Nordea sulki nettiostosmahdollisuuden

Anonyymi-ap

Niin äärettömän vihainen, pettynyt, surullinen, järkyttynyt siitä miten Nordea ilmoittamatta on sulkenut yhtäkkiä Mastercardin nettiostomahollisuuden. Ja ei edes ilmoittanut asiasta!!
Nyy olen puhunut 4h yhteensä 10 eri virkailijan kanssa asiasta. Kaikki on kohdallani ollut aina kunnossa: maksanut laskut ajallaan, ei mitään ongelmaa taholtani yli 20 vuoteen.
Nyt sitten automaatti oli sulkenut nettiostomahdollisuuden kun olin ostanut Aasiasta ostoksen. Kävin moninen virkailijoiden kanssa asian läpi, että tunnistan kaksi ostoa ja olen itse ne tehnyt.
Mutta jokin huijariyksikkö on nyt päättänyt, että esto pidetääl toistaiseksi päällä!!!!! Ja eilisen hotellimaksun (Suomessa) jälkeen meni minun toinenkin kortti nettimaksujen kohdalta estoon!!!!!!
Olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin järkyttynyt ja väsynyt puhumaan ihan todella onnettoman asiakaspalvelun kanssa, jotka hokevat ’olen pahoillani mutta en voi tehdä mitään’.

Tämä on tosi törkeää ilkivaltaa ja ihan järkyttävän törkeää käytöstä Nordealta..

Olen matkustamassa ulkomaille ja tilanne on tämä!

Onko vastaavia kokemuksia, estoja aaetettu?

5

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnea ostoksillesi.

• Anonyymi

Osta jostain muualta kuin huijarisivustoilta, niin saatat saada ostamasi ja ostokset menee läpi. Ei noita huvikseen blokata

• Anonyymi

Minulla jokseenkin samoja tunteita Nordean takia. Nordea on viime aikoina aiheuttanut paljon hallaa taloudelleni. Liian pitkä ja polveileva juttu tässä selostettavaksi:(

Ja puolisoltani Nordea sulki yhtäkkiä kortin väittäen, että olivat saaneet tiedon, jonka mukaan korttia olisi mukamas joku muu yrittänyt käyttää väärin. Minkäänlaista tällaista yritystä ei puolisoni ole missään vaiheessa havainnut.
      Sitten kehtasivat veloittaa uudesta kortista, jonka itse halusivat vaihtaa. Vielä tekivät niin, että uusi kortti ei olekaan liitetty samaan tiliin, johon se suljettu oli ollut liitettynä, vaan puolisoni toiseen Nordean-tiliin!!! Nyt puolisoni joutuu koko ajan siirtämään rahaa toiselta tililtä toiselle mm. jos tarvitsee käteistä. Ja Nordea veloittaa joka siirrot, nostot, kaikki, tai jotain sinne päin. En jaksa kaiken Nordean kanssa taisteluni jälkeen enää edes miettiä, mitä tarkalleen puolisollani nyt on pankin kanssa ongelmia. Tiedän tasan tarkkaan vain sen, että hän on täysin pettynyt ja suuttunut Nordeaan hänkin.

Mutta jatketaan eteenpäin. Vielä se aurinko paistaa. Toki niitä tahoja, jotka tekevät meitä kohtaan väärin, aina riittää, joskus enemmän, joskus vähemmän, mutta ihmisen täytyy vain pitää huolta siitä, että itse toimii oikein. Olenkin varma, että vielä saamme pankkiasiatkin järjestykseen, niin me kuin sinäkin. - Onhan niitä muitakin pankkeja:)

• Anonyymi

Pankki ei aiheuta hallaa taloudellesi. Se pitää tehdä itse ja se sujuu monilta erinomaisesti. Se on hyvä, että kortti menee kiinni jos olet syöttämässä kortin numeroa johonkin facebook-mainokseen. Jos ne ei tekisi sitä, niin laulaisit täällä edelleen. Biisi vaan vaihtuisi. ”Miksi juuri minua kusetetaan netissä ja pankki ei tee mitään?”

• Anonyymi

te kuulutte niihin jotka matkustelette jatkuvast teette nettiostoksia jatkuvasti
      ja siirtelette rahojanne tililtä toiselle jatkuvaasti ... olkiko vielä jotain

olen sijoittaja ja matkustellessa olen turisti enkä juuri osta mitään koska
      tavaraa saa joka paikassa
      ja sijoitukset teen välittäjän pankkitilitä
      jonne osingotkin maksetaan
      laskut hoidan esim. Nordeassa useimmat e-laskuna
      netistä ei ole ostanut koskaa

minulla on useita luottokortteja joista oleellisesti käytän vain yhtä
      useita sen takia että pankki pakotti ottmaan tarjoten halpoja ilmaisia
      pankkiapalveluja jos otan ison kasan korttejaja ja luottolimiittiä
      joita ei juuri ole käyttänyt

en ole törkmännyt mihinkään ongelmaan vuosiin

miettikää oletteko liian aktiivisia?
      avaan nordea tilin noin yhden enintään kaksi kertaa kuukaudessa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7465
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4108
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2386
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43