Suomen valmistajakohtainen rekisteröintitilasto tämän vuoden osalta kertoo seuraavaa
VW-konserni yhteensä: 6.041
Merkit:
VW 2.576
Skoda 2.051
Audi 1.009
Cupra 175
Porsche 149
Seat 81
Toyota-konserni yhteensä: 3.596
Merkit;
Toyota 3.435
Lexus 161
Toyotan polttisvetoinen syöksykierre jatkuu edelleen kun samaan aikaan VW-konsernin sähköautojen myyntiluvut jatkavat kasvuaa. Viime kuussa VW-konsernin:n johto oli 56% ja nyt yksi kuukausi eteenpäin ja VW-konsernin johto onkin jo 68%.
Todella rumaa jälkeä Toyotan näkövinkkelistä.
https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kuukausittain/2025
Valmistajakohtainen rekisteröintitilasto Suomessa 2025: VW konserni- 6.000 / Toyota konserni - 3.600
125
671
Vastaukset
- Anonyymi
No huhhuh! Jopa on huimaa VW-konsernin ylivoimaa! Toki oli odotettavissa
- Anonyymi
VW on näköjään myös ottamassa takaisin sille pitkään kuuluneen merkkitilaston ykköspaikan. Toyotan polttisvetoinen mallisto on tulossa tiensä päähän jopa täällä junttien luvatussa maassa.
- Anonyymi
"Viime kuussa VW-konsernin:n johto oli 56% ja nyt yksi kuukausi eteenpäin ja VW-konsernin johto onkin jo 68%."
Ei ihme kun katsoo miten Toyotan myynti on romahtanut vuodessa yli 33 pinnaa.
Samaan aikaan VW on merkkinä kasvattanut myyntiään 40 prosenttia.- Anonyymi
Saattaa mennä Toyota myymälää kiinni vauhdilla kohta jos ei myyntiä saada lisättyä jollain konstilla. Konkkaan menossa moni liike noilla myynneillä.
- Anonyymi
Hienosti vetää VW lajalla valikoimallaan.
- Anonyymi
Vasta viisi kertaa vastasit itsellesi? Talutusnuorako velvoittaa? Harmittaako tuo Toyotan kaksoisvoitto? Kolme Toyotaa viidessä ensimmäisessä ottaa koville? Niin ja maailman ylivoimainen ykkössija?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasta viisi kertaa vastasit itsellesi? Talutusnuorako velvoittaa? Harmittaako tuo Toyotan kaksoisvoitto? Kolme Toyotaa viidessä ensimmäisessä ottaa koville? Niin ja maailman ylivoimainen ykkössija?
Jopas sinua harmittaa VW:n ylivoima. Tuoreita tapauksia ovat vielä Toyotan törkeä kolaritestihuiijaus ja päästöhuijaus. Vielä kun on hinatuinkin, niin vähemmästäkin masentuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopas sinua harmittaa VW:n ylivoima. Tuoreita tapauksia ovat vielä Toyotan törkeä kolaritestihuiijaus ja päästöhuijaus. Vielä kun on hinatuinkin, niin vähemmästäkin masentuu.
Seitsemän vuotta häkissä törkeästä huijauksesta on ylivoimainen saavutus valmistajatasolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seitsemän vuotta häkissä törkeästä huijauksesta on ylivoimainen saavutus valmistajatasolla!
Aika pientä on verrattuna Toyotan yli 30 vuotta kestäneeseen kolaritestihuijaukseen. Millainen valmistaja vahvistaa korin kolaritestiä varten, eikä välitä kuluttajan turvallisuudesta lainkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pientä on verrattuna Toyotan yli 30 vuotta kestäneeseen kolaritestihuijaukseen. Millainen valmistaja vahvistaa korin kolaritestiä varten, eikä välitä kuluttajan turvallisuudesta lainkaan?
Törkeä huijaus maailmassa miljooniin autoihin on aivan jotain muuta kuin joku daihatsu tai hino jossain maapallon toisella puolella. Ei sitä muuten seitsemää vuotta joutuisikaan lusimaan ja maksamaan lisäksi kymmenien miljardien sakkoja. On siinä konsernin kovaosaisilla kärsimistä ja maksamista kun tyytyväiset Toyotan omistajat nauttivat huippulaadusta ja aidosta mielen rauhasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkeä huijaus maailmassa miljooniin autoihin on aivan jotain muuta kuin joku daihatsu tai hino jossain maapallon toisella puolella. Ei sitä muuten seitsemää vuotta joutuisikaan lusimaan ja maksamaan lisäksi kymmenien miljardien sakkoja. On siinä konsernin kovaosaisilla kärsimistä ja maksamista kun tyytyväiset Toyotan omistajat nauttivat huippulaadusta ja aidosta mielen rauhasta!
Ei tuosta mielenrauhaa tai laatua saa väännettyä kun noin törkeästi huijataan kolaritesteissä yli 30 vuotta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuosta mielenrauhaa tai laatua saa väännettyä kun noin törkeästi huijataan kolaritesteissä yli 30 vuotta!
Taas 2025 Yoyota mynsi syyllistyneensä päästöhuijaukseen ja maksaa kiltisti huimat korvaukset. https://www.france24.com/en/live-news/20250116-toyota-arm-hino-makes-deal-to-settle-emission-fraud-case
- Anonyymi
Ei tääkään helmitaulutilastopostaus lähde oikein lentoon, joutuu itelleen vastailemaan.😢
- Anonyymi
Kukaan muu ei vastaa itselleen kuin itään päin kallellaan oleva omapoika.
- Anonyymi
Kiitos että tulit apuun. Nyt lentää.paljon paremmin.
VW-konserni 6.000
Toyota-konserni 3.600 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos että tulit apuun. Nyt lentää.paljon paremmin.
VW-konserni 6.000
Toyota-konserni 3.600On se jotain koska vastaukset harmittaa tojotoopea! :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se jotain koska vastaukset harmittaa tojotoopea! :D
Usein tojotoope puolustautuu sillä, että tojo kilpailee vain kahdella merkillä volkkarin useita vastaan. Volkkari kyllä lyö tojon selvästi kahdella parhaiten myyvälläänkin ja ero vain kasvaa mitä pitemmälle kevät edistyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein tojotoope puolustautuu sillä, että tojo kilpailee vain kahdella merkillä volkkarin useita vastaan. Volkkari kyllä lyö tojon selvästi kahdella parhaiten myyvälläänkin ja ero vain kasvaa mitä pitemmälle kevät edistyy.
Se on kyllä typerä puolustus.
- Anonyymi
VW on ollut ykkönen Suomessa jo vuosikymmeniä!
- Anonyymi
Tänä vuonna VW-konsernin johto on jo 68%. Tuollainen etumatka on murskaava.
- Anonyymi
Toyotan ykköspaikkaa ei horjuta mikään, ei edes sinttifirmat.
- Anonyymi
On Toyota toki ykkönen.
Hienoa että on varaa maksaa näitä korvauksia.
https://www.reuters.com/business/autos-transportation/toyota-subsidiary-hino-motors-penalized-16-billion-over-emissions-fraud-scheme-2025-03-19/ - Anonyymi
Kaukana VW:n takana on Toyota.
VW 6.000, Tuhnu 3.600. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaukana VW:n takana on Toyota.
VW 6.000, Tuhnu 3.600.Tjotoopen matikka ei riitä yhteenlaskuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tjotoopen matikka ei riitä yhteenlaskuun.
Tojotoopen kannattaakin opetella vähennyslasku, niin rajusti on Tojon myynti Suomessa tippunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojotoopen kannattaakin opetella vähennyslasku, niin rajusti on Tojon myynti Suomessa tippunut.
Tojotoopen prossat on rajottunu ymmärtämään vain tojomyynnin lisäyksiä.
Muut prossat ei uppoo sen kuplaan.
- Anonyymi
Maailmanlaajuisesti Toyota kuitenkin myy paljon enemmän kuin VW. Jollain Suomen kaltaisen kääpiövaltion myynneillä ei ole suurta merkitystä.
Lisäksi jonkun automerkin myynneillä kerskailu ja automerkin fanittaminen on naurettavaa typeryyttä. En ainakaan itse piittaa paskaakaan onko autoni edes top 10-listalla. En osta autoani myyntilukujen perusteella ja pari edellistä automerkkiäni ei myyntilistojen kärkipäässä ollut eikä sillä ollut mitään merkitystä. En osta autoani myyntilistojen perusteella vaan sen perusteella mikä itselle sopii.- Anonyymi
Lisään... Itse asiassa en oikeastaan piittaa merkeistä missään tuotteissa. Kaikki elektroniikka on minulla eri merkkejä ja kengissä ja vaatteissa ja missään muussakaan en koskaan osta brändin perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään... Itse asiassa en oikeastaan piittaa merkeistä missään tuotteissa. Kaikki elektroniikka on minulla eri merkkejä ja kengissä ja vaatteissa ja missään muussakaan en koskaan osta brändin perusteella.
Jos on kansanautokaupustelija niin kyllä silloin pitää olla hädissään ja huolissaan merkin menekistä kun nyt on jo johtajaa lainaten "kattotuoli palaa"! Vaikka tuskin se maailman ylivoimaista ykköstä haukkumalla sammuu Kun se luottamus valmistajaan on mennyt ja "käyttäjävirhe" tullut myyntiä rajoittamaan niin niillä mennään kun ykkösmerkin ostaneet nauttivat luotettavuudesta ja mielenrauhasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on kansanautokaupustelija niin kyllä silloin pitää olla hädissään ja huolissaan merkin menekistä kun nyt on jo johtajaa lainaten "kattotuoli palaa"! Vaikka tuskin se maailman ylivoimaista ykköstä haukkumalla sammuu Kun se luottamus valmistajaan on mennyt ja "käyttäjävirhe" tullut myyntiä rajoittamaan niin niillä mennään kun ykkösmerkin ostaneet nauttivat luotettavuudesta ja mielenrauhasta.
No kun ei ole minkään merkin kaupustelija, niin ei tarvitse olla mistään merkistä huolissaan, etenkään vanhoista höpöjutuista.
Luottamus Tojotaan on mennyt ajat sitten. Kuka voisikaan luottaa tuollaiseen huijariin? Päästöissä huijannut 20 vuotta ja törmäystesteissä 30.
Mielenrauhaa tuo saksalaisella automerkillä ajaminen. Kaikki osa-alueet kun ovat kunnossa. Millään riisipussilla en kehtaisi ajaa, en sitten millään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun ei ole minkään merkin kaupustelija, niin ei tarvitse olla mistään merkistä huolissaan, etenkään vanhoista höpöjutuista.
Luottamus Tojotaan on mennyt ajat sitten. Kuka voisikaan luottaa tuollaiseen huijariin? Päästöissä huijannut 20 vuotta ja törmäystesteissä 30.
Mielenrauhaa tuo saksalaisella automerkillä ajaminen. Kaikki osa-alueet kun ovat kunnossa. Millään riisipussilla en kehtaisi ajaa, en sitten millään.Ja oletko sitten niin sokea ettet ole huomannut, että VW on vähintään yhtä paha huijari? Ja on jäänyt kiinnikin huijauksistaan.
"Mielenrauhaa tuo saksalaisella automerkillä ajaminen. Kaikki osa-alueet kun ovat kunnossa. Millään riisipussilla en kehtaisi ajaa, en sitten millään."
Tilastojen mukaan saksalaiset autot ovat pikemminkin heikkolaatuisempia kuin Aasiasta tulevat autot. Siis heikkolaatuisempia kuin sekä japanilaiset että korealaiset autot. Koko saksalainen laatu on myytti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja oletko sitten niin sokea ettet ole huomannut, että VW on vähintään yhtä paha huijari? Ja on jäänyt kiinnikin huijauksistaan.
"Mielenrauhaa tuo saksalaisella automerkillä ajaminen. Kaikki osa-alueet kun ovat kunnossa. Millään riisipussilla en kehtaisi ajaa, en sitten millään."
Tilastojen mukaan saksalaiset autot ovat pikemminkin heikkolaatuisempia kuin Aasiasta tulevat autot. Siis heikkolaatuisempia kuin sekä japanilaiset että korealaiset autot. Koko saksalainen laatu on myytti.VW:llä on tilillään huomattavasti vähemmän huijauksia kuin Tojolla.
Kunnollisten tilastojen mukaan saksalaisten autojen laatu on selvästi korkeammalla tasolla kuin aasialaisten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun ei ole minkään merkin kaupustelija, niin ei tarvitse olla mistään merkistä huolissaan, etenkään vanhoista höpöjutuista.
Luottamus Tojotaan on mennyt ajat sitten. Kuka voisikaan luottaa tuollaiseen huijariin? Päästöissä huijannut 20 vuotta ja törmäystesteissä 30.
Mielenrauhaa tuo saksalaisella automerkillä ajaminen. Kaikki osa-alueet kun ovat kunnossa. Millään riisipussilla en kehtaisi ajaa, en sitten millään.Mitens volkkari on jäänyt niin kauas tojosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitens volkkari on jäänyt niin kauas tojosta?
Miksi Toyota maksaa 1.6 Biljoonaa korvauksia koska huijasi ja mynsi huijanneensa.
On siinä nyt hieman selityksen paikka. Tämä uutisoitiin 2025.
https://www.nytimes.com/2025/01/16/business/toyota-hino-epa-diesel-emissions-settlement.html
- Anonyymi
No se on niin kova paikka tuo Toyotan dominointi että joutuu tekemään tuskaisena kaikenmaailman helmitaulutilastoja joille nauraa hevosetkin.
- Anonyymi
Muista luvut 6.000-3.600 VW:n eli maailman ykkösen hyväksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista luvut 6.000-3.600 VW:n eli maailman ykkösen hyväksi!
Toyota on maailman ykkönen, jos tätä mitataan autojen myyntimäärillä. Suomen luvuilla ei ole väliä. Toyota myi viime vuonna maailmanlaajuisesti lähes 2 miljoonaa autoa enemmän kuin koko VW-konserni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on maailman ykkönen, jos tätä mitataan autojen myyntimäärillä. Suomen luvuilla ei ole väliä. Toyota myi viime vuonna maailmanlaajuisesti lähes 2 miljoonaa autoa enemmän kuin koko VW-konserni.
Ketjussahan keskustellaan SUOMEN myyntimääristä!
- Anonyymi
Taas näkee ettei tojotisti kasetti kestä totuutta vaan pieni mieli hajoaa faktan kohdatessaan.
VW-konserni 6.000
Toyota-konserni 3.600
Volsu on kasvattanut etumatkansa Suomessa jo 68 prosenttiin. Se murskaava johto.
Ps. Onnea Toyotalle menestyksestä maailmalla. Tällaiselle normaalille miehelle on helppoa onnitella toista menestyksen johdosta. Sen mahdollistaa terve itsetunto.- Anonyymi
Tuollainen aivottoman typerä lukujen spämmääminen ei merkitse mitään. Ei kukaan normaali ihminen piittaa paskaakaan kumpi on johdossa tai ei. Ei varsinkaan Suomessa joka on lähinnä pikkuinen kääpiövaltio eikä kumpikaan näistä yhtiöistä paljon Suomen luvuista piittaa.
Ylipäätään tietyn automerkin fanittaminen on idiotismin huippu. Varsinkin jos kuvittelee autojen myyntimäärän todistavan mitään auton paremmuudesta. Tuo on vähän samaa logiikkaa, että paska on hyvää ruokaa, koska miljardit kärpäset syövät sitä. Eikä autovalmistajat piittaa paskaakaan asiakkaistaan vaan lähinnä haluavat asiakkaidensa rahat.
Ja itse en ole ostanut kumpaakaan näistä automerkeistä. On oikeastaan ihan sama onko autoni listojen kärkipäässä, koska ostan autoni vain itseäni varten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen aivottoman typerä lukujen spämmääminen ei merkitse mitään. Ei kukaan normaali ihminen piittaa paskaakaan kumpi on johdossa tai ei. Ei varsinkaan Suomessa joka on lähinnä pikkuinen kääpiövaltio eikä kumpikaan näistä yhtiöistä paljon Suomen luvuista piittaa.
Ylipäätään tietyn automerkin fanittaminen on idiotismin huippu. Varsinkin jos kuvittelee autojen myyntimäärän todistavan mitään auton paremmuudesta. Tuo on vähän samaa logiikkaa, että paska on hyvää ruokaa, koska miljardit kärpäset syövät sitä. Eikä autovalmistajat piittaa paskaakaan asiakkaistaan vaan lähinnä haluavat asiakkaidensa rahat.
Ja itse en ole ostanut kumpaakaan näistä automerkeistä. On oikeastaan ihan sama onko autoni listojen kärkipäässä, koska ostan autoni vain itseäni varten."Ei kukaan normaali ihminen piittaa paskaakaan kumpi on johdossa tai ei. "
Ja kuitenkin seuraat sitä kovana tätä ketjua ja olet vakiopostaajakin.
Miksi seuraat ja kommentoit ketjuun joka kertoo tilastotietoa asiast josta "kukaan normaali ihminen piittaa paskaakaan"?
Outo tapa sanoisin. Yleensä ihminen ei ruiku ketjuissa jotka eivät kiinnosta.
VW-konserni 6.000
Toyota-konserni 3.600 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei kukaan normaali ihminen piittaa paskaakaan kumpi on johdossa tai ei. "
Ja kuitenkin seuraat sitä kovana tätä ketjua ja olet vakiopostaajakin.
Miksi seuraat ja kommentoit ketjuun joka kertoo tilastotietoa asiast josta "kukaan normaali ihminen piittaa paskaakaan"?
Outo tapa sanoisin. Yleensä ihminen ei ruiku ketjuissa jotka eivät kiinnosta.
VW-konserni 6.000
Toyota-konserni 3.600Ja vain sairas ihminen spämmää samoja lukuja päivästä toiseen ja kuvittelee sillä olevan merkitystä. Ja edelleen, kukaan normaali ihminen ei piittaa paskaakaan kumpi automerkki on johdossa tilastoissa eikä se vaikuta auton ostamiseen.
Ja automerkkien fanittaminen on ylipäätään idiotismin huippu. Varsinkin jos fanittaminen perustuu pelkkiin myyntilukuihin. Itse fanittaisin mieluummin Ferraria tai Lamborghinia vaikka niitä myydään määrällisesti vähän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vain sairas ihminen spämmää samoja lukuja päivästä toiseen ja kuvittelee sillä olevan merkitystä. Ja edelleen, kukaan normaali ihminen ei piittaa paskaakaan kumpi automerkki on johdossa tilastoissa eikä se vaikuta auton ostamiseen.
Ja automerkkien fanittaminen on ylipäätään idiotismin huippu. Varsinkin jos fanittaminen perustuu pelkkiin myyntilukuihin. Itse fanittaisin mieluummin Ferraria tai Lamborghinia vaikka niitä myydään määrällisesti vähän.Ja kuitenkin vaahtoat tästä asiasta joka päivä.
Arvaa naurattaako meitä muita... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vain sairas ihminen spämmää samoja lukuja päivästä toiseen ja kuvittelee sillä olevan merkitystä. Ja edelleen, kukaan normaali ihminen ei piittaa paskaakaan kumpi automerkki on johdossa tilastoissa eikä se vaikuta auton ostamiseen.
Ja automerkkien fanittaminen on ylipäätään idiotismin huippu. Varsinkin jos fanittaminen perustuu pelkkiin myyntilukuihin. Itse fanittaisin mieluummin Ferraria tai Lamborghinia vaikka niitä myydään määrällisesti vähän.Eipä vaikuta mitä myydään eniten. Itselleni kelpaa vain saksalainen auto. Tai kelpaisi Ferrari ja Lamborghini, mutta ei riitä varat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen aivottoman typerä lukujen spämmääminen ei merkitse mitään. Ei kukaan normaali ihminen piittaa paskaakaan kumpi on johdossa tai ei. Ei varsinkaan Suomessa joka on lähinnä pikkuinen kääpiövaltio eikä kumpikaan näistä yhtiöistä paljon Suomen luvuista piittaa.
Ylipäätään tietyn automerkin fanittaminen on idiotismin huippu. Varsinkin jos kuvittelee autojen myyntimäärän todistavan mitään auton paremmuudesta. Tuo on vähän samaa logiikkaa, että paska on hyvää ruokaa, koska miljardit kärpäset syövät sitä. Eikä autovalmistajat piittaa paskaakaan asiakkaistaan vaan lähinnä haluavat asiakkaidensa rahat.
Ja itse en ole ostanut kumpaakaan näistä automerkeistä. On oikeastaan ihan sama onko autoni listojen kärkipäässä, koska ostan autoni vain itseäni varten."Varsinkin jos kuvittelee autojen myyntimäärän todistavan mitään auton paremmuudesta. "
Tämäkin on vain sinun oman korvien välissä. Ei kukaan ole koskaan väittänyt että autojen rekisteröintiluvut kertoisivat mitään autojen paremmuudesta. Tuo on aivan sinun oman mielesi tuotetta.
Näitä rekisteröintitilastoja on julkaistu maailman sivu ja kaikki täysipäiset ymmärtävät että tilasto kertoo vain rekisteröintimäärän. Ei mitään muuta.
Sinun pienessä mielessä tapahtuu luvut nähtyään mitä tapahtuu. Sen on vain ja ainoastaan sinun juttusi. Kai ymmärrät että sulla on normaalia suurempi tarve hakea draamaa yksinkertaisista asioista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Varsinkin jos kuvittelee autojen myyntimäärän todistavan mitään auton paremmuudesta. "
Tämäkin on vain sinun oman korvien välissä. Ei kukaan ole koskaan väittänyt että autojen rekisteröintiluvut kertoisivat mitään autojen paremmuudesta. Tuo on aivan sinun oman mielesi tuotetta.
Näitä rekisteröintitilastoja on julkaistu maailman sivu ja kaikki täysipäiset ymmärtävät että tilasto kertoo vain rekisteröintimäärän. Ei mitään muuta.
Sinun pienessä mielessä tapahtuu luvut nähtyään mitä tapahtuu. Sen on vain ja ainoastaan sinun juttusi. Kai ymmärrät että sulla on normaalia suurempi tarve hakea draamaa yksinkertaisista asioista?Eli tuo tarkoittaa, että rekisteröintitilastoa spämmäävä on aivoton idiootti, joka haaskaa aikaansa arvottoman paskatilaston spämmäämiseen.
- Anonyymi
Toyotan myynnin syöksykierre on kyllä karua katseltavaa. 33 prosentin dyykkaus vuodessa on raju juttu.
Suomen valmistajakohtainen rekisteröintitilasto tämän vuoden osalta kertoo seuraavaa
VW-konserni yhteensä: 6.041
Merkit:
VW 2.576
Skoda 2.051
Audi 1.009
Cupra 175
Porsche 149
Seat 81
Toyota-konserni yhteensä: 3.596
Merkit;
Toyota 3.435
Lexus 161
Toyotan polttisvetoinen syöksykierre jatkuu edelleen kun samaan aikaan VW-konsernin sähköautojen myyntiluvut jatkavat kasvuaa. Viime kuussa VW-konsernin:n johto oli 56% ja nyt yksi kuukausi eteenpäin ja VW-konsernin johto onkin jo 68%.
Todella rumaa jälkeä Toyotan näkövinkkelistä.
https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kuukausittain/2025- Anonyymi
Muidenmuassa Vw- konsernin käytettyjä sähköautoja tuodaan Suomeen ulkomailta laivalasteittain. Trafi sitten rekisteröi ne Suomen kilpiin, helmitaulupellen laskettavaksi yhteen muiden kotteroiden kanssa. Eurooppalaiset on viisaita, kun ne taitavasti loppuun ajetut kotterot myy Suomeen edullisesti ja täällä Autokauppiaat kiskoo kovat hinnat mittariruuvatuista koslista. No, onhan siinä Autokorjaamoille ihmettelemistä ja korjaamista taas kerrakseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muidenmuassa Vw- konsernin käytettyjä sähköautoja tuodaan Suomeen ulkomailta laivalasteittain. Trafi sitten rekisteröi ne Suomen kilpiin, helmitaulupellen laskettavaksi yhteen muiden kotteroiden kanssa. Eurooppalaiset on viisaita, kun ne taitavasti loppuun ajetut kotterot myy Suomeen edullisesti ja täällä Autokauppiaat kiskoo kovat hinnat mittariruuvatuista koslista. No, onhan siinä Autokorjaamoille ihmettelemistä ja korjaamista taas kerrakseen.
Oletko sinä aivan hölmö? Ei niitä käytettyjä autoja lasketa uusien autojen tilastoihin, joista tässäkin aloituksessa kirjoitetaan.
Hyvin tuntuu "mittariruuvatutkin" autot toimivan, kun niillä ajetaan paljon enemmän kuin Toyotilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muidenmuassa Vw- konsernin käytettyjä sähköautoja tuodaan Suomeen ulkomailta laivalasteittain. Trafi sitten rekisteröi ne Suomen kilpiin, helmitaulupellen laskettavaksi yhteen muiden kotteroiden kanssa. Eurooppalaiset on viisaita, kun ne taitavasti loppuun ajetut kotterot myy Suomeen edullisesti ja täällä Autokauppiaat kiskoo kovat hinnat mittariruuvatuista koslista. No, onhan siinä Autokorjaamoille ihmettelemistä ja korjaamista taas kerrakseen.
Lukutaidoton typerys on taas täysin pihalla ja tekee itsestään yhä uudelleen tämällä samalla samalla valheella.
Lue tästä linkistä.
https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kuukausittain/2025
"Kooste uusimmista autokaupan tilastoista
Huhtikuu 2025
Tarkemmat tilastot uutena ensirekisteröidyistä autoista on koottu alla oleviin kuukausitilastoihin."
UUTENA ENSIREKISTERYISTÄ
Näiden typerysten kyykyttäminen on niin helppoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muidenmuassa Vw- konsernin käytettyjä sähköautoja tuodaan Suomeen ulkomailta laivalasteittain. Trafi sitten rekisteröi ne Suomen kilpiin, helmitaulupellen laskettavaksi yhteen muiden kotteroiden kanssa. Eurooppalaiset on viisaita, kun ne taitavasti loppuun ajetut kotterot myy Suomeen edullisesti ja täällä Autokauppiaat kiskoo kovat hinnat mittariruuvatuista koslista. No, onhan siinä Autokorjaamoille ihmettelemistä ja korjaamista taas kerrakseen.
“Ensirekisteröinnillä tarkoitetaan uuden auton rekisteröintiä Suomessa ensimmäisen kerran. Käytettynä maahantuodut autot eivät sisälly ensirekisteröintitilastoihimme, vaan niitä koskevat tilastot on koottu erilliseen tilastoon.”
https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muidenmuassa Vw- konsernin käytettyjä sähköautoja tuodaan Suomeen ulkomailta laivalasteittain. Trafi sitten rekisteröi ne Suomen kilpiin, helmitaulupellen laskettavaksi yhteen muiden kotteroiden kanssa. Eurooppalaiset on viisaita, kun ne taitavasti loppuun ajetut kotterot myy Suomeen edullisesti ja täällä Autokauppiaat kiskoo kovat hinnat mittariruuvatuista koslista. No, onhan siinä Autokorjaamoille ihmettelemistä ja korjaamista taas kerrakseen.
Toyotaa tuodaan paljon vähemmän myös käytettyinä ja niitä on todella helppo ruuvata pienemmille kilometreille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
“Ensirekisteröinnillä tarkoitetaan uuden auton rekisteröintiä Suomessa ensimmäisen kerran. Käytettynä maahantuodut autot eivät sisälly ensirekisteröintitilastoihimme, vaan niitä koskevat tilastot on koottu erilliseen tilastoon.”
https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnitAuto-alan tiedoituskeskus ei ole sama kuin Trafi. Trafi rekisteröi autot, olipa ne uusia tai käytettyjä tuontiautoja Suomeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auto-alan tiedoituskeskus ei ole sama kuin Trafi. Trafi rekisteröi autot, olipa ne uusia tai käytettyjä tuontiautoja Suomeen.
Niinpä, se ensirekiteröi myös Suomeen vanhoina uitetut saksanseisojatkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, se ensirekiteröi myös Suomeen vanhoina uitetut saksanseisojatkin!
Ei ensirekisteröi. Miten tyhmä pitää olla, että luulee noin?
“Ensirekisteröinnillä tarkoitetaan uuden auton rekisteröintiä Suomessa ensimmäisen kerran. Käytettynä maahantuodut autot eivät sisälly ensirekisteröintitilastoihimme, vaan niitä koskevat tilastot on koottu erilliseen tilastoon.” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ensirekisteröi. Miten tyhmä pitää olla, että luulee noin?
“Ensirekisteröinnillä tarkoitetaan uuden auton rekisteröintiä Suomessa ensimmäisen kerran. Käytettynä maahantuodut autot eivät sisälly ensirekisteröintitilastoihimme, vaan niitä koskevat tilastot on koottu erilliseen tilastoon.”Trafi ei erottele, onko auto uusi vai vanha. Vanhakin, kun se tuodaan Suomeen, se rekisteröidään, aivan samoin ,kun uusikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trafi ei erottele, onko auto uusi vai vanha. Vanhakin, kun se tuodaan Suomeen, se rekisteröidään, aivan samoin ,kun uusikin.
Väännetään rautalangasta. Esim. tässä tilastossa kaikki autot ovat UUSIA:
VW-konserni yhteensä: 6.041
Merkit:
VW 2.576
Skoda 2.051
Audi 1.009
Cupra 175
Porsche 149
Seat 81
Toyota-konserni yhteensä: 3.596
Merkit;
Toyota 3.435
Lexus 161 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trafi ei erottele, onko auto uusi vai vanha. Vanhakin, kun se tuodaan Suomeen, se rekisteröidään, aivan samoin ,kun uusikin.
"Vanhakin, kun se tuodaan Suomeen, se rekisteröidään, aivan samoin ,kun uusikin."
Toki rekisteröidään mutta teet itsestäsi taas kerran pellen kun jankutat asiaa joka on sulle jo moneen kertaan kerrottu.
“Ensirekisteröinnillä tarkoitetaan uuden auton rekisteröintiä Suomessa ensimmäisen kerran. Käytettynä maahantuodut autot eivät sisälly ensirekisteröintitilastoihimme, vaan niitä koskevat tilastot on koottu erilliseen tilastoon.”
Mutta jankaa ihmeessä jatkossakin typeryyksiä. Jonkainen jankkaus nostaa tämän VW-konsernin ylivoimasta kertovan otsikon palstan ykkösuutieksi.
Se on kivaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vanhakin, kun se tuodaan Suomeen, se rekisteröidään, aivan samoin ,kun uusikin."
Toki rekisteröidään mutta teet itsestäsi taas kerran pellen kun jankutat asiaa joka on sulle jo moneen kertaan kerrottu.
“Ensirekisteröinnillä tarkoitetaan uuden auton rekisteröintiä Suomessa ensimmäisen kerran. Käytettynä maahantuodut autot eivät sisälly ensirekisteröintitilastoihimme, vaan niitä koskevat tilastot on koottu erilliseen tilastoon.”
Mutta jankaa ihmeessä jatkossakin typeryyksiä. Jonkainen jankkaus nostaa tämän VW-konsernin ylivoimasta kertovan otsikon palstan ykkösuutieksi.
Se on kivaa."Mutta jankaa ihmeessä jatkossakin typeryyksiä. Jonkainen jankkaus nostaa tämän VW-konsernin ylivoimasta kertovan otsikon palstan ykkösuutieksi.
Se on kivaa."
Ja onko sillä paskankaan väliä vaikka VW olisikin myyntitilastojen kärjessä Suomessa? Jonkun jättikonsernin fanittajat ovat aivokuolleita idiootteja. VW on vain rahanahne paskayritys joka ei piittaa mistään muusta kuin rahasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta jankaa ihmeessä jatkossakin typeryyksiä. Jonkainen jankkaus nostaa tämän VW-konsernin ylivoimasta kertovan otsikon palstan ykkösuutieksi.
Se on kivaa."
Ja onko sillä paskankaan väliä vaikka VW olisikin myyntitilastojen kärjessä Suomessa? Jonkun jättikonsernin fanittajat ovat aivokuolleita idiootteja. VW on vain rahanahne paskayritys joka ei piittaa mistään muusta kuin rahasta.Ja muutenkin, onko sillä edes merkitystä vaikka postaus olisi suoli24:n kärjessä? Loppujen lopulta suomi24:ta käyttää vain erittäin harvat suomalaiset, yli 99,99% suomalaisista ei enää käytä suomi24:ää. Suomi24 on jo lähes kuollut somealusta ja tätäkin ketjua on luultavasti lukenut alle 50 ihmistä.
- Anonyymi
Ja kun itse saan valita niin merkki on toyota. Tykkään käyttää autoa itse en korjaamoiden vara autoja. Toyota taitaa tehdä myös sähköauton jota en ostaisi. Joooo olen pian 60v käteismaksaja suoraan tililtäni.
- Anonyymi
Jäin sanomatta että lexus on autoni.
- Anonyymi
Minulle kelpaa vain saksalaiset autot. Öljynvaihto plus suodatin 30.000 kilometrin välein. Huollon aikana käyn kaupassa ja kahvilla. En tarvitse vara-autoja.
- Anonyymi
Monta Corollaa myytiin?
- Anonyymi
Korollaattoreita myytiin 174 kpl. Pudotus oli 68.2 %.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korollaattoreita myytiin 174 kpl. Pudotus oli 68.2 %.
Myynti lopetetaan kohta kokonaan.
Ei kannata tuoda. Suomessa on yli 50 Toyota myymälää.
Aika vähän per myymälä menee kaupaksi.
Saa nähdä kuinka kauan menee siihen että Toyotan myymälät alkaa vähenemään.
Autot myydään nykyaikana netissä. Kotiin toimitus on kätevä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myynti lopetetaan kohta kokonaan.
Ei kannata tuoda. Suomessa on yli 50 Toyota myymälää.
Aika vähän per myymälä menee kaupaksi.
Saa nähdä kuinka kauan menee siihen että Toyotan myymälät alkaa vähenemään.
Autot myydään nykyaikana netissä. Kotiin toimitus on kätevä.Ehkä Toyota joskus oppii? Tekemään hyviä autoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä Toyota joskus oppii? Tekemään hyviä autoja.
Saahan sitä ylivoimaista maailmanmestaria sieltä takarivistäkin kadehtia, ei se haittaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saahan sitä ylivoimaista maailmanmestaria sieltä takarivistäkin kadehtia, ei se haittaa!
Onnea Toyotalle maailmanmestaruudesta. Ja myös merkkikohtaisesta menestyksestä Suomessa. Hieno suoritus.
Tässä Suomen rekisteröintitilaston valmistajakohtaiset luvut.
VW-konserni 6.000
Toyota-konserni 3.600
Volsun johto on on 68%. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea Toyotalle maailmanmestaruudesta. Ja myös merkkikohtaisesta menestyksestä Suomessa. Hieno suoritus.
Tässä Suomen rekisteröintitilaston valmistajakohtaiset luvut.
VW-konserni 6.000
Toyota-konserni 3.600
Volsun johto on on 68%.Ihan joku oma tilastoko kun ei mikään media eikä kukaan muukaan ole vaivautunut kertomaan? Mitä merkitystä kun ei kukaan mitään konsernia osta? Trafikin kertoo vain nuo tärkeimmät ja ihmisiä kiinnostavimmat tiedot joilla on jotain merkitystä. Haittaakse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan joku oma tilastoko kun ei mikään media eikä kukaan muukaan ole vaivautunut kertomaan? Mitä merkitystä kun ei kukaan mitään konsernia osta? Trafikin kertoo vain nuo tärkeimmät ja ihmisiä kiinnostavimmat tiedot joilla on jotain merkitystä. Haittaakse?
EI mikään oma "tilasto", vaan koottu konsernien luvut yhteen ja hieman pyöristetty tasan satalukuun.
Sanomahan tuossa on selkeä ja perustuu täysin virallisiin lukuihin, tiedät sen kyllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI mikään oma "tilasto", vaan koottu konsernien luvut yhteen ja hieman pyöristetty tasan satalukuun.
Sanomahan tuossa on selkeä ja perustuu täysin virallisiin lukuihin, tiedät sen kyllä.Ja tuolla "sanomalla" ei ole paskankaan väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuolla "sanomalla" ei ole paskankaan väliä.
Sinä kuitenkin seuraat tarkasti ja kommentoit monta kertaa päivässä aiheeseen jolla ei ole "paskan väliä".
Hyvin merkillistä toimintaa. Normaali ihminen jättää lukematta sellaiset ketjut joilla ei ole "paskan väliä" eikä varsinkaan kommentoi niihin jatkuvasti.
Normaali ihminen osallistuu ketjuihin jotka kiinnostavat häntä.
- Anonyymi
Kun vanha auto tuodaan Suomeen, Trafi määrää sille Autoveron, auto pitää Rekisteröintikatsastaa Suomeen. Eli Trafin käytäntö vanhan auton ja uuden auton maahantuonnissa ei juurtikaan ole eroja. Näinollen vanhakin auto päätyy tilastoihin aivan samoin, kuin uusikin!!
- Anonyymi
Vanha auto ei nimenomaan päädy avauksen tilastoon:
"Ensirekisteröinnillä tarkoitetaan uuden auton rekisteröintiä Suomessa ensimmäisen kerran. Käytettynä maahantuodut autot eivät sisälly ensirekisteröintitilastoihimme, vaan niitä koskevat tilastot on koottu erilliseen tilastoon.”
VW-konserni yhteensä: 6.041
Merkit:
VW 2.576
Skoda 2.051
Audi 1.009
Cupra 175
Porsche 149
Seat 81
Toyota-konserni yhteensä: 3.596
Merkit;
Toyota 3.435
Lexus 161
Vaatii kyllä tietynlaisen luonteen valehdella aina uudestaan samasta asiasta kun itse tietää että valehtelee ja tietää myös että kaikki muutkin tietävät että valehtelee.
Se vaatii patologisen valehtelijan luonteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha auto ei nimenomaan päädy avauksen tilastoon:
"Ensirekisteröinnillä tarkoitetaan uuden auton rekisteröintiä Suomessa ensimmäisen kerran. Käytettynä maahantuodut autot eivät sisälly ensirekisteröintitilastoihimme, vaan niitä koskevat tilastot on koottu erilliseen tilastoon.”
VW-konserni yhteensä: 6.041
Merkit:
VW 2.576
Skoda 2.051
Audi 1.009
Cupra 175
Porsche 149
Seat 81
Toyota-konserni yhteensä: 3.596
Merkit;
Toyota 3.435
Lexus 161
Vaatii kyllä tietynlaisen luonteen valehdella aina uudestaan samasta asiasta kun itse tietää että valehtelee ja tietää myös että kaikki muutkin tietävät että valehtelee.
Se vaatii patologisen valehtelijan luonteen.Ja voisit ehkä joskus tehdä jotain muutakin kuin spämmätä lukuja. Noilla luvuilla ei ole mitään merkitystä. Saman postauksen jatkuva spämmääminen on aivotonta idiotismia naurettavimmillaan. Suorastaan typeryyden huippu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja voisit ehkä joskus tehdä jotain muutakin kuin spämmätä lukuja. Noilla luvuilla ei ole mitään merkitystä. Saman postauksen jatkuva spämmääminen on aivotonta idiotismia naurettavimmillaan. Suorastaan typeryyden huippu.
Nämä luvut ovat faktaa perustuen Trafin merkkitilastoon. Olisi erittäin hyvä minun kannaltani jos valmistajakohtaisen tilaston postaaminen yhteen kertaan riittäisi mutta tällä palstalla on näköjään tapana valehdella ja yrittää heittää kaikkea off-topicia kuten merkkikohtaista tietoa tai käytettyjen autjon rekisteröintejä.
Ketjun avaajan velvollisuus on oikaista valheet ja kääntää ketju pois off-topicin raiteilta. Ettei satunnaiselle lukijalle jää väärää kuvaa asiaan liittyvistä faktoista.
Tässä Suomen rekisteröintitilaston valmistajakohtaiset luvut.
VW-konserni 6.000
Toyota-konserni 3.600
Volsun johto on on 68%. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja voisit ehkä joskus tehdä jotain muutakin kuin spämmätä lukuja. Noilla luvuilla ei ole mitään merkitystä. Saman postauksen jatkuva spämmääminen on aivotonta idiotismia naurettavimmillaan. Suorastaan typeryyden huippu.
Kuka lienee spämmännyt noita Vw-konsernin lukuja jo vuosikausia?? Voisit todellakin tehdä jotain muutakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä luvut ovat faktaa perustuen Trafin merkkitilastoon. Olisi erittäin hyvä minun kannaltani jos valmistajakohtaisen tilaston postaaminen yhteen kertaan riittäisi mutta tällä palstalla on näköjään tapana valehdella ja yrittää heittää kaikkea off-topicia kuten merkkikohtaista tietoa tai käytettyjen autjon rekisteröintejä.
Ketjun avaajan velvollisuus on oikaista valheet ja kääntää ketju pois off-topicin raiteilta. Ettei satunnaiselle lukijalle jää väärää kuvaa asiaan liittyvistä faktoista.
Tässä Suomen rekisteröintitilaston valmistajakohtaiset luvut.
VW-konserni 6.000
Toyota-konserni 3.600
Volsun johto on on 68%.Mikä siinäkin on ettei Trafi vaivaudu moiseen venkoiluun ja buljaamiseen vaan itse joudut tuollaista omaa itselaatimaa itkutilastoasi postaamaan tänne palstalle jo päätyönään päivittäin jo monta kertaa vaikka täyspäiset nauraa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka lienee spämmännyt noita Vw-konsernin lukuja jo vuosikausia?? Voisit todellakin tehdä jotain muutakin!
Ei se helmitaulutollukka osaa.
- Anonyymi
NimenomaanTrafin tilastot on faktaa. siellä on iloisesti sekaisin, niin uudet, kuin käytettynä maahantuodut autot ja joka automerkit eriteltynä!
- Anonyymi
Sekaisin on vain sinun pieni ielesi ja vanha auto ei nimenomaan päädy avauksen tilastoon:
"Ensirekisteröinnillä tarkoitetaan uuden auton rekisteröintiä Suomessa ensimmäisen kerran. Käytettynä maahantuodut autot eivät sisälly ensirekisteröintitilastoihimme, vaan niitä koskevat tilastot on koottu erilliseen tilastoon.”
VW-konserni yhteensä: 6.041
Toyota-konserni yhteensä: 3.596
Vaatii kyllä tietynlaisen luonteen valehdella aina uudestaan samasta asiasta kun itse tietää että valehtelee ja tietää myös että kaikki muutkin tietävät että valehtelee.
Se vaatii patologisen valehtelijan luonteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekaisin on vain sinun pieni ielesi ja vanha auto ei nimenomaan päädy avauksen tilastoon:
"Ensirekisteröinnillä tarkoitetaan uuden auton rekisteröintiä Suomessa ensimmäisen kerran. Käytettynä maahantuodut autot eivät sisälly ensirekisteröintitilastoihimme, vaan niitä koskevat tilastot on koottu erilliseen tilastoon.”
VW-konserni yhteensä: 6.041
Toyota-konserni yhteensä: 3.596
Vaatii kyllä tietynlaisen luonteen valehdella aina uudestaan samasta asiasta kun itse tietää että valehtelee ja tietää myös että kaikki muutkin tietävät että valehtelee.
Se vaatii patologisen valehtelijan luonteen.Toyota on patologinen valehtelija.
Vai kulkeeko hybridi puolet kilometreistä sähköllä? Näin Toyota väitti mainoksissa.
Toyota myös väittää Relax turvan olevan maksuton.
Kuitenkin siinä on runsaasti lueteltuja kohtia mitä se ei korvaa.
Kuluvat osat ei kuulu turvan piiriin. Eli voit ehkä kysä mikä osa autossa ei kulu.
:D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on patologinen valehtelija.
Vai kulkeeko hybridi puolet kilometreistä sähköllä? Näin Toyota väitti mainoksissa.
Toyota myös väittää Relax turvan olevan maksuton.
Kuitenkin siinä on runsaasti lueteltuja kohtia mitä se ei korvaa.
Kuluvat osat ei kuulu turvan piiriin. Eli voit ehkä kysä mikä osa autossa ei kulu.
:DMiksi valehtelet kun se mainoskin kuului: " jopa puolet sähköllä" ! Et tainnut ymmärtää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet kun se mainoskin kuului: " jopa puolet sähköllä" ! Et tainnut ymmärtää?
Aivan, tuo mainos kiellettiin monissa maissa valheellisena.
- Anonyymi
Hyh kuinka paljo on tojota edellä taasen
- Anonyymi
Kun Suomeen tuodaan käytetty kosla (olipa merkki mikä tahansa) Trafi käsittelee maahantuonnin kiemurat ja aikanaan auto saa Suomen kilvet. Näinollen auto lisää Suomen autokantaa ja se näkyy Trafin tilastoissa, josta helmitaulutollo laskee ne helmet helisten yhteen.
- Anonyymi
Mutta niitä ei laiteta tuohon uusien autojen ensirekisteröinti tilastoon.
Oletko ihan pihalla? Avauksessa kerrotaan kuuri vain uusien autojen rekisteröinnistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta niitä ei laiteta tuohon uusien autojen ensirekisteröinti tilastoon.
Oletko ihan pihalla? Avauksessa kerrotaan kuuri vain uusien autojen rekisteröinnistä.Tuo tahallinen toistuva ja ilmiselvä valehtelu on yksi klassikkotrollaus. Siinä haetaan vastauksia juurikin tuolla valehtelun mielettömyydellä.
Minulle tuollainen sopii vallan mainiosti tässä ketjussa koska jokainen valhe nostaa aina uudelleen koko tämän palstan ykkösotsikoksi VW-konsernin ylivoiman Suomessa.
"Valmistajakohtainen rekisteröintitilasto Suomessa 2025: VW konserni- 6.000 / Toyota konserni - 3.600"
Tuo Volsun 68% etumatka on aina mukava näd ylimpänä kun avaa Suomen suuriman keskustelupalstan etusivun.
- Anonyymi
TOjo jää jo kohta BMW:n jälkeen.
https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0449504EN/bmw-group-reports-strong-growth-in-europe-and-us-with-significant-increase-in-bev-sales-worldwide?language=en
Ai niin Mini kuuluu BMW:n myyntiin myös.
Voi kamala kun BMW voitti TM talvitestin 2023 ja 2024 jaettu ykkös sija
Maailman perusteellisimpiin kuuluvan journalistisen talvitestin paras oli BMW i4 eDrive40 Charged Plus, joka keräsi viiteen tähteen riittävät 8,8 pistettä. BMW:lle kehuja tuli muun muassa ajettavuudesta, hallittavuudesta sekä auton lämmityslaitteesta.9.3.2023
BMW i5 eDrive 40 M Sport nousi jaetulle ykköstilalle Tekniikan Maailman sähköautojen talvivertailussa.
Tekniikan Maailma -lehti nosti BMW i5 eDrive 40 M Sport -mallin talviautotestinsä kärkeen. Ykköstilan jakaja oli voimalinjaltaan hybridi, joten BMW i5 oli talvivertailun paras täyssähköinen auto.
Kumma juttu et BMW voittaa pari vuotta peräkkäin.
Missä on Tojot? - Anonyymi
Vwskodaudi vai toyotalexus
Kummalla merkillä hajoaa arkiajossa moottorit ja vaihteistot....?- Anonyymi
Ainakin Toyotat jättää matkan kesken jos lähtevät käyntiin.
https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin Toyotat jättää matkan kesken jos lähtevät käyntiin.
https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/Ja näin käy Suomessa hyvin usein:
Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja näin käy Suomessa hyvin usein:
Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.Vakuutusyhtiöllä ei ole tarvetta valehdella ! Trollikin sen tietää mutta ei kerro kun pitää kriminaalikonsernia talutusnuorassa yrittää nostaa suhmuroinnin suosta vaiika se kattokin on jo tulessa ihan sisäpiiritiedonkin mukaan ! 7 : n vuoden ainutlaatuinen tuomio tuomio törkeästä huijauksesta pitää trollin kuumana ja täyspäisten ostajien päät kylminä. Ei ole ensimmäinen kerta kun kuksmanni huijaa.
- Anonyymi
Ja takaisin tämän ketjun aiheeseen.
Suomen valmistajakohtainen rekisteröintitilasto tämän vuoden osalta kertoo seuraavaa
VW-konserni yhteensä: 6.041
Merkit:
VW 2.576
Skoda 2.051
Audi 1.009
Cupra 175
Porsche 149
Seat 81
Toyota-konserni yhteensä: 3.596
Merkit;
Toyota 3.435
Lexus 161
Toyotan polttisvetoinen syöksykierre jatkuu edelleen kun samaan aikaan VW-konsernin sähköautojen myyntiluvut jatkavat kasvuaa. Viime kuussa VW-konsernin:n johto oli 56% ja nyt yksi kuukausi eteenpäin ja VW-konsernin johto onkin jo 68%.
Todella rumaa jälkeä Toyotan näkövinkkelistä.
https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kuukausittain/2025- Anonyymi
Vain trolli talutusnuorassa laskee huijaavan kriminaalikonsernin merkkejä yhteen.
- Anonyymi
VW-konsernin 68% etumatka Suomessa on fakta. Ja kun katsoo mallitilaston kärkikymmenikön myynnin kehitystä niin näkee miten tojolla siellä on pelkkiä fossiilipolttimia joiden kaikkien myynti on jyrkästi laskevalla käyrällä niinkuin polttikset ovat olleet.
Muutos viimevuotiseen:
Yaris Cross -4%
Yaris -12%
Corolla -57%
Sen sijaan top-10 listan VW:n sähköautot ovat aivan toisenlaisella uralla eli ylöspäin.
ID.4 +15%
ID.7 +255%
Enyaq +59%
ja lisäksi listalla on Elroq jonka toimitukset ovat vasta juuri alkaneet. Melkoinen hitti näyttää olevan kyseessä kun paikka topkympissä irtosi jo kättelyssä.
Miettikääpä sitä että VW on jo 68% johdossa ja matkalla ylöspäin kun tojotaan polttikset menevät joka vuosi aina huonommin kaupaksi.- Anonyymi
Tällaista se tarkoittaa kun trollilla talutusnuora on yhtä kireällä kuin trollin sairas mielikin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaista se tarkoittaa kun trollilla talutusnuora on yhtä kireällä kuin trollin sairas mielikin!
Ei taaskaan tojopojun pieni mieli kestä faktaa.
https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kuukausittain/2025
- Anonyymi
Mukava kun vw on sijoilla ynnämuut kun tojo on eka!
- Anonyymi
Pikkusinttikerhossa on vain ynnämuut sijoituksia laajalla rintamalla! Toytalla kaksoivoitto ja kolme viidestä esimmäisestä meni Toyotan piikkiin, niin ja maailmanmestaruus tietenkin. Se pitää Trollin kuumana ja talutusnuoran kireällä.
- Anonyymi
VW Group johtaa Toyota Motorsia 68% ylivoimaisella erolla.
On siinä hippo-kisailijalla kestämistä, mutta kiitos kun pidät ketjua pinnalla taas koko kuukauden.- Anonyymi
Mukava lukea siitä kuinka Toyota on ykkönen vaikka helmitollo kuinka ynnäilisi sippimerkkejä yhteen!🤣😂😁😅
Mahtaa olla raskasta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava lukea siitä kuinka Toyota on ykkönen vaikka helmitollo kuinka ynnäilisi sippimerkkejä yhteen!🤣😂😁😅
Mahtaa olla raskasta?Väärin, voittajan leivissä on helppoa ja keveää olla. Tuska on sinun ongelmasi.
Hymiöitä.
- Anonyymi
Kaikki Suomeen tuotavat käytetyt autot tai muut rekisteröintiä vaativat vehkeet on Ensirekisteröitävä, jos mielii virallisesti tienpäälle. Ensirekisteröinnin jälkeen auto päätyy Trafin tilastoihin aivan samoin kuin esimerkiksi uusikin auto tai muu härveli.
- Anonyymi
Väärin! Käytettynä maahantuodun auton rekisteröinti EI OLE ENSIREKISTERÖINTI.
Asian pystyy helposti toteamaan traficomin sivustolta jos ei ole aivan ääliö!
Uusi rekisteröimätön auto ensirekisteröidään kun se ensi kertaa rekisteröidään. Jos tämä ei mene jollekin jakeluun, ei voi kuin valittaa ja toivoa, että jäärä joskus tyrskähtää ymmärrykseen. - Anonyymi
Mitä tarkoittaa ensirekisteröinti?
Ensirekisteröinnillä tarkoitetaan uuden auton rekisteröintiä Suomessa ensimmäisen kerran. Käytettynä maahantuodut autot eivät sisälly ensirekisteröintitilastoihimme, vaan niitä koskevat tilastot on koottu erilliseen tilastoon.
Lähde: Traficom - Anonyymi
Noin tyhmiä jankkaajia kuin on tojotollukoissa, ei ole missään muualla.
- Anonyymi
"Mukava lukea siitä kuinka Toyota on ykkönen vaikka helmitollo kuinka ynnäilisi sippimerkkejä yhteen!"
Opettelisit lukemaan. Jokainen postauksesi nostaa Suomen suurimman palstan ykkösotsikoksi tämän otsikon ja faktan Suomessa rekisteröidyistä autoista.
"Valmistajakohtainen rekisteröintitilasto Suomessa 2025: VW konserni- 6.000 / Toyota konserni - 3.600"- Anonyymi
Mersu on Suomen ykkönen valmistajissa! Kun ei ole Suomessa muita valmistajia. Maailman ylivoimainen valmistajakohtainen ykkönen on Toyota, ylivoimaisesti.
- Anonyymi
Ajoneuvon tuonti Suomeen: 1. Tee käyttöönottoilmoitus Verohallintoon. Jos haluat käyttää henkilöautoa tai nelipyörää kuten mopoautoa Suomessa ennen Ensirekisteröintiä, tee Verohallintoon käyttöönottoilmoitus. Käytettävän ajoneuvon pitää olla Rekisteröity toiseen EU- tai ETA valtioon tai ajoneuvolle on hankittava siirtolupa. Varmista, että ajoneuvolla on voimassa oleva Liikennevakuutus. Lähde: Traficom.
- Anonyymi
Miten löytyy: Googleen: Traficom etusivu---- Liikenne---Autoiliat---Ajoneuvon osto ja myynti----Ajoneuvon tuonti Suomeen.
- Anonyymi
Kaikille teille älämölöä pukkaaville tiedoksi.
Juuri kukaan ei avaa tätä ketjua. Suuri yleisö näkee vain otsikon
"Valmistajakohtainen rekisteröintitilasto Suomessa 2025: VW konserni- 6.000 / Toyota konserni - 3.600"
Kiitos vedätettäville tollakoille jotka nostavat tämän VW-konsernin ylivoimasta kertovan otsikon aina palstan etusivulle.- Anonyymi
Helmitollukan laskuissa on Ensirekisteröidyt käytetyt ja uudet autot hienosti sekaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helmitollukan laskuissa on Ensirekisteröidyt käytetyt ja uudet autot hienosti sekaisi.
Vain sinun pienessä ja hyvin sekaisin olevassa mielessäsi.
Kaikki nauravat sinulle.
"Ensirekisteröinnillä tarkoitetaan uuden auton rekisteröintiä Suomessa ensimmäisen kerran. Käytettynä maahantuodut autot eivät sisälly ensirekisteröintitilastoihimme, vaan niitä koskevat tilastot on koottu erilliseen tilastoon.”
VW-konserni yhteensä: 6.041
Toyota-konserni yhteensä: 3.596
Vaatii kyllä tietynlaisen luonteen valehdella aina uudestaan samasta asiasta kun itse tietää että valehtelee ja tietää myös että kaikki muutkin tietävät että valehtelee.
Se vaatii patologisen valehtelijan luonteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain sinun pienessä ja hyvin sekaisin olevassa mielessäsi.
Kaikki nauravat sinulle.
"Ensirekisteröinnillä tarkoitetaan uuden auton rekisteröintiä Suomessa ensimmäisen kerran. Käytettynä maahantuodut autot eivät sisälly ensirekisteröintitilastoihimme, vaan niitä koskevat tilastot on koottu erilliseen tilastoon.”
VW-konserni yhteensä: 6.041
Toyota-konserni yhteensä: 3.596
Vaatii kyllä tietynlaisen luonteen valehdella aina uudestaan samasta asiasta kun itse tietää että valehtelee ja tietää myös että kaikki muutkin tietävät että valehtelee.
Se vaatii patologisen valehtelijan luonteen.Vaatii kyllä suurta typeryttä kuvitella että jotain konserneja rekisteröidään autoina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helmitollukan laskuissa on Ensirekisteröidyt käytetyt ja uudet autot hienosti sekaisi.
Sekaisin se on tollukkakin.
- Anonyymi
"Tosi mukavaa lukea siitä kuinka Toyota on ykkönen vaikka helmitollo kuinka ynnäilisi sippimerkkejä yhteen!"
- Anonyymi
Tässä VW-konsernin ylivoiman numeroina.
Suomen valmistajakohtainen rekisteröintitilasto tämän vuoden osalta kertoo seuraavaa
VW-konserni yhteensä: 6.041
Merkit:
VW 2.576
Skoda 2.051
Audi 1.009
Cupra 175
Porsche 149
Seat 81
Toyota-konserni yhteensä: 3.596
Merkit;
Toyota 3.435
Lexus 161
Toyotan polttisvetoinen syöksykierre jatkuu edelleen kun samaan aikaan VW-konsernin sähköautojen myyntiluvut jatkavat kasvuaa. Viime kuussa VW-konsernin:n johto oli 56% ja nyt yksi kuukausi eteenpäin ja VW-konsernin johto onkin jo 68%.
Todella rumaa jälkeä Toyotan näkövinkkelistä.
https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kuukausittain/2025 - Anonyymi
Tojotaan kyyti kylmenee vuosi vuodelta kun sähköautot jyräävät myyntilastoissa.
kun katsoo mallitilaston kärkikymmenikön myynnin kehitystä niin näkee miten tojolla siellä on pelkkiä fossiilipolttimia joiden kaikkien myynti on jyrkästi laskevalla käyrällä niinkuin polttikset ovat olleet.
Muutos viimevuotiseen:
Yaris Cross -4%
Yaris -12%
Corolla -57%
Sen sijaan top-10 listan VW:n sähköautot ovat aivan toisenlaisella uralla eli ylöspäin.
ID.4 +15%
ID.7 +255%
Enyaq +59%
ja lisäksi listalla on Elroq jonka toimitukset ovat vasta juuri alkaneet. Melkoinen hitti näyttää olevan kyseessä kun paikka topkympissä irtosi jo kättelyssä.
Miettikääpä sitä että VW on jo 68% johdossa ja matkalla edelleen ylöspäin kun tojotaan polttikset menevät joka vuosi aina huonommin kaupaksi. - Anonyymi
Kyllä on mukavaa lukea siitä kuinka Toyota on ykkönen vaikka helmitollo kuinka ynnäilisi sippimerkkejä yhteen!
- Anonyymi
Tojotisti joutuu taas pakenemaan tuskaansa mielikuvitus maailmaan.
VW-konserni 6.000
Toyota-konserni 3.600
Muutos viimevuotiseen:
Yaris Cross -4%
Yaris -12%
Corolla -57%
Sen sijaan top-10 listan VW:n sähköautot ovat aivan toisenlaisella uralla eli ylöspäin.
ID.4 +15%
ID.7 +255%
Enyaq +59%
ja lisäksi listalla on Elroq jonka toimitukset ovat vasta juuri alkaneet. Melkoinen hitti näyttää olevan kyseessä kun paikka topkympissä irtosi jo kättelyssä
- Anonyymi
Muutos viimevuotiseen:
Yaris Cross -4%
Yaris -12%
Corolla -57%
Melkoinen syväkyykky. Näyttää hyvin paljon slaavikyykyltä. - AnonyymiUUSI
Komea voitto Toyotalle tänäkin vuonna!
- AnonyymiUUSI
Tojotisti joutuu taas pakenemaan tuskaansa mielikuvitus maailmaan.
VW-konserni 6.000
Toyota-konserni 3.600
Muutos viimevuotiseen:
Yaris Cross -4%
Yaris -12%
Corolla -57%
Sen sijaan top-10 listan VW:n sähköautot ovat aivan toisenlaisella uralla eli ylöspäin.
ID.4 +15%
ID.7 +255%
Enyaq +59%
ja lisäksi listalla on Elroq jonka toimitukset ovat vasta juuri alkaneet. Melkoinen hitti näyttää olevan kyseessä kun paikka topkympissä irtosi jo kättelyssä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351