämän.
Miksi sinä haukut kysyy Anonyymi netissä miksi miksi miltä se tuntuu muista.
Mutta kun luet tämän samuelin kirjan 4ensimmäistä lukua niin saat huomata että sodista ovat vastuussa saarnaajat ja papit jotka eivät hauku ja nuhtele huorintekijöitä varkaita ja murhamiehiä ja pahuudessa eläjiä Jumala kostaa sen sodan kautta.
Eli toisinsanoen minun haukkuminen pelastaa tämän maan sodalta ihan rehellisesti sanottuna. Ja siitä nämä saatanan palvojat ärsyyntyy koska he olivat suunnitelleet sodan joka ei toteudu niin kauan kun jotkut saarnamiehet haukkuu ja nuhtelee jumalattomia synneistänsä ja kehoittaa parannukseen niin kauan Jumala viivyttää rangaistustaan.
Niin niin kirkastuuko pikkuhiljaa tämä kuvio.
Joka tapauksessa vaikka sota tulisikin niin oikeastaan kysymys on vain siitä keitä rangaistaan sen sodan kautta koska ei Samuel kuollut. Tosin se oli profeetta mutta silti. Ei ne ketkä on elänyt vihoittamatta Jumalaa kuole Jumalan vihan aikana.Eli suoraan sanottuna kun sota tulee niin syyttäkää Anssi sorsaa sekä lahden saarnajia ja sen tapaisia kaunopuheisia jotka nähtää nuhtelematta huorintekijä lapsensa synnistä Jumalan viha tulee sen nuhtelematta jättämisen kautta koko kansan päälle. Se lukee tässä samuelin kirjassa aivan selkeästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli suoraan sanottuna kun sota tulee niin syyttäkää Anssi sorsaa sekä lahden saarnajia ja sen tapaisia kaunopuheisia jotka nähtää nuhtelematta huorintekijä lapsensa synnistä Jumalan viha tulee sen nuhtelematta jättämisen kautta koko kansan päälle. Se lukee tässä samuelin kirjassa aivan selkeästi.
Jotka jättää * nuhtelematta.
Koska heille Kristus merkitsee rakkautta. Niin suurta rakkautta että saa jopa ilolla elää huoruudessa.
Mutta kun sota tulee niin teloittakaa ensin nämä kaunopuheiset saarnaajat sen jälkeen teloittakaa vasta rintamakarkurit niin minä luulen että Herra siunaa teitä enemmän kuin siitä että yritätte jotakin omaa millä lepyttää Jumalaa. Nimittäin eikös Jumalan viha lakkaa silloin kuin se päättyy josta Jumalan viha alkoi? Jos siis Jumalan viha tulee siitä ettei papit ja saarnamiehet enään nuhtele Jumalattomia lapsiaan niin eikös vihan aika pääty siihen kun nämä kaunopuheiset saarnaajat ovat kuolleet? Silloin he eivät enään ole Jumalan silmien edessä vihoittamassa Jumalaa! Ja minä luulen että se on totuus eipä varmaan Henki muuten vahvistaisi sitä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotka jättää * nuhtelematta.
Koska heille Kristus merkitsee rakkautta. Niin suurta rakkautta että saa jopa ilolla elää huoruudessa.
Mutta kun sota tulee niin teloittakaa ensin nämä kaunopuheiset saarnaajat sen jälkeen teloittakaa vasta rintamakarkurit niin minä luulen että Herra siunaa teitä enemmän kuin siitä että yritätte jotakin omaa millä lepyttää Jumalaa. Nimittäin eikös Jumalan viha lakkaa silloin kuin se päättyy josta Jumalan viha alkoi? Jos siis Jumalan viha tulee siitä ettei papit ja saarnamiehet enään nuhtele Jumalattomia lapsiaan niin eikös vihan aika pääty siihen kun nämä kaunopuheiset saarnaajat ovat kuolleet? Silloin he eivät enään ole Jumalan silmien edessä vihoittamassa Jumalaa! Ja minä luulen että se on totuus eipä varmaan Henki muuten vahvistaisi sitä!Ainakin 3 vuotta olen jo haukkunut ihmisiä täällä synnistä samuelin kirjan kehoituksen mukaisesti vaikka en lukua muistanutkaan opin kappaleen vain ymmärsin. Jos tämä maa kuitenkin joutuu sotaan niin minusta se ei sitten ainakaan ole kiinni vaan muista saarnaajista. Oikeastaan minä en ole edes saarnaaja enkä kuulu kirkkoon enkä mihinkään seurakuntaan. Joten minä olet viaton siitä tulevasta verestä jos se tulee tämän kansan päälle. Kuinka voisi minulta enempää vaatia. Jumala voi välillä kantaa oikeiden saarnaajien päälle ja katsoa kuinka vähän he haukkuvat ihmisiä synnistä kun saarnaajienkin lapset elävät julki huoruudessa niin mahtaanekohan se nyt olla sitten minun vika jos Jumala vihastuu saarnaajien mykkyydestä ja Jumalattomien lasten synneistä ja rankaisee kansaa sodalla ja kovilla ajoilla? Onko se minun vika? Me näemme samuelin kirjasta että se on papin vika joka ei virkaansa hoitanut vaan oli mykkä saarnamies ja ei haukkunut silloin kuin olisi tullut haukkua! Mutta Herra avasi profeetan suun ja Samuel tuomitsi hullun Isänsä mykkyyden ja Herra rankaisi sodan kautta Israelin lapsia. Mutta se tuomio oli myöhäinen minkä Samuel sanoi koska papin olisi tullut haukkua saarnamiesten olisi tullut haukkua ei Samuel ollut pappi eli saarnamies. En myös minä ole saarnamies eli pappi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin 3 vuotta olen jo haukkunut ihmisiä täällä synnistä samuelin kirjan kehoituksen mukaisesti vaikka en lukua muistanutkaan opin kappaleen vain ymmärsin. Jos tämä maa kuitenkin joutuu sotaan niin minusta se ei sitten ainakaan ole kiinni vaan muista saarnaajista. Oikeastaan minä en ole edes saarnaaja enkä kuulu kirkkoon enkä mihinkään seurakuntaan. Joten minä olet viaton siitä tulevasta verestä jos se tulee tämän kansan päälle. Kuinka voisi minulta enempää vaatia. Jumala voi välillä kantaa oikeiden saarnaajien päälle ja katsoa kuinka vähän he haukkuvat ihmisiä synnistä kun saarnaajienkin lapset elävät julki huoruudessa niin mahtaanekohan se nyt olla sitten minun vika jos Jumala vihastuu saarnaajien mykkyydestä ja Jumalattomien lasten synneistä ja rankaisee kansaa sodalla ja kovilla ajoilla? Onko se minun vika? Me näemme samuelin kirjasta että se on papin vika joka ei virkaansa hoitanut vaan oli mykkä saarnamies ja ei haukkunut silloin kuin olisi tullut haukkua! Mutta Herra avasi profeetan suun ja Samuel tuomitsi hullun Isänsä mykkyyden ja Herra rankaisi sodan kautta Israelin lapsia. Mutta se tuomio oli myöhäinen minkä Samuel sanoi koska papin olisi tullut haukkua saarnamiesten olisi tullut haukkua ei Samuel ollut pappi eli saarnamies. En myös minä ole saarnamies eli pappi.
Tätäkö aloituksessa kysyttiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätäkö aloituksessa kysyttiin?
Kysyttiinkö siinä jotain?
Siinä oli toivomus.
Toivomus ajassa kun on tärkeämpääkin pohdittavaa.
Jos haluat miehen älä ole läski.
Jos haluat naisen ole rikas.
Yksinkertaista.
Jos haluat taivaaseen niin tavoittele sisällistä edellä maininut oli ulkoisia asioita
Parisuhteet on juuri siitä syystä pääsääntöisesti perkeleestä kun unhoitetaan Jumala ja mietitään vain ajallisia. Sitä tätä ja tota pitäisi saada mutta kuinka on asiat Jumalan kanssa?
Tiedän kokemuksesta ja voin kertoa silloin kuin asiat on hyvin Jumalan kanssa silloin ei kaipaa elämän kumppania silloin iloitsee Pyhässä Hengessä ja hekumoi Jumalan rauhan tuntemisesta joka on paljon enemmän kuin yksikään elämänkumppani.
Mutta te kysytte ajallisten perään siksi koska te vaan unohdatte Jumalan. Niin siksi koska teille on tärkeämpää ajallinen onni ja hekuma kuin iankaikkinen Jumala.
Niin te ette ymmärrä että Jumala antaa puolison Jos tahtoo ja kun te sitten unohdatte Jumalan niin kysyttekö te sitten puolisoa perkeleeltä koska jokainen joka Jumalan tuntemisessa elää puhtaassa omassatunnossa ja Jumalan rauhan tuntemisessa ei silleen kaipaa maallista vaan iankaikkista asumisijaa te ette äkää puhuvanne itseänne pussiin koska te ette tunne Jumalaa niin teillä on murhe elämänkumppanista mutta kääntykää ensin ja tehkää parannus tuntekaa iankaikkinen Jumala ja kun teillä sitten on ilo Jumalan rauhan tuntemisen kautta niin sitten sen jälkeen katsokaa jos te vielä kaipaatte elämän kumppania te lihalliset huoruuden himoja kaipaavat synnin rakastajat.
Niin. Siinä on pieni ristiriita. Pyydät Jumalalta puolisoa että saisit täyttää himosi!
Kuule kristitty pyytää elämän kumppania siksi että saa tukea kristillisyyden tiellä taivaan kotiin ja katso sinussa on ero kristityn rukoukseen kuin yöllä ja päivällä sinä pyydät Jumalalta että Jumala täyttäisi sinun huoruuden himosi ja ihmettelet miksi Jumala ei kuule rukoustasi mutta ei Jumala kuule Jumalattomien rukouksia vaan vanhurskaan rukouksen hän kuulee Pyhiä Hän kuulee jotka Jumalaa rukoilee vanhurskaudessa ja totuudessa ja pitkämielisyydessä.
Te rukoilette Jumalaa muna pystyssä ja pillu märkänä anna Jumala puoliso ei varmasti anna mitään. Tehkää ensin parannus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä oli toivomus.
Yksinkertaista.
Jos haluat taivaaseen niin tavoittele sisällistä edellä maininut oli ulkoisia asioita
Parisuhteet on juuri siitä syystä pääsääntöisesti perkeleestä kun unhoitetaan Jumala ja mietitään vain ajallisia. Sitä tätä ja tota pitäisi saada mutta kuinka on asiat Jumalan kanssa?
Tiedän kokemuksesta ja voin kertoa silloin kuin asiat on hyvin Jumalan kanssa silloin ei kaipaa elämän kumppania silloin iloitsee Pyhässä Hengessä ja hekumoi Jumalan rauhan tuntemisesta joka on paljon enemmän kuin yksikään elämänkumppani.
Mutta te kysytte ajallisten perään siksi koska te vaan unohdatte Jumalan. Niin siksi koska teille on tärkeämpää ajallinen onni ja hekuma kuin iankaikkinen Jumala.
Niin te ette ymmärrä että Jumala antaa puolison Jos tahtoo ja kun te sitten unohdatte Jumalan niin kysyttekö te sitten puolisoa perkeleeltä koska jokainen joka Jumalan tuntemisessa elää puhtaassa omassatunnossa ja Jumalan rauhan tuntemisessa ei silleen kaipaa maallista vaan iankaikkista asumisijaa te ette äkää puhuvanne itseänne pussiin koska te ette tunne Jumalaa niin teillä on murhe elämänkumppanista mutta kääntykää ensin ja tehkää parannus tuntekaa iankaikkinen Jumala ja kun teillä sitten on ilo Jumalan rauhan tuntemisen kautta niin sitten sen jälkeen katsokaa jos te vielä kaipaatte elämän kumppania te lihalliset huoruuden himoja kaipaavat synnin rakastajat.
Niin. Siinä on pieni ristiriita. Pyydät Jumalalta puolisoa että saisit täyttää himosi!
Kuule kristitty pyytää elämän kumppania siksi että saa tukea kristillisyyden tiellä taivaan kotiin ja katso sinussa on ero kristityn rukoukseen kuin yöllä ja päivällä sinä pyydät Jumalalta että Jumala täyttäisi sinun huoruuden himosi ja ihmettelet miksi Jumala ei kuule rukoustasi mutta ei Jumala kuule Jumalattomien rukouksia vaan vanhurskaan rukouksen hän kuulee Pyhiä Hän kuulee jotka Jumalaa rukoilee vanhurskaudessa ja totuudessa ja pitkämielisyydessä.
Te rukoilette Jumalaa muna pystyssä ja pillu märkänä anna Jumala puoliso ei varmasti anna mitään. Tehkää ensin parannus."Tiedän kokemuksesta ja voin kertoa silloin kuin asiat on hyvin Jumalan kanssa... "
*silloin kuin oli... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin 3 vuotta olen jo haukkunut ihmisiä täällä synnistä samuelin kirjan kehoituksen mukaisesti vaikka en lukua muistanutkaan opin kappaleen vain ymmärsin. Jos tämä maa kuitenkin joutuu sotaan niin minusta se ei sitten ainakaan ole kiinni vaan muista saarnaajista. Oikeastaan minä en ole edes saarnaaja enkä kuulu kirkkoon enkä mihinkään seurakuntaan. Joten minä olet viaton siitä tulevasta verestä jos se tulee tämän kansan päälle. Kuinka voisi minulta enempää vaatia. Jumala voi välillä kantaa oikeiden saarnaajien päälle ja katsoa kuinka vähän he haukkuvat ihmisiä synnistä kun saarnaajienkin lapset elävät julki huoruudessa niin mahtaanekohan se nyt olla sitten minun vika jos Jumala vihastuu saarnaajien mykkyydestä ja Jumalattomien lasten synneistä ja rankaisee kansaa sodalla ja kovilla ajoilla? Onko se minun vika? Me näemme samuelin kirjasta että se on papin vika joka ei virkaansa hoitanut vaan oli mykkä saarnamies ja ei haukkunut silloin kuin olisi tullut haukkua! Mutta Herra avasi profeetan suun ja Samuel tuomitsi hullun Isänsä mykkyyden ja Herra rankaisi sodan kautta Israelin lapsia. Mutta se tuomio oli myöhäinen minkä Samuel sanoi koska papin olisi tullut haukkua saarnamiesten olisi tullut haukkua ei Samuel ollut pappi eli saarnamies. En myös minä ole saarnamies eli pappi.
Sota syttyy sen takia kun papit ja saarnaajat antaa lastensa huorata ilossa ja Israelin Jumalan nimi tulee häväistyksi Jumalattomien kristittyjen lasten kautta.
Äpärä Anssia voi syyttää ja lahden saarnaajia sekä luterilaisia pappeja jos suomeen tulee sota.
"Jeesus" kun on opettanut muutamille saarnaajien pennuille että huorintekijät ei joudu helvettiin sellaista paikkaa kuin helvettiä ei ole olemassakaan. Iloitkaa nyt huoruudessa äpärä lapset mutta sodan syttyessä tiedämme sitten mitä tehdä ensimmäiseksi.... kotiosoitteet on tiedossa..Anssi asuu hyrylässä.. Jumalan vihan saa pois sillä kun tappaa ne ketkä vihoittaa Jumalan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä oli toivomus.
Yksinkertaista.
Te rukoilette Jumalaa muna pystyssä ja pillu märkänä anna Jumala puoliso ei varmasti anna mitään. Tehkää ensin parannus.mene ihmeessä hoitoon!
- Anonyymi
Oli tossa takalan jutussa sittenkin pieni pointti. Vaikka vähän provosoivasti sen toi esiin. Eikä ihan vähän.
Kuitenkin naisille tiedoksi ettei miehetkään myös minä jos näen kadulla 10 miestä selvinpäin tai humalassaan riippumatta siitä mikä ihon väri niin en mene heilumaan siihen viereen ihan siitä syystä että mahdollisuus on että saan turpaa se on tervettä ÄLYN käyttöä.
Mutta naiset lähtee humalapäissään puoli alasti tuntemattomien miesten/miehen seuraan, miksi? Koska äly puuttuu. Se on fakta.
En minäkään kannata raiskauksia jos minulla olisi nainen ja se raiskattaisiin niin tappaisin välittömästi sen raiskaajan kun saisin tiedot siitä välittömästi kysymättä sanaakaan.
Henki pois vaan.
Mutta kun naiset sanoo että miltä miehistä tuntuisi kun joutuisi pelätä kadulla niin naiset on vähän tyhmiä ensinäkin miehet joutuu pelätä ihan samalla tavalla kuin naiset jos naiset pelkää raiskatuksi tulemista niin miehet pelkää hakatuksi ja ryöstetyksi tulemista mutta miehet on älykkäämpiä ja ei mene haastamaan riitaa tuntemattomien ihmisten kanssa= ei mene viettelmään kännipäissään puolialasti jotain alkukantaisten viettien varassa elävää ihmistä. Se on tervettä älyä ei ole kysymys siitä mitä ei saa tehdä ja mitä saa tehdä eli itse raiskauksesta ei ole kyse.
Sitten on täysin eri asia ne raiskaukset jotka ei johdu edeltävistä teoista kun täysin siveellisesti pukeutunut päihteetön nainen raiskataan keskellä päivää niin siinä on kyseessä vain että yhteiskunta rakenne on vähän pielessä.
Jos minä menen kävelemään miljoonan euron raha salkun kanssa kadulle ja se on läpinäkyvä salkku niin en voi olettaa ettei jossain vaiheessa tule varas ja ryöstä minua se on älyn käyttöä. Koska varkaita on aina. Jos menen haastamaan riitaa en voi olettaa etten koskaan saisi turpaani tai poliiseja perääni se on älyn käyttöä.
Sama asia jos nainen kävelee alasti julkisella paikalla niin hän ei voi olettaa ettei hän koskaan tulisi raiskatuksi koska raiskaajia on aina olemassa maailman alusta maailman loppuun asti on murhaajia varkaita raiskaajia pahoinpitelijöitä väärintekijöitä jumalattomia vanhemmillensa tottelemattomia yhteiskunta rauhaa rikkovia jne...Se on älyä että sen ymmärtää mutta naisella ei ole älyä koska nainen elää jossain Pilvilinnassa toisessa todellisuudessa tiedostakaa että me emme elä missään paratiisissa vaan maailmassa mikä on täynnä pahuuttaa ja toimikaa sen mukaan.
Myös miehet joutuu pelätä yhtä lailla julkisilla paikoilla paitsi jotkut harvat.- Anonyymi
Kun se juttu menee ymmärrys tasolla siihen kun mies sitä mies tätä mies saa olla miten vaan miksi nainen yleistää? Ei kaikki miehet raiskaa. Ei kaikki miehet varasta ja hakkaa. Osa tekee sitä ja liikkuu vapaana meidän keskellä. Sen takia pitää käyttää älyä!
Myös mies käyttää älyä ja ei liiku iltaisin yksin ainakaan joka päivä ja välttelee tiettyjä paikkoja ettei saa turpaan. Se on ihan normaalia miehillekin.
Tässä nyt sekoitetaan eri raiskausten uhrit ne ketkä raiskattiin tavallaan yllättäen niihin ketkä raiskattiin kun käveli alasti pimeällä kujalla missä odotti ryöväri uhriaan. Tahalleen sekoitetaan ne. On myös syyttömiä raiskausten uhreja mutta niistä ei varsinaisesti puhuttu.
Vaan siitä jos menen miljoonan euron kultaharkon kanssa kävelemään Helsingin keskustaan ja siellä yksin kävelen klo 9 jälkeen aamu yön tunteihin asti niin voinko olettaa että tämä miljoonan euron kultaharkko on vielä seuraavan päivän iltana tallella minulla?
Naiset ei ymmärrä sitä mitä se merkitsee miehelle kun on kaunis nainen. Se on kirjaimellisesti sama asia kuin 500 000 euron kultaharkko tai miksi ei miljoonan niin iso asia se on sille miehelle. Ja nyt kun se ei osaa hillitä sitä halua niin se ryöstää sen mutta nyt vaan tapahtuu raiskaus eikä ryöstö. Ymmärrättekö naiset nainen ei ole sama asia miehelle kuin mies naiselle? Mies on naiselle pelkkää ilmaa. Mutta kaunista naista voisi verrata 500 000 euron kultaharkkoon siis tunnetasolla mitä mies tuntee kun se katsoo sitä kaunista naista.
Ja nyt minä tahdon kysyä siltä 500 000 euron kultaharkolta tahdotkos sinä kulkea yksin Helsingin keskustassa pimeällä kujalla? Vai tahdotkos käyttää vähän älyä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun se juttu menee ymmärrys tasolla siihen kun mies sitä mies tätä mies saa olla miten vaan miksi nainen yleistää? Ei kaikki miehet raiskaa. Ei kaikki miehet varasta ja hakkaa. Osa tekee sitä ja liikkuu vapaana meidän keskellä. Sen takia pitää käyttää älyä!
Myös mies käyttää älyä ja ei liiku iltaisin yksin ainakaan joka päivä ja välttelee tiettyjä paikkoja ettei saa turpaan. Se on ihan normaalia miehillekin.
Tässä nyt sekoitetaan eri raiskausten uhrit ne ketkä raiskattiin tavallaan yllättäen niihin ketkä raiskattiin kun käveli alasti pimeällä kujalla missä odotti ryöväri uhriaan. Tahalleen sekoitetaan ne. On myös syyttömiä raiskausten uhreja mutta niistä ei varsinaisesti puhuttu.
Vaan siitä jos menen miljoonan euron kultaharkon kanssa kävelemään Helsingin keskustaan ja siellä yksin kävelen klo 9 jälkeen aamu yön tunteihin asti niin voinko olettaa että tämä miljoonan euron kultaharkko on vielä seuraavan päivän iltana tallella minulla?
Naiset ei ymmärrä sitä mitä se merkitsee miehelle kun on kaunis nainen. Se on kirjaimellisesti sama asia kuin 500 000 euron kultaharkko tai miksi ei miljoonan niin iso asia se on sille miehelle. Ja nyt kun se ei osaa hillitä sitä halua niin se ryöstää sen mutta nyt vaan tapahtuu raiskaus eikä ryöstö. Ymmärrättekö naiset nainen ei ole sama asia miehelle kuin mies naiselle? Mies on naiselle pelkkää ilmaa. Mutta kaunista naista voisi verrata 500 000 euron kultaharkkoon siis tunnetasolla mitä mies tuntee kun se katsoo sitä kaunista naista.
Ja nyt minä tahdon kysyä siltä 500 000 euron kultaharkolta tahdotkos sinä kulkea yksin Helsingin keskustassa pimeällä kujalla? Vai tahdotkos käyttää vähän älyä?Mies ei mene aukomaan päätä kun näkee 10 henkisen seurueen koska käyttää älyä ja tietää että voi saada turpaan.
Minut kun on edellisen kolmen vuoden aikana poliisi pysäyttänyt noin 7-15 kertaa niin vaikka täällä olen huudellut niin pysäytys hetkille en ole aukonut päätäni vaan esittänyt nöyrää koska käytän älyä ja tiedän että aukomalla päätäni saan turpaa.
Mutta Kuinkas on kun tumma mies joutuu poliisin pysäyttämäksi? Ensiksi alkaa huutamaminen ja raivoaminen sitten tappeleminen vastaan ja lopulta tulee vielä ammutuksi kaupan päälle miksi? Koska hän on idiootti stupib n...keri. ei käytä älyä.
Mutta jos valko ihminen kaunis nainen ei käytä älyä vaan alentuu n..kerin tasolle niin...ongelma on silloin pään sisällä ei miehissä. Kun yksi mies raiskaa niin et voi yleistää ja sanoa ongelma on miehissä kun ongelma on siinä kun sinä nainen et käytä älyä kyllä tiedostat sen että varkaita ja murhaajia ja huorintekijöitä ja pedofiileja ja raiskaajia on ollut maailman alusta ja silti sinä menet tietäen että olet miehille kallis kuin safiiri eli kulta eli joku timantti tunne tasolla arvoltaan sinä tiedät sen ja silti ajaudut paikkoihin jossa on mahdollista tulla ryöstetyksi silloin vika on älyssä niin kuin tällä tummalla miehellä joka ei kunnioita voimallisempaa vaan tulee poliisin ammutuksi koska ei osaa käyttää älyään. Poliisi ei voi tietää onko jollain raivoavalla hullulla esimerkiksi ase mukana. Otat tietoisen riskin kun alat kapinoimaan poliisia vastaan tyhmä.
Vain tummat miehet ja valkoiset naiset on tyhmiä.
Mutta yleistää kaikki miehet raiskaajiksi on jo hävytöntä paskaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei mene aukomaan päätä kun näkee 10 henkisen seurueen koska käyttää älyä ja tietää että voi saada turpaan.
Minut kun on edellisen kolmen vuoden aikana poliisi pysäyttänyt noin 7-15 kertaa niin vaikka täällä olen huudellut niin pysäytys hetkille en ole aukonut päätäni vaan esittänyt nöyrää koska käytän älyä ja tiedän että aukomalla päätäni saan turpaa.
Mutta Kuinkas on kun tumma mies joutuu poliisin pysäyttämäksi? Ensiksi alkaa huutamaminen ja raivoaminen sitten tappeleminen vastaan ja lopulta tulee vielä ammutuksi kaupan päälle miksi? Koska hän on idiootti stupib n...keri. ei käytä älyä.
Mutta jos valko ihminen kaunis nainen ei käytä älyä vaan alentuu n..kerin tasolle niin...ongelma on silloin pään sisällä ei miehissä. Kun yksi mies raiskaa niin et voi yleistää ja sanoa ongelma on miehissä kun ongelma on siinä kun sinä nainen et käytä älyä kyllä tiedostat sen että varkaita ja murhaajia ja huorintekijöitä ja pedofiileja ja raiskaajia on ollut maailman alusta ja silti sinä menet tietäen että olet miehille kallis kuin safiiri eli kulta eli joku timantti tunne tasolla arvoltaan sinä tiedät sen ja silti ajaudut paikkoihin jossa on mahdollista tulla ryöstetyksi silloin vika on älyssä niin kuin tällä tummalla miehellä joka ei kunnioita voimallisempaa vaan tulee poliisin ammutuksi koska ei osaa käyttää älyään. Poliisi ei voi tietää onko jollain raivoavalla hullulla esimerkiksi ase mukana. Otat tietoisen riskin kun alat kapinoimaan poliisia vastaan tyhmä.
Vain tummat miehet ja valkoiset naiset on tyhmiä.
Mutta yleistää kaikki miehet raiskaajiksi on jo hävytöntä paskaa.Ja minä en raiskaajia puolusta niin kuin sanoin heidät pitää tappaa.
Mutta viestin pointti on siinä että sen takia koska naisille mies on pelkkää ilmaa niin sen takia nainen ei ymmärrä miten paljon miehelle merkitsee nainen ja vielä enemmän jos se nainen on kaunis.
Se on kun puhutaan uskottomista se on sama asia kuin mies kävelisi jonkun ison rahasäkin kanssa kadulla kun kaunis nainen kävelee yksin kadulla se on täysin sama asia.
Ja se on totta jos näet kadulla rikkaan miehen kenellä on miljoonan euron kultaharkko olallaan että et saa ottaa sitä. Ja suurin osa ei ota. Mutta jos sinä olet niin absoluuttisen tyhmä että sinä luulet että siinä suuressa ihmismassassa ei voisi olla yhtä tai kahta jotka ei kunnioita sinun yksityisyyttäsi ja et ajattele ollenkaan että joku voi tulla piestä sinut verille ja ottaa kultaharkkosi ja tehdä sinut köyhäksi ja kun se tapahtuu niin se on totta että se varas teki väärin Mutta minkä takia sinä kuljet kadulla miljoonan euron kultaharkko olallasi yksin? Eikös se ole hieman tyhmää.
Ymmärrätkö sinä kaunis nainen että maailmassa on miehiä joille elämässä ei ole mitään muuta parempaa eli kalliimpaa kuin seksi naisen kanssa se on kaiken edellä ja yläpuolella?
Ymmärrätkö sinä kaunis nainen että tälle ihmiselle sinä olet kuin miljoonan dollarin tai miljoonan euron kultaharkko joka vain odottaa poimimista?
Ymmärrätkö sinä arvosi? Sinulla on niin suuri arvo niitten miesten keskuudessa joille seksi merkitsee lähes kaikkea että jos sinä et ymmärrä sitä ja teet jotain tyhmää menet yksin juovuspäissään tai ylipäätään yksin jonnekin niin me tiedämme että varas teki väärin Mutta voi kun sinä olisit myös nähnyt että sinä kannat omaisuutta mukana jota varas himoitsee! Ja se himoitsee sitä joka hetki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä en raiskaajia puolusta niin kuin sanoin heidät pitää tappaa.
Mutta viestin pointti on siinä että sen takia koska naisille mies on pelkkää ilmaa niin sen takia nainen ei ymmärrä miten paljon miehelle merkitsee nainen ja vielä enemmän jos se nainen on kaunis.
Se on kun puhutaan uskottomista se on sama asia kuin mies kävelisi jonkun ison rahasäkin kanssa kadulla kun kaunis nainen kävelee yksin kadulla se on täysin sama asia.
Ja se on totta jos näet kadulla rikkaan miehen kenellä on miljoonan euron kultaharkko olallaan että et saa ottaa sitä. Ja suurin osa ei ota. Mutta jos sinä olet niin absoluuttisen tyhmä että sinä luulet että siinä suuressa ihmismassassa ei voisi olla yhtä tai kahta jotka ei kunnioita sinun yksityisyyttäsi ja et ajattele ollenkaan että joku voi tulla piestä sinut verille ja ottaa kultaharkkosi ja tehdä sinut köyhäksi ja kun se tapahtuu niin se on totta että se varas teki väärin Mutta minkä takia sinä kuljet kadulla miljoonan euron kultaharkko olallasi yksin? Eikös se ole hieman tyhmää.
Ymmärrätkö sinä kaunis nainen että maailmassa on miehiä joille elämässä ei ole mitään muuta parempaa eli kalliimpaa kuin seksi naisen kanssa se on kaiken edellä ja yläpuolella?
Ymmärrätkö sinä kaunis nainen että tälle ihmiselle sinä olet kuin miljoonan dollarin tai miljoonan euron kultaharkko joka vain odottaa poimimista?
Ymmärrätkö sinä arvosi? Sinulla on niin suuri arvo niitten miesten keskuudessa joille seksi merkitsee lähes kaikkea että jos sinä et ymmärrä sitä ja teet jotain tyhmää menet yksin juovuspäissään tai ylipäätään yksin jonnekin niin me tiedämme että varas teki väärin Mutta voi kun sinä olisit myös nähnyt että sinä kannat omaisuutta mukana jota varas himoitsee! Ja se himoitsee sitä joka hetki.Ja se on vaan puhdas fakta vaikka tiedän nämä naisten puheet tästä esineellistämisestä jonka ymmärtää silloin kuin seksuaalisia haluja ei ole.
Nainen vaan ei ymmärrä että seksuaalinen halu ei ole järjessä vaan lihassa siellä alapäässä siellä se on. Ja kun seksuaalista halua ei ole lihassa kun liha on tyydytetty niin silloin ihminen sekä mies että nainen haluaa normaali elämää keskustelua elämistä jne...
Mutta kun seksuaalinen halu tulee lihaan niin siinä ei enään siinä vaiheessa ole kysymys enään mistään keskustelusta ja elämästä vaan kyse on enään siitä mistä ja miten saan tuon jäsenen tyydytettyä. Ainoastaan siitä on kysymys ja kun sinä sanot sellaiselle ihmiselle sinä esineellistät jolla on seksuaalinen halu aktiivisena niin sinä olet silloin absoluuttisesti tyhmä kun sinä sanot seksuaaliselle halulle sinä esineellistät etkös sinä ymmärrä sitä ettei seksuaalinen halu ole järjessä ei se kysy mitä sinä ajattelet ja mitä sinulle kuuluu vaan seksuaalinen halu on kuin olisi nälkä tai jano tai wc hätä se on lihassa ei se kysy kuulumisten perään eikä se kysy mitä ajattelet Mutta se tahtoo täyttää himon ja halun.
Ja kun nyt on ihmisiä joille tämän halun täyttäminen on suurin asia tämän maan päällä saada seksusaalinen nautinto ja maata naisen kanssa. Niin kun sinä nainen sitten ajaudut tällaisen ihmisen kanssa kahden kesken niin ensin tämä mies ei esineellistä sinua hän voi jopa kysyäkin sinulta mitä sinulle kuuluu Mutta sitten kun seksuaalinen halu syttyy silloin on kysymys enään siitä miten hän täyttäisi sen.
Ja tässä kohtaa tulee kysymys siitä onko hän varas vai onko hänellä omatunto.
Ja mitä ajattelet siitä onko kaikilla ihmisillä varsinkaan jumalattomilla omaatuntoa uskottomilla ihmisillä? Eli liittyiskö omatunto uskoon vai liittyiskö se ihmisen herkkyyteen vai mihin se liittyisi? En minä tiedä. Sen minä kuitenkin tiedän että silloin KUIN miehellä on seksuaaliset halut aktiivisena ajattelitpa sitten mitä tahansa sinä nainen ja puhut esineellistämisesta jne niin puhdas fakta on kuitenkin se että kun seksuaaliset halut on aktiivisena niin silloin sinä olet vain kappale johon tyydyttää ne halut ja se johtuu siitä että ne seksuaaliset halut on niin voimakkaat Mutta kun ne laskee niin silloin taas kysytään mitä kuuluu jne. Ja ihminen jolla ei ole omaatuntoa jolle varastimen on normaalia koska joku ihminen on niin tyhmä että on antanut mahdollisuuden varastaa niin minä voin varastaa itsepähän on noin tyhmä että niin kuin hän sanoo tyhmästä päästä rangaistaan niin hän sanoo hän joka on varas olen kuullut sanottavan. Mutta tämä raiskaus on sama kuin varkaus koska kun seksuaaliset halut on voimakkaasti aktiivisena silloin on enään yksi esine yksi kallis kappale johon tyydyttää himonsa ja varas varastaa ja raiskaa ja tappaa. Koska omatunto ei kolkuta.
No nyt sinä tiedät nainen mitä varas ajattelee ja mitä on seksuaalinen himo eli halu ja jos sinä tämänkin puheen jälkeen vielä menet ilta kävelyille yksin pimeään metsään tai minne tahansa niin mene ja jos sinä tahdot tehdä itsestäsi esineen niin se onnistuu parhaiten sillä kun herätät seksuaaliset halut miehissä ja sen seksuaalisen halun heräämisen jälkeen sinusta tulee vain esine johon tyydyttää himot joten pukeudu vielä vähiin vaatteisiin ja tiukkoihin farkkuihin niin että perseen pyöreys näkyy niin silloin minä luulen että saat kiihottumisen heräämään ja tehtyä itsestäsi esineen jolta ei kysytä mitä kuuluu vaan jota katsotaan olispa kiva panna eli maata tuon kanssa. Ja se on sinun oma valinta. Ja kun tästä 10 000 ihmisestä se yksi sitten tulee samalle metsätielle tai minne tahansa niin ole hyvä sinun ei tarvitse avata haaroväliä hän tekee sen puolestasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se on vaan puhdas fakta vaikka tiedän nämä naisten puheet tästä esineellistämisestä jonka ymmärtää silloin kuin seksuaalisia haluja ei ole.
Nainen vaan ei ymmärrä että seksuaalinen halu ei ole järjessä vaan lihassa siellä alapäässä siellä se on. Ja kun seksuaalista halua ei ole lihassa kun liha on tyydytetty niin silloin ihminen sekä mies että nainen haluaa normaali elämää keskustelua elämistä jne...
Mutta kun seksuaalinen halu tulee lihaan niin siinä ei enään siinä vaiheessa ole kysymys enään mistään keskustelusta ja elämästä vaan kyse on enään siitä mistä ja miten saan tuon jäsenen tyydytettyä. Ainoastaan siitä on kysymys ja kun sinä sanot sellaiselle ihmiselle sinä esineellistät jolla on seksuaalinen halu aktiivisena niin sinä olet silloin absoluuttisesti tyhmä kun sinä sanot seksuaaliselle halulle sinä esineellistät etkös sinä ymmärrä sitä ettei seksuaalinen halu ole järjessä ei se kysy mitä sinä ajattelet ja mitä sinulle kuuluu vaan seksuaalinen halu on kuin olisi nälkä tai jano tai wc hätä se on lihassa ei se kysy kuulumisten perään eikä se kysy mitä ajattelet Mutta se tahtoo täyttää himon ja halun.
Ja kun nyt on ihmisiä joille tämän halun täyttäminen on suurin asia tämän maan päällä saada seksusaalinen nautinto ja maata naisen kanssa. Niin kun sinä nainen sitten ajaudut tällaisen ihmisen kanssa kahden kesken niin ensin tämä mies ei esineellistä sinua hän voi jopa kysyäkin sinulta mitä sinulle kuuluu Mutta sitten kun seksuaalinen halu syttyy silloin on kysymys enään siitä miten hän täyttäisi sen.
Ja mitä ajattelet siitä onko kaikilla ihmisillä varsinkaan jumalattomilla omaatuntoa uskottomilla ihmisillä? Eli liittyiskö omatunto uskoon vai liittyiskö se ihmisen herkkyyteen vai mihin se liittyisi? En minä tiedä. Sen minä kuitenkin tiedän että silloin KUIN miehellä on seksuaaliset halut aktiivisena ajattelitpa sitten mitä tahansa sinä nainen ja puhut esineellistämisesta jne niin puhdas fakta on kuitenkin se että kun seksuaaliset halut on aktiivisena niin silloin sinä olet vain kappale johon tyydyttää ne halut ja se johtuu siitä että ne seksuaaliset halut on niin voimakkaat Mutta kun ne laskee niin silloin taas kysytään mitä kuuluu jne. Ja ihminen jolla ei ole omaatuntoa jolle varastimen on normaalia koska joku ihminen on niin tyhmä että on antanut mahdollisuuden varastaa niin minä voin varastaa itsepähän on noin tyhmä että niin kuin hän sanoo tyhmästä päästä rangaistaan niin hän sanoo hän joka on varas olen kuullut sanottavan. Mutta tämä raiskaus on sama kuin varkaus koska kun seksuaaliset halut on voimakkaasti aktiivisena silloin on enään yksi esine yksi kallis kappale johon tyydyttää himonsa ja varas varastaa ja raiskaa ja tappaa. Koska omatunto ei kolkuta.
No nyt sinä tiedät nainen mitä varas ajattelee ja mitä on seksuaalinen himo eli halu ja jos sinä tämänkin puheen jälkeen vielä menet ilta kävelyille yksin pimeään metsään tai minne tahansa niin mene ja jos sinä tahdot tehdä itsestäsi esineen niin se onnistuu parhaiten sillä kun herätät seksuaaliset halut miehissä ja sen seksuaalisen halun heräämisen jälkeen sinusta tulee vain esine johon tyydyttää himot joten pukeudu vielä vähiin vaatteisiin ja tiukkoihin farkkuihin niin että perseen pyöreys näkyy niin silloin minä luulen että saat kiihottumisen heräämään ja tehtyä itsestäsi esineen jolta ei kysytä mitä kuuluu vaan jota katsotaan olispa kiva panna eli maata tuon kanssa. Ja se on sinun oma valinta. Ja kun tästä 10 000 ihmisestä se yksi sitten tulee samalle metsätielle tai minne tahansa niin ole hyvä sinun ei tarvitse avata haaroväliä hän tekee sen puolestasi.Kuulkaas nyt joka ikinen nainen paitsi muutama poikkeus..
Kun te syytätte miehiä esineellistämisestä niin eikö yhtään ajatusta herää että mistä tämä voisi tulla ettekö näe ajatus ristiriitaa nimittäin tämä esineellisyys tulee vasta siinä vaiheessa kun seksuaaliset halut ovat heränneet!
Ja nyt sinä uskoton nainen et näe ristiriitaa? Pitääkö minun selittää aivan kädestä pitäen ja rautalangasta vääntäen?
Ensin sinä pukeudut niin että kaikilla miehillä jotka näkevät sinut herää luontainen seksuaalinen halu lihasta joka ei ole riippuvainen ihmisjärjestä mitenkään. Ja tämän jälkeen kun tämä seksuaalinen halu on herännyt niin sinä sanot miehet esineellistää minut kun ne sanoo uskottomat miehet sinulle seksuaalisesti kiihottuneena sinulla on hyvät tissit tai hyvä perse. Ja sinä et näe ristiriitaa?
Eli toisinsanoen sinä sanot seksuaaliselle halulle sinä esineellistät.
No kannattaako ne halut sitten tarkoituksella herättää jos ei halua tulla esineeksi?
No he vastaavat ei tarvitse katsoa.
Eli meneekö miehet alasti julkisille paikoille Thaimaata lukuunottamatta ja sanoo ei tarvitse katsoa? No nykyään menee.
Mutta jos sinä pukeudut kuin huora niin älä puhu esineellistämisestä koska suurin osa miehistä noin 95% ei olisi koskaan kiinnostunut yhdestäkään naisesta jos naisella olisi joku muu sukupuoli mitä nyt on. Niin silloin jos ei osaa olla herättämättä kaikkia seksuaalisia haluja miehissä pukeutumalla kuin huora niin silloin ei kannata mistään esineistäkään puhua kun seksuaalinen halu ei liity järkeen mitenkään kun se on lihassa. Jota voi kyllä järjellä vastustaa. Mutta se ei tule järjestä vaan siitä kiihottavasta naisesta. Joten älä ole kiihottava ja jos olet niin älä ole yksin.
Minäkin olen kova äijä mutta en tyhmä en mene 10miehelle aukomaan päätä.
Ole sinäkin vähä pukeinen mutta älä ole tyhmä älä ole vähä pukeisena yksin tai muutenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulkaas nyt joka ikinen nainen paitsi muutama poikkeus..
Kun te syytätte miehiä esineellistämisestä niin eikö yhtään ajatusta herää että mistä tämä voisi tulla ettekö näe ajatus ristiriitaa nimittäin tämä esineellisyys tulee vasta siinä vaiheessa kun seksuaaliset halut ovat heränneet!
Ja nyt sinä uskoton nainen et näe ristiriitaa? Pitääkö minun selittää aivan kädestä pitäen ja rautalangasta vääntäen?
Ensin sinä pukeudut niin että kaikilla miehillä jotka näkevät sinut herää luontainen seksuaalinen halu lihasta joka ei ole riippuvainen ihmisjärjestä mitenkään. Ja tämän jälkeen kun tämä seksuaalinen halu on herännyt niin sinä sanot miehet esineellistää minut kun ne sanoo uskottomat miehet sinulle seksuaalisesti kiihottuneena sinulla on hyvät tissit tai hyvä perse. Ja sinä et näe ristiriitaa?
Eli toisinsanoen sinä sanot seksuaaliselle halulle sinä esineellistät.
No kannattaako ne halut sitten tarkoituksella herättää jos ei halua tulla esineeksi?
No he vastaavat ei tarvitse katsoa.
Eli meneekö miehet alasti julkisille paikoille Thaimaata lukuunottamatta ja sanoo ei tarvitse katsoa? No nykyään menee.
Mutta jos sinä pukeudut kuin huora niin älä puhu esineellistämisestä koska suurin osa miehistä noin 95% ei olisi koskaan kiinnostunut yhdestäkään naisesta jos naisella olisi joku muu sukupuoli mitä nyt on. Niin silloin jos ei osaa olla herättämättä kaikkia seksuaalisia haluja miehissä pukeutumalla kuin huora niin silloin ei kannata mistään esineistäkään puhua kun seksuaalinen halu ei liity järkeen mitenkään kun se on lihassa. Jota voi kyllä järjellä vastustaa. Mutta se ei tule järjestä vaan siitä kiihottavasta naisesta. Joten älä ole kiihottava ja jos olet niin älä ole yksin.
Minäkin olen kova äijä mutta en tyhmä en mene 10miehelle aukomaan päätä.
Ole sinäkin vähä pukeinen mutta älä ole tyhmä älä ole vähä pukeisena yksin tai muutenkaan.Niinkuin esimerkkinä en kehoittanut vähäpukeutumiseen vaan ainoastaan sanoin että saa tehdä mitä lystää mutta älyn kanssa. Minäkin saan olla kova äijä olevinaan mutta älyn kanssa en voi 10 miestä hakata samaan aikaan
Sinä voit pukeutua kuin huora ja kävellä kultaharkon kanssa jos siltä tuntuu mutta älyn kanssa. Ota vartija viereen silloin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkuin esimerkkinä en kehoittanut vähäpukeutumiseen vaan ainoastaan sanoin että saa tehdä mitä lystää mutta älyn kanssa. Minäkin saan olla kova äijä olevinaan mutta älyn kanssa en voi 10 miestä hakata samaan aikaan
Sinä voit pukeutua kuin huora ja kävellä kultaharkon kanssa jos siltä tuntuu mutta älyn kanssa. Ota vartija viereen silloin.Jos ajatellaan vain uskottomia kenelle huoruus ei ole synti niin miehen ja naisen ero vain seksuaalisesti on jotenkin niin kaukana.
Jo pelkästään se kun naiset puhuu miesten raiskauksista mutta sanopa jollekin uskottomalle miehelle mitä jos naiset raiskaisi miehiä? Niin mies vastaisi todennäköisesti sepäs vasta olis mukavaa. Niin. Niin siinä on aika iso ero mitä mies ajattelee naisesta ja mitä nainen ajattelee miehestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se on vaan puhdas fakta vaikka tiedän nämä naisten puheet tästä esineellistämisestä jonka ymmärtää silloin kuin seksuaalisia haluja ei ole.
No nyt sinä tiedät nainen mitä varas ajattelee ja mitä on seksuaalinen himo eli halu ja jos sinä tämänkin puheen jälkeen vielä menet ilta kävelyille yksin pimeään metsään tai minne tahansa niin mene ja jos sinä tahdot tehdä itsestäsi esineen niin se onnistuu parhaiten sillä kun herätät seksuaaliset halut miehissä ja sen seksuaalisen halun heräämisen jälkeen sinusta tulee vain esine johon tyydyttää himot joten pukeudu vielä vähiin vaatteisiin ja tiukkoihin farkkuihin niin että perseen pyöreys näkyy niin silloin minä luulen että saat kiihottumisen heräämään ja tehtyä itsestäsi esineen jolta ei kysytä mitä kuuluu vaan jota katsotaan olispa kiva panna eli maata tuon kanssa. Ja se on sinun oma valinta. Ja kun tästä 10 000 ihmisestä se yksi sitten tulee samalle metsätielle tai minne tahansa niin ole hyvä sinun ei tarvitse avata haaroväliä hän tekee sen puolestasi.Jos joku miettii mistä sain päähäni yhdistää varkauden ja raiskauksen siis miksi lähdin hakemaan että mistähän se yhteinen side löytyisi niin siitä tai sen takia koska mun työnantajat on varkaita ne varastaa työmailta aina kaikkea pientä ei niin kallista tai ainakin joskus kauan sitten varasti. En kerro mistä tiedän kun eivät myöntäneet...
Mutta sitten kun oli immu vs takala...Niin tavallaan sitä kautta yhdistin...kumpaa kannatit..No ihan sama.
Kuitenkin kun kerran otin työmaalta jotain ihan pientä mikä maksaa ehkä 20senttiä kpl..Niin siitä tuli jo omatunto vaikka työmaa oli tyhjä ketään ei ollut näkemässä sen jälkeen en ole varastanut. Olin tavallaan pakotettu koska työnantaja ei suostunut ostaa niitä koska itsekin varastaa ne työmailta. Sellaista pientä säästöä...En nyt sano mitä tunnistus syistä mutta jotain pientä mikä maksaa muutaman sentin kpl mutta isoissa määrin maksaa jo jotain...
Mutta mulla ei ole ikinä tehnyt tai edes käynyt ajatuksessa raiskata ketään puhummattakaan siitä että se olisi seksuaalisesti kiihottava ajatus ei vaikka kuinka härskeissä himoissa olisi ikinä ollut.
Niin ja kannatin immua siinä nyrkkeily matsissa..Niin sitä kautta yhdistin.
Ja mun ajatus oli että yhteys tulee siitä että kun seksuaalinen halu on voimakas niin ihmismäiset tunteet toista kohtaan tavallaan himmenee ja ajattelee vaan sitä omaa himoa ja sitä kautta nainen tai mies tulee tavallaan esineeksi johon vain tyydyttää halunsa oli se sitten pornokuvan kautta tai fyysisesti sängyssä niin seksuaalinen kiihoittuminen tavallaan tekee toisesta esineen. Ja kun nyt sitä esinettä tavallaan käytetään ilman lupaa niin siinä on se sama vaikutin tai moraali kuin mitä on varkaudessa kun varastetaan omin luvin toisilta.
Eli jossain määrin kuitenkin voidaan sanoa että jos varkaudesta ei tule syyttävää omaatuntoa niin saattaa olla myös alttiutta raiskaamiselle tai ainakin himoa siihen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku miettii mistä sain päähäni yhdistää varkauden ja raiskauksen siis miksi lähdin hakemaan että mistähän se yhteinen side löytyisi niin siitä tai sen takia koska mun työnantajat on varkaita ne varastaa työmailta aina kaikkea pientä ei niin kallista tai ainakin joskus kauan sitten varasti. En kerro mistä tiedän kun eivät myöntäneet...
Mutta sitten kun oli immu vs takala...Niin tavallaan sitä kautta yhdistin...kumpaa kannatit..No ihan sama.
Kuitenkin kun kerran otin työmaalta jotain ihan pientä mikä maksaa ehkä 20senttiä kpl..Niin siitä tuli jo omatunto vaikka työmaa oli tyhjä ketään ei ollut näkemässä sen jälkeen en ole varastanut. Olin tavallaan pakotettu koska työnantaja ei suostunut ostaa niitä koska itsekin varastaa ne työmailta. Sellaista pientä säästöä...En nyt sano mitä tunnistus syistä mutta jotain pientä mikä maksaa muutaman sentin kpl mutta isoissa määrin maksaa jo jotain...
Mutta mulla ei ole ikinä tehnyt tai edes käynyt ajatuksessa raiskata ketään puhummattakaan siitä että se olisi seksuaalisesti kiihottava ajatus ei vaikka kuinka härskeissä himoissa olisi ikinä ollut.
Niin ja kannatin immua siinä nyrkkeily matsissa..Niin sitä kautta yhdistin.
Ja mun ajatus oli että yhteys tulee siitä että kun seksuaalinen halu on voimakas niin ihmismäiset tunteet toista kohtaan tavallaan himmenee ja ajattelee vaan sitä omaa himoa ja sitä kautta nainen tai mies tulee tavallaan esineeksi johon vain tyydyttää halunsa oli se sitten pornokuvan kautta tai fyysisesti sängyssä niin seksuaalinen kiihoittuminen tavallaan tekee toisesta esineen. Ja kun nyt sitä esinettä tavallaan käytetään ilman lupaa niin siinä on se sama vaikutin tai moraali kuin mitä on varkaudessa kun varastetaan omin luvin toisilta.
Eli jossain määrin kuitenkin voidaan sanoa että jos varkaudesta ei tule syyttävää omaatuntoa niin saattaa olla myös alttiutta raiskaamiselle tai ainakin himoa siihen.Oon niitä senkin jälkeen ottanut muutaman kappaleen kun on lojunut työmaalla ehkä noin 2 euron edestä max 5 mutta en ole varastanut vaan lainannut. Aina olen sanonut mielessä että takaisin saa tulla ottamaan...Voi olla vähän vaikeaa vaan kuun betonia valettu päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon niitä senkin jälkeen ottanut muutaman kappaleen kun on lojunut työmaalla ehkä noin 2 euron edestä max 5 mutta en ole varastanut vaan lainannut. Aina olen sanonut mielessä että takaisin saa tulla ottamaan...Voi olla vähän vaikeaa vaan kuun betonia valettu päälle.
Mut onks se sitten raiskaus jos "lainasin vaan emäntääs, ole hyvä saat takas. Mutta kiitoksia lainasta"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut onks se sitten raiskaus jos "lainasin vaan emäntääs, ole hyvä saat takas. Mutta kiitoksia lainasta"
Mutta ei kukaan raiskaa rumia naisia. Paitsi n..rit.
Että voi siitä jotain positiivistakin löytää se nainen siis tottakai se mies tapetaan jne.
Mutta kaunis nainen on blue saphire tarkistin Googlesta sen nimen.
Mutta kun safiirin raiskaa niin syntyy timantti. Raiskattu nainen kuuletko anna sen syntyvän lapsen nimeksi the Diamond. Hio se puhtaaksi tai...Tai jotain.
- Anonyymi
Samuelin 1.kirja 4luvun pohjalta.
En tiedä onko vielä kukaan vanha Hautakangas kuollut pappi Eelin tavoin, jos on jättänyt poikaansa nuhtelematta synnistä.
Eihän kysymys ole siitä että olisin itse synnitön. Vähänkin se joka seuraa verkkoliikennettä tietää.
Mutta kysymys on VAIN siitä että synti tulee tuomita SEN takia ettei Jumalan nimi tule häväistyksi, "tuollaisia nuo kristityt ovat jne.." papin lapset saarnaajan lapset tuollaisia ne ovat... siitä on kysymys. Siksi kun siinä poljetaan Jumalan kunnia epäuskoisten lasten keskellä siksi sen Jumalan kunnian tähden synti tulee tuomita ja nuhdella. Eihän siinä ole muusta kysymys.
Mutta minulla on kuitenkin se hyvä asema että vaikka tekisin syntiä niin en edusta Jumalaa enkä kristillisyyttä koska en kuulu seurakuntiin en ole pappi enkä saarnaaja minun kauttani eli minun syntieni kautta ei tule Jumalan nimi häväistyksi koska edustan ainoastaan itseäni. Mutta sinä joka olet pappi tai saarnaajaa edustat Jumalan kunniaa ja sinun lapsesi ovat Jumalan kunnian kasvot. Ja kun lapsesi huoraavat ja tekevät syntiä maailman silmien edessä niin siinä Jumalan kasvot löydetään synnin palveluksessa ja Jumalan nimi tulee pilkatuksi epäuskoisten lasten keskuudessa. Ja sillä on seuraus niin kuin näemme samuelin 1 kirjan 4 luvusta että 30 000 israelilaista menetti henkensä sodassa ja pappi Eeli kuoli kaaduttuaan maahan.
Huomatkaa aina että sana Israel on samaan aikaan luonnollinen Israel ja samaan aikaan sillä on hengellinen sisältö se tarkoittaa että myös tänäpäivänä voi sodan kautta kuolla 30 000 hengellisen Israelin kristittyä.- Anonyymi
Niin yksi sana piti vain sanoa Mutta ajatus eksyi sanat kuuluivat sama Jumala eilen tänäpäivänä ja iankaikkisesti.
- Anonyymi
Eipä kestä.
- Anonyymi
Joku kallon kutistaja taas sekoaa kun lukee näitä. Mutta kun sanottiin "kiitos tästä opista" niin vastasin eipä kestä.
Siis missä sanottiin?
No sitä voitte miettiä.
Varmaan olisi pitänyt vastata "kiitos Jumalalle"
Tavallaan hävytöntä vaan kiittää Jumalaa jos Jumala ei allekirjoita kaikkea.
- Anonyymi
Oli 3000 vierasta. 500 ruokittiin. 490 pyysi ruokaa.
10 jäi ruokkimatta? Miksi? Emme tiedä tarkkaan. Mutta jos nämä 10 jää aina ruokkimatta. Niin voimme olettaa ettei heitä näy jatkossa ruokintapaikalla koska oletus arvo on mene nälkäisenä tule janoisena hyöty = 0.
Riittääkö?- Anonyymi
Anteeksi numerot meni väärinpäin 490 ja 500 toistepäin
- Anonyymi
490 ruokittiin ja 500 pyysi ruokaa. Mutta 10 lähti janoisena ja lankesi kuoppaan ja käärme tuli ja tappoi heidät.
Ja nyt yksi sanoo tästä 490 "tule seuroihin"
Ja mitä tämä yksi 10 vastaa?
Vain todetakseen saman kuin ennen? Ettei ruokaa ja juomaa riitä kaikille, vain masentuakseen siitä niin tulisi sinne. Vai niin.
Hölmöjä saa toki kysellä mutta ei kaikki ole hölmöjä nämä 10 on opetettu nyt ettei kannata huutaa sellaisen perään joka ei kuule.
- Anonyymi
Ensin vastaan tuohon toisen palstan kysymykseen rytmimusiikki kö syntiä vastaan koska se oli mielessäni tänään ennen kun olin koko palstaa avannut eli nähnytkään koko kysymystä niin vastaus oli jo mielessä josta päättelen että se on tarpeellista sanoa. Niin kuin sanoin aikaisemmin eräille koulukavereille joista yksi melkein hakkasi minut sen vastauksen takia niin sanon sen yhä uudestaan muistin virkistykseksi että musiikin kuuntelu ON saatanan palvontaa. Ja ei mitään lisättävää siihen.
Sitten itse asiaan koska se nyt on niin että kristityt joutuu moniin ja raskaisiin synteihin vaikka tämän sanan kristitty voi toki kyseenalaistaa niin kuitenkin koska kristittyä esittävät joutuvat raskaisiin synteihin jos se kuulostaa paremmalta niin meidän pitää nyt tutkia ja koetella yhdessä mitä apostoli Jakob tarkoittaa kun Hän sanoo me uskomme Pyhän Hengen kautta että vastaan seiskää perkelettä niin hän pakenee teistä.
Tästä on sanonut eräs Laestadius nimeltään nimittäin perkeleen ja ihmisen välisestä sodasta että kun siihen alkaa niin rietas vain nauraa ja sanoo vai niin sinä rupeat kilpasille kanssani mutta kohteliaana ihmisenä haluan uskoa että siinä paikkaa puhutaan niistä ketkä yrittävät omalla voimalla jotka eivät siis ole kristittyjä uskovaisia vaan fariseuksia lain jälkeen Kristuksesta tietämättömiä joiden Jumala on heidän itse rakennettu vanhurskautensa niin minä sen voin ystävällisesti sanoa vaikka mieli tekisi sanoa jotain.
Kuitenkin jos me luemme tarkkaan Raamattua niin vaikka minä en ole raamatun asiantuntija niin voin luottaa siihen että Jakobin kirje on kirjoitettu kristityille ei uskottomille. Ja koska se on kirjoitettu kristityille niin me arvaamme siitä ettei jakob nyt puhu tässä omalla voimalla perkelettä vastaan seisomisesta vaan koska hän kirjoittaa kristityille uskovaisille niin me arvaamme siitä että jakob puhuu siitä sodasta jossa seisotaan Kristuksen uskolla perkelettä vastaan.
Joten jakob ei puhu eli opeta omanvanhurskauden tietä, joka kyllä olisi omaavanhurskautta jos se puhutaisiin uskottomille jotka lukevat synnittömyytensä omaksi ansiokseen kun luulevat elävänsä ilman syntiä. Kuitenkin koska Jakob kirjoittaa uskovaisille kristityille jotka tietää uskonsa puolesta että iankaikkinen elämä on yksin Kristuksen ansio niin tässä valossa me huomaanne ettei jakob rakenna omanvanhurskauden tietä taivaan kotiin vaan opettaa kristittyitä seisomaan urhoollisesti perkelettä, (maailmaa ja omaa lihaa vastaa) uskon kautta, koska se on myös kirjoitettu että pukekaa päällenne uskon kilpi joka sammuttaa vihollisen rumantuliset nuolet ja koska jakob sanoo että seiskää vastaan niin tämä seisominen tapahtuu tämän uskomisen kautta, ensiksi siinä kun sinä et tahdo uskoa riettaan ääntä ja toiseksi siinä kun sinä puet Kristuksen lahjavanhurskauden päällesi uskon ja kasteen kautta jossa synnit upotetaan armon ja laupeuden mereen.
Mutta jos asetamme jakobin sanat uskottaman korviin "seisokaa perkelettä vastaan niin hän pakenee teistä"
Niin ensimmäinen ajatus tällä uskottomalla on ensiksi miksi hänen täytyy seistä vastaan ja toiseksi mitä hän hyötyy siitä.
Näistä sanoista me kuulemme ettei Jakob puhu uskottomille vaan uskovaisille jotka seisoo uskon kilven kautta perkelettä vastaan joka kilpi on itse Jeesus Kristus. Koska kristitty tietää että hänet on tultu vapauttamaan perkeleen kahleista ja iankaikkisesta orjuudesta ja vaivan tyyssijasta ja sentakia kristitty tietää myös että se joka on kerran kuolemaan kutsunut eli vetänyt voi myös sinne uudestaan vetää.
Ei siis Jakobin sanoja hämmästelekään Jeesuksen opetuslapset vaan Jeesuksen ristin viholliset jotka perkele on tehnyt sokeaksi näkemään suruttomuuden tilansa ja iankaikkiseen onnettomuuteen vievän ikiunensa.
Mutta jos täällä olisi joku nukkuva ja hän saisi nyt tuntea ja nähdä että Jeesus on tullut niin kuin kolkuttavan ääni maailmaan etsimään niitä jotka makaavat tiellä ja saarnaamaan parannusta heräämättömille ja katumattomille synninunta nukkuville perkeleen ja riettaan orjille niin silloin hän saisi nähdä kun oikea synnintunto kirkastuisi ettei jakobin sanat ole vastoin muuta raamatun opetusta vaan samaa opetusta jota jo itse vapahtaja on eläessään opettanut kun hän on huutanut parannusta kansalle ja maailmalle silloin on nukkuvat nähneet unensa ja heräämättömät heränneet ja riivatuista on ajettu perkeleet ulos.
Kuinka monta näistä joista Jeesus ajoi perkeleet ulos tuli sanomaan sinä seisot Aabrahamin uskoa vastaan? Ei vaan he sanoivat kiitetty ja ylistetty olkoon Jeesus Daavidin Poika. Tästä me näemme ettei Jakob opeta toista kristillisyyttä vaan teki sitä samaa työtä jota itse Herra Jeesus teki joka myös seisoi perkeleitä vastaan ja ajoi heitä ulos ihmisistä uskon kautta. Siinä näkyi sekä usko että myös teot. Mutta teot olivat ne jotka seisoivat vääryyttä (perkelettä) vastaan ja saattoivat vaivaisille oikeuden*(armon kautta.)
*totuuden tunnon.
Niin kuka teistä vielä epäilee jakobin oppia? Eikös jakob kirjoiteta toiselta nimeltä Israel?- Anonyymi
Ainiin mutta he sanovat sen siitä kun jakob sanoo usko ilman tekoja on kuollut.
Niin he valehtelevat sen oikein hyvin mutta oletteko koskaan kuulleet kenenkään ihmisen maailmassa sanovan minulta puuttuu hyvät teot?
Ei vaan maailma sanoo me olemme aina laupiaat ja emme pahaa pahalla kosta.
Ja autamme aina köyhiä.
Tästä näette ettei viha jakobin kirjeitä vastaan todellisuudessa tule siitä että jakob kehoittaa uskovaisia töihin, koska me namme ettei maailmassa ole yhtäkään joka sanoisi minulta puuttuu hyvät työt.
Vaan me arvaamme että se on tekosyy jolla päästä tuomitsemaan Jakobin kirje koska maailma ei voi myöntää sitä ja väärä kristillisyys että todellinen viha jakobin kirjettä kohtaan tulee siitä koska Jakob sanoo seiskää perkelettä vastaan niin hän pakenee teistä.
Koska maailma joka on perkeleestä ei tahdo Isäänsä vastaan seistä. Seisoisko lapsi imettäjäänsä vastaan ja eli ottaisko vastasyntynyt kiven ja heittäisi isäänsä kasvoille.
Ei vaan he sanovat me emme Isäämme tuomitse emmekä häntä vastaan seiso mutta ettei meidän sydämemme ilmi tule niin keksikäämme valhe minkätähden jakobin kirje on väärä ja niin he löytävät sieltä yhden paikan joka puhuu uskon rinnalla teoista vaikka he ovat itse aina ensimmäisenä huutamassa turuilla ja toreilla hyvistä töistään ja siitä kuinka ovat auttaneet köyhää Tästä te näette rakkaat kuulijat että viha apostoli Jakobia vastaan tulee todellisuudessa siitä koska hän sanoo seiskää perkelettä vastaan! - Anonyymi
Niin se toinen jakob. Mutta se oli liian älykästä. Älkää edes yrittäkö ymmärtää. Sellainen nokkela heitto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainiin mutta he sanovat sen siitä kun jakob sanoo usko ilman tekoja on kuollut.
Niin he valehtelevat sen oikein hyvin mutta oletteko koskaan kuulleet kenenkään ihmisen maailmassa sanovan minulta puuttuu hyvät teot?
Ei vaan maailma sanoo me olemme aina laupiaat ja emme pahaa pahalla kosta.
Ja autamme aina köyhiä.
Tästä näette ettei viha jakobin kirjeitä vastaan todellisuudessa tule siitä että jakob kehoittaa uskovaisia töihin, koska me namme ettei maailmassa ole yhtäkään joka sanoisi minulta puuttuu hyvät työt.
Vaan me arvaamme että se on tekosyy jolla päästä tuomitsemaan Jakobin kirje koska maailma ei voi myöntää sitä ja väärä kristillisyys että todellinen viha jakobin kirjettä kohtaan tulee siitä koska Jakob sanoo seiskää perkelettä vastaan niin hän pakenee teistä.
Koska maailma joka on perkeleestä ei tahdo Isäänsä vastaan seistä. Seisoisko lapsi imettäjäänsä vastaan ja eli ottaisko vastasyntynyt kiven ja heittäisi isäänsä kasvoille.
Ei vaan he sanovat me emme Isäämme tuomitse emmekä häntä vastaan seiso mutta ettei meidän sydämemme ilmi tule niin keksikäämme valhe minkätähden jakobin kirje on väärä ja niin he löytävät sieltä yhden paikan joka puhuu uskon rinnalla teoista vaikka he ovat itse aina ensimmäisenä huutamassa turuilla ja toreilla hyvistä töistään ja siitä kuinka ovat auttaneet köyhää Tästä te näette rakkaat kuulijat että viha apostoli Jakobia vastaan tulee todellisuudessa siitä koska hän sanoo seiskää perkelettä vastaan!Mutta että te sen tietäisitte ettei teitä kukaan eksyttäisi niin koska minä olen joskus Pyhää Henkeä tuntenut eli saanut sitä maistaa minä tiedän miltä se tuntuu. Niin sen tuntemisen kautta joka tulee kun Pyhä Henki liikkuu niin minä kirjoitan teille koska te asetatte raamatut väärinpäin niin minä sanon sen kokemuksen kautta joka tulee Hengen tuntemisen kautta ei järjestä vaan tuntemisesta niin nämä kaksi kirjettä Jakobin ja erityisesti Juudaan kirje ne on kirjoitettu vahvemmalla Pyhällä Hengellä kuin muut kirjeet. Yhtä väheksymättä muita kirjeitä.
Mutta kun te asetatte Juudaan kirjeen viimeiseksi raamatuissanne niin minä sanon teille ei ole toista kirjettä raamatussa uuden testamentin puolella joka olisi kirjoitettu yhtä väkevän Pyhän Hengen tuulahduksen kautta. Ei niin että minä siitä kirjeestä paljoa ymmärtäisin vaan ainoastaan mitä minun Henkeni ja sieluni tuntee.
Ja minä huomaan myös että epäilykset tulevat juuri niihin kirjeisiin joissa Pyhän Hengen tuuli tunnetavasti puhaltaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta että te sen tietäisitte ettei teitä kukaan eksyttäisi niin koska minä olen joskus Pyhää Henkeä tuntenut eli saanut sitä maistaa minä tiedän miltä se tuntuu. Niin sen tuntemisen kautta joka tulee kun Pyhä Henki liikkuu niin minä kirjoitan teille koska te asetatte raamatut väärinpäin niin minä sanon sen kokemuksen kautta joka tulee Hengen tuntemisen kautta ei järjestä vaan tuntemisesta niin nämä kaksi kirjettä Jakobin ja erityisesti Juudaan kirje ne on kirjoitettu vahvemmalla Pyhällä Hengellä kuin muut kirjeet. Yhtä väheksymättä muita kirjeitä.
Mutta kun te asetatte Juudaan kirjeen viimeiseksi raamatuissanne niin minä sanon teille ei ole toista kirjettä raamatussa uuden testamentin puolella joka olisi kirjoitettu yhtä väkevän Pyhän Hengen tuulahduksen kautta. Ei niin että minä siitä kirjeestä paljoa ymmärtäisin vaan ainoastaan mitä minun Henkeni ja sieluni tuntee.
Ja minä huomaan myös että epäilykset tulevat juuri niihin kirjeisiin joissa Pyhän Hengen tuuli tunnetavasti puhaltaa.Juudaan kirjeestä on myös keksitty tekosyy että tämä syyn takia tätä tulee epäillä mutta SE ON VALHE heillä on viha Pyhää Henkeä vastaan sentähden se kirje on asetettu viimeiseksi raamatun väärentäjien toimesta Mutta Henki todistaa että Juudaan kirjeessä siinä puhuu Aabrahamin ja Iisakin ja Jakobin Jumala.
Ja minä tahdon neuvoa myös muitakin kyllä teillekin on annettu valta eroittaa hyvä pahasta eli tuntea aisteillanne. Että jos luulette kun joku puhuu taivaasta ettei sitä kukaan tuntisi kun Jumala puhuu niin luuletteko te Jumalan oleen pimeydestä ja kylmyydestä? Minkälaisen Jumalan te luulette meillä olevan että kun Jumala avaa palvelijansa suun niin kukaan ei kuulisi eikä tuntisi Jumalan puhuvan?
Sanotteko te yöllä nyt paistaa aurinko vaan me arvaamme kun päivä on ettei tuo ole aurinko koska se oudosti hohtaa Mutta minä tahdon teille muistuttaa ei teidän tarvitse tietää eli ymmärtää kun sinä katsot aurinkoon päin niin sinä häikäistyt ja kun sinä annat säteen langeta ihollesi niin sinä tunnet sen lämmön ja katso mitä tunnet niin sinä tiedän puhtaan auringon paistavan keskeltä taivasta. Älkää olko tyhmiä ja sanoko keskiyöllä me näemme auringon paistavan ja ei kukaan tunne lämpöä älkää vietelkö itseänne te hullut ja seonneet päästänne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juudaan kirjeestä on myös keksitty tekosyy että tämä syyn takia tätä tulee epäillä mutta SE ON VALHE heillä on viha Pyhää Henkeä vastaan sentähden se kirje on asetettu viimeiseksi raamatun väärentäjien toimesta Mutta Henki todistaa että Juudaan kirjeessä siinä puhuu Aabrahamin ja Iisakin ja Jakobin Jumala.
Ja minä tahdon neuvoa myös muitakin kyllä teillekin on annettu valta eroittaa hyvä pahasta eli tuntea aisteillanne. Että jos luulette kun joku puhuu taivaasta ettei sitä kukaan tuntisi kun Jumala puhuu niin luuletteko te Jumalan oleen pimeydestä ja kylmyydestä? Minkälaisen Jumalan te luulette meillä olevan että kun Jumala avaa palvelijansa suun niin kukaan ei kuulisi eikä tuntisi Jumalan puhuvan?
Sanotteko te yöllä nyt paistaa aurinko vaan me arvaamme kun päivä on ettei tuo ole aurinko koska se oudosti hohtaa Mutta minä tahdon teille muistuttaa ei teidän tarvitse tietää eli ymmärtää kun sinä katsot aurinkoon päin niin sinä häikäistyt ja kun sinä annat säteen langeta ihollesi niin sinä tunnet sen lämmön ja katso mitä tunnet niin sinä tiedän puhtaan auringon paistavan keskeltä taivasta. Älkää olko tyhmiä ja sanoko keskiyöllä me näemme auringon paistavan ja ei kukaan tunne lämpöä älkää vietelkö itseänne te hullut ja seonneet päästänne.Kuuletteko te ihmiset?
Ne jotka ovat juudaan kirjettä epäilleet EIVÄT OLE JUMALASTA SYNTYNEITÄ
Ei yksikään joka ei tunne Jumalan Henkeä ole Jumalasta.
Jos sinä epäilet juudaan kirjettä niin sitä voi verrata siihen kun sinä epäilisit profeetta Jesajan kirjeitä SE PYHÄ HENKI on aivan yhtä vahva näissä kirjeissä.
Se joka epäilee Juudaan kirjettä ei ole Jumalaa koskaa nähnyt eli tuntenut! - Anonyymi
Ei siksi kuuletko ihan kuka tahansa lukija en siksi sanonut että musiikin kuuntelu on saatanan palvontaa että minulla on tapana puhua mitä ensimmäisenä ajatukseen tulee ja ne ajatukset ei ole aina oikeita.
Vaan myös siksi koska muistan kaiken elämästäni vajaa 2 vuotiaasta asti 1.5 vuotiaasta asti melkein kaiken. Ehkä en jokaista päivää mutta jokaiselta vuodelta jotakin.
Ja muistan kun olin lapsi ja äitini näytti tietokoneelta jotain lähetystä ja katsoin sitä lapsen silmillä ja mietin mielessäni mikä on tämä paikka missä on näin paljon pahoja henkiä, se oli synkkä paikka.
Ja olen sitä vanhempana miettinyt siitä muutaman vuoden päästä ja se oli joku sellainen musiikki tapahtuma minne ihmiset kokoontu en muista tarkkaan mikä tapahtuma se oli kun sitä ei kerrottu mutta lapsena kun oli lapsen silmät ja usko niin sen perkeleen Hengen ja ne ihmiset joissa se vaikutti ja eli sen vain näki. Ei kenenkään tarvinnut sanoa että katso siellä on pahuutta kun minä näin sen omin sielun silmin. Ei kukaan sanonut mitään. Vain itse mietin. Olin ehkä 3 tai 4 vanha silloin.
Kaikki festivaalit ja kaikki kokoontumiset mihin maailman ihmiset kokoontuu ehkäpä aikuinen ei sitä näe mutta pieni lapsi näkee sen että siellä kokoonnutaan saatanan ympärille palvomaan saatanaa.
Ja musiikin kuuntelu en tiedä miksi sitä tarvitsee edes selittää. Se on saatanan palvontaa.
Jumalanpalvelus on Jumalan palvontaa.
Musiikin kuuntelu on saatanan palvontaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siksi kuuletko ihan kuka tahansa lukija en siksi sanonut että musiikin kuuntelu on saatanan palvontaa että minulla on tapana puhua mitä ensimmäisenä ajatukseen tulee ja ne ajatukset ei ole aina oikeita.
Vaan myös siksi koska muistan kaiken elämästäni vajaa 2 vuotiaasta asti 1.5 vuotiaasta asti melkein kaiken. Ehkä en jokaista päivää mutta jokaiselta vuodelta jotakin.
Ja muistan kun olin lapsi ja äitini näytti tietokoneelta jotain lähetystä ja katsoin sitä lapsen silmillä ja mietin mielessäni mikä on tämä paikka missä on näin paljon pahoja henkiä, se oli synkkä paikka.
Ja olen sitä vanhempana miettinyt siitä muutaman vuoden päästä ja se oli joku sellainen musiikki tapahtuma minne ihmiset kokoontu en muista tarkkaan mikä tapahtuma se oli kun sitä ei kerrottu mutta lapsena kun oli lapsen silmät ja usko niin sen perkeleen Hengen ja ne ihmiset joissa se vaikutti ja eli sen vain näki. Ei kenenkään tarvinnut sanoa että katso siellä on pahuutta kun minä näin sen omin sielun silmin. Ei kukaan sanonut mitään. Vain itse mietin. Olin ehkä 3 tai 4 vanha silloin.
Kaikki festivaalit ja kaikki kokoontumiset mihin maailman ihmiset kokoontuu ehkäpä aikuinen ei sitä näe mutta pieni lapsi näkee sen että siellä kokoonnutaan saatanan ympärille palvomaan saatanaa.
Ja musiikin kuuntelu en tiedä miksi sitä tarvitsee edes selittää. Se on saatanan palvontaa.
Jumalanpalvelus on Jumalan palvontaa.
Musiikin kuuntelu on saatanan palvontaa.Ei nyt suorilta silmiltä mitään henkiä nää paitsi joku näki kuulemma. Mutta se ilmapiiri.
Tavallaan jos oot tänään saanu synnit anteeksi ja ei silleen kuivasti ilman tuntemisia kun piilo poliisi todistaa vaan elävän synnin päästön. Niin ja heti senjälkeen kävelet kaljabaarin ohi ja katsot sinne sitä ihmismassaan niin Tavallaan se fiilis mutta lapsena 10 kertaa voimakkaampana. Ikäänkuin se ilmapiiri ihmisissä ja ylipäätänsä. Joku demonien luola jos pystyt havainnollistaa ajatuskuvan kun pieni lapsi näkee ensimmäisen kerran lähetyksen jostain euroviisuista tai vastaavasta mikä riettaan pesä tää on. Tulvillaan mustaa synkkyyttä ja pahan ilmapiiriä.
Ei siis henki olentoja leijunu missään.
Sama fiilis käytännössä kun puhtaalla omallatunnolla katsoo jotain alkoholistia tms vastaavaa...tietäjät tietää tuntee kun riettaan voi melkein paljain silmin nähdä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt suorilta silmiltä mitään henkiä nää paitsi joku näki kuulemma. Mutta se ilmapiiri.
Tavallaan jos oot tänään saanu synnit anteeksi ja ei silleen kuivasti ilman tuntemisia kun piilo poliisi todistaa vaan elävän synnin päästön. Niin ja heti senjälkeen kävelet kaljabaarin ohi ja katsot sinne sitä ihmismassaan niin Tavallaan se fiilis mutta lapsena 10 kertaa voimakkaampana. Ikäänkuin se ilmapiiri ihmisissä ja ylipäätänsä. Joku demonien luola jos pystyt havainnollistaa ajatuskuvan kun pieni lapsi näkee ensimmäisen kerran lähetyksen jostain euroviisuista tai vastaavasta mikä riettaan pesä tää on. Tulvillaan mustaa synkkyyttä ja pahan ilmapiiriä.
Ei siis henki olentoja leijunu missään.
Sama fiilis käytännössä kun puhtaalla omallatunnolla katsoo jotain alkoholistia tms vastaavaa...tietäjät tietää tuntee kun riettaan voi melkein paljain silmin nähdä.Niin Risto ei usko että muistan 1.5 vuotiaasta asti kaiken tunnen sen ettei usko.
Ihan sama . uskooko
Kuitenkin ensimmäinen ihastukseni oli noin 4 vuotiaana aviossa olevan vaimo nimeä en viitsi sanoa tunnistus syistä.
Seuraava oli 6vuotiaana Sanni vai sanna niemi sitä kesti vuoden pari...nykyään aviossa. Oli vaan hauska aikuisena nähdä millainen naisihanne oli lapsena. Seuraava oli 8vuotiaana se oli uskoton tyttö Veera. Sitten Seuraava oli mikähän se olikaan. Niitä on ollu niin monta varmaan... olisko sittenkin ollu taukoa...En usko kahta seuraavaa en voi tunnistus syistä sanoa. Kuitenkin voimme olettaa että 6 vuotiaana olin vielä lapsen uskossa koska en harrastanut itsetyydytystä tästä voimme päätellä ettei kaikki lestaadiolaiset ole saatanan palvojia koska en varmaan olis saatanaan ihastunut jos sen vähän niinku näki...
Se on outoa kun en osaa sanoa oliko lapsena seuroissa hyvä vai paha henki. Muistan kyllä mutta ei mitään erityisiä tuntemisia ollut. Pahuudessa tulee se että tavallaan tulee kasvoille se pahuus. En osaa valitettavasti sanoa lapsen silmin miltä esikoislestaadiolaisuus näyttää koska ei ollut mitään erityisiä fiboja. Ihan normaalia tms.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin Risto ei usko että muistan 1.5 vuotiaasta asti kaiken tunnen sen ettei usko.
Ihan sama . uskooko
Kuitenkin ensimmäinen ihastukseni oli noin 4 vuotiaana aviossa olevan vaimo nimeä en viitsi sanoa tunnistus syistä.
Seuraava oli 6vuotiaana Sanni vai sanna niemi sitä kesti vuoden pari...nykyään aviossa. Oli vaan hauska aikuisena nähdä millainen naisihanne oli lapsena. Seuraava oli 8vuotiaana se oli uskoton tyttö Veera. Sitten Seuraava oli mikähän se olikaan. Niitä on ollu niin monta varmaan... olisko sittenkin ollu taukoa...En usko kahta seuraavaa en voi tunnistus syistä sanoa. Kuitenkin voimme olettaa että 6 vuotiaana olin vielä lapsen uskossa koska en harrastanut itsetyydytystä tästä voimme päätellä ettei kaikki lestaadiolaiset ole saatanan palvojia koska en varmaan olis saatanaan ihastunut jos sen vähän niinku näki...
Se on outoa kun en osaa sanoa oliko lapsena seuroissa hyvä vai paha henki. Muistan kyllä mutta ei mitään erityisiä tuntemisia ollut. Pahuudessa tulee se että tavallaan tulee kasvoille se pahuus. En osaa valitettavasti sanoa lapsen silmin miltä esikoislestaadiolaisuus näyttää koska ei ollut mitään erityisiä fiboja. Ihan normaalia tms..Sanni vai sonni sanni vai sonni mulla vähän muisti pätkii..
Kuitenkin parhaimman näköinen oli. Sitä ei voi sanoa koska olin jo 13-14 silloin..Se Gustafssonin vaimo. Eerikin. Se oli nuorena vrt miss suomi. Huomatkaa kun naismaku muuttuu sieluntilan mukaan.
Lapsena tykkäs vielä kristityistä...sori nyt Gustafsson...Ei millään pahalla.. Mutta... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanni vai sonni sanni vai sonni mulla vähän muisti pätkii..
Kuitenkin parhaimman näköinen oli. Sitä ei voi sanoa koska olin jo 13-14 silloin..Se Gustafssonin vaimo. Eerikin. Se oli nuorena vrt miss suomi. Huomatkaa kun naismaku muuttuu sieluntilan mukaan.
Lapsena tykkäs vielä kristityistä...sori nyt Gustafsson...Ei millään pahalla.. Mutta...Siitä en siis tykänny. Se oli vaan absoluuttisen kaunis silloin. Mutta kauneus ei synnytä ihastusta automaattisesti. Ihastukset oli yleensä ihan tavallisen näköisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä en siis tykänny. Se oli vaan absoluuttisen kaunis silloin. Mutta kauneus ei synnytä ihastusta automaattisesti. Ihastukset oli yleensä ihan tavallisen näköisiä.
Eikä oo kyllä mitään hajua kenen vaimo se oli arvelin vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanni vai sonni sanni vai sonni mulla vähän muisti pätkii..
Lapsena tykkäs vielä kristityistä...sori nyt Gustafsson...Ei millään pahalla.. Mutta...Sanni Sanna sonnin isoveli Eerik Niemi pahoinpiteli sitä Sannia silloin kun se oli 4-6 vuotia näin sen kun olin siinä vieressä. Oltiin kylässä niillä. Jos tarvii todistajaa oikeudenkäynnissä niin...
Otti sitä jaloista kiinni ja nosti väärinpäin ilmaan.. spede teki mieli hakkaa se.
Viimeisin lestaadiolais ihastus oli kuitenkin musta hiuksinen lumikki Junior.
Tarkoitus oli vain todistaa muististani. Eli puhua lapsuudesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanni Sanna sonnin isoveli Eerik Niemi pahoinpiteli sitä Sannia silloin kun se oli 4-6 vuotia näin sen kun olin siinä vieressä. Oltiin kylässä niillä. Jos tarvii todistajaa oikeudenkäynnissä niin...
Otti sitä jaloista kiinni ja nosti väärinpäin ilmaan.. spede teki mieli hakkaa se.
Viimeisin lestaadiolais ihastus oli kuitenkin musta hiuksinen lumikki Junior.
Tarkoitus oli vain todistaa muististani. Eli puhua lapsuudesta.Kosto elää ikuisesti. Se oli mun sen hetken ihastus number one en pystyny hakata sitä pahoinpitelijää silloin kun oli neljä päätä pidempi tai seitsemän mutta kosto on nyt täytetty noin parin vuosikymmen päästä. Viatonta lasta rääkkää kun rauvotautinen. Kettu ku olis ollu pesäpallomaila olisin lyöny päähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kosto elää ikuisesti. Se oli mun sen hetken ihastus number one en pystyny hakata sitä pahoinpitelijää silloin kun oli neljä päätä pidempi tai seitsemän mutta kosto on nyt täytetty noin parin vuosikymmen päästä. Viatonta lasta rääkkää kun rauvotautinen. Kettu ku olis ollu pesäpallomaila olisin lyöny päähän.
Sain katsella lapsena kun pahoinpitelivät ihastustani. Aikuisena alkoivat sitten pahoinpitelmään minua siis vanhempana hengellisesti siis. Kaikille muille saarnattiin synnit anteeksi paitsi minulle vaikka olin ainut nuorista kuka itki syntejään jokainen päivä ja ilta.
Lestaadiolaiset sais palaa alimmassa helvetissä sen paikan ne on ansainnut. Lasten hakkaajia ja Jeesukseen uskovien pahointelijöitä hengellisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain katsella lapsena kun pahoinpitelivät ihastustani. Aikuisena alkoivat sitten pahoinpitelmään minua siis vanhempana hengellisesti siis. Kaikille muille saarnattiin synnit anteeksi paitsi minulle vaikka olin ainut nuorista kuka itki syntejään jokainen päivä ja ilta.
Lestaadiolaiset sais palaa alimmassa helvetissä sen paikan ne on ansainnut. Lasten hakkaajia ja Jeesukseen uskovien pahointelijöitä hengellisesti.Saarnaajatkin attekin varmaan yritti hukuttaa Jeesukseen uskovia lapsia kun heitti sinne uimaaltaaseen niitä..Jeesuksen viha voi laittaa tekemään sellaista. Asiat kun voi selvittää puhumallakin mutta lestaadiolainen tapa on turvautua väkivaltaan kun puhetaidot lakkaavat. Ainut konsti on enään pahoinpitely, nälkään näännyttäminen ja selän takana juoruilu.
Paras lääke siihen on kun puhuu julkisesti kaiken. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saarnaajatkin attekin varmaan yritti hukuttaa Jeesukseen uskovia lapsia kun heitti sinne uimaaltaaseen niitä..Jeesuksen viha voi laittaa tekemään sellaista. Asiat kun voi selvittää puhumallakin mutta lestaadiolainen tapa on turvautua väkivaltaan kun puhetaidot lakkaavat. Ainut konsti on enään pahoinpitely, nälkään näännyttäminen ja selän takana juoruilu.
Paras lääke siihen on kun puhuu julkisesti kaiken.Kyllä itsekin kannatan väkivaltaa mutta en lapsiin. Siinä se ero on.
Poliisitkin jää harva se päivä kiinni pedofiliasta ja lasten hakkaamisesta.
Sairaita kun ovat ihmiset päästään vaikka Kristuksen viha sitä laittaakin tekemään. Koska Jeesus asuu lapsissa.
- Anonyymi
Ei menny vika viesti läpi. Mitähän se jaakobbi sano kun unohdin jo...
- Anonyymi
Juudaan kirja se ON raamatun ensimmäinen ja kallein kirja.
Mutta rietas on kääntänyt raamatun ylösalaisin ja te luette Raamattua väärinpäin.
Aloittakaa Juudaasta ja päättäkää Paavaliin silloin te luette Raamattua oikein päin.
Eikös teille ole opetettu pitäkää vanhimmat korkeimmassa kunniassa.
Jos siis Jeesus eli Jumalan Poika olis maan päällä niin asettaisitteko te Jeesuksen viimeiseksi ja jonkun jota järki ymmärtää niin te asettaisitte ensimmäiseksi?
Te taidatte olla vähän ulkokultaisia sen te pidätte kunniassa jota järki saattaa käsittää ja jossa liha saattaapi hekumoida. Mutta sen mitä te ette ymmärrä ja joka on ylitse teidän viisautenne ja ei suo teille kahtalaista* tietä taivaan kotiin sen te asetatte viimeiseksi koska te olette ulkokullattuja kirottu äpärä kansa joka katsoi ylön sen kristillisyyden joka ensin oli ja mielistyitte valheeseen lihalta saastutettuun hameeseen* ja ette tahdo kuullakkaan sitä kristillisyyttä joka ensin oli.
Mutta oliko apostoleita 12? Mutta me näemme raamatusta yhden apostolin kirjeitä joka ensin oli kristittyjen murhaaja jolla kyllä lahja on selittää ihmisjärjelle jotakin, kuitenkin Jumalan valtakunta on ilmoitettu Pyhän Hengen kautta pienille ja ei seiso ihmisjärjen päällä, ja niin paljon kun te tahdotte Jumalan valtakuntaa ymmärtää niin kaukana te siitä seisotte. Yhtä paljon kun on teidän ymmärryksenne (kristillisyydestä) niin yhtä pitkä on teidän välimatkanne elävään Jumalaan.
Teille (kristityille) on kyllä sanottu "älkää murehtiko mitä teidän puhuman pitää" että Jumalan Henki sais sijaa teissä ja puhua teidän kauttanne Mutta te tahdotte kieltää sen Jumalan ja tulla Jumalaksi Jumalan paikalle ja puhua mitä te itse ymmärrätte ja mitä te itse ajattelette, siksi te myös asetatte korkeimpaan kunniaan ne raamatun kappaleet joita te itse saatatte ymmärtää koska te teette teidän omasta järjestänne teidän Jumalanne ja luulette sen kautta perivän taivaan valtakunnan!
Kuka teitä nyt on eksyttänyt kun vanhin on sanonut rakentakaa teidän kalleinta uskoanne Pyhän Hengen kautta se tarkoittaa kun te saarnaatte niin saarnatkaa Pyhän Hengen kautta että teidän uskonne rakentuisi ei ihmissaarnan eli järkisaarnan kautta vaan Pyhältä Hengeltä saarnatun elävän Jumalansanan kautta!
Ottakaa nyt vaarin Juudaan eli vanhimman kirjeestä. Ei niin että Paavalin kirjeet olisi turhia. Mutta lukekaa ensin juudaan sitten jakobin sitten Pietarin ja viimeiseksi Paavalin kirjeet silloin teidän kristillisyytenne rakentuu oikean perustuksen päälle ja oikein. Kun Kristuksen usko ei seiso teidän omassa järjessänne kun te olette Juudaan ja Jakobin ja Pietarin kirjeistä ensin nähneet kristillisyyden muotoa niin sen jälkeen te saatatte käsittää mitä Paavalin opetus uskosta merkitsee. Paavali ei nimittäin puhu uskosta ihmisjärkeen vaan uskosta elävän Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen päälle joka on elävän Jumalan Poika. - Anonyymi
Juudaan kirje puhuu unennökijöistä siksi en viitsi kirjoittaa sitä unta mitä näin. Se oli vain outo ja jäin sitä ihmettelemään.
Kun ensiksi minä lankesin oletetusti neitseellisen naisen kanssa yhdyntään jonka sitten ajattelin synniksi ja saastaiseksi siinä unessa. Oletetusti neitsyt koska vuoti verta tiedätte kun nainen ensimmäisen kerran on yhdynnässä niin siitä voi tulla verta kun se ei osaa vielä sen olen internetistä lukenut en tiedä pitääkö paikkaansa.
Mutta sen jälkeen kun sen saastaiseksi ajattelin niin meni ulos ja näin maassa lätäkössä sekä veren että myös hyvin kellastuneen siemennesteen molemmat lätäkössä vierekkäin ja voin sanoa että se vasta saastaiselta näyttikin ja silloin piti miettiä millä piilottaa nuo koska tunnen että ne ovat minusta tulleet.
En ymmärtänyt tuliko se näky siitä mahdollisesta huoruudesta vai tahtoiko se sanoa että siemen maassa on saastainen Mutta naisessa se on pyhää tai ei ainakaan niin saastaista mitä maassa. Yritin kävellä pois Mutta niitä ilmestyi joka paikkaan mihin menin. Lätäköitä 2 vierekkäin toisessa verta toisessa hyvin saastaisen ja likaisen näköistä kellertävää siemennestettä siinä maassa se oli iso lätäkkö. Sellaisen kun näkisi oikeassa elämässä harva olisi oksentamatta.
Minä en tiedä mitä se tahtoi viestiä.
Mutta oletan että merkitsee että saastaisempaa on itsetyydytys missä siemen menee maahan kuin yhtyä naiseen.
Oikeastaan lopetin yhdynnän naiseen kesken kun tajusin miten likaista se on sen jälkeen näin ne lätäköt maassa ja se vasta likaisen näköistä oliki hyi oksennus.
Itsetyydytys on sitten syntiä ihan tiedoksi vaan.- Anonyymi
Jaa menikö se ihan niin. Mietin tarkemmin yhdyntä loppui siihen kun verta tuli omasta munasta. Niin käy kun on liian kuiva. Ku tarvii laittaa jotain rasvaa sinne esim moottoriöljyä.
Kuitenkin synnintunto tuli siinä kohtaan. Oli se lopetus syy mikä tahansa. Niin tässä vaiheessa oli synnintunto kuitenkin kuitenkin se siemen maassa on vielä saastaisempaa vaikka huoruus on myös synti niin maassa se on myös synti.
Tulin siitä vähän murheelliseksi onneksi heräsin kuitenkin. Jäin vaan miettimään pitääkö käydä lekurilla leikkaamassa elimet pois. Onko se isokin synti jos leikkaa munan ja siittiö säiliöt pois sen takia ettei lankea itsetyydytykseen mutta miten sitten onnistuu kusella käyminen niin se on kanssa hyvä kysymys sitten. Olen vakavissani miettinyt että teen jonkinlainen sterilisaation tai vastaavaa kun en tiedä mitä sana tarkoittaa. Siis poistaa kaikki lisääntymis kyky niin lähtee muutkin halut samalla. Onko syntiä? On toi maahan ja naiseen lykkiminen senverran likaista hyi oksennus sentään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa menikö se ihan niin. Mietin tarkemmin yhdyntä loppui siihen kun verta tuli omasta munasta. Niin käy kun on liian kuiva. Ku tarvii laittaa jotain rasvaa sinne esim moottoriöljyä.
Kuitenkin synnintunto tuli siinä kohtaan. Oli se lopetus syy mikä tahansa. Niin tässä vaiheessa oli synnintunto kuitenkin kuitenkin se siemen maassa on vielä saastaisempaa vaikka huoruus on myös synti niin maassa se on myös synti.
Tulin siitä vähän murheelliseksi onneksi heräsin kuitenkin. Jäin vaan miettimään pitääkö käydä lekurilla leikkaamassa elimet pois. Onko se isokin synti jos leikkaa munan ja siittiö säiliöt pois sen takia ettei lankea itsetyydytykseen mutta miten sitten onnistuu kusella käyminen niin se on kanssa hyvä kysymys sitten. Olen vakavissani miettinyt että teen jonkinlainen sterilisaation tai vastaavaa kun en tiedä mitä sana tarkoittaa. Siis poistaa kaikki lisääntymis kyky niin lähtee muutkin halut samalla. Onko syntiä? On toi maahan ja naiseen lykkiminen senverran likaista hyi oksennus sentään.Se oli siis unta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin siitä vähän murheelliseksi onneksi heräsin kuitenkin. Jäin vaan miettimään pitääkö käydä lekurilla leikkaamassa elimet pois. Onko se isokin synti jos leikkaa munan ja siittiö säiliöt pois sen takia ettei lankea itsetyydytykseen mutta miten sitten onnistuu kusella käyminen niin se on kanssa hyvä kysymys sitten. Olen vakavissani miettinyt että teen jonkinlainen sterilisaation tai vastaavaa kun en tiedä mitä sana tarkoittaa. Siis poistaa kaikki lisääntymis kyky niin lähtee muutkin halut samalla. Onko syntiä? On toi maahan ja naiseen lykkiminen senverran likaista hyi oksennus sentään.Moottoriöljystä tuli mieleen tiedättekö sen laulun..
Moottoripyörällää moottoripyörällään...
Lähdetäänkö kirrkkooon vai lähretäänkö räväyttämään kierros rossipyörillä?
Rossipyörillää rossipyörillää dään dään ..
- Anonyymi
Minun on PITKÄÄN pitänyt jo veli matti koskimaalle vastaan mutta en ole jaksanut.
Minä olen monesti ihmetellyt sen miehen puheita ja sitä että sillä miehellä on katkera viha niitä kohtaan jotka äsken syntyneet ovat ja niitä se vihaa jotka tahtoo armoa sille antaa joka ei ole päivän työtä tehnyt. Ettei työmiehen palkka kuuluis joutilaalle vaikka Herran Jeesuksen palkka luetaan armosta ilman työtä ja vikaa yksin laupeudesta.
Kun veli matti sanoi kerran eräässä saarnassa näin," ei se niin mene että joku ajattelee että sitten kun minä tulen kuolin vuoteelle niin sitten minä teen parannuksen" eikö se mene nyt niin. Kyllä varmaan joku toinen saarnaja on tämän saman lauseen sanonut oikealla mielellä ja ON TARKOITTANUT SITÄ että silloin on voinut JO armon ovet sulkeutua kiinni ja ei enään saa voimaa* uskoa itseään armoon kelpaavaksi tai kysymään armon perään. Kuitenkin veli matti ei ajattele niin kuin tämä toinen saarnaaja että armon ovet voivat sulkeutua vaan veli matti ajattelee niin että kun tuo ihminen ei ole työtä tehnyt mutta minä olen kantanut koko päivän kuorman ei se niin mene että tuo saisi saman palkan kuitenkin kirjoitettu jumalansana sanoo näin; 20luku
"8. Mutta kuin ehtoo tuli, sanoi viinamäen isäntä perheensä haltialle: kutsu työväki, ja maksa heidän palkkansa, ruveten viimeisistä ensimäisiin asti.
9. Ja kuin ne tulivat, jotka liki yhdellätoistakymmenennellä hetkellä tulleet olivat, saivat he kukin penninkinsä.
10. Mutta kuin ensimäiset tulivat, luulivat he enemmän saavansa; ja he myös saivat kukin penninkinsä.
11. Ja kuin he saivat, napisivat he perheenisäntää vastaan,
12. Sanoen: nämät viimeiset ovat yhden hetken työtä tehneet, ja sinä teit heidät meidän verraksemme, jotka olemme kantaneet päivän kuorman ja helteen.
13. Niin hän vastasi ja sanoi yhdelle heistä: ystäväni, en tee minä sinulle vääryyttä; etkös sopinut minun kanssani määrätystä penningistä?
14. Ota se, mikä sinun tulee, ja mene matkaas; mutta minä tahdon tälle viimeiselle antaa niinkuin sinullekin.
15. Vai enkö minä saa tehdä minun omastani mitä minä tahdon? taikka katsotkos sentähden karsaasti, että minä hyvä olen?
16. Niin viimeiset tulevat ensimäisiksi ja ensimäiset viimeisiksi*. Sillä monta ovat kutsutut, mutta harvat valitut+."
Ja kyllä se on jumalanlasten kokemus että kun joku ihminen saa armon niin siitä syttyy ilo jumalanlasten sydämissä ja kiitos nousee taivaalliselle vanhimmalle. Sentähden minä ihmettelen kuka on se joka vihastuu kun armo annetaan sille joka ei ole työtä tehnyt eikä kantanut päivän kuormaa kuka on se mies joka vihastuu sille joka saa laupiuden vaikka on hukannut tavaransa porttojen kanssa. Se taitaa lukea siellä laupiaan samarialaisen vertauksessa se tuhlaajapojan veli joka oli lain alle eksynyt ja valitti siitä että hän on kauan aikaa työtä tehnyt ja ei hän koskaan ole saanut iloita veljeinsä kanssa (mutta tämä tuhlaajoipa joka on hukannut omaisuutensa porttojen kanssa maailmassa sen sinä teet yhdeksi heidän vertaiseksi ja annat teurastaa syötetyn vasikan ja pitää ilojuhlaa...)
Kyllä varmaan tämä vihaaja saisi myös iloita veljeinsä kanssa jos ottaisi armon vastaan armosta ja hylkäisi oman viisautensa ja omat turhat pyrkimyksensä mutta niin kauan kun tällä veljellä on viha armoitettuja kohtaan ja armoa kaipaavia kohtaan niin minä tahdon kysyä talon isännältä Kuinkas on nyt, onkos tämänkaltainen veli toimellinen palvelija sinun huoneessasi joka armoitettuja vihaa ja tahtoo työntää ulos seurakunnastasi niitä jotka sinun armosi perään kysyvät? Kuinkas sinä teet senkaltaisista työmiehiä sinun huoneeseesi joilla on viha sinun lapsiasi kohtaan joita sinä ja muut lapsesi rakastavat?
No me tiedämme että tämä vihaaja oli myös Isännän lapsi siksi hän on myös siellä huoneessa. Hän ei ole siis perkeleen lapsi vaan Jumalan lapsi siksi hän on myös huoneessa. Mutta hän tahtoisi työntää ulos niitä joita taivaallinen Jumala vetää lähemmäksi iankaikkista kotiaan. Sellaiselle työmiehille on hyvä niin tosin yksi on sinut työmieheksi tehnyt ja ei kenkään sitä taida pois sinulta ottaa sinun virkaas koska Isäsi on sen sinulle antanut mutta armo löydetään silti sieltä minne talon isäntä sen tahtoo antaa eikä sieltä minne se sinun omasta mielestäsi kuuluisi. Matteuksen evankeliumin sana 20 luvusta kuuluvat näin;
"14. Ota se, mikä sinun tulee, ja mene matkaas; mutta minä tahdon tälle viimeiselle antaa niinkuin sinullekin.
15. Vai enkö minä saa tehdä minun omastani mitä minä tahdon? taikka katsotkos sentähden karsaasti, että minä hyvä olen?
16. Niin viimeiset tulevat ensimäisiksi ja ensimäiset viimeisiksi*. Sillä monta ovat kutsutut, mutta harvat valitut+."
Niin kuuluu sanat tuhlaajapojan veljelle joka kantaa vihaa niitä kohtaan jotka armoitetaan ilman töitä, ota se mikä sinulle kuuluu ja mene matkaas. Aamen.- Anonyymi
Niin tämä oli oletus arvolta niin kirjoitettu että jos esikoislestaadiolaiset olis Jumalan seurakunta niin siinä mielessä kyllä tämä tuhlaajapojan veli oli myös Isännän eli Jumalan lapsi.
Siksi tavallaan annoin ymmärtää että veli matti myös on jumalanlapsi.
Mutta rehellisesti sanottuna jos unohdamme Jumalansanan ja kysytään vain minun mielipidettäni niin minun on hyvin vaikea pitää häntä kristittynä ei ainoastaan siksi mitä hän puhuu eli saarnaa vaan myös siksi kuinka hän käyttäytyy ja koska kun minä kerron aina silloin Huom AINA silloin kun joskus harvoin kerran 3 vuodessa ehkä kerran vuodessa joskus kerran 10 vuodessa kuitenkin aina silloin kun kirjoitan puhtaalla omallatunnolla niin velimatti suuttuu välittömästi kirjoittamiseen täällä olen huomannut sen koskaan hän ei nuhtele internettiin kirjoittamisesta SILLOIN kun täällä kirjoitetaan syntiin langenneena mutta kun kirjoitat puhtaalla omallatunnolla niin veli matti suuttu SIKSI minä epäilen että hän on jotain muuta mitä esittää jostain joku kun on näitä mitä soluttautuu eri seurakuntiin. Todellisuudessa kumartaa jotain ihan muuta kuin elävää Jumalaa se on minun epäilyni. Tottakai veli matti voi saarnata elävää Jumalansanaa jos elävä kristitty ennen seuroja antaa hänelle elävän Hengen kautta synninpäästön mutta ei se poista silti sitä tosiasiaa että millä asialla hän todellisuudessa on niin kuin Juuda kirjoittaa että muutamia pelvolla autuaaksi tehkää joista sanoista kuulemme että autuus tulee myös niiden päälle joita saa pelätä vaikka heistä ei tiedä ovatko he seurakunnan viholliset vai puolella niin autuus tulee silti heidän päällensä koska kirjoitettu on että teille on annettu valtaa päästää ja sitoa että sen minkä te maan päällä päästätte pitää myös oleman päästetty taivaassa ja sentähden en minä anna sen hämää jos joku joskus saarnaisi elävää Jumalansanaa koska minä tiedän kuule se on elävää siksi koska elävä kristitty päästi hänet hetki ennen kuin hän astui saarnapöydän taakse vaan minä tahdon katsoa että mitä asiaa hän ajaa. Jos hän tahtoo kieltää ihmisiä puhumasta ja hän tahtoo sanoo ei Jeesuksen armo kaikille sitä tulee rajata pieneen piiriin niin minä kuulen toisen äänen saarnavan sillä minä taidan tietää vaikka en Raamattua paljon lue että se on kirjoitettu ja Jeesus on sanonut opetuslapsilleen menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa parannusta ja syntein anteeksi antamusta siinä ei olla rajattu Jumalan valtakuntaa veli Matin housuihin ja pieneen piiriin kuule veli matti kerran vielä kun nuhtelet minua niin minä saarnaan rumemmin ja kerron nimeltä sinun isäsi ketä sinä kumarrat sydämestäsi. Aamen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tämä oli oletus arvolta niin kirjoitettu että jos esikoislestaadiolaiset olis Jumalan seurakunta niin siinä mielessä kyllä tämä tuhlaajapojan veli oli myös Isännän eli Jumalan lapsi.
Siksi tavallaan annoin ymmärtää että veli matti myös on jumalanlapsi.
Mutta rehellisesti sanottuna jos unohdamme Jumalansanan ja kysytään vain minun mielipidettäni niin minun on hyvin vaikea pitää häntä kristittynä ei ainoastaan siksi mitä hän puhuu eli saarnaa vaan myös siksi kuinka hän käyttäytyy ja koska kun minä kerron aina silloin Huom AINA silloin kun joskus harvoin kerran 3 vuodessa ehkä kerran vuodessa joskus kerran 10 vuodessa kuitenkin aina silloin kun kirjoitan puhtaalla omallatunnolla niin velimatti suuttuu välittömästi kirjoittamiseen täällä olen huomannut sen koskaan hän ei nuhtele internettiin kirjoittamisesta SILLOIN kun täällä kirjoitetaan syntiin langenneena mutta kun kirjoitat puhtaalla omallatunnolla niin veli matti suuttu SIKSI minä epäilen että hän on jotain muuta mitä esittää jostain joku kun on näitä mitä soluttautuu eri seurakuntiin. Todellisuudessa kumartaa jotain ihan muuta kuin elävää Jumalaa se on minun epäilyni. Tottakai veli matti voi saarnata elävää Jumalansanaa jos elävä kristitty ennen seuroja antaa hänelle elävän Hengen kautta synninpäästön mutta ei se poista silti sitä tosiasiaa että millä asialla hän todellisuudessa on niin kuin Juuda kirjoittaa että muutamia pelvolla autuaaksi tehkää joista sanoista kuulemme että autuus tulee myös niiden päälle joita saa pelätä vaikka heistä ei tiedä ovatko he seurakunnan viholliset vai puolella niin autuus tulee silti heidän päällensä koska kirjoitettu on että teille on annettu valtaa päästää ja sitoa että sen minkä te maan päällä päästätte pitää myös oleman päästetty taivaassa ja sentähden en minä anna sen hämää jos joku joskus saarnaisi elävää Jumalansanaa koska minä tiedän kuule se on elävää siksi koska elävä kristitty päästi hänet hetki ennen kuin hän astui saarnapöydän taakse vaan minä tahdon katsoa että mitä asiaa hän ajaa. Jos hän tahtoo kieltää ihmisiä puhumasta ja hän tahtoo sanoo ei Jeesuksen armo kaikille sitä tulee rajata pieneen piiriin niin minä kuulen toisen äänen saarnavan sillä minä taidan tietää vaikka en Raamattua paljon lue että se on kirjoitettu ja Jeesus on sanonut opetuslapsilleen menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa parannusta ja syntein anteeksi antamusta siinä ei olla rajattu Jumalan valtakuntaa veli Matin housuihin ja pieneen piiriin kuule veli matti kerran vielä kun nuhtelet minua niin minä saarnaan rumemmin ja kerron nimeltä sinun isäsi ketä sinä kumarrat sydämestäsi. Aamen.Nyt aloin tuntemaan tai siis eilen millainen esikoislestaadiolainen kristitty se velimatti on kun siellä on erilaisia kristityitä.
Kyllä kaikki tietää ne kristityt kun kysyy saarnaajalta "voiko vanhana vielä tulla nuorteniltaa.."
Siis jos avaan tuota lausetta hieman niin tämän kysyjän kristillisyys se seisoo 100% siinä mitä saarnaaja ja kristillisyys on sanonut.
Kyllä tiedätte kun kirjastossa autisti lukee kirjaa niin se lukee pilkutkin.
Sitten on autisti kristityitä ja autisti lestaadiolaisia joilla ei siis ole autismin kirjoon kuuluvaa sairautta mutta heillä on sellainen lapsen kaltainen usko että jos Frans jönssöni (kuviitteelinen nimi) on sanonut että internettiin ei kirjoiteta niin silloin se on niin ja kyllä pitää vielä saarnaajalta kysyä että kun käyn kusella niin saanko pitää pippelistä kiinni onko se itsetyydytyksen syntiä. Eivät he siis ole huonompia kristityitä heillä on vain tapana lukea kristillisyyttä hyvin kirjaimellisesti. Eivät siis ymmärrä sitä että osa käsittää kristillisyyden niin että sitä on kaunista kuunnella kun parannussaarna on voimakasta eikä sitä ole ajatuskaan ihan kirjaimellisesti ottaa vastaan mutta sitä on kiva kuunnella ja silloin he eivät ymmärrä miksi toinen ei ole kuuliainen vaikka kuuntelee kyllä.
Kuitenkin se ero tulee minun ja velimatin autismissa siinä että kun veli matti ottaa autistin kirjaimellisesti lestaadiolaisuuden neuvon ja uskoo pilkutkin siitä mitä Frans ja Tuohimaa ovat sanoneet niin minä uskon pilkut ainoastaan siitä mitä Jeesus on sanonut ja koska Jeesus sanoo menkää kaikkeen maailmaan niin en minä silloin siitä tahdo tietää mitä Frans ja Tuohimaa ovat sanoneet vaikka kyllä heilläkin varmasti painavaa asiaa on ollut mutta Jeesuksen pilkut ovat minulle painavampia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt aloin tuntemaan tai siis eilen millainen esikoislestaadiolainen kristitty se velimatti on kun siellä on erilaisia kristityitä.
Kyllä kaikki tietää ne kristityt kun kysyy saarnaajalta "voiko vanhana vielä tulla nuorteniltaa.."
Siis jos avaan tuota lausetta hieman niin tämän kysyjän kristillisyys se seisoo 100% siinä mitä saarnaaja ja kristillisyys on sanonut.
Kyllä tiedätte kun kirjastossa autisti lukee kirjaa niin se lukee pilkutkin.
Sitten on autisti kristityitä ja autisti lestaadiolaisia joilla ei siis ole autismin kirjoon kuuluvaa sairautta mutta heillä on sellainen lapsen kaltainen usko että jos Frans jönssöni (kuviitteelinen nimi) on sanonut että internettiin ei kirjoiteta niin silloin se on niin ja kyllä pitää vielä saarnaajalta kysyä että kun käyn kusella niin saanko pitää pippelistä kiinni onko se itsetyydytyksen syntiä. Eivät he siis ole huonompia kristityitä heillä on vain tapana lukea kristillisyyttä hyvin kirjaimellisesti. Eivät siis ymmärrä sitä että osa käsittää kristillisyyden niin että sitä on kaunista kuunnella kun parannussaarna on voimakasta eikä sitä ole ajatuskaan ihan kirjaimellisesti ottaa vastaan mutta sitä on kiva kuunnella ja silloin he eivät ymmärrä miksi toinen ei ole kuuliainen vaikka kuuntelee kyllä.
Kuitenkin se ero tulee minun ja velimatin autismissa siinä että kun veli matti ottaa autistin kirjaimellisesti lestaadiolaisuuden neuvon ja uskoo pilkutkin siitä mitä Frans ja Tuohimaa ovat sanoneet niin minä uskon pilkut ainoastaan siitä mitä Jeesus on sanonut ja koska Jeesus sanoo menkää kaikkeen maailmaan niin en minä silloin siitä tahdo tietää mitä Frans ja Tuohimaa ovat sanoneet vaikka kyllä heilläkin varmasti painavaa asiaa on ollut mutta Jeesuksen pilkut ovat minulle painavampia.Niin se ei pysty käsittää kuka tietää kaiken siis valvoo kaikkea verkkoliikennettä.
Mutta selitän uudestaan kun teillä on hyvin hidas sytytys.
Minähän en kyseenalaistaisi velimattia jos hän sanoisi esimerkiksi nyt että internettiin ei ole sopiva kirjoittaa kun hän sanoisi sen langenneella sieluntilalla kirjoittavalle jolla ei ole puhdas omatunto. Silloin se nuhde olisi oikea.
Mutta kun hän sanoo sen silloin kuin kirjoittaa puhtaalla tai heränneellä omallatunnolla niin silloin minulla on oikeus puhua kuin kristitty puhuis vaikka nyt olisin langennut. Jos sinä ymmärrät takaa ajatuksen.
Jos sinä ajattelet mikä minä olen sanomaan joka syntiä teen. Niin en olisikaan mikään sanomaan mutta kun minä puhun ajasta taaksepäin silloin kun olin vielä puhtaalla omallatunnolla. Joten tässä suhteessa minulla on lupa nuhdella vaikka taivaan enkeliä. Se on tietysti mahdotonta käsittää joidenkin. Mutta.
Kun he sanovat tuo elää noin ja nuhtele vanhurskasta mikä mies hän on.
Ja et älyä että puhun siitä yhdestä päivästä mikä oli noin joskus kauan sitten.
Ei sillä ole merkitystä mikä minun tämän hetken sieluntilani olisi kun puhun siitä yhdestä päivästä tai kahdesta tai kolmesta päivästä. Silloin tämä puheeni ei ole riippuvainen siitä missä sieluntilassa olen tällä hetkellä.
Onko ehkä vaikea käsittää poliisin tai jonkun muun seipään tai eli apinan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se ei pysty käsittää kuka tietää kaiken siis valvoo kaikkea verkkoliikennettä.
Mutta selitän uudestaan kun teillä on hyvin hidas sytytys.
Minähän en kyseenalaistaisi velimattia jos hän sanoisi esimerkiksi nyt että internettiin ei ole sopiva kirjoittaa kun hän sanoisi sen langenneella sieluntilalla kirjoittavalle jolla ei ole puhdas omatunto. Silloin se nuhde olisi oikea.
Mutta kun hän sanoo sen silloin kuin kirjoittaa puhtaalla tai heränneellä omallatunnolla niin silloin minulla on oikeus puhua kuin kristitty puhuis vaikka nyt olisin langennut. Jos sinä ymmärrät takaa ajatuksen.
Jos sinä ajattelet mikä minä olen sanomaan joka syntiä teen. Niin en olisikaan mikään sanomaan mutta kun minä puhun ajasta taaksepäin silloin kun olin vielä puhtaalla omallatunnolla. Joten tässä suhteessa minulla on lupa nuhdella vaikka taivaan enkeliä. Se on tietysti mahdotonta käsittää joidenkin. Mutta.
Kun he sanovat tuo elää noin ja nuhtele vanhurskasta mikä mies hän on.
Ja et älyä että puhun siitä yhdestä päivästä mikä oli noin joskus kauan sitten.
Ei sillä ole merkitystä mikä minun tämän hetken sieluntilani olisi kun puhun siitä yhdestä päivästä tai kahdesta tai kolmesta päivästä. Silloin tämä puheeni ei ole riippuvainen siitä missä sieluntilassa olen tällä hetkellä.
Onko ehkä vaikea käsittää poliisin tai jonkun muun seipään tai eli apinan?Vai onko se niin että tietyt saarnaajat tekee yhteistyötä poliisin kanssa kun poliisi sanoo saarnaajalle näin niin ensi seuroissa saarnaaja saarnaa mitä poliisi on käskenyt ja sanoo internettiin ei saa kirjoittaa?
Onko se niin mister huoran pentu. Tietäkää te poliisitkin se että jokainen teistä joka ei parannukseen käänny tässä ajassa niin te tulette palamaan helvetissä iankaikkisesti.
Olkaa nyt olevinaan jotakin oikeuden valvojia vaikka te valvottekin perkeleiden oikeuksia mutta helvetissä saatana valvoo teitä ettei teidän kipunne ja itkunne pidä lakkaaman iankaikkisesti! Aamen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko se niin että tietyt saarnaajat tekee yhteistyötä poliisin kanssa kun poliisi sanoo saarnaajalle näin niin ensi seuroissa saarnaaja saarnaa mitä poliisi on käskenyt ja sanoo internettiin ei saa kirjoittaa?
Onko se niin mister huoran pentu. Tietäkää te poliisitkin se että jokainen teistä joka ei parannukseen käänny tässä ajassa niin te tulette palamaan helvetissä iankaikkisesti.
Olkaa nyt olevinaan jotakin oikeuden valvojia vaikka te valvottekin perkeleiden oikeuksia mutta helvetissä saatana valvoo teitä ettei teidän kipunne ja itkunne pidä lakkaaman iankaikkisesti! Aamen.Yhtälailla minäkin helvettiin menen jos en minä kadu syntejäni ja lakkaa siitä ja hylkään uskon*
Mutta ei se estä minua totuutta saarnaamasta vaikka minä itse ensimmäisenä helvettiin menisin.
Mutta se johtuu siitä koska riettaalle on annettu niin suuri voima tässä ajassa että myös ne jotka tahtoo taivaaseen lankee kuoppaan jossa käärme makaa ja pistetään kuoliaaksi. Siksi on viimekädessä kysymys siitä tahtooko Hän armahtaa sitä joka armoa kysyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtälailla minäkin helvettiin menen jos en minä kadu syntejäni ja lakkaa siitä ja hylkään uskon*
Mutta ei se estä minua totuutta saarnaamasta vaikka minä itse ensimmäisenä helvettiin menisin.
Mutta se johtuu siitä koska riettaalle on annettu niin suuri voima tässä ajassa että myös ne jotka tahtoo taivaaseen lankee kuoppaan jossa käärme makaa ja pistetään kuoliaaksi. Siksi on viimekädessä kysymys siitä tahtooko Hän armahtaa sitä joka armoa kysyy.Viimekädessä* siis tuomiopäivänä. Kuitenkin me voimme kysyä tahtoneeko eli mahtaneeko Hän armahtaa niitä jotka ehdoin tahdoin perkeleen ja maailman edessä kumarsivat polvensa ja eivät sydämestänsä kumartaneet iankaikkista elävää Jumalaa?
Emme osaa sanoa sitä varmuudella vielä.
Minä ja minun ajatukseni siis.
Mutta epäilys on että Jumalattomat palaa helvetin vaivassa ja tuskassa koska ei he tahtoneet Jumalaa tuntea.
David oli huorintekijä Mutta sydämestään hän kumarsi Herran Jeesuksen Kristuksen ja iankaikkisen Jumalan edessä, vaikka hänen lihansa oli perkeleen alle myyty niin hänen sydämensä oli ympärileikattu iankaikkiselle Jumalalle ja siinä näkyy Daavidin autuus ja vanhurskaus nimittäin sydämen ympärileikkauksen kautta jossa oikea Jumalanpalvelus löydetään ei ulkokultaisuudessa vaan sydämen uskalluksesta joka turvaa iankaikkiseen Jumalaan ja ei kokoo tavaraa tämän maan päälle vaan iankaikkisiin asumasijoihin taivaassa. Sillä Herra on ilmoitettu pienille ja salattu viisailta ja toimellisilta. Kootkaa tavaranne te viisaat ja te ette löydä muuta kun sen minkä te olette rakentaneet tämän maan päälle Mutta tyhmä kokoo tavaransa ja löytää sydämestänsä asumasijan Herralle ja Jumalalle iankaikkiselle kuninkaalle ja ei muuta löydä.
- Anonyymi
Anteeksi kun vastaan taas ajatukseenne ei pitäisi niihin liikaa vastailla kun häiriintyy joku.
Mutta tiedättekö te miksi te haluatte psyaktriseen hoitoon joitakin? Kyllä varmaan olette joskus tienneet mutta onko unohtunut koko asia? Virkistän muistia vähän.
Voisiko se johtua siitä että te tiedätte että olette tappaneet kaikki oikeat kristityt josta te voitte päätellä ettei yksikään ihminen voi puhua Pyhällä Hengellä koska kristityt ovat nyt tapetut josta te päättelette että kysymys on vain mielenterveys ongelma. Sehän on hyvin päätelty. Onko muitakin loistavia ajatuksia joita ette osaa ajatella äänettömästi? - Anonyymi
Tulee väkisin mieleen, että onkohan jollakulla kaikki piparit pellillä?
- AnonyymiUUSI
Mutta mikä ajatus siitä herää kun kuuluu seuraavat sanat;
Lutherin heräyksestä tuli luterilaisuus mutta luterilaisuus on kuollutta uskoa tänäpäivänä.
Mutta Laestaadiuksen heräyksestä tuli lestaadiolaisuus Mutta lestaadiolaisuus on elävää uskoa?
Ei ristiriitaa?
Mutta mikä tuli apostolisesta heräyksestä?
Ja mitä luterilainen kirkko ajattelee siitä että kun minäkin halusin lapsena olla pappi Mutta se estettiin kahdesta syystä ensimmäinen syy oli minulle sanottiin ei kristitty voi olla pappi. Ja toinen syy oli ei minulla olisi riittänyt kyvyt koulutukseen pääsemiseen puhumattakaan läpäisemisestä kun ne oli vain tietyt aineet joissa pärjäsin jolla tarkoitan sitä että luterilaiseksi papiksi on mahdollista päästä vain ne jotka pärjäävät koulussa Mutta tyhmän miehen ei ole mahdollista päästä papiksi? No kuinkas se nyt sitten on kristinuskoa jossa apostolinen Henki eli kristillisyys ei seiso ihmisviisaudessa vaan Pyhän Hengen ilmoituksessa ja Kristuksen sovintotyön voimassa? Jossa tyhmänkin tulisi olla yhtä mahdollinen papiksi kuin viisaankin Jumalan ja Kristuksen Hengen voiman osoituksen kautta?
Ette siis näe ristiriitaa.
Kuinka on kun rakennusalalle tulee mies jolla ei ole koulutusta ja hän sanoo anna minun näyttää ja anna minun oppia työmaalla niin minä rakennan paremmin kuin te kaikki muut yhteensä niin rakennusyrityksen pomo vastaa tule ja näytä taitosi.
Mutta kirkko sanoo näytä tutkinto ensin.
Vai niin. No jos minä kysyisin luterilaiselta kirkolta kuinkas on otatteko minut töihin papiksi tai papin avustajaksi ilman palkkaa ja ilman tutkintoa niin ottaisivatko mitä ajattelette?
Vai onko se luterilaiselle kirkolle suurikin synti jos pappi tekee työtä ilman palkkaa ja ilman hintaa?
Kuitenkin koska minä näin unta eilen jossa kaaduin maahan ja kuolin niin siitä päättelen että se varoitti tekemästä hätiköityjä päätöksiä jotka voivat johtaa hengelliseen kuolemaan koska minä tunsin että happi eli henki loppuu ja aivot sumeni. Mutta Jeesuksen avun huuto herätti siitä unesta.
Ja niin se varmaan on myös tässä elämässä että Jeesuksen avun huuto voi joskus herättää hengellisestä ikiunesta joka on viemässä kohti iankaikkista kuolemaa.- AnonyymiUUSI
No vapaamuurari papit eivät varmaan avustajaa tarvitse kun heillä on jo apumies itse perkele joka kantaa heille eli lapioi heille tulisia hiiliä suoraan helvetistä. Mutta jos joku pappi haluaisi apumiehen niin jos laitat anonyymin sähköpostiosoitteen niin että se pysyy kun ne yleensä poistetaan niin voin anonyymillä sähköpostilla vastata. Sitten kerrot vain mistä saarnaat eli saarna-aiheen tai luvun. Niin kirjoitan siitä luvusta sitten niitä ajatuksia kuin minulle herää niin saat sitten käyttää sitä apuna kun teet oman saarnan joko suoraan lainaten tai sitten apuna vain jos toisella tavalla kirkastuu.
Voin kirjoittaa saarnapätkiä tai kokonaisia saarnoja riippuen siitä kirkastuuko mitään. Jos ei niin sitten ei. Apumies on nimeltään apumies siitä syystä että se auttaa mutta ei tee koko työtä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No vapaamuurari papit eivät varmaan avustajaa tarvitse kun heillä on jo apumies itse perkele joka kantaa heille eli lapioi heille tulisia hiiliä suoraan helvetistä. Mutta jos joku pappi haluaisi apumiehen niin jos laitat anonyymin sähköpostiosoitteen niin että se pysyy kun ne yleensä poistetaan niin voin anonyymillä sähköpostilla vastata. Sitten kerrot vain mistä saarnaat eli saarna-aiheen tai luvun. Niin kirjoitan siitä luvusta sitten niitä ajatuksia kuin minulle herää niin saat sitten käyttää sitä apuna kun teet oman saarnan joko suoraan lainaten tai sitten apuna vain jos toisella tavalla kirkastuu.
Voin kirjoittaa saarnapätkiä tai kokonaisia saarnoja riippuen siitä kirkastuuko mitään. Jos ei niin sitten ei. Apumies on nimeltään apumies siitä syystä että se auttaa mutta ei tee koko työtä.Tai sitten teen hakemuksen suoraan seurakuntaan. Nimimerkillä apparimutteirapparietgmail.com.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten teen hakemuksen suoraan seurakuntaan. Nimimerkillä apparimutteirapparietgmail.com.
No mulla on jo Anonyymi gmaili unohdin sen. Sen nimi on jumalanrauhaaetgmail.com
Sana et on se merkki jota en kirjoita koska viesti poistuu automaattisesti. Sinne voi laittaa. Jos haluaa saarnoja jostain luvusta. - AnonyymiUUSI
No onko näyttää edes armeijan papereita? On mulla c n paperit. Eiks se pala ihan samalla tavalla lukeeko siinä c vai a? Tai abc?
Mitenkäs nyt voin päästä luterilaisen kirkon papiksi kun paperit puuttuu mutta kuitenkin apostolisen kirkon pappi saattoi olla myös aivan kouluttamaton mies niin kuin kirjoitettu on apostolien teoissa että he tiesivät hänen kouluttattamattomaksi jne..?
Niin onko tämä luterilainen kirkko nyt sitä samaa kirkkoa kuin oli aluksi?
Ainakin minä tiedän ettei apostoli Pietari ollut kouluttautunut ei varmaan hän olis muuten ensimmäisenä hypännyt Jeesusta vastaan siellä rannassa vai tiedättekö te monenkin kouluttautuneen miehen tekevän työkseen kalaan pyyntiä?
Vai niin onkos kristillisyydestä nyt tullut kouluttautuneiden ja viisaiden miesten kristillisyyttä?
Ei vaan se on sanottu ja se on kirjoitettu tänne internettiin että tämä vapaamuurari järjestö suosii jäsenikseen korkeasti kouluttautuneita miehiä. Aamen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No onko näyttää edes armeijan papereita? On mulla c n paperit. Eiks se pala ihan samalla tavalla lukeeko siinä c vai a? Tai abc?
Mitenkäs nyt voin päästä luterilaisen kirkon papiksi kun paperit puuttuu mutta kuitenkin apostolisen kirkon pappi saattoi olla myös aivan kouluttamaton mies niin kuin kirjoitettu on apostolien teoissa että he tiesivät hänen kouluttattamattomaksi jne..?
Niin onko tämä luterilainen kirkko nyt sitä samaa kirkkoa kuin oli aluksi?
Ainakin minä tiedän ettei apostoli Pietari ollut kouluttautunut ei varmaan hän olis muuten ensimmäisenä hypännyt Jeesusta vastaan siellä rannassa vai tiedättekö te monenkin kouluttautuneen miehen tekevän työkseen kalaan pyyntiä?
Vai niin onkos kristillisyydestä nyt tullut kouluttautuneiden ja viisaiden miesten kristillisyyttä?
Ei vaan se on sanottu ja se on kirjoitettu tänne internettiin että tämä vapaamuurari järjestö suosii jäsenikseen korkeasti kouluttautuneita miehiä. Aamen.Ja sinä joka seurakuntaa etsit joo mene minne tahdot ja etsi saarnamiehet ja sano minä tiedän muutaman olleen Luukkaan jne..Mutta nyt minä tahdon kysyä missäs olis pietari se kalamies joka ei niin paljon tiedä mitä koulut ja instituutiot sanoo mutta tietää mitä Pyhä Henki sanoo? Niin mene siis saarnaajien tykö ja etsi kouluttamatonta saarnamiestä ja jos sinä sellaisen löydät niin siitä sinä saatat arvata että pieni mahdollisuus on jos tämä olisi sitä samaa kristillisyyttä jossa on 12 apostolin lahjat ei ainoastaan viisaiden ja oppineiden lääkäreiden ja tohtorien lahjat mutta Pyhän Hengen lahjat. Aamen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä joka seurakuntaa etsit joo mene minne tahdot ja etsi saarnamiehet ja sano minä tiedän muutaman olleen Luukkaan jne..Mutta nyt minä tahdon kysyä missäs olis pietari se kalamies joka ei niin paljon tiedä mitä koulut ja instituutiot sanoo mutta tietää mitä Pyhä Henki sanoo? Niin mene siis saarnaajien tykö ja etsi kouluttamatonta saarnamiestä ja jos sinä sellaisen löydät niin siitä sinä saatat arvata että pieni mahdollisuus on jos tämä olisi sitä samaa kristillisyyttä jossa on 12 apostolin lahjat ei ainoastaan viisaiden ja oppineiden lääkäreiden ja tohtorien lahjat mutta Pyhän Hengen lahjat. Aamen.
Mutta kuuletko, ei se ole oikein että sinä aloitat nuorimmista sillä me tiedämme että apostolit olivat seurakunnan vanhimmat!
Sentähden minä tahdon sinulle huutaa, kun sinä etsit apostolista seurakuntaa ja 12 apostolin lahjaa niin etsi ensin seurakunnan vanhimmista ja niin katso jos sinä olet kallellaan esikoislestaadiolaisiin niin mene ensin lapsin maalle ja etsi lapinvanhimpia sillä he ovat seurakunnan vanhimmat ja niin katso löydätkö sinä Pietaria sitä kouluttamatonta saarnamiesta joka ei tiedä mitä maailma opettaa Mutta tietää hyvin mitä Pyhä Henki opettaa ja sen jälkeen tule vasta suomen maalle ja etsi vanhimmat suomen maalta eli lähetysmiehet suomesta ja katso löydätkö sinä apostoli (Pietaria) sieltä sitä kouluttamatonta miestä joka ei tiedä mitä maailma opettaa Mutta tietää mitä Pyhä Henki opettaa oli se sitten Pietari tai matteus tai Markus tai jakob tai juuda tai kuka tahansa kuka oli se kouluttamaton apostoli olkoot kuka tahansa, niin muutamat heistä olivat oppimattomat tässä maailmassa Mutta he olivat opetetut Pyhältä Hengeltä ja Jeesukselta Kristukselta! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kuuletko, ei se ole oikein että sinä aloitat nuorimmista sillä me tiedämme että apostolit olivat seurakunnan vanhimmat!
Sentähden minä tahdon sinulle huutaa, kun sinä etsit apostolista seurakuntaa ja 12 apostolin lahjaa niin etsi ensin seurakunnan vanhimmista ja niin katso jos sinä olet kallellaan esikoislestaadiolaisiin niin mene ensin lapsin maalle ja etsi lapinvanhimpia sillä he ovat seurakunnan vanhimmat ja niin katso löydätkö sinä Pietaria sitä kouluttamatonta saarnamiesta joka ei tiedä mitä maailma opettaa Mutta tietää hyvin mitä Pyhä Henki opettaa ja sen jälkeen tule vasta suomen maalle ja etsi vanhimmat suomen maalta eli lähetysmiehet suomesta ja katso löydätkö sinä apostoli (Pietaria) sieltä sitä kouluttamatonta miestä joka ei tiedä mitä maailma opettaa Mutta tietää mitä Pyhä Henki opettaa oli se sitten Pietari tai matteus tai Markus tai jakob tai juuda tai kuka tahansa kuka oli se kouluttamaton apostoli olkoot kuka tahansa, niin muutamat heistä olivat oppimattomat tässä maailmassa Mutta he olivat opetetut Pyhältä Hengeltä ja Jeesukselta Kristukselta!Sentähden älä anna pettää itseäsi kun he sanovat meillä on lääkäriä ja on tohtoria ja on opettajaa ja juristia ja on tutkintoa maailman laidasta niin maailman ääreen asti, mutta kysy heiltä niin tosin teillä on tutkintonne Mutta minä tulin etsimään sitä kristillisyyttä kuin oli aluksi kun oppimattomat miehet saarnasivat Pyhällä Hengellä, mistäs minä sen taitaisin nyt löytää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sentähden älä anna pettää itseäsi kun he sanovat meillä on lääkäriä ja on tohtoria ja on opettajaa ja juristia ja on tutkintoa maailman laidasta niin maailman ääreen asti, mutta kysy heiltä niin tosin teillä on tutkintonne Mutta minä tulin etsimään sitä kristillisyyttä kuin oli aluksi kun oppimattomat miehet saarnasivat Pyhällä Hengellä, mistäs minä sen taitaisin nyt löytää?
Vai onkohan se käynyt niin, että siellä ruotsin maallaKIN on tapahtunut niin kuin Suomessa että ne kristityt joilla ei ollut korkeaa tutkintoa tai älyn puolesta siihen mahdollisuutta ja joilla armeija menestyskin on vähän kehnon puoleista ollut ja muitakin epäonnistumisia elämässä niin onko nyt ollut niin että myös ruotsissa senkaltaisia on pidetty halvempina kristittyinä.
Mutta sehän on ihan sattumaa että myös vapaamuurareissa arvostetaan ainoastaan tässä maailmassa menestyneitä ja korkeasti kouluttautuneita eihän se liity lestaadiolaisuuteen mitenkään puhdas sattuma vain vai mitä velimatti? Onhan se vain sattumaa?
Ja eihän se liity myöskään siihen että kun Pyhää Henkeä sanan antajana ei ole niin silloin pitää saarnamiehen olla hyvä muistinen ja sitä tukee korkea tutkinto että silloin varmasti muisti on hyvä mikä helpottaa saarnatyötä merkittävästi sekä kokemus ahkeruudesta eihän se niin ole koska nythän me uskomme että Pyhä Henki YKSIN on sanan antaja ja julistaja niin kuin on iankaikkisesti maailman alusta tähän päivään ja maailman loppuun asti....
No ei tehdä näistä sattumista kärpästä suurempaan. Mutta tehdään kärpänen siitä että löydämmekö me nyt yhdestäkään seurakunnasta apostolisen seurakunnan saarnaajaa se tarkoittaa miestä jolla ei ole korkeaa tutkintoa tässä maailmassa mutta on silti Pyhän Hengen lahja saarnata ja selittää Jumalansanaa. Siitä me varmaan voimme äkkää että koska häneltä puuttuu tutkinnot niin voisko olla että osan tuosta selityksestä kirkaisi Henki mutta kun teillä on tutkinnot niin me arvaamme siitä niin vaikka sinun puheesi on kaunista ja sanaa on paljon ja tulee kuin Runebergiltä mutta me tiedämme että sinulla on ymmärrystä ja viisautta ja tutkintoa ja se merkitsee että myös sinun oma järkesi osaa puhua ja niin me arvaamme että on mahdollista ettei kaikki olekaan Pyhästä Hengestä vaan sinun omaasi koska sinä olet viisas ja osaat puhua mutta tuokaa nyt eteemme se mies jolla ei tyhmyytensä takia ole tutkintoa tuokaa se saarnamies niin me kuulemme josko hänelläkin olisi Pyhä Henki niin kuin teillä jotka viisaat ja toimelliset olette tässä maailmassa sitten me tiedämme että se on Pyhä Henki kun hän myös avaa suunsa ja hänen suunsa myöskin täytetään samalla tavalla kuin teidän jotka olette viisaat ja tutkinnot suorittaaneet ja korkea arvoiset armeijassa niin me tahdomme kuulla oppimatonta saarnaaja ja koetella sitten Pyhää Henkeä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai onkohan se käynyt niin, että siellä ruotsin maallaKIN on tapahtunut niin kuin Suomessa että ne kristityt joilla ei ollut korkeaa tutkintoa tai älyn puolesta siihen mahdollisuutta ja joilla armeija menestyskin on vähän kehnon puoleista ollut ja muitakin epäonnistumisia elämässä niin onko nyt ollut niin että myös ruotsissa senkaltaisia on pidetty halvempina kristittyinä.
Mutta sehän on ihan sattumaa että myös vapaamuurareissa arvostetaan ainoastaan tässä maailmassa menestyneitä ja korkeasti kouluttautuneita eihän se liity lestaadiolaisuuteen mitenkään puhdas sattuma vain vai mitä velimatti? Onhan se vain sattumaa?
Ja eihän se liity myöskään siihen että kun Pyhää Henkeä sanan antajana ei ole niin silloin pitää saarnamiehen olla hyvä muistinen ja sitä tukee korkea tutkinto että silloin varmasti muisti on hyvä mikä helpottaa saarnatyötä merkittävästi sekä kokemus ahkeruudesta eihän se niin ole koska nythän me uskomme että Pyhä Henki YKSIN on sanan antaja ja julistaja niin kuin on iankaikkisesti maailman alusta tähän päivään ja maailman loppuun asti....
No ei tehdä näistä sattumista kärpästä suurempaan. Mutta tehdään kärpänen siitä että löydämmekö me nyt yhdestäkään seurakunnasta apostolisen seurakunnan saarnaajaa se tarkoittaa miestä jolla ei ole korkeaa tutkintoa tässä maailmassa mutta on silti Pyhän Hengen lahja saarnata ja selittää Jumalansanaa. Siitä me varmaan voimme äkkää että koska häneltä puuttuu tutkinnot niin voisko olla että osan tuosta selityksestä kirkaisi Henki mutta kun teillä on tutkinnot niin me arvaamme siitä niin vaikka sinun puheesi on kaunista ja sanaa on paljon ja tulee kuin Runebergiltä mutta me tiedämme että sinulla on ymmärrystä ja viisautta ja tutkintoa ja se merkitsee että myös sinun oma järkesi osaa puhua ja niin me arvaamme että on mahdollista ettei kaikki olekaan Pyhästä Hengestä vaan sinun omaasi koska sinä olet viisas ja osaat puhua mutta tuokaa nyt eteemme se mies jolla ei tyhmyytensä takia ole tutkintoa tuokaa se saarnamies niin me kuulemme josko hänelläkin olisi Pyhä Henki niin kuin teillä jotka viisaat ja toimelliset olette tässä maailmassa sitten me tiedämme että se on Pyhä Henki kun hän myös avaa suunsa ja hänen suunsa myöskin täytetään samalla tavalla kuin teidän jotka olette viisaat ja tutkinnot suorittaaneet ja korkea arvoiset armeijassa niin me tahdomme kuulla oppimatonta saarnaaja ja koetella sitten Pyhää Henkeä.Niin tämän puheen saattoi ymmärtää että olisin jonkun puolella ja puhuisin jotakin vastaan kun sanoin tuokaa se oppimaton mies eteemme että näemme täyttäisikö Pyhä Henki myöskin hänen suunsa niin en minä ollut kenenkään puolella ja erityisesti jotakin vastaan.
Vaan ehkä kirjoitin niin etten ole kenenkään puolella vaan kaikkia vastaan koetukseksi että näemme kuka koetuksen kestää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin tämän puheen saattoi ymmärtää että olisin jonkun puolella ja puhuisin jotakin vastaan kun sanoin tuokaa se oppimaton mies eteemme että näemme täyttäisikö Pyhä Henki myöskin hänen suunsa niin en minä ollut kenenkään puolella ja erityisesti jotakin vastaan.
Vaan ehkä kirjoitin niin etten ole kenenkään puolella vaan kaikkia vastaan koetukseksi että näemme kuka koetuksen kestää.Siis olin puol vuotta sitten vielä esikoislestaadiolainen ja niitten puolella siihen asti kunnes laitto poliisit mun perään.
Siihen se loppu. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis olin puol vuotta sitten vielä esikoislestaadiolainen ja niitten puolella siihen asti kunnes laitto poliisit mun perään.
Siihen se loppu.Muutamaa saarnaajaa lukuunottamatta ketkä aina tappaa mun kristillisyyden kun jonkun saarnaajan saarnasta tulee elävään uskoon niin sitten heti perään jotkut lahden lähetysmiehet tappaa sen aukomalla päätä. Lahtelaiset saarnaa muutenkin 95% järjestä ja 5% hengellä. Sellaista sotkua jos siinä joku pysyy elämässä uskossa saa olla sitten hyvät tukijoukot ympärillä että yksinäiset miehet ei ainakaan pysy lahdessa elävässä uskossa se on ihan varma kun ei ole kukaan kertomassa niille että tuo oli perkeleestä tuo saarnaajan omasta järjestä no mutta tuo oli sitten taas pyhästä Hengestä jne..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muutamaa saarnaajaa lukuunottamatta ketkä aina tappaa mun kristillisyyden kun jonkun saarnaajan saarnasta tulee elävään uskoon niin sitten heti perään jotkut lahden lähetysmiehet tappaa sen aukomalla päätä. Lahtelaiset saarnaa muutenkin 95% järjestä ja 5% hengellä. Sellaista sotkua jos siinä joku pysyy elämässä uskossa saa olla sitten hyvät tukijoukot ympärillä että yksinäiset miehet ei ainakaan pysy lahdessa elävässä uskossa se on ihan varma kun ei ole kukaan kertomassa niille että tuo oli perkeleestä tuo saarnaajan omasta järjestä no mutta tuo oli sitten taas pyhästä Hengestä jne..
Muutamista lestaadiolais saarnaajasta pitäisikin käyttää nimitystä Sion satanistit.
Tulee Herran huoneeseen saatanan kanssa esittämään Pyhää kristittyä ilman minkääkanltaista häpeää. Kirjoitettu on helpompi on kamelin mennä neulan silmästä läpi kuin rikkaan päästä taivaan kotiin kun teistä on muutama rakentanut omaisuutensa tämän maan päälle niin saatana on tullut Jumalaa rakkaammaksi ja poliisien kyrvän nuoleminen yhdessä saatanan perseen nuolemisen kanssa on oikein rakasta puuhaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muutamaa saarnaajaa lukuunottamatta ketkä aina tappaa mun kristillisyyden kun jonkun saarnaajan saarnasta tulee elävään uskoon niin sitten heti perään jotkut lahden lähetysmiehet tappaa sen aukomalla päätä. Lahtelaiset saarnaa muutenkin 95% järjestä ja 5% hengellä. Sellaista sotkua jos siinä joku pysyy elämässä uskossa saa olla sitten hyvät tukijoukot ympärillä että yksinäiset miehet ei ainakaan pysy lahdessa elävässä uskossa se on ihan varma kun ei ole kukaan kertomassa niille että tuo oli perkeleestä tuo saarnaajan omasta järjestä no mutta tuo oli sitten taas pyhästä Hengestä jne..
Toiselle saarnaajalle Herra siunasi elävän uskon.
Mutta toiselle saarnaajalle Herra siunasi kesämökin, omakotitalon, tenniskentän, pillua ja rahaa kuin roskaa.
Toinen näistä oli poliisin ystävä mutta toinen oli Jumalan ystävä.
Kumpi näistä teidän mielestänne on Herran eli elävän ja iankaikkisen Jumalan edessä rakkaampi? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta toiselle saarnaajalle Herra siunasi kesämökin, omakotitalon, tenniskentän, pillua ja rahaa kuin roskaa.
Kumpi näistä teidän mielestänne on Herran eli elävän ja iankaikkisen Jumalan edessä rakkaampi?Kuitenkin samasta seurakunnastasta molemmat saarnamiehet. En siis itse ole kumpikaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi näistä teidän mielestänne on Herran eli elävän ja iankaikkisen Jumalan edessä rakkaampi?Niin se oli vain intuitio että toinen näistä oli poliisin ystävä. Mutta hiljaisuus on myöntymisen .Erkki. Tai merkki
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin se oli vain intuitio että toinen näistä oli poliisin ystävä. Mutta hiljaisuus on myöntymisen .Erkki. Tai merkki
Voiko saada poliisit perään 3 päiväksi siitä että ei tehnyt liikennerikkomusta minkä mukamas teki mitä ei ikinä mainittu nimeltä? Kerrotko Risto? Ei voi saada mutta Atte voi rakentaa toisen tenniskentän kun rapparit antaa taas rahaa kun jumalanlapsi on kavallettu, kristityille ei saatana anna rikkauksia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voiko saada poliisit perään 3 päiväksi siitä että ei tehnyt liikennerikkomusta minkä mukamas teki mitä ei ikinä mainittu nimeltä? Kerrotko Risto? Ei voi saada mutta Atte voi rakentaa toisen tenniskentän kun rapparit antaa taas rahaa kun jumalanlapsi on kavallettu, kristityille ei saatana anna rikkauksia.
No onko nyt vartioitu klaudian kristillisyyttä ettei vaan klaudia todista kenellekään syntejä anteeksi?
Ja kuule Timo Laukkanen. Kuule. Mieti.
On mahdollista että Jumala siunaa omaisuutta niinkuin näemme aabrahamista iisakista ja jakobista mutta kuule Timo mitä ajattelet jos Jumala siunaa omaisuutta niin onko ensimmäisenä ajatuksena noo minä rakennan tenniskentän...
Lankeemuksia voi tulla ja silloin se jää siihen kun ei sen purkamiseen kannata rahaa käyttää. Mutta mieti.
siis ero siihen minkä Jumala siunaa ja minkä siunaa perkele. Jos Jumala siunaa niin se on siunauksesi kyllä Jumalanlapsille mutta ei varmaankaan lihalliseksi huvitukseksi. Eikö?
Vai jos Ristolle siunaantuu 5miljoonaa niin rakentaako Risto sitten jääkiekkoareenan tai ehkä ostaa vaimolle tekomiehen sähköllä toimivan niin liha tyydyttyy paremmin.
Siis tennis on vain yksi urheilu muoto ja se on voinut maksaa saman verran kun tavalliselle ihmiselle frisbeegolf kiekko mutta..onhan se nyt hieman härski näky kuitenkin kun "jumalan" siunaamalla omaisuudella rakentaa kristittyjen bordellin takapihalle missä saa harrastaa seksiä vain avioliitossa olevat ja oman kumppaninsa kanssa..onhan se härski näky vaikka suoraan ei syntiä ole mutta senkö takia Jumala siunasi omaisuutta että saat pelaa tennistä vai niin...
Vai siunaako Perkele sen takia että saa liha iloita maailman huvituksissa?
Kumpi vai kampi?
En minä tiedä. Mutta niin kauan kun en saa tietää totuutta mistä kuka ja miksi ne poliisit lähetti perääni. Niin ei paljon kiinnosta mitä kirjoitan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No onko nyt vartioitu klaudian kristillisyyttä ettei vaan klaudia todista kenellekään syntejä anteeksi?
Ja kuule Timo Laukkanen. Kuule. Mieti.
On mahdollista että Jumala siunaa omaisuutta niinkuin näemme aabrahamista iisakista ja jakobista mutta kuule Timo mitä ajattelet jos Jumala siunaa omaisuutta niin onko ensimmäisenä ajatuksena noo minä rakennan tenniskentän...
Lankeemuksia voi tulla ja silloin se jää siihen kun ei sen purkamiseen kannata rahaa käyttää. Mutta mieti.
siis ero siihen minkä Jumala siunaa ja minkä siunaa perkele. Jos Jumala siunaa niin se on siunauksesi kyllä Jumalanlapsille mutta ei varmaankaan lihalliseksi huvitukseksi. Eikö?
Vai jos Ristolle siunaantuu 5miljoonaa niin rakentaako Risto sitten jääkiekkoareenan tai ehkä ostaa vaimolle tekomiehen sähköllä toimivan niin liha tyydyttyy paremmin.
Siis tennis on vain yksi urheilu muoto ja se on voinut maksaa saman verran kun tavalliselle ihmiselle frisbeegolf kiekko mutta..onhan se nyt hieman härski näky kuitenkin kun "jumalan" siunaamalla omaisuudella rakentaa kristittyjen bordellin takapihalle missä saa harrastaa seksiä vain avioliitossa olevat ja oman kumppaninsa kanssa..onhan se härski näky vaikka suoraan ei syntiä ole mutta senkö takia Jumala siunasi omaisuutta että saat pelaa tennistä vai niin...
Vai siunaako Perkele sen takia että saa liha iloita maailman huvituksissa?
Kumpi vai kampi?
En minä tiedä. Mutta niin kauan kun en saa tietää totuutta mistä kuka ja miksi ne poliisit lähetti perääni. Niin ei paljon kiinnosta mitä kirjoitan.Vastaus siihen ajatus kysymykseen pidänkö minä tenniksen syntinä tai lihan huvituksena.
Niin kirjoitin vihapäissäni ensinäkin pitkälle omia ajatuksia ilman Hengen vahvistuksia.
Mutta jos asetamme sellaisen kokemuksen tähän paikkaan.
Niin minulla oli kerran mahdollisuus mennä seuroihin lapsena kuuletko Risto ja nythän minä en tiedä oletteko elävä kristillisyys vai rappareita vaikka minulla on kokemukseni niin en luota niihin koska en halua luottaa periaatteen vuoksi mutta oli kaksi vaihtoehtoa sunnuntainan edellisenä sunnuntaina olin enon seuroissa oli lapinlähetys. Seuraavana sunnuntain oli nämä kaksi vaihtoehtoa mennä seuroihin tai lähteä heittämään frisbeegolffia.
No tämä frisbeegolf vaihtoehto tuli siitä kun meille tuli riitaa siitä että kun mies siellä kysyi kuitenkin ihan asiallisia kysymyksiä siellä lahden rukoushuoneen penkissä hajaannus ei ollut vielä tapahtunut niin vastaus oli että jos ei kiinnosta seuroissa oleminen niin lähtekööt pois niin minä totesin no sitten ei ole minullekaan tilaa siis mielessäni että jos ei saa kysyä mitään vaan pitää vaan kumartaa kaikkia niin hyvä on minä lähden heittämään frisbeegolfia edellisenä sunnuntaina olin saanut synninpäästön siltä Lieksan saarnaajalta. No sitten sen frisbeegolfi reissun jälkeen tuli 10 vuoden tauko seuroissa käymisestä.
En nyt osaa tarkkaan sanoa onko tämä frisbeegolf lihallista huvitusta taikka tennis mutta minulla tuli siitä urheilusta sen kristillisyyden hinta sitten vaikka en minä sitäkään tiedä kumpi se nyt oli tämä frisbeegolf vai se että minua ärsytti se ettei saa kysyä mitään kun mies kysyi asiallisia kysymyksiä raamattuun vedoten niin miksi pitää vastata että menkööt pois jos ei kiinnosta kyllähän minuakin kiinnosti elävä kristillisyys mutta oli vain yksi kysymys..Mutta jos se niin on että vääristä kysymyksistä saa vastauksen menkööt pois niin sitten minäkin menin pois enkä ole vieläkään palannut. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vastaus siihen ajatus kysymykseen pidänkö minä tenniksen syntinä tai lihan huvituksena.
Niin kirjoitin vihapäissäni ensinäkin pitkälle omia ajatuksia ilman Hengen vahvistuksia.
Mutta jos asetamme sellaisen kokemuksen tähän paikkaan.
Niin minulla oli kerran mahdollisuus mennä seuroihin lapsena kuuletko Risto ja nythän minä en tiedä oletteko elävä kristillisyys vai rappareita vaikka minulla on kokemukseni niin en luota niihin koska en halua luottaa periaatteen vuoksi mutta oli kaksi vaihtoehtoa sunnuntainan edellisenä sunnuntaina olin enon seuroissa oli lapinlähetys. Seuraavana sunnuntain oli nämä kaksi vaihtoehtoa mennä seuroihin tai lähteä heittämään frisbeegolffia.
No tämä frisbeegolf vaihtoehto tuli siitä kun meille tuli riitaa siitä että kun mies siellä kysyi kuitenkin ihan asiallisia kysymyksiä siellä lahden rukoushuoneen penkissä hajaannus ei ollut vielä tapahtunut niin vastaus oli että jos ei kiinnosta seuroissa oleminen niin lähtekööt pois niin minä totesin no sitten ei ole minullekaan tilaa siis mielessäni että jos ei saa kysyä mitään vaan pitää vaan kumartaa kaikkia niin hyvä on minä lähden heittämään frisbeegolfia edellisenä sunnuntaina olin saanut synninpäästön siltä Lieksan saarnaajalta. No sitten sen frisbeegolfi reissun jälkeen tuli 10 vuoden tauko seuroissa käymisestä.
En nyt osaa tarkkaan sanoa onko tämä frisbeegolf lihallista huvitusta taikka tennis mutta minulla tuli siitä urheilusta sen kristillisyyden hinta sitten vaikka en minä sitäkään tiedä kumpi se nyt oli tämä frisbeegolf vai se että minua ärsytti se ettei saa kysyä mitään kun mies kysyi asiallisia kysymyksiä raamattuun vedoten niin miksi pitää vastata että menkööt pois jos ei kiinnosta kyllähän minuakin kiinnosti elävä kristillisyys mutta oli vain yksi kysymys..Mutta jos se niin on että vääristä kysymyksistä saa vastauksen menkööt pois niin sitten minäkin menin pois enkä ole vieläkään palannut.Kuulin tuossa hiljan sellaisen sanonnan että "ei ole kaikki muumit laaksossa" !
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin tuossa hiljan sellaisen sanonnan että "ei ole kaikki muumit laaksossa" !
Mutta kukas tämä riitelijä sitten oli?
No pitääkö se ääneen. Kun isossa kuvassa oli muutakin ongelmaa yhtähyvin se seuroissa käyminen olisi voinut loppua muustakin syystä ja olisi loppunut se nyt vain oli sattuma että nyt se tapahtui.
Mutta onhan se tietenkin omituinen sattuma jos vaikka Helsingissä joku saarnaaja tietäisi henkilön joka ei voi paniikkihäiriöön vedoten käydä edessä tekemässä parannusta että pitää saarnaajalle soittaa ja puhelimessa saarnaaja todistaa synnit anteeksi niin minä hieman kyseenalaistan tätä paniikki häiriötä sanoilla niin että eikös se ole kirjoitettu milläs tuomiolla tuomitset niin myös sinut tuomitaan sillä minä kaipasin armoa joka päivä Mutta minut leikattiin seurakunnasta ulos yhdessä sen miehen kanssa joka kysyi vääriä kysymyksiä esimerkiksi karhun sepolta se joku politiikon lapsi tms...mielestäni kysyi ihan asiallisia kysymyksiä niin ihmettelin että miksi sitä pitää pilkata selän takana ja muutenkin olisi ansainnut parempia vastauksia...Niin kävikö nyt sitten niin minä kysyn Taunolta kun te leikkasitte yhdeltä armon ovet kiinni joka armoa kuitenkin kaipasi joka päivä niin kävikö niin että samaan aikaan tuli myös tuolle leikkaajalle este armo istuimelle käymiseen? Toki sen voi sanoa eli naamioida sitten muotoon paniikkihäiriö. Minä en vain valheista perusta juurikaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kukas tämä riitelijä sitten oli?
No pitääkö se ääneen. Kun isossa kuvassa oli muutakin ongelmaa yhtähyvin se seuroissa käyminen olisi voinut loppua muustakin syystä ja olisi loppunut se nyt vain oli sattuma että nyt se tapahtui.
Mutta onhan se tietenkin omituinen sattuma jos vaikka Helsingissä joku saarnaaja tietäisi henkilön joka ei voi paniikkihäiriöön vedoten käydä edessä tekemässä parannusta että pitää saarnaajalle soittaa ja puhelimessa saarnaaja todistaa synnit anteeksi niin minä hieman kyseenalaistan tätä paniikki häiriötä sanoilla niin että eikös se ole kirjoitettu milläs tuomiolla tuomitset niin myös sinut tuomitaan sillä minä kaipasin armoa joka päivä Mutta minut leikattiin seurakunnasta ulos yhdessä sen miehen kanssa joka kysyi vääriä kysymyksiä esimerkiksi karhun sepolta se joku politiikon lapsi tms...mielestäni kysyi ihan asiallisia kysymyksiä niin ihmettelin että miksi sitä pitää pilkata selän takana ja muutenkin olisi ansainnut parempia vastauksia...Niin kävikö nyt sitten niin minä kysyn Taunolta kun te leikkasitte yhdeltä armon ovet kiinni joka armoa kuitenkin kaipasi joka päivä niin kävikö niin että samaan aikaan tuli myös tuolle leikkaajalle este armo istuimelle käymiseen? Toki sen voi sanoa eli naamioida sitten muotoon paniikkihäiriö. Minä en vain valheista perusta juurikaan.Että kun teille saarnaajille sitten soittaa joku ja sanoo kun hän ei voi kasvotusten jutella kun hänellä on paniikkihäiriö niin tiedätte silloin minkäkaltaisesta paniikkihäiriöstä on kyse kyseessä on siis kristittyjen poisleikkaaja. Ja varmasti silloin tulee pientä paniikkihäiriötä sen perästä kun on itse ensin karsinut elävän viinipuun oksia vaikka Raamattu sanoo että älkää sitä tehkö ettette
13luvusta
"27. Mutta perheen isännän palvelijat tulivat ja sanoivat hänelle: Herra, etkös hyvää siementä kylvänyt peltoos? mistä siis sillä on ohdakkeet?
28. Niin sanoi hän heille: vihamies sen teki. Mutta palveliat sanoivat hänelle: tahdotkos, että me menemme ja kokoomme ne?
29. Mutta hän sanoi: en, ettette ohdakkeita kootessanne myös tempaisi ynnä heidän kanssansa nisuja pois.
30. Sallikaat molemmat kasvaa elon-aikaan asti; ja elon-ajalla sanon minä elomiehille: kootkaat ensin ohdakkeet, ja sitokaat heitä lyhteisiin poltettaa, mutta nisut kootkaat minun aittaani."
Eikä tarvitse edes eläviä oksia karsii kun riittää kun karsit yhden väärän niin teet jo vastoin vapahtajan opetusta.
Luuletkos sinä itse oikea olevan. Ja sinä kuitenkin tulet saarnaajan eteen anomaan syntejä anteeksi sinä oikea. No kuinkas teet sen puhelimen välitykselläkö kun ehkä pelottaa ajatus entä jos saarnaaja vastaakin sinä väärä niin kuin sinä sanot muutamia vääriksi ja muutamia oikeiksi ehkä et uskalla kysyä kasvotusten syntejä anteeksi kun pelkäät että sinut tuomitaan samalla tuomiolla kuin itse olet muita kristityitä tuominnut ulos seurakunnastasi niin pitää sitten paniikkihäiriöön vedoten kysyä puhelimen välityksellä saarnaajalta pystytkö saarnata synnit anteeksi kun paniikkihäiriö estää kasvotusten puhumasta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Että kun teille saarnaajille sitten soittaa joku ja sanoo kun hän ei voi kasvotusten jutella kun hänellä on paniikkihäiriö niin tiedätte silloin minkäkaltaisesta paniikkihäiriöstä on kyse kyseessä on siis kristittyjen poisleikkaaja. Ja varmasti silloin tulee pientä paniikkihäiriötä sen perästä kun on itse ensin karsinut elävän viinipuun oksia vaikka Raamattu sanoo että älkää sitä tehkö ettette
13luvusta
"27. Mutta perheen isännän palvelijat tulivat ja sanoivat hänelle: Herra, etkös hyvää siementä kylvänyt peltoos? mistä siis sillä on ohdakkeet?
28. Niin sanoi hän heille: vihamies sen teki. Mutta palveliat sanoivat hänelle: tahdotkos, että me menemme ja kokoomme ne?
29. Mutta hän sanoi: en, ettette ohdakkeita kootessanne myös tempaisi ynnä heidän kanssansa nisuja pois.
30. Sallikaat molemmat kasvaa elon-aikaan asti; ja elon-ajalla sanon minä elomiehille: kootkaat ensin ohdakkeet, ja sitokaat heitä lyhteisiin poltettaa, mutta nisut kootkaat minun aittaani."
Eikä tarvitse edes eläviä oksia karsii kun riittää kun karsit yhden väärän niin teet jo vastoin vapahtajan opetusta.
Luuletkos sinä itse oikea olevan. Ja sinä kuitenkin tulet saarnaajan eteen anomaan syntejä anteeksi sinä oikea. No kuinkas teet sen puhelimen välitykselläkö kun ehkä pelottaa ajatus entä jos saarnaaja vastaakin sinä väärä niin kuin sinä sanot muutamia vääriksi ja muutamia oikeiksi ehkä et uskalla kysyä kasvotusten syntejä anteeksi kun pelkäät että sinut tuomitaan samalla tuomiolla kuin itse olet muita kristityitä tuominnut ulos seurakunnastasi niin pitää sitten paniikkihäiriöön vedoten kysyä puhelimen välityksellä saarnaajalta pystytkö saarnata synnit anteeksi kun paniikkihäiriö estää kasvotusten puhumasta.No nyt joku häröjallu ajattelee MITÄ SINÄ ITSE juuri sanoit atesta? HÄ!
no ensinäkin minä en kuulu mihinkään seurakuntaan joten saan sanoa aivan mitä tahansa. Piä sinä vaan turpasi kiinni ja vedä.... Ja ammu laukaus päähäsi ja pala helvetissä sen jälkeen
Näin se menee. Sitoutumaton ei voi tuomita eikä poisleikata koska ei ole mitään mistä poisleikkaa kun ei kuulu mihinkään seurakuntaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224374- 203495
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052357- 272041
- 341974
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351754
- 151618
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191407- 121311