En ole ajatellut aiemmin tarvitsevani seksileluja kun omat sormet ja suihku on riittänyt silloin kun haluaa omakivajutun.
Nyt äijä lähti pitkälle työreissulle ja tilasin imukuppikullin. Meni aluksi hieman liian ylös mutta pienen saunajakkaran päältä sain runkattua pari isoa orkkua kun siinä voi tehdä sormilla samalla.
Vehkeen irroitus kaakelista ei sitten onnistunutkaan ihan helpolla (meillä kiiltävät kaakelit). Kyn yritin säätää alemmmaksi. Nyt
en uskalla käyttää tätä uutta löytöäni jos en saakaan irti seinästä ja äijä tulee kotiin.
Miten sen saa VARMASTI irti. Tuossa tuli ko mieleen joku työkalukin mutta pelkäsin että jää ruma jälki..?
Miten imukuppidildon saa irti kaakelista en uskalla käyttää
6
226
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän oikein hyvin huolesi. Minunkin mieheni tietää että masturboin, mutta en haluaisi että hän tietää milloin olen tyydyttänyt itseäni tai tavallaan tuolla lailla jäädä ”kiinni” sooloseksistä.
Mulla ei ole imukuppidilldoa, mutta jos joku vastaa kysymykseesi niin painanta mieleen ; ) - Anonyymi
Ihan samalla tavalla kuin nytkin sen irroitit.
- Anonyymi
Ootko kokeilu vettä väliin..? 🙄 Mulla rupes liikkumaan vaan liikaakin mutta sai helposti irti ainakin meidän saunan kaakelista 😅
- Anonyymi
Imukupissa on tyhjiö, joka pitää saada pois, eli päästää ilmaa sinne väliin.
- Anonyymi
Mulla on tollanen tuolla yläkaapissa mut jääny lattialeluks ku se painaa niin paljon ettei oikein pysy missään paitsi kädellä tukemalla. Linoleum-pintaa vasten ihana lelu, tarpeeksi pitkä kumminkin normaalipaksu. Semmoinen vauhdissa muotoutuva joka taipuu joka kohtaan. Koita lattialla. Sen voi myös pyyhkästä kuivaks ; )
- Anonyymi
Haista vittu
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457422
- 324088
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522366- 532327
- 432268
- 372258
- 162246