”Nyt minä tiedän, että Herra auttaa voideltuansa, vastaa hänelle pyhästä taivaastansa, auttaa häntä oikean kätensä voimallisilla teoilla.”
Psalmi 20:7
Jeesus auttaa
6
81
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt minä tunnen Herran voideltuansa auttavan, ja häntä kuulevan pyhästä taivaastansa: hänen oikia kätensä auttaa voimallisesti.
- Anonyymi
Monasti olen apua remonttihommissa pyytännä. Eipä oo ruoja ilimaatunna.
- Anonyymi
Menetin hyvän liikuntakyvyn, fyysisen ja psyykkisen terveyden lääkehoidon takia.
Herkistyneenä aloin nähdä tarkkoja unia, jossa minua rohkaistiin luottamaan ylhäältä tulevaan apuun. Unessa näin lääkärin joka poisti kehooni jääneet lääkeaineimplantin.
Myös eräs jo kuollut tuttavani tuli unessa sanomaan, että minusta tehdään taas terve.
Silti odottavan aika on pitkä ja usko horjuu.
Olen käynyt kirkossa ehtoollisella ja rukoillut suojelua, koska lääkeaine allergisoi ja vammauttaa kehoani. Toivon siellä rukouksia kehoni ja mieleni tasapainossa pysymiseksi.
Kirjoitan myöhemmin tännekin kun olen saanut avun ja kerron kuinka se tapahtui.
Viimeisin uni oli yksinkertainen ja seesteinen; kaksi kaunista vaaleaa kättä lepäsi rauhassa toistensa päällä. Tarkoittaako se odottamista ja ettei ole mitään hätää.
Sitä edellinen uni oli raskas. Hoidin kahta lasta. Yhtäkkiä tyttö alkoi kirkua suureen ääneen ja juoksi ulos pihamaalle. Katsoin mikä hänelle tuli ja näin miten tytön housut täyttyivät verestä. Otin lapsen syliini ja riiuisuin veriset vaatteet pois. Näin, että hänen lantionseutunsa ympäri oli raavittu pystysuoria viivoja ja pakaran raapimisjälki oli kreikkalainen psii-kirjain. Housuista putosi maahan terävä raapimiskivi. Järkyttyneenä kysyin tytöltä; kuka sen teki. Hän vastasi "Kii piirsi sen".
Heräsin kauheasta unesta ja aloin pohtia sen merkitystä. Löysin psii-kirjaimen myös Armenian lipusta ja käsitin sen jollain tapaa liittyvän rauhaan ym. Oliko Jeesus armenialainen? Jos joku tietää enemmän, voisi valaista kirjaimen merkitystä.
Onko "Kii" sama kuin Ksii? Lapsen on vaikea lausua kahta konsonanttia peräkkäin, niinpä hän lausui sen vain "kii"?
Viimeksi mainittu Ksii lienee paholainen?
Tarkoittiko uneni sitä, että pieni tyttö olisin itse ja Jumala sallisi pahan aiheuttavan minulle tämän verisen ja rankan vaivan. Psii kirjain taas kertoisi Jumalan läsnäolosta ja varjeluksesta; selviän verenvuodoista ja lantion seudun vammoista Jumalan suojaavien käsien avulla. Kuka osaisi tulkita unen oikein vai tulkitsinko itse sen oikein? - Anonyymi
Kiitos lohdutuksen sanoista; Ps 20:7
Kirjoitin tähän äsken tarinani ja lähetinkin sen, mutta se katosi. Kuitenkin tuo psalmi antaa rohkeutta, kiitos sen kirjoittajalle.
Olen käynyt kirkossa rukoilemassa ja toivon paranemistani. Näen unia, joissa minulle kerrotaan että vaivani hoidetaan taivaasta käsin, etten ole yksin. Viimeisin uni oli yksinkertaisuudessaan vain kauniit, vaaleat kädet toistensa päällä lepäämässä.
Lieneekö se kehotus rauhassa odottamiseen...- Anonyymi
Jeesus Kristus sinua armollansa armahtakoon ja auttakoon!
- Anonyymi
Kiitos rukouksestasi. Jumala meitä suojelkoon ja siunatkoon kaikelta pahalta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201