Söin kolmen päivän kuurin eikä vaivat juuri parantuneet. Kävin terveyskeskuksessa, kun lääkäri oli kirjoittanut omakantaan, että pitää tulla lääkärin arvioon, jos vaivat jatkuvat.
Sain ajan ensi viikoksi, tässäkö nyt sitten olen aika suurissa kivuissa viikon ajan?
Onko muuten kokemuksia millaisen arvion se lääkäri tekee. Gynetutkimus olisi aika kivulias tällä hetkellä ja ensi viikolla voisin kuvitella, että tutkimus olisi sietämätön.
Virtsatietulehdus ei parantunut lääkekuurilla
8
144
Vastaukset
- Anonyymi
Hoidolla virtsarakkoinfektion oireet lievittyvät nopeasti, 1–2 päivän kuluessa. Jos infektio ei parane ensimmäisellä hoidolla, antibioottivalmiste ja hoidon pituus valitaan bakteerin laadun ja antibioottien tehoa mittaavan bakteerien antibioottiherkkyystutkimuksen perusteella.
- Anonyymi
Hei, minulle tehtiin bakteriviljely ja sen mukaan määrättiin lääkitys muttei auttanut. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, minulle tehtiin bakteriviljely ja sen mukaan määrättiin lääkitys muttei auttanut. ap
Oliko varmasti kyse virtsatietulehduksesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko varmasti kyse virtsatietulehduksesta?
Kyllä oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oli.
Tiesitkin että gynekolognen tutkimus tehtäsiin seuraavaksi. Mutta ymmärrän naisena että saattaa tossa tilanteessa tehdä kipeää. Oisko niin että olet vastustuskykyinen noille antibiooteille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkin että gynekolognen tutkimus tehtäsiin seuraavaksi. Mutta ymmärrän naisena että saattaa tossa tilanteessa tehdä kipeää. Oisko niin että olet vastustuskykyinen noille antibiooteille?
Minulla on ollut kaksi tulehdusta vuoden aikana. Sama antibiotti toimi eka kerralla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ollut kaksi tulehdusta vuoden aikana. Sama antibiotti toimi eka kerralla.
Ällöttää mennä pieneen terveyskeskuksen huoneeseen missä pitää riisua siinä lääkärin edessä.
- Anonyymi
Jos herkkyysmäärityksen perusteella valittu mikrobilääke ei tehoa muutaman vuorokauden kuluessa, kuvantamistutkimukset ovat tarpeen mahdollisen infektiokomplikaation tai erotusdiagnostisten vaihtoehtojen selvittelemiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467625
- 334203
- 573705
- 503190
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652551- 542398
- 512378
- 402339
- 162276