että vetää moottoritiellä ruuhka-aikaan jarrut pohjaan ja sitten ihmettelee ketjukolaria.
En tiedä oliko tämä tarkoituksenmukainen peliliike, jotta talous sakkaa ja päästään perustelemaan/tekemään uusia leikkauksia vai ovatko aidosti niin tyhmiä, että eivät ymmärrä taloudesta yhtään mitään?
Perussuomalaisten ja kokkarien alv nostoa 24%:sta 25.5% hallituskauden alussa voisi verrata siihen
5
103
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomuksen kannattajille ja muille varakkaille tämä alv -kuvio ei ole aiheuttanut mitään ongelmaa. Veroalea ja muutakin hyvää on heille hallitukselta riittänyt.
Köyhät ja keskituloiset tässä kärsii, mutta perskokkareiden mukaan heitä kuuluukin kurittaa. Hallitus tekee oikeistolaista politiikkaa ja siinä kaikki.- Anonyymi
Jos minulta vietäisiin palkkatulostani yli 50% ja käytettäisiin asiohin, joita en edes kannata olisin todella pahoillani. Mutta, koska saan palkkaa alle keskiansion, veroprosenttini on aika pieni. Olen tyytyväinen ja kiitollinen siitä, etten ole suurituloinen.
- Anonyymi
ja sitten Alv tuotto jaettiin rikkaille lisä bonuksena ! - Hävytöntä ahneutta !!
- Anonyymi
Yrittäjät saavat tavaransa tukusta ilman alvia, joten alvin nosto ei koskenut yrittäjiä niin paljoa. Ja ruuan alvin lasku taas auttaa myös yrittäjiä, koska ruoka on tukussa tietenkin tukkupakkauksissa.
Oikeisto on valveutunut näissä asioissa, jossa he maksattavat duunareilla kaikki Valtion ottamat verot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittäjät saavat tavaransa tukusta ilman alvia, joten alvin nosto ei koskenut yrittäjiä niin paljoa. Ja ruuan alvin lasku taas auttaa myös yrittäjiä, koska ruoka on tukussa tietenkin tukkupakkauksissa.
Oikeisto on valveutunut näissä asioissa, jossa he maksattavat duunareilla kaikki Valtion ottamat verot.Yrittäjät eivät saa omaan käyttöönsä tavaraa ilman alvia lisäksi tukussakaan ei mikään ole enää edullista.
Mitäpä, kirjoittaja, jos sinulta yhdenvertaisuuden nimiissä vietäisiin tuistasi 55% veroa, mitä olisit mieltä? Että se olisi väärin, eikö vain? Kerro, minkä luonnonlain tai oikeudenmukaisuusen doktriinin mukaan se olisi väärin? Vastaan itse, ei minkään. Pitäisikö niiltä, jotka maksavat eniten veroa tässä maassa, ja rahoittavat sinunkin terveyskeskuskäyntisi vielä ottaa enemmän? He, sitäpaitsi, siitä huolimatta, että tekevät työtä puoli vuotta ilmaiseksi, eivät käytä julkista terveydenhuoltoa. Minä pitäisin sinuna mölyt mahassani ja kiittäisin Jumalaa huolenpidosta ja siitä, että meillä vielä edes jonkinnäköinen julkinen terveydenhoito on. Äänestätkö sinä näitä muka oikeuden puolustajia, upporikkaita vasemmistolaisia päättäjiä, tai ´punavihreän taivaanrannan maalareita, jotka pitävät suuria veronmaksajilta otettuja tulojaan jotenkin oikeudenmukaisempina kuin näiden "porvarien", jotka btw työllistävät ihmisiä? Minä en ylipäätään äänestä poliitikkoja, vaan luotan ihan muihin "tahoihin." Tee sinä samoin, niin voit elää eonnellisempana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492348- 262263
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161574Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271555- 1241447
- 191103
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva334897