Töihin siitä ja vähän nopeesti kun mitään muuta kuin maukunaa ettei rahoja kun työttömänä.Kelasossuraha vaan mielessä.
Työttömät köyhät
31
290
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä taas joku ylivelkaantunut, toivoton helppo tapaus meuhkaa joutavia.
- Anonyymi
Kysyt siltä Satoselta niitä piilotyöpaikkoja .
- Anonyymi
Kun pääsee töihin, niin elämä hymyilee. Rahaa ropisee tilille joka kuukausi.
- Anonyymi
Ropisee sitä kelastakin ja voi käyttää sen ajan mikä työssäkäyvällä menee leipärahansa tienaamiseen omiin hössötyksiinsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ropisee sitä kelastakin ja voi käyttää sen ajan mikä työssäkäyvällä menee leipärahansa tienaamiseen omiin hössötyksiinsä.
Ajan voi käyttää hössötyksiinsä, mutta rahaa niihin hössötyksiin ei sitten olekaan.
- Anonyymi
Jollaan taas eirtysen huono aamu. Voi voi noita pikku öttiäisiä.
- Anonyymi
Tottahan aloitus on ettei se makoilu mitenkään hyväksi ole.Se eri asia jos niin helkkaristi koittanut etsiä eikä vaan ole tärpännyt.90 luvulla kaikki lähti kursseille kun sai ansisidonnaista ja päivät ei menny eteenpäin+ylläpitokorvaus.Helvettiin nämä notkujat,kaljaa jokatoinen päivä ja möllöttää jossain ruokajakeluissa.
- Anonyymi
Turhaan sinä varhaiseläkeläinen Kelailet ysärin systeemejä. Vaikka onhan se vaihtelua naapureiden kyttäämiseen.
- Anonyymi
En voi gosga juon galjaaaa aaaaaaaaaaaaaa
- Anonyymi
Notkumista vaan,kaljaa,kiljua,makarona.
- Anonyymi
Olen aina ollut sitä mieltä että ajan voi käyttää paremmin kuin tekemällä töitä. Itse en olel pahemmin töitä tehnyt muualla kuin kotonani, ja se on tärkeää. Ulkopuoliselle töitä tekemällä hukkaan ajan ja kaikki ystävät, perheesi, rahat, harrastukset, ja levon. Sulle ei jää mitään kun sairaus ja väsymys ja rahapula.
Jokainen katsoo mikä painaa vaa assa enmpi työt vai oma itse. Minulle se on oma itse, rahaa tulee muutenkin kelasta. Yärkeysjärjestys pitää olla. Työ sairastuttaa ja suututtaa, joten minä itse olen tärkeempi.- Anonyymi
Rahavirta kelasta on niin runsas että on varaa autoon, kesämökkiin ja uuteen aittaan. Turhaa sitä töitä tehdä kun elämän perustarpeet saat kelasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahavirta kelasta on niin runsas että on varaa autoon, kesämökkiin ja uuteen aittaan. Turhaa sitä töitä tehdä kun elämän perustarpeet saat kelasta.
Eiks ookkin? Olen miettiny aina et miksi ihmiset teettää toisilla työnsä, kun ne voi tehdä itsekkin. Sitten eivät ole valmiita maksamaan siitä palkkaa vaan pilkkahinnan.
Työ sairastuttaa ihmisen, sillä eihän työ rahaa tuo vaan rahat kerää se joka hommat teettää.
Ei työ kannata, se pitää vaan ymmärtää niin elää parempaa elämää.
- Anonyymi
Päihteet tuo iloa elämään
- Anonyymi
Kuka repii ilonsa mistäkin. Joku päihteistä, toinen syömisestä, kolmas muiden asioiden märehtimisestä, neljäs kuntoilusta jne...
- Anonyymi
SDP:n ja Kepun vastuulla on työllisyystoimet kunnissa nyt. Huutakaa nyt ja kovaa missä on ne työpaikat kunnissa SDP ja Kepu?
- Anonyymi
Juupa juu notkujat istuu kotona kädet ristissä ja voivottelee koska se kelasossuraha oikeen tulee,miksei kuntoile...pitkiä kävelylenkkejä,uinti,kuntosali ja muuten vaan kirjastoon lukeen lehtiä.Ei kun ei heti kun korvaukset tulee niin kaljaa.Sitten persraukisena ruokajakeluihin ruinaan ruokia.Makaroniin vaan kuulemma varaa.Köyhyys on tyhmyyttä kun on ihan tutkittu juttu.Onhan maailmalla köyhyyttä niin järkevät ihmiset haluaa pois sieltä.Ei Suomessa tarvi olla köyhä vaan hakeutuu töihin niin saa paremman elintason.
- Anonyymi
Äl muuta viserrä. Se on mukavaa, kun ei tarvi minnee mennä. Kyllä tuo sun katkeruus on huikeeta, jokaselle täällä olet kateellinen joka kirjottaa selalsta mistä et itse pidä. Mukavahan se on lukea ja saada railakkaat naurut.
Juu kaikki suomessa on tyhmää, ihan kaikki... silti sinä käytät niitä tyhmiä asioita. Mukava tarina tuo sun kirjoitus, naurettiin täällä niin paljon, että anti tulla lisää tarinaa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äl muuta viserrä. Se on mukavaa, kun ei tarvi minnee mennä. Kyllä tuo sun katkeruus on huikeeta, jokaselle täällä olet kateellinen joka kirjottaa selalsta mistä et itse pidä. Mukavahan se on lukea ja saada railakkaat naurut.
Juu kaikki suomessa on tyhmää, ihan kaikki... silti sinä käytät niitä tyhmiä asioita. Mukava tarina tuo sun kirjoitus, naurettiin täällä niin paljon, että anti tulla lisää tarinaa...Nauroin, ei naurettiin. Yksi akanrähjäke huoneistossasi on ei muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauroin, ei naurettiin. Yksi akanrähjäke huoneistossasi on ei muita.
Naurettiin niin että talo raikaa!!! Mikä sua kadehdituttaa ja masentaa???? Milläs kiikareilla sinä katsot muiden asuntoihin jos luulet tietäväsi ketä siellä on?? Oletko naapurikyttääjä vai miten voit tollasia kirjotella????
Ai nii sie oot se arvailija joka arvailee kaikkien asioita. Sanos mihin lähden kohta ja mitä mulla on päällä ja millanen auto.... et pysty joten arvilet arvailet... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurettiin niin että talo raikaa!!! Mikä sua kadehdituttaa ja masentaa???? Milläs kiikareilla sinä katsot muiden asuntoihin jos luulet tietäväsi ketä siellä on?? Oletko naapurikyttääjä vai miten voit tollasia kirjotella????
Ai nii sie oot se arvailija joka arvailee kaikkien asioita. Sanos mihin lähden kohta ja mitä mulla on päällä ja millanen auto.... et pysty joten arvilet arvailet...Et mene mihinkään kun viinaa on talossa. Ja olet jo aamusta siinä kunnossa ei sinulle Lisää myytäisiinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et mene mihinkään kun viinaa on talossa. Ja olet jo aamusta siinä kunnossa ei sinulle Lisää myytäisiinkään.
No kyl vaan meen. Olen jo menossa. Kohta olen tulossa. Ostoskassit täynn tavaraa...ai että on kivvaa, nyt senkun on vaan kotona ja nauttii kun työläiset orjailee!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyl vaan meen. Olen jo menossa. Kohta olen tulossa. Ostoskassit täynn tavaraa...ai että on kivvaa, nyt senkun on vaan kotona ja nauttii kun työläiset orjailee!!
Aivokääpiö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivokääpiö
Hei vaan aivokääpiö. Mitä kuuluu. Sulla on kohtelias tapa esitellä aina itsesi. Jatka sitä.
Mistä haluat neuvoja kysellä, voi kysyä, ain ajoku ottaa kopin. Meitä on paljon jotka haluumme auttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei vaan aivokääpiö. Mitä kuuluu. Sulla on kohtelias tapa esitellä aina itsesi. Jatka sitä.
Mistä haluat neuvoja kysellä, voi kysyä, ain ajoku ottaa kopin. Meitä on paljon jotka haluumme auttaa.Ei "teitä" ole kuin yksi laholatva ja koppiin tosiaan kuulut.
- Anonyymi
Äl muuta viserrä. Se on mukavaa, kun ei tarvi minnee mennä, .... mikä ihmeen onni ja autuus tuo on ettei mihinkään tarvi mennä höh kyllä itselläni ainakin ohjelmaa on että käy jossain.Onko teitä isompikin porukka nauramassa kun ehdotetaan kuntoilua nooh ymmärrän ettei kaikki voi kun painoa kertynyt 170kg.
- Anonyymi
Vittu jokainen työtön juoksis töihin,,vaikka risuja kerään metsikköön...jos maksettas vaikka se 5000e kk,,,,,,,Muuten sama rata tulee jatkumaan maailman tappiin saakka mikä ei tuu muuttumaan.........ikänsä pyöritetään jotain 9e ku meet johonkin kuntoutuksen tai näihin muihin osallistut EI VITTU MITÄ JÄRKEE
- Anonyymi
No siitä vaan metsään hopi hopi!!!! Noh riippuu ihmisestä kuka lähtis metsään ja kuka jäisi kotiin nukkumaan ja nauttimaan olosta. Menkööt ne jotka siitä huutelee.
Meitä on paljon jotka nautimme kotona olosta ja kelan rahoista kun niitä vaan tulee. Hullu vaihtais vapaan olon risujen keräämiseen... heheee.... hullu paljon töitä tekee viisas pääsee vähemmällä.
Mä en kylmällä ja talvella juurikaan liiku ulkona, pitää olla lämmintä että voi istuskella kävelykadulla... ai että, jokos olet risuja keräämässä??????? Hyvä niin niin tulee taas veroistasi meille vähän rahhaaa... ai että. Hyvää risu päivää. - Anonyymi
Aika reipasta tahtia pitää metsässä työskennellä että saa 5000 € kuukaudessa eli
ettei vaan tulisi päivän pituudeksi se 12 tuntia tavoitteen saavuttamiseksi.
Taitaa työtön vaan mieluummin röhnöttää sohvalla Kela-almujen toivossa.
- Anonyymi
Mielessä on tämä epäreiluus, kun sairasta pidetään työttömyyskortistossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184