Setäni oli musiikki miehiä. Kävi luonani kun olin 18v. Sen jälkeen setääni en enää nähnyt.
Setä tarttui hanuriini ja levitti sitä. Sanoi että "minä tykkään soittaa aina pitkillä vedoilla", kysyi siten että saako soittaa, nyökkäsin.
Niin tartuin setäni hanuriini ja alkoi soitella.
Vastapäisen seinän peilistä ujona katselun kuinka setäni koko vartalo liikkui rytmikkäästi ja hän hyräili "tango merellä soi..".
Hänen lantionsa hytkyi tahdissa mukana. Soitto kesti noin 3-4 minuuttia ja setäni huokaisi että "olipa kiva eka kertaa kokeilla hanuriasi".
Setäni kuoli 1986 ja häneltä jäi toinenkin hanuri minulle.
Setäni soitti hanuriani
Anonyymi-ap
5
102
Vastaukset
- Anonyymi
Silloin en vielä tiennyt että hän olikin biologinen isäni, jolle äitini oli antanut hääpäivänään liiterissä.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Jep jep ja lehmät lentää
- Anonyymi
Ei paljon puutu, kun ne pääsevät ruoholaitumille. Niillä on samanlainen hurmosolo kuin demarilla toisten taskuilla.
- Anonyymi
Sillä ei ole lehmiä. Ketä on urbaani tyyppi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377