Kyseiseen paikkaan on lähes mahdoton saada puhelinyhteyttä asiakaspalveluun.
Myös ajanvaraukset ovat vaikea saada jotka voi mennä monen kuukauden päähän.
Espoon kaupunki on kyllä resurssit laittanut todella alas, koska paikan päällä oli iso jono ja siellä oli vain kaksi työntekijää vastaanottohuoneissa.
Terveysasemat ovat pesseet kätensä päihde ja mielenterveys palveluista.
Tämä iso omena taitaa olla tällä hetkellä ainut tähän tarkoitukseen kaupungilla
( A-klinikka on sitten erikseen ).
Minun kokemus paikasta oli semmoinen, että siellä vain täytetään jotain rastiruutuun lomakkeita päihteen ja masennukseen liittyen.
Ilmeisesti heidän toimenkuvansa on vain kirjata asiat omakantaan jonne merkkaa lomakkeiden pisteet ylös siitä kuinka lievä tai vakava ongelma ihmisellä on.
Itse avun saaminen jäi hyvin pieneksi jossa ei laadittu mitään määrätietoista suunnitelmaa.
Ainoa tavoite ajanvarauskäyntien aikana oli raitistuminen.
Se ei mielestäni riitä, koska se on sama kuin minulla olisi kartta mutta ei kompassia. Nyt tämä homma tai asia jäi vähän niin kuin auki missä ei ole ole jotain sellaista asiaa mitä lähtisin työstämään.
Selkeä suunnitelma antaa suuntaviivat päämäärän toteuttamiselle ja työstämiselle.
Ainoa asia mitä siellä noiden lomakkeiden lisäksi mainostetaan on mielenterveystalon omahoito-oppaat, kuten juomisen hallinta.
Se minua kiinnostaisi tietää että mikä tämän iso omenan päihde ja mielenterveyspalvelut palveluiden pointti ylipäätään sitten on?
Espoo Matinkylän Iso Omenan päihde ja mielenterveys palvelu on kyllä yksi iso vitsi
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225004- 234083
- 272371
- 342184
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191567- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144