En halua virua yksinäisenä, vaipat housuissa laitoksessa syöden velliä pillillä työssä käyvien varoilla.
Minä en halua elää pitkään
14
216
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvän hoidon ja ihmisarvoisen kohtelun olemme ansainneet kasvattamalla seuraavan sukupolven ja rakentamalla maatamme! Ihmisen kunnioitus. Itsen, ja vanehempien ja lasten!
- Anonyymi
Orpopurran on syytä jakaa kotivaraksi lopetus pilleri . En haluu sairaana kitua asuntooni lattialla kuoliaaksi .
- Anonyymi
Persu vigiliukas TV ssä toivoi Suomeen muuttavan saksalaisia insinöörejä . Kyllä pulaa on krematorioista .
- Anonyymi
Näyttää siltä että mielenterveysongelmien hoitoon pitäisi panostaa paljon.
- Anonyymi
Eutanasia
- Anonyymi
Eletään vaan vaikka piruuttaan
Miksi luulet sulle niin käyvän? Välttämättä.
- Anonyymi
Muista tuo kun olet vanha
- Anonyymi
Mun isovanhempani kummatkin asuivat kotona kuka yli 90seksi ja kuukahti jos ei kotona niin seuravan yönä sairaalassa. Jäi vanhainkoti käymättä.
- Anonyymi
Aira Samulin eli pitkän elämän ja oli liikkeessä,lyhyt sairastelu ja kuolema.Suhteellisen terveelliset elintavat niin niitä elinvuosia voi tulla.
- Anonyymi
Haluaisin kyllä elää pitkään, mutta toimintakykyisenä.
Tähän mennessä ole saanut eläkettä jo 500.000 € ja melkein
kaiken olen saanut myös mukavasti kulutettua. Pieni osuus säästössä. - Anonyymi
Ikää tulee ni helposti remppaa voi tulla liikuntakykyyn tai menee muisti.
- Anonyymi
Tuota olen pohtinut itsekin. Joku aina vaatii heikossa kunnossa olevaa ihmistä lähtemään sairaalaan tai hoitolaitokseen.
Miten kuolla kotiin tai luonnon helmaan?
Kannatta kuunnella sisäistä ääntä ja jättää muiden mielipiteille vähemmän sijaa.
Jos kuolee kotiin niin en haluaisi että kukaan joutuu tulemaan asuntoon jossa on mädäntynyt ruumiini. Tämä ongelma pitäsi yhteiskunnan ratkaista eli ruumis korjataan nopeasti pois asunnosta. - Anonyymi
Ihan samaahan se oli syntymän jälkeenkin monta vuotta. Ei mitään uutta siis. Äitinä vaan on joku duunari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094