Lopetin böömiehen youtuben seuraamisen

Anonyymi-ap

Koin niin nöyryyttäväksi https://youtube.com/watch?v=HCEK1-g3KaQ&si=GT5astTEhUwHHBNV
Missä 671 jaksossa puhuttiin polttiksen viimeisestä matkasta. Olen tykännyt harrin rauhallisesta tavasta puhella asioista puolesta ja vastaan. Nyt vain tunnen että henkilökohtaisesti tuli pilkkaa ivaa köyhää ihmistä kohtaan ihan kelpo käyttöauton halventamisessa. Autohan oli käyttöauto hyvän puhdistuksen jälkeen mutta vain ivaa ja pilkaa sai tämmöisen auton käyttö ja kohtalo. Olen hyvin pettynyt ja loukkaantunut jo koin asian henkilökohtaisesti ehkä siksi kun itsellä on työkäytössä diesel pikku pakettiautoksirekisteröity vag tuote ollut vuosia ja pidänkin sitä vielä vuosia. On myös muita siistejä autoja perheessä. Mutta tämmöinen. Asustelen omassa maksetussa omakotitalossa ja kumpikin käydään töissä vakituisesti. Jääköön nyt seuraamtta tämä mies. Asiallahan ei ole mitään merkitystä kellekkään mutta jotenkin nyt syvästi loukkasi halvan siistin auton pilkallinen kohtalo ja otin sen jostain syystä hyvin henkilökohtaisena loukkauksena täysin ilman syytä. Ilmasto hysteria on täysin poissa tolaltaan ihmisten lennellessä pitkin maapalloa lomille ja ostellessa turhaa krääsää ympärimaapallon. Ei todellakkan ole mikään hätätila ihmisten käytöksen perusteella ei sinne päinkään. Tuommoinen 400€ vuotuinen muutama tuhat km vuodessa on merkityksetön asia. Ei kaikilla ole mahdollisuuksia pitää kunnossa ja maksaa 45000€ sähköautoa. Minulla olisi kuitenkin kun oikein kiristäisi mutta en todellakaan laita päätäni semmoiseen ansaa ja ahdistukseen kuin uusi sähköauto. Ehkä sähköautot paranee ja halpenee kestäväksi pitkiksi ajoiksi nythän ne ei sitä ole. No joo lähden töihin moro.

2

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tukipa sekava teksti mutta pikavauhdilla tekaistu kiitos ja anteeksi.

• Anonyymi

böö ukon kaksinaismoralismi hänen takapihalleen tulevasta sähköautojen akkujen
      raaka- ainekaivoksesta sai silmäni avautumaan.
      Harvaan jää jatkossa seuraaminen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4554
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3685
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2417
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2121
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2014
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1698
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1497
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe