https://www.is.fi/autot/art-2000011210965.html
Kysyntä on valtavaa. Kapasiteettimme ei tule riittämään. Meidän on joko laajennettava täällä Kokkolassa tai perustettava uusia korjaamoita muille paikkakunnille.
Haapala on avannut Ilta-Sanomille aiemmin mielipiteitään esimerkiksi suosituista lataushybrideistä, joita hän ”ei suosittele kenellekään”.
Räjäytyksestä alkaneesta rakentelusta on kasvanut sähkö- ja hybridiautojen korjaamisen arvostettu mielipidevaikuttaja Jesse Haapala, jota kuuntelevat niin automerkkien maahantuojat kuin koti- ja ulkomainenkin yleisö.
Kiinnostusta Haapalan henkilöön todisti esimerkiksi Helsingin taannoisten autokorjaamomessujen nimikirjoitusjono.
sähkö- ja hybridiautojen korjaamisen arvostettu mielipidevaikuttaja Jesse Haapala
16
155
Vastaukset
- Anonyymi
suomessa pitäisi olla kuin esim latvia ,eli likuhihna jossa korjataan vaiheistot, akut,moottorit... ei ole mitään rakettitiedettä.. siinä esim vaihteisto tuodaan liukuhihnalle ja vaihdetaan tietyt osat..päivässä kulkee monta vaihteistoa hallin läpi.
- Anonyymi
Onhan se selvää kun autot sähköistyvät, niin alalle tarvitaan osaavaa asentajaa ja yrityksiä. Jesse on osannut hienosti tuoda itseään esiin ja on vakuuttava videoissaan, onnea ja menetystä hänelle.
EI mene kuin hetki, niin vastaavia pajoja alkaa syntymään ympäri valtakuntaa kun osaaminen ja asiakaskunta kasvaa ja autojen korjaaminen halpenee ja akkuja korjataan ja kierrätetään edulliseen hintaan ja näin sähköistyminen saa lisää boostia.- Anonyymi
Tuskin kovinkaan nopeasti kuitenkaan, koska enemmistö autoilijoista kulkee polttomoottoriautoilla vielä kymmeniä vuosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kovinkaan nopeasti kuitenkaan, koska enemmistö autoilijoista kulkee polttomoottoriautoilla vielä kymmeniä vuosia.
Niistä 20 vuotta vanhoista ei nytkään pajoille rahaa kerry. Se raha liikkuu niissä uudemmissa autoissa.
Sähköautot alkaa pudota takuunpiiristä mutta ovat silti uudehkoja. Näihin autoihin käytetään edelleen rahaa.
Siksi, näitä sähköautoihin erikoistuneita firmoja alkaa syntyä nopeaan tahtiin.
Lisäksi koska asia on uusi, akkujen ja sähkömoottorien korjaamisessa on hyvät katteet.
Kolmanneksi perinteisillä pajoilla ei ole mitään mahdollisuuksia ilman rankaa uudelleen koulutusta. osaaminen ei vaan riitä.
- Anonyymi
Niin kun noi volvo akut maksaa vielä 50 000 e ei oo varaa vaihtaa akkuu auto jää luis
kaan - Anonyymi
aaa
- Anonyymi
simolammikko-VW konsernin tulot loppuu...
- Anonyymi
jesse ja simo
- Anonyymi
pakko kuunnella
- Anonyymi
Räjäytyksestä alkaneesta rakentelusta on kasvanut sähkö- ja hybridiautojen korjaamisen arvostettu mielipidevaikuttaja Jesse Haapala, jota kuuntelevat niin automerkkien maahantuojat kuin koti- ja ulkomainenkin yleisö.
- Anonyymi
niin niin
tehkää pörssiyhtiö-VW vikojen avulla miljoonat - Anonyymi
ylös
- Anonyymi
klkl
- Anonyymi
oop
- Anonyymi
ååmi
- AnonyymiUUSI
hysss
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224504- 203635
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052397- 272101
- 341994
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151668
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191487- 121351