Raamatun mukaan maailman vanhimmat ihmiset juuri nyt?

Anonyymi-ap

2000 vuotta vanhoja!

Matteuksen evankeliumi:
24:34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.

Markuksen evankeliumi:
13:30 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin nämä kaikki tapahtuvat.

Luukkaan evankeliumi:
21:32 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu.

6

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä sukupolvi eli se sukupolvi jonka aikana nämä kaikki asiat tapahtuvat.
      Milloinkaan ennen ei oke tapahtunut, mutta nyt on menossa ja pitkällä tämä viimeinen sukupolvi jossa Israel maana paikoillaan johon se oikea Israel voi palata... avionrikkojien sukupolvi ja tämä se todella on ... muut raamatun ilmoitukset voimistuu ja voimistuu ja hulluus eksytys lisääntyy ja sen voimme nähdä ja päättäjät ja ns viisasaat ovat aivan ...no jokainen joka seuraa niin näkee.

• Epäjumalanpalvojan ajatus on kuin torus, suuntaa voi vaihtaa mutta ulospääsyä ei ole.

Miten otat kantaa jeesuksen petokseen paluunsa ajankohdasta?

• he-ma kirjoitti:

Epäjumalanpalvojan ajatus on kuin torus, suuntaa voi vaihtaa mutta ulospääsyä ei ole.

Miten otat kantaa jeesuksen petokseen paluunsa ajankohdasta?

Mistä kohdasta. Yllä kirjoitin asiasta ja Jeesus toteaa raamatussa, ettei Hän itsekään tiedä päivää .

• Anonyymi

Jeesus sanoi, että sama sukupolvi joka näkee viikunapuun puhkeavan kukkaan, eli Israelin valtion uudelleen syntymän, näkee myös hänen paluunsa kuninkaana. Tuo sukupolvi, joka syntyi 1948 on jo iäkäs. Se on vain yksi todiste siitä, että ylöstempaus on pian. Sen jälkeen te tänne jääneet joudutte kärsimään antikristuksen aikaa seitsemän vuotta; harva tosin selviää siitä hengissä ja ilman pedon merkkiä, joka vie ikuiseen kärsimykseen. Viisas uskoo tänään Jeesukseen. Ylöstempauksen lähestymisellä voimme lohduttaa toinen toisiamme tässä hurjistuvassa lopun ajan maailmassa.

• Anonyymi

Antikristus tulee ennen Jeesusta. Myös ne kaksi säkkipukuista tulee ennen Jeesusta.

• Kyllä ..kristityt käyvät läpi vaikean ajan jossa on antikristus ja pedonmerkki ja tämä on hyvin selvästi raamatussa ilmoitettu.
      Voimia kysytään Pyhiltä tuossa ajassa ja osa kuolee kun ei kumarra petoa eikä ota merkkiä eli on ulkona kaikesta mikä nyt on eli saa ostaa jne.
      On myös se, että ne jotka ottaa merkin saavat saman osan tulijärvestä kuin muutkin .
      Se on varoitus.!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6895
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2037
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe