Perussuomalaisten ja kokkarien alv nostoa 24%:sta 25.5% hallituskauden alussa voisi verrata siihen

Anonyymi-ap

että vetää moottoritiellä ruuhka-aikaan jarrut pohjaan ja sitten ihmettelee ketjukolaria.

En tiedä oliko tämä tarkoituksenmukainen peliliike, jotta talous sakkaa ja päästään perustelemaan/tekemään uusia leikkauksia vai ovatko aidosti niin tyhmiä, että eivät ymmärrä taloudesta yhtään mitään?

5

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokoomuksen kannattajille ja muille varakkaille tämä alv -kuvio ei ole aiheuttanut mitään ongelmaa. Veroalea ja muutakin hyvää on heille hallitukselta riittänyt.

Köyhät ja keskituloiset tässä kärsii, mutta perskokkareiden mukaan heitä kuuluukin kurittaa. Hallitus tekee oikeistolaista politiikkaa ja siinä kaikki.

• Anonyymi

Jos minulta vietäisiin palkkatulostani yli 50% ja käytettäisiin asiohin, joita en edes kannata olisin todella pahoillani. Mutta, koska saan palkkaa alle keskiansion, veroprosenttini on aika pieni. Olen tyytyväinen ja kiitollinen siitä, etten ole suurituloinen.

• Anonyymi

ja sitten Alv tuotto jaettiin rikkaille lisä bonuksena ! - Hävytöntä ahneutta !!

• Anonyymi

Yrittäjät saavat tavaransa tukusta ilman alvia, joten alvin nosto ei koskenut yrittäjiä niin paljoa. Ja ruuan alvin lasku taas auttaa myös yrittäjiä, koska ruoka on tukussa tietenkin tukkupakkauksissa.
        Oikeisto on valveutunut näissä asioissa, jossa he maksattavat duunareilla kaikki Valtion ottamat verot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrittäjät saavat tavaransa tukusta ilman alvia, joten alvin nosto ei koskenut yrittäjiä niin paljoa. Ja ruuan alvin lasku taas auttaa myös yrittäjiä, koska ruoka on tukussa tietenkin tukkupakkauksissa.
        Oikeisto on valveutunut näissä asioissa, jossa he maksattavat duunareilla kaikki Valtion ottamat verot.

Yrittäjät eivät saa omaan käyttöönsä tavaraa ilman alvia lisäksi tukussakaan ei mikään ole enää edullista.
        Mitäpä, kirjoittaja, jos sinulta yhdenvertaisuuden nimiissä vietäisiin tuistasi 55% veroa, mitä olisit mieltä? Että se olisi väärin, eikö vain? Kerro, minkä luonnonlain tai oikeudenmukaisuusen doktriinin mukaan se olisi väärin? Vastaan itse, ei minkään. Pitäisikö niiltä, jotka maksavat eniten veroa tässä maassa, ja rahoittavat sinunkin terveyskeskuskäyntisi vielä ottaa enemmän? He, sitäpaitsi, siitä huolimatta, että tekevät työtä puoli vuotta ilmaiseksi, eivät käytä julkista terveydenhuoltoa. Minä pitäisin sinuna mölyt mahassani ja kiittäisin Jumalaa huolenpidosta ja siitä, että meillä vielä edes jonkinnäköinen julkinen terveydenhoito on. Äänestätkö sinä näitä muka oikeuden puolustajia, upporikkaita vasemmistolaisia päättäjiä, tai ´punavihreän taivaanrannan maalareita, jotka pitävät suuria veronmaksajilta otettuja tulojaan jotenkin oikeudenmukaisempina kuin näiden "porvarien", jotka btw työllistävät ihmisiä? Minä en ylipäätään äänestä poliitikkoja, vaan luotan ihan muihin "tahoihin." Tee sinä samoin, niin voit elää eonnellisempana.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      64
      4905
    2. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      65
      2906
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      190
      2751
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      2715
    5. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      23
      2276
    6. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      7
      2196
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2093
    8. Hei olen tulossa Ajoihin

Imatralle ja olen kiinnostunut lainaamaan jonkun vaimoa viikonlopuksi.
      Imatra
      30
      2036
    9. 2
      1202
    10. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      206
      1100
    Aihe