Amfetamiin päivittäiskäyttäjät

Anonyymi-ap

Löytyykö täältä ketään ex-narkomaania, nykyistä käyttäjää tai amfetamiinin päivittäiskäyttäjän tuntevaa ihmistä? Haluaisin kuulla tarinoita/vinkkejä miten päästä kokonaan kuiville (ilman vieroitushoitoa/muuta ammattiapua) amfetaniinista?

Eli tilanne se, että ensikosketus amfetaminiin 12 vuotta sitten jolloin satunnaista käyttöä, myöhemmin addiktoitui lähes viikottaiseksi (ei kuitenkaa päivittäiseksi) käytöksi. Sitten useampi vuosi kokonaan ilman. Nyt kulunut vuosi päivittäin amfetamiinia iv:nä.

Tilanne kuitenkin hyvä, eli löytyy koti, työpaikka, perhe, ystävät jne. Mutta yksin asuvasta ihmisisestä kyse. Eli kulissit pysyneet yllä vaikka addiktio paha.

Eli kysymys kuuluu kuinka päästä eroon? Ei muita päihteitä juurikaan käytössä. Itseni tietämät "pirinistit" ovat joko sekakäyttäjiä tai käyttävän amfetamiinia ns "sykleissä". En itse tiedä ketään muita päivittäin (ja vain) amfetamiinia käyttäviä.

3

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sykleissä sitä itsekkin käytän nykyään. Joskus meni pahasti yli ja se oli tosiaan koko ajan käytössä päivittäin siis. Ja sain salattua sen ihme kyllä. Moni varmasti epäili yms. Mutta niin se vain meni. Piti saada ainakin 3-4 käyttö kertaa päivää kohti
      Välillä taisi mennä tuosta pahasti yli.

Jep on tullut koettua myös liiasta valvomisesta johtuva amfepsykoosi. Silloin olin reilun viikon valvonut jotain lähemmäksi 10vrk samoilla silmillä ennenkuin alkoi flipata ja pahasti .

Nykyään juuri sen takia käytän ainoastaan yhtenä päivänä minkä valitsen viikosta etukäteen toki nyt mennyt parina eri päivänä kuluneen viikon aikana. Eikait siinä kun välillä lepää ja syö niin mikäs siinä.

Ei monikaan tässä kaupungissa tiedä että heitän aika useinkin viihteelle yksin kotona ollessa. Se kun ei vain näy päällepäin.
      Tottakait jos minut näkisi käyttö päivänä niin tottakait sitä huomaa silmistä yms
      Mut muuten ei.

Amfe tuo itselle sellaisen super keskittyneen fiiliksen ja osaan rentoutua sen avulla. Siksi sitä pitää olla välillä.

• Anonyymi

Kuinka sait tuon päivittäis käytön sitten lopetettua? Ja tässä ihmettyttää se, kun vuoden päivät jo käyttänyt siis aina töissä ollessaankin ja usein kaksi yötä valvoneena ja vetäneenä, että miten kukaan ei ole huomannut/epäillyt edes mitään (ammatti sellanainen että jos huomattaisiin niin takuuvarmasti puututtaisiin).
        -ap

• Anonyymi

Itsellä pommina sama eli lopetin iv:nä ja netistä saa tosi puhdasta sulfaa n 70% ja sitä nyt Joulusta napsinut. 100g Olin ilman n 1kk. Tipsinä että vaihda iv eka pommeihin ja vaikka hermoille ottaakin niin helpompi ajaa alas. PAHIMMAT oireet kun oot ollut VIIKON ILMAN!! Sen jälkeen alkaa taittua mutta se maaginen viikko on aina.. sama bentsoissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4504
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3635
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2397
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2101
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1994
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1668
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1487
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe