Onko totta, kunnanhallitus Helsingissä?

Anonyymi-ap

Onko totta, mitä Pertti kirjoitti Facebookissa, että Sotkamon kunnanhallitus on mennyt Helsinkiin pesäpallo-ottelua katsomaan?

23

697

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä. Olen muuttanut Sotkamosta Helsinkiin 1970. Sattumoisin olin kävelyllä juuri eilen eka kertaa Meilahden siinä osassa, jossa pesisstadion on, ja näin siis tuon stadionin eka kertaa (se on aika hyvin piilossa kaikelta liikenteeltä). Tämänpäiväisestä ottelusta minulla ei ollut aavistustakaan. Ja juuri hetki sitten sain lukea täältä netistä, että siellä on tänään käyty superpesisottelu Sotkamo-Hamina, avauslyönnin on lyönyt muuan Alexander Stubb...

Enpä tiedä, olisinko mennyt paikalle, jos olisin tiennyt. Olen käynyt Helsingissä asuessani eli lähes 55 vuoden aikana pesisottelussa yhden (1) kerran, silloin Kaisaniemen kentällä. Tämä ihme tapahtui kai joskus 1980-luvulla. En muista edes sitä, mikä joukkue oli vastassa. Hyvinkää? Kitee? Sotkamo joka tapauksessa hävisi tuolloin.

Onnittelut Sotkamolle joka tapauksessa tämänpäiväisestä voitosta!

• Anonyymi

On se. On rahaa millä mällätä, ottivat juuri lisää velkaa.

• Anonyymi

Olisipa mielenkiintoista tietää, mitä tuo reissu maksoi ja kuka sen maksoi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukako maksoi, koita arvata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se maksa mittää kun herrat reissaa

• Anonyymi

Tässä porukassa ei ole yhtään, ei yhtään kelvollista jäsentä jatkamaan uudessa hallituksessa.

• Anonyymi

Niin aina mitäs äänestitte jymyläisiä valtuustoon.

• Anonyymi

Pitäisi olla hallituksen vain kommunisti-, soranajo- tai ravihommissa. Sitten olisi hyvä vissiin tällekin entiselle toimittajan tekeleelle.

• Anonyymi

Pertti otti oikeaan asiaan huumorilla kantaa. Kommentoijan tekele ei vain ymmärtänyt tätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pertti otti oikeaan asiaan huumorilla kantaa. Kommentoijan tekele ei vain ymmärtänyt tätä.

Taidat olla soranajokommunisti.

• Anonyymi

No lennettiinhän sitä espanjaanin pelaamaan ja katsomaan sopupalloa. Jos pojat jotain tartee, otetaan velkaa! Kyllä hyvä-veli verkosto järjestää.Hei! Nyt tarvitaan ISO halli, jossa voidaan harjoitella. Tontti on jo katsottu. Eikä ole muuten halvimmalta alueelta.

• Anonyymi

Miten paljon se hiukan kentän katsomo maksoi?

• Anonyymi

Kenttä oli vajaa neljämiljoonaa ja siihen vierelle on rakennettu lisää. Kaikkineen puhutaan noin viiden miljoonan investoinnista ja huollosta-
        Kunta saa 50 000 vuodessa.
        Vastineena hoitaa kenttää ja tekee sponsorisopimuksia kunnan kanssa.

Lopputulemana ei kunta saa rahaa vaan mainetta.

• Anonyymi

Paljon msksoi kun suurinosa katsomosta on sateen armoilla.

• Anonyymi

Taisi olla miljoonan ja kunta taitaa saada siitä 150 000 vuodessa vuokraa.

• Anonyymi

Se on 50.000 ei 150.00! Ja kunnalla menee vuositasolla, satoja tuhansia tuon areenan pyörittämiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on 50.000 ei 150.00! Ja kunnalla menee vuositasolla, satoja tuhansia tuon areenan pyörittämiseen.

Minä olen kuullut että kunta saa vuokrana 250 000 eli hyvin tulee kulut ja voittoakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen kuullut että kunta saa vuokrana 250 000 eli hyvin tulee kulut ja voittoakin.

Kerroppas kuka maksaa tuon 250.000 vuokran?

• Anonyymi

Olisi jo aika heittää jymyn kannattajat pois valtuustosta ja kunnanhallituksesta.

• Anonyymi

En ole eläissänäi (+70 vee) käynyt jalkapalli-, pesäpallo-, jääkiekko tai muutakaan ottelua katsomassa.
      En ymmärrä niistä yhtään mitään, minusta siellä aikamiehet juoksee tai luistelee eestaas pallon taikka kiekon perässä niinkuin pikku lapset. Itse asiassa pidin tätäkin Kuopiolaisten torijuhlaa ja muita fanituksia matalaohtaisten kokoontumisajoina.
      Ihan outoa hommaa!

• Anonyymi

Huh huh =D

Tuli mieleen se vanha mainos:
        "En oo ikinä juonut maitoa! Enkä juo"!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh huh =D

Tuli mieleen se vanha mainos:
        "En oo ikinä juonut maitoa! Enkä juo"!

"Päätä päiväsi meidän kahvilla." ; )

• Anonyymi

Pesäpallo-ottelut köyhien kokoontumisajot

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7675
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4253
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2455
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51