Profeetta muhammad on raamatussa

Anonyymi-ap

7

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä siellä varoitetaan vääristä profeetoista.

• Anonyymi

VT ja Koraani ovat pitkälti yhtenäiväiset, mutta sillä tavalla että Koraaniin on lainattu VT:n lakihenkinen usko sekä sen henkilöt käyttäen näin vain uskontoa omien tarkoitusperien toteuttamiseen.

Mikä sinällään ei ole erikoista kristinuskossa. Joskin Uuden liiton uskon muokkaaminen vaatii jo melkoista selittelyä, koska siinä kaiken antaa Jumala Jeesuksen kautta eikä ihminen omine selityksineen ja lakeineen.

• Anonyymi

Armon saaminen edellyttää synnin tekemisen lopettamista

Jumalan armo tarkoittaa sitä, että Hän hyväksyy lapsensa sellaisena, kuin hän on. Se on ansaitsematonta suosiota, jonka Jumala antaa rakkaudesta lastaan kohtaan.

Armoa saa se, joka luottaa Jeesukseen Kristukseen, Yeshua HaMashiachiin. Armon saa ilmaiseksi, mutta sen saaminen on ehdollista. Armon saaminen edellyttää sitä, että ihminen luopuu syntisestä elämästään ja alkaa elämään pyhää elämää. Emme voi lepyttää Jumalaa ylistämisellä tai hyvän tekemisellä, jos teemme tahallaan syntiä. Parannuksen teko lepyttää Jumalan.

Room. 6:16: "..Te joko palvelette syntiä, mikä johtaa kuolemantuomioon, tai olette kuuliaisia Jumalalle, mikä johtaa vapauttavaan tuomioon."

Jer. 18:10: "Mutta jos se kansa tekee pahaa eikä tottele minua, minä muutan mieleni enkä anna sille sitä hyvää, minkä olin luvannut."

3. Moos. 26:3, 9, 46: "Jos te elätte minun säädöksieni mukaan ja noudatatte minun käskyjäni... ..Minä pidän voimassa teille antamani lupaukset... ..asettaen ne israelilaisten kanssa solmimansa liiton ehdoiksi."

. 2:18-26: "Ehkä joku nyt sanoo: "Sinulla on usko, minulla teot." Näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, minä kyllä näytän sinulle uskon teoillani. Sinä uskot, että Jumala on yksi ainoa. Oikein teet -- pahat hengetkin uskovat sen ja vapisevat. Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

Eikö meidän isämme Abraham osoittautunut vanhurskaaksi tekojensa perusteella, kun hän vei poikansa Iisakin uhrialttarille? Huomaat, että usko vaikutti yhdessä hänen tekojensa kanssa, teoissa usko tuli todeksi. Ja niin täyttyi Raamatun sana: "Abraham uskoi Jumalan lupaukseen, ja Jumala katsoi hänet vanhurskaaksi", ja hän sai nimen Jumalan ystävä.

Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen, ei yksistään uskon perusteella. Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä. Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on uskokin kuollut ilman tekoja."

Armo edellyttää parannuksen tekoa syntisestä elämästä

Raamattu on selkeäsanainen sen suhteen, että Jeesukselle tulee olla uskollinen. Pyhän Hengen voimaan tulee luottaa. Meidän tulee tehdä parhaamme, että luovumme syntisestä elämästä. Armoa ei saa, jos tekee tahallaan syntiä armon varassa. Nimikristityn tietoinen ja itsekäs syntielämä erottaa hänet armollisesta yhteydestä Jumalaan. Tahallinen synnin teko on valinta palvella maailman ruhtinasta. Meidän täytyy totella Jeesusta.

Parannus (kääntyminen) tarkoittaa syntien tunnustamista ja syntisen elämän hylkäämistä sekä mielen muuttumista, jossa uskova ajattelee uudella tavalla, Jumalan tahdon mukaisella tavalla. Parannuksen teko tarkoittaa sitä, että luovumme ajattelemasta asioita omasta näkökulmastamme. Sen tilalla alamme ajattelemaan Jumalan näkökulmasta. Toimimme Jumalan tahdon mukaisesti kaikissa tilanteissa siten. Terve Jumalan pelko ja Jumalan tunteminen johdattavat meitä siten, ettemme tee enää syntiä.

Matt. 7:21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon."

. 21:27: "Mitään epäpuhdasta ei sinne päästetä, ei ainoatakaan iljettävän valheen palvelijaa, vaan ainoastaan ne, joiden nimet on kirjoitettu Karitsan elämänkirjaan."

Ilm. 21:8 (1933/38): "Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa..."

Jos et tee parannusta et saa syntejäsi vaikka kuinka uskot Jeesukseen ja ylistät häntä. Parannus tarkoittaa että alkaa noudattamaan Jumalan lakia ei ainoastaan kymmentä käskyä. Lisää aiheesta https://johannesleijona.blogspot.com/2013/04/armo-mita-on-jumalan-armo-ansioton.html?m=1

Hyväksy muhammad Jumalan viimeiseksi profeetaksi tai noudatatte koko vanha testamentti pelastaaksesi. Koraani käskyt on helppoja. Jos tulet muslimiksi sinusta tulee enemmän kristitty kuin kristityt

• Anonyymi

Jos et ole tunnustanut syntejäsi ennen kastetta ja hylännyt niitä kasteesi ei ollenkaan pätevä. Muslimiksi tuleminen on helppoa lausu vain sahada paljon helpompi kuin työläs kristittyjen kaste prosessi. Olin kristitty 9 vuotta kunnes Raamattua opiskellessani löysin raamatun epäkohdat ja Jeesus ei ole Jumala. Vanha testamentti sanoo ettei Jumala ole ihminen eikä muuta mieltään ja Jeesus oli ihminen

• Anonyymi

Jos meinaat 4. Moos. 23:19, niin eihän siinä kerrota että Jumala ei ole ihminen, vaan että Jumala ei toimi ihmisen tavoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos meinaat 4. Moos. 23:19, niin eihän siinä kerrota että Jumala ei ole ihminen, vaan että Jumala ei toimi ihmisen tavoin.

Siinä sanotaan suoraan kirjoitetaan sanalla Jumala ei ole ihminen eikä hän muuta mieltään, Johanneksen evankeliumissa sanotaan Jumala on henki joten onko Jeesus mielestäsi henkinen kun oli ihminen? Jeesud myös nousi fyysisesti kuolleista ja oli kaikki lihat ja luut tallella. Jeesus sanoo johanneksdn evankeliumissa ei hengellä ole lihaa ja luota kun näette minulle olevan.

Luukas 24:38-39 FinRK
        [38] Mutta Jeesus sanoi heille: ”Miksi olette järkyttyneitä, ja miksi teidän sydämeenne nousee epäilyksiä? [39] Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani: minä itse tässä olen. Koskettakaa minua ja katsokaa! Ei hengellä ole lihaa eikä luita, niin kuin te näette minulla olevan

Joh. 4:24 - Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa.' ...

Jeesuksesi ei ole Jumala kuten Raamattu opetta. Kolminaisuus opin lisäsi bibliaan erasmus katolisen kirkon painostamana sitä ei ole alkuperäisessä raamatussa. Lopeta palvomasta ihmistä jumalana ja palvo ainoastaan Allahia joka ei sinut luonut. Muhammed on oikeassa Jeesus ei ole Jumala Raamattu itse tämän paljastaa kun alat opiskella. Palaa takaisin monoteismiin ja lopeta kolminaisuuden käyttö

• Anonyymi

Suomessa elää tuhansia Muhammed henkilöitä , kuka heistä on ns Boss ????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4644
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3785
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2474
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2201
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2054
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1858
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1738
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1517
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1391
    Aihe