Moi! Mietin tässä vaan että nyt on tokat menkat meneillään ja ne on kestänyt nyt kaksi päivää (kolmas päivä meneillään) mutta vuotoa ei ole tullut melkein yhtään tänä päivänä niin mitein vain että olinko minä onnekas että kuukautis vuoto on todella vähäistä vai tuleeko sitä ajan kanssa enemmän esim. onko seuraavilla menkoilla mahdollista tulla enemmän vuotoa? Olen 11v menkat alko 25 päivää sitten ja alkoi ilmeisesti säännöllisenä
Tokat menkat, vuoto
6
172
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäksi vielä että ensimmäisenä ja toisena päivänä vuotoa tuli jonkun verran. Kiitos jos vastaatte 💗
- Anonyymi
Ihan on normaalia. ja kyllä se vuoto voi tuosta lisääntyä jatkossa.
- Anonyymi
Kyllä se vuoto lisääntyy. Silloin joskus pari vuot sit ku mul alko menkat mul oli varmaa ekat 3-4menkat tollaset ja sit ns runsastu eli vuoroo tuli enemmän ja menkat alko kestää joku 4-5pv. Sun kannattaa toivoo et kesän pysyis tollasina.
- Anonyymi
Okei kiitti teille ku vastasitte
- Anonyymi
Ole hyvä
- Anonyymi
Mulla meniki siis sillee et neljäntenä päivänä tuli aika paljon vuotoo tai ku olin laittanu semmosen pikkuhousun suojan niin sitten pilasin alushousuni koska vuotoa tuliki yllättävän paljon mutta siihen ne menkat loppuikin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477715
- 334273
- 573745
- 503210
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons682632- 642508
- 572444
- 402349
- 162296