”Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,”
Joh 14:16
Siis iankaikkisesti. Ei vain tässä ajassa.
Pyhä Henki on Jeesukseen uskovan Puolustaja
9
74
Vastaukset
- Anonyymi
”Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Lohduttajan, että hän teidän kanssanne olis ijankaikkisesti:”
Biblia 1776- Anonyymi
och jag skall bedja Fadern, och han skall giva eder en annan Hjälpare, som för alltid skall vara hos eder:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
och jag skall bedja Fadern, och han skall giva eder en annan Hjälpare, som för alltid skall vara hos eder:
And I will pray the Father, and he shall give you another Comforter, that he may abide with you for ever;
- Anonyymi
Etäs jos joukueessa on puutetta hyökkääjistä?
- AnonyymiUUSI
Ihanko ite keksit tuon?
- Anonyymi
Pyhä Henki on nimenomaan tarkoitettu siten, että kun ihminen eläessään vaeltaa siinä, omaa saman Hengen kuin mitä Jeesuksella Kristuksella oli, hän jatkaa sen saman Hengen vallassa taivaan ikuisuuteen. Se on pelastuksen tie. Ainut pelastuksen tie.
- AnonyymiUUSI
Pelkkiin henkiin uskominen ei ole tervettä kristinuskoa.
- AnonyymiUUSI
Ei kaikkia lauseita pidä yleistää irrottamalla ne asiayhteydestään.
Jeesus tarkoitti tuolla sitä kun hän puhalsi muutamalle apostolille omaa Totuuden Henkeä suoraan suustaan.
Joh. 20:22
Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki. - AnonyymiUUSI
Kuvitteleeko joku, että henkiin uskotaan. Jumalaan ja Jeesukseen uskotaan ja Henki saadaan.
Jos ei saa, on tuhon oma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223924- 182906
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3872135Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271841
- 311707
- 321619
- 141337
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121161