Tshetshenian johtaja Ramzan Kadyrov kertoi pyytäneensä vapautusta tehtävästään
Tshetshenian johtaja Ramzan Kadyrov on kertonut toimittajille pyytäneensä vapautusta tehtävistään.
Paikallisen Tshetshnja Segodnja -uutisivuston mukaan hän kommentoi tiistaina asiasta liikkuneita huhuja.
- Olen myös kuullut nämä huhut. He kirjoittavat kaikenlaisia asioita. Päinvastoin, minä itse pyydän vapautusta tehtävästäni. Jollakin muulla on omat hankkeensa ja omat visionsa. Toivon, että pyyntöäni tuetaan, Kadyrov sanoi sivuston mukaan.
Venäjän presidentin liittolainen Kadyrov on johtanut Tshetsheniaa vuodesta 2011. Venäläisen Gazeta.ru-uutissivuston mukaan hän on puhunut myös aiemmin poliittisen uransa lopettamisesta.
Vuonna 2016 Kadyrov sanoi, että Venäjän valtiojohdon olisi löydettävä joku muu hänen tilalleen. Kuukautta myöhemmin hän kuitenkin ilmoitti, ettei hänellä ole aikeita lähteä tehtävistään.
Hakusanoilla
Rotta, jättää, laivan,,
Putinin liittolainen pyytää eroa
Anonyymi-ap
3
87
Vastaukset
- Anonyymi
Äijä ei ole Putlerin liittolainen vaan ihan vain innokas alainen.
Ollutkin tosi innokas, mutta sitten vakava sairastelu vei innon.
Saapa nähdä, saako Rami elää luonnollisen aikansa vai nopeutetaanko prosessia.
- Anonyymi
Nyt vaan vapaita vaaleja odottelemaan, tirsk….
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224914- 203985
- 272331
- 342134
- 371938
- 151828
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191185Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101124