Mitähän ne katseet merkitsee

Anonyymi-ap

Kun et saa sanaa suustasi.

167

1965

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on mutismi näissä asioissa. Jokin henkinen lukko.

Mieheltä

• Anonyymi

Monella miehellä on ja mulla on myös naisena yhden miehen kanssa. Hirmuinen lukko.

• Anonyymi

Hänellä ja minulla myös tälläistä 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monella miehellä on ja mulla on myös naisena yhden miehen kanssa. Hirmuinen lukko.

Mies olet!

• Anonyymi

Se "rakastan sinua, mutta en pysty selittämään miksi tunnen niin vahvasti enkä vain pysty sitä kertomaan. "

Tää mulla, kun kysyi mikä mua vaivaa. Mutta mun pitää nyt vain antaa olla ja mennä eteenpäin.

Joltain naiselta jollekin miehelle.

• Anonyymi

Mene eteenpäin en enää häiritse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene eteenpäin en enää häiritse.

Eipä hän minua ole häirinnyt. Toivoisin että pommittais viesteillä ja soittelis vaikka tikusta asiaa.
        Minä koen, että olen häirinnyt. 🫤 En vain ole tajunnut kun hän ei vastannut mitään pariin juttuun, että kannattaa olla hiljaa. Lopetin sitten viestittelyn oikeastaan. Pienesti yhteydessä ollaan ja pakolliset.. Rakkaus sokaisee. Kunnioitan hänen rajojaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä hän minua ole häirinnyt. Toivoisin että pommittais viesteillä ja soittelis vaikka tikusta asiaa.
        Minä koen, että olen häirinnyt. 🫤 En vain ole tajunnut kun hän ei vastannut mitään pariin juttuun, että kannattaa olla hiljaa. Lopetin sitten viestittelyn oikeastaan. Pienesti yhteydessä ollaan ja pakolliset.. Rakkaus sokaisee. Kunnioitan hänen rajojaan.

Lisäys: kyllä hän olisi tarttunut keskusteluun ja johdatellut muihin aiheisiin ja tutustumiseen jos sitä haluaisi. Ei hän halua. Heräsin. Pitää nyt vaan uskoa, kun teot puhuu puolestaan ja hiljaisuus vihjaa, että en ole hänelle kauhean tärkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys: kyllä hän olisi tarttunut keskusteluun ja johdatellut muihin aiheisiin ja tutustumiseen jos sitä haluaisi. Ei hän halua. Heräsin. Pitää nyt vaan uskoa, kun teot puhuu puolestaan ja hiljaisuus vihjaa, että en ole hänelle kauhean tärkeä.

Helppo sinun k*rpätynnyri on tuolla kokemuksella syytellä.

• Anonyymi

Tais olla mieheltä naiselle.
        (Sivusta)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä saa sinut puhumaan tuolla tavalla ja vihalla? Et liity tähän mitenkään ja minä en edes syyttänyt ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(Sivusta)

Ei ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla joku hahmottamisen häiriö? Jos toinen ei keskustele tai viesteihin vastaa niin se ei silloin tykkää tai sitten sen viestiliikennettä tarkkaillaan jonkun toimesta josta minä en tiedä.
        Kertoisi sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(Sivusta)

Ai tämä jatkuvaa monologia pitävän palstaäijän aloitus vai tämä samaisen jampan pystyttämä sivukeskustelu? Voi elämä teitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai tämä jatkuvaa monologia pitävän palstaäijän aloitus vai tämä samaisen jampan pystyttämä sivukeskustelu? Voi elämä teitä.

On sinulla jutut. Ei voi kuin nauraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sairaita teitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe 💩💩💩💩💩

• Anonyymi

Sairas oletus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe 💩💩💩💩💩

En tunne sua Gubbe, joten heittosi ei uponnut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sairaita teitä.

Ketä olisivat nämä ns ne- joku äijien kööri, joka kiusaa sinua miesoletettua täällä syystä x tai y? Aika itsekeskeinen maailman ymmärrys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi voi vaan nauraa? Yritätkö oikeuttaa sillä päälle nauramisella utopistiset ja pakkomielteiset ajatukset johonkin naiseen liittyen? Älähdät aika pienestä kuitenkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairas oletus

Toivottavasti joku jaksaa tukea näitä sairaita ajatuksiasi nainen kun roikut naista esittävän teksteissä ja suollat näitä intellektuelleja skeemoja ja yrität henkilöidä tätä katkeruuden ja kateuden kohdettasi milloin mihinkin moskaan

• Anonyymi

Itsensä tunteva ihminen ei arvuuttele nuo sanat on epämäärästä höttöä… ei selvästi tunne itteensä ollenkaan. Jos, niin osaisi avata laajemmin sanavarastoon ja tunteitaaan.
        🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se kokemattomuus ole se pahin asia täs,… vaan se et henkilö joka ei itseensaä tunne, ei myöskään ymmärrä mitä haluaa, mitä arvoja kantaa, ei tajuu mitään ni mitään syvää iha turha odotella😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi voi vaan nauraa? Yritätkö oikeuttaa sillä päälle nauramisella utopistiset ja pakkomielteiset ajatukset johonkin naiseen liittyen? Älähdät aika pienestä kuitenkin

Sairasta tekstiä sulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairas oletus

Oletus? Eikö normaali ihminen yleensä lopeta jos toinen ei juttele

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se kokemattomuus ole se pahin asia täs,… vaan se et henkilö joka ei itseensaä tunne, ei myöskään ymmärrä mitä haluaa, mitä arvoja kantaa, ei tajuu mitään ni mitään syvää iha turha odotella😂

Tiedän mitä haluan, toinen ei halua samaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko rakkaus ongelma vai seksi vai molemmat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletus? Eikö normaali ihminen yleensä lopeta jos toinen ei juttele

Jos toinen ei juttele niin voihan siinä puhumattomuudessa piillä iso ongelma, esim. valikoiva puhumattomuus, eli selektiivinen mutismi. puhuu tietyissä tilanteissa tietyille ihmisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä olisivat nämä ns ne- joku äijien kööri, joka kiusaa sinua miesoletettua täällä syystä x tai y? Aika itsekeskeinen maailman ymmärrys

Sinulla vasta onkin. Olettelet täällä ihmistä sinne sun tänne ja aina väärässä. Sivusta vastaus.

• Anonyymi

Että itsekään sano yhtään mitään.

• Anonyymi

Sinussa jotakin vikaa ei se mitään muuta merkkaa.

• Anonyymi

Ei se sitä todellakaan tarkoita aina. Älä nyt väitä totena. Minä en saa sanaa suustaan koska en VOI KERTOA HÄNELLE MUN TUNTEITA.

• Anonyymi

Näinkö sinä halusit tämän palstaäijän avauksen tulkita? Anna kun arvaan- jatkat sitä samaa larppailua kuin vuodesta 2018 ja yrität vimmaisesti kuvitella tämän avautujan naiseksi jota yrität nujertaa ja rienata tämän teinahtavan mielikuvitusmaailmasi keskellä. Tarvitset ammattiapua nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se sitä todellakaan tarkoita aina. Älä nyt väitä totena. Minä en saa sanaa suustaan koska en VOI KERTOA HÄNELLE MUN TUNTEITA.

Voisitko tehdä tästä aloituksen ja kertoa enemmän siitä miten koet ja miten et voi kertoa? ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos et voi kertoa, ole hiljaa ja ota kädestä kiinni

• Anonyymi

Et itsekään puhu mitään.

• Anonyymi

Tervehdin, kiittelen ja hyvästelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tehnyt noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tehnyt noin.

Ja mikään mumina ei ole tervehtimistä, kun et edes jutteleen vaivautunut tulemaan. Arkajalka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mikään mumina ei ole tervehtimistä, kun et edes jutteleen vaivautunut tulemaan. Arkajalka.

No jos tarve moittia toisen ujoudesta, olette väärät toisillenne. Toinen on vain ollut ihastunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos tarve moittia toisen ujoudesta, olette väärät toisillenne. Toinen on vain ollut ihastunut.

En moittinut. Meinaatko, että olisi ihastunut vieläkin ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en tiedä teistä.. Tykkään vain niin paljon hänestä. Tulee uniinkin. Olen oikeasti puhelias ja ääntä lähtee, mutta hän vie kuin kissa kielen ja sitten kierretään kuin kissa kuumaa puuroa. Kauhean uuvuttavaa.. 🥺
        Pahinta että tuntuu kuin käsittäisimme toisemme väärin jatkuvasti. Meidän välillä on vaan ne esteet. Edelleen, kunnioitan hänen rajojaan. En ole menossa sotkemaan mitään enkä kenenkään asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en tiedä teistä.. Tykkään vain niin paljon hänestä. Tulee uniinkin. Olen oikeasti puhelias ja ääntä lähtee, mutta hän vie kuin kissa kielen ja sitten kierretään kuin kissa kuumaa puuroa. Kauhean uuvuttavaa.. 🥺
        Pahinta että tuntuu kuin käsittäisimme toisemme väärin jatkuvasti. Meidän välillä on vaan ne esteet. Edelleen, kunnioitan hänen rajojaan. En ole menossa sotkemaan mitään enkä kenenkään asioita.

En usko, että sotkisit mitään. Tuskin mitään parisuhdetta kumpikaan haluaa nykyisen parisuhteen tilalle. Jotain muuta mukavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmasti jos käyttäydyt noin
        Kuin tyly ja kylmä päällepäsmäri
        Jonka oma mielipide ratkaisee..
        Se ajaa kiinnostuneet pois
        Miten just sä huomiot sen
        Että voitte kin olla aika erilaisia.
        Osaatko edes rakastaa tai lähestyä muutakin ku helppoa ja rivoa huoraa?
        Mietinpähän vain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmasti jos käyttäydyt noin
        Kuin tyly ja kylmä päällepäsmäri
        Jonka oma mielipide ratkaisee..
        Se ajaa kiinnostuneet pois
        Miten just sä huomiot sen
        Että voitte kin olla aika erilaisia.
        Osaatko edes rakastaa tai lähestyä muutakin ku helppoa ja rivoa huoraa?
        Mietinpähän vain

Nyt ei kirjoituksesi mennyt maaliin yhtään.
        Olen aivan päinvastainen kun kirjoitit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko, että sotkisit mitään. Tuskin mitään parisuhdetta kumpikaan haluaa nykyisen parisuhteen tilalle. Jotain muuta mukavaa.

No sitä muuta mukavaa nyt ainakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei kirjoituksesi mennyt maaliin yhtään.
        Olen aivan päinvastainen kun kirjoitit.

Täällä tosi moni kirjoittaa ainakin ristiin rastiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tekee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai näissä aloittajaäijän vedätyksissä? Niinkö te höntit oikeasti näistä sen monologeista kuvittelette? Jotenkin naiivia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai näissä aloittajaäijän vedätyksissä? Niinkö te höntit oikeasti näistä sen monologeista kuvittelette? Jotenkin naiivia

Tai oikeammin ehkä kompulsiivista toksisuutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai oikeammin ehkä kompulsiivista toksisuutta

Tai jälleen sulle obduktioo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nopeet panot ja sen jälkeen ns. jatka matkaa! Ois helpompaa kuin tää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään tunteetonta seksiä en kaipaa. Mut oon ehkä hyvä näyttelemään kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no voisikko puhua vähän enempi, kysele asioita siltä, juttele

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään tunteetonta seksiä en kaipaa. Mut oon ehkä hyvä näyttelemään kyllä.

Millaisesta seksistä tykkäät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa tutulta.. ihan äsken kävi taas silleen, etten saanut mokoma ääntäni kunnolla, yhtäkkiä mies vierestä ohitse ja multa pääsi pieni kimeä moi.. arvaa nolottiko!? Mä oon kuin teini ujoinen. Muille oon normaalisti kuuluvampi.
        Olen alkanut kans miettiä että käsitämmekö toisemme väärin, tietyistä syistä joo.
        Mutta, silmiään oli ihan pakko katsoa minkä tuossa hetkessä kerkesin. Paikka ei ihan paras muuten olisin halunnut vähän pidemmän aikaa ja muutama sanan vaihtanut..
        Mukavaa päivää sinulle! Yhä tykkään sinusta ja tärkeä mulle mikä näkyy myös arjessani. Odotellen.

• Anonyymi

Katon et mitä se töllöttää välillä.

• Anonyymi

Katseille ei kannata antaa paljoa painoarvoa.

• Anonyymi

Tähän voi aina vedota niin ei jää kiinni mistään väärästä. *Katselee kaksi minuuttia silmiin ja lipoo huuliaan. *

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän voi aina vedota niin ei jää kiinni mistään väärästä. *Katselee kaksi minuuttia silmiin ja lipoo huuliaan. *

Niin, melko usein etenkin varatut tuota tekee. Kai se on ainoa keino testata olisiko vielä vientiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, melko usein etenkin varatut tuota tekee. Kai se on ainoa keino testata olisiko vielä vientiä.

Niinpä. Kai siitä saa puhtia päivään. Ja sitten joku menee ja ihastuu oikeasti.. 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta haluaisin häntä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta haluaisin häntä..

Ei ole väärin haluta tyykkäämäänsä henkilöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin aloittajaäijä, onneksi voivat vedota vaikka tic-oireisiin jos ei natsaa. Voi tätä keskustelun tasoa taas

• Anonyymi

Sinä olet varmaankin taas mietiskellyt tätä palstaäijän kirjoittamaa täkyä kiilto silmissä ns

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet varmaankin taas mietiskellyt tätä palstaäijän kirjoittamaa täkyä kiilto silmissä ns

Nyt muotoilin hieman väärin tämän. Tarkoitin siis sellaista toisen tyyppistä intensiteettiä

• Anonyymi

Välillä mä mietin samaa hänestä. Oon yrittänyt jutella, mutta en vaan jaksa aina. aloittaa. Oon myös miettinyt sitä, että haluaisin suhteen, jossa puhutaan kaikesta. Mitä, jos se hiljaisuus on merkki, että se toinen ei tykkää puhua? Sit sitä päätyy suhteeseen, jossa oon yksinäinen.

• Anonyymi

Mä olen tosi puhelias mut vain jos tunnen itseni rennoksi.
        Eli jostain syystä en uskalla olla oma itseni toisen seurassa koska pelkään ihan vaikka vaan munaavani koko homman tai tunnen syvää huonommuutta. Tai mua on aiemmin loukannut siten että olen vetäytynyt takaisin kuoreeni
        T. Nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli jostain syystä en uskalla olla oma itseni toisen seurassa koska pelkään ihan vaikka vaan munaavani koko homman tai tunnen syvää huonommuutta. Tai mua on aiemmin loukannut siten että olen vetäytynyt takaisin kuoreeni
        T. Nainen

Jännititkö tänään minua ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitan, en ole hän. Emme ole nähneet yli viikkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännitin vähän kun tälläviikolla on tuntunut että juokset minulta karkuun tai jotenkin välttelet.

T. Eri nainen kuin aiempi, mutta samat fiilikset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännitin vähän kun tälläviikolla on tuntunut että juokset minulta karkuun tai jotenkin välttelet.

Kuinka usein normaalisti näemme viikossa tai pidemmän ajan jaksossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka usein normaalisti näemme viikossa tai pidemmän ajan jaksossa.

Töissä joka päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töissä joka päivä.

Ja jännität minua ? Onko jotain muuta mikä sinua risoo minussa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jännität minua ? Onko jotain muuta mikä sinua risoo minussa ?

Voi kumpa risoisikin, harmittaa olla sen verran ujo että jos sinä et tule minun luokseni niin en sitten oikein osaa tulla tyhjästä juttelemaan kuin joskus harvoin. Sinä yleensä juttelet aika paljonkin mutta sitten on näitä päiviä kun et tulekkaan niin alan epäillä tehneeni jotain väärää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kumpa risoisikin, harmittaa olla sen verran ujo että jos sinä et tule minun luokseni niin en sitten oikein osaa tulla tyhjästä juttelemaan kuin joskus harvoin. Sinä yleensä juttelet aika paljonkin mutta sitten on näitä päiviä kun et tulekkaan niin alan epäillä tehneeni jotain väärää.

Voisiko olla, että haluan sinun tulevan jutteleen minulle ? Katsos eiköhän se ole niin, että siitä pitäisin, tavallaan voisit yllättää joskus minut ja jutella jotain ihan yllättävänkin yksityistä, sellaista mitä ei kaikille jutella, vähän kokeilisit sitä mitä mieltä olen sinusta. Tarkoitan, että sellaista vähän olisit rohkea ja kokeilisit mitä ajattelen sinusta, tiedät kyllä mitä meinaan tällä. Vaikka huumorilla höystäen kokeilisit olenko kiinnostunut sinusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisiko olla, että haluan sinun tulevan jutteleen minulle ? Katsos eiköhän se ole niin, että siitä pitäisin, tavallaan voisit yllättää joskus minut ja jutella jotain ihan yllättävänkin yksityistä, sellaista mitä ei kaikille jutella, vähän kokeilisit sitä mitä mieltä olen sinusta. Tarkoitan, että sellaista vähän olisit rohkea ja kokeilisit mitä ajattelen sinusta, tiedät kyllä mitä meinaan tällä. Vaikka huumorilla höystäen kokeilisit olenko kiinnostunut sinusta.

Pitäisi kai sekin yrittää kokeilla että jotenkin pääsisi elämässä eteenpäin. Kävi miten kävi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi kai sekin yrittää kokeilla että jotenkin pääsisi elämässä eteenpäin. Kävi miten kävi.

Kokeile. Vaikka huomenna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile. Vaikka huomenna.

Lupaan yrittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupaan yrittää.

Lupaan olla sellainen, että sinun ei tarvitse minua jännittää. Olen rento . Odotan tätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupaan olla sellainen, että sinun ei tarvitse minua jännittää. Olen rento . Odotan tätä.

Huomiseen 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kunpa olisi ollut minulle, mutta emme näe huomenna..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kunpa olisi ollut minulle, mutta emme näe huomenna..

Mikset näe ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä sinun usean naisen esittämisiä nämä taitaa aloittajaäijä seurata into piukassa. Noloa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä sinun usean naisen esittämisiä nämä taitaa aloittajaäijä seurata into piukassa. Noloa

Kommenttisi oli nolo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommenttisi oli nolo.

Menikö tunteisiin ”jyväjemmar”? No hyvä. T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T. Nainen

Täs tarinassa ei esiinny ainuttakaan oikeita naista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täs tarinassa ei esiinny ainuttakaan oikeita naista!

Ei taida. Nämä kyttärit tekstailee ja arpoo kuka tuttu kirjottaisi. Sen jälkeen kun luulotellaan tekstiä jonkun tekeleeksi nostetaan väijyntäastetta korkeammalle. Saataisiin joku satimeen petturuudesta. Eivätkä näe omaa toimintaansa.

• Anonyymi

Ne merkitsevät sitä, että haluaisin halata sinua koko ajan.

• Anonyymi

kuin hänelle, eli ei ap:lle

• Anonyymi

Se olisi lempipuuhaani erään kanssa. Minä kerran halasin. Nyt olis hänen vuoro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olisi lempipuuhaani erään kanssa. Minä kerran halasin. Nyt olis hänen vuoro.

Voi tsiisus. 🖕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi tsiisus. 🖕

Mikä saa keskaria näyttelemään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä saa keskaria näyttelemään

Tämä taitaa olla aloittajaäijän vakionumero näissä kellariteattereissa, mutta hyvä kun olit skarppina täällä ns👍

• Anonyymi

Jotkut ihmiset ovat hiljaisia. Ei se tarkoita etteivätkö välittäisi tai tuntisi. Ihastuksen kohteelle voi olla vaikea jutella kun taas toiselleei, mitä kohtaan ei tunne mitään.

• Anonyymi

Mielestäni katseet ei merkinneet mitään.

• Anonyymi

Ei siitä semmoisesta seurustelusta voi mitään tulla jossa mykkäkoulu alkaa jo ennen tutustumista.

• Anonyymi

Onko tämä aloittajaäijä siirtymässä sitten tällaiseen ns seuraavaan askeleeseen? Voe ristus

• Anonyymi

Onko aloitus mieheltä naiselle?

No jos on, niin et tuota itsekään kovin puhelias kohtaani ole. Ihan kuin vihaisia, mutta samaan aikaan katselet minua kuin jokin kiehtoisi.

• Anonyymi

Kiehtoo kyllä, mutta kuullut että sinulla jo mies.

• Anonyymi

Osuit oikeaan. Kiehdot mua. Haluan häntä, enkä saa, pistää vähän äkäiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiehtoo kyllä, mutta kuullut että sinulla jo mies.

Ehkäpä on ollut, mutta ei pitkään ole. Pakon sanelemaa tämä yhdessä olo. Pian koittaa vapaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä on ollut, mutta ei pitkään ole. Pakon sanelemaa tämä yhdessä olo. Pian koittaa vapaus.

Meinaatko yksinhuoltajaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miksi pakon sanelemaa? sivusta n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei mikään ole pakollista vaik ois lapsia. itekin vaan otin ja lähin kun rupes riittämään. Sivusta edelleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miksi pakon sanelemaa? sivusta n

En voi tässä paljastaa. Jos kertoisin, niin minut tunnistetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko yksinhuoltajaksi

Nykyään yhteishuoltajuus on se ensisijainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei mikään ole pakollista vaik ois lapsia. itekin vaan otin ja lähin kun rupes riittämään. Sivusta edelleen

Ei nyt ole ihan siitä asiat kiinni. Eikä rahasta. On muu syy.

• Anonyymi

Mikä se sitten on kenen kanssa kuulemma kuljet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran palautan maanpinnalle aloittajaäijä tätä monologiasi, että naisella voi olla syytäkin kerätä kamppeet. Lasten etu edellä nimittäin. Hapanta naisvihaa tässä spinnaus-syötteessä. Pyh.

• Anonyymi

Tuskin mitään

• Anonyymi

On kai tämäkin jokin harrastuksen laji käydä aukomassa palstaäijän avauksiin näitä tyrmääviä lausuntoja. Heh

• Anonyymi

Kyllä ne pitkät katseet muistaa aina. Rakkaus syttyi. m>n

• Anonyymi

Niin syttyi ja ihan hyvällä ja tasaisella liekillä palaa edelleen ❤️‍🔥
        -naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin syttyi ja ihan hyvällä ja tasaisella liekillä palaa edelleen ❤️‍🔥
        -naiselta

No niin varmasti juu palstasetä hiillos ainakin vähintää jos ei muuta. Parempi ettei heittäydy liian vitsikkääksi

• Anonyymi

Yritin kyllä vältellä tuijottamasta mut jostain syystä ne silmät hakeutui koko ajan häneen.

• Anonyymi

Sen minuutin ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen minuutin ajan.

Täh. Minkä ihmeen minuutin. 😂

• Anonyymi

Sä taas palstaäijä voit hakeutua hoitoon 💊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täh. Minkä ihmeen minuutin. 😂

erään naapurin kanssa jämähtäny muutamasti se hyvin outo katsekontakti päälle.. semi intensiivinen ja oon nähny hän on varattu mut silti jää päälle. koitan olla huomaamatta enskerralla. oon ku peura ajovaloissa ollu salee. Entiiä eniten se tuntuu silt ku hän haluis sanoo mul jotain mut ei sano. Ei siinä mitään sellasta flirttiä ole yhtään. //sivusta emoheebo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

erään naapurin kanssa jämähtäny muutamasti se hyvin outo katsekontakti päälle.. semi intensiivinen ja oon nähny hän on varattu mut silti jää päälle. koitan olla huomaamatta enskerralla. oon ku peura ajovaloissa ollu salee. Entiiä eniten se tuntuu silt ku hän haluis sanoo mul jotain mut ei sano. Ei siinä mitään sellasta flirttiä ole yhtään. //sivusta emoheebo.

Noh en oo naapurisi. Eli ei huolta. Tuskinpa sulle täällä muutenkaan kirjoittaa. Kattoisko se sua vaan et mitähän se tuo turilas oikein taas tuolla päihdepäissään könyää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh en oo naapurisi. Eli ei huolta. Tuskinpa sulle täällä muutenkaan kirjoittaa. Kattoisko se sua vaan et mitähän se tuo turilas oikein taas tuolla päihdepäissään könyää.

hän ei ehkä (toivottavasti) käy suolella :). en oo vieläkään mikään herskahiha vaikka sä kuinka sitä kertoilisit. normaali ihminen raivoraitis nykyään. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hän ei ehkä (toivottavasti) käy suolella :). en oo vieläkään mikään herskahiha vaikka sä kuinka sitä kertoilisit. normaali ihminen raivoraitis nykyään. :)

Miten niin nykyään. Kelle kertoisin tuntematon S24 kirjoittajan asioita. En edes tiedä millainen olit ennen niin kovinkaan normi kuvaa anna kuin juttelet mulle kuin tutulle.

• Anonyymi

Tämä on tukala tilanne hölösuille, joka juttelee kaikille. Eilen olin hississä yli kymmenen vuotta naapurina olleen kanssa. Päivittelin kylmää ilmaa, kun olin juuri polkenut vastatuuleen monta kilometriä. Vastasikohan hän mitään, ehkä nyökäytti olevansa samaa mieltä. Sitten kysyin hänen koirastaan johon vastasi yhden tavun lauseella. Viimeiseen kommenttiini ei edes vastannut vaan poistui kerroksessaan. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• Anonyymi

Jos minä olisin tuossa tilanteessa, niin minä ainakin maskaisin. Saattaa olla etteivät nämä vaan ymmärrä mihin tilanteeseen vastapuoli joutuu yrittäessään pitää yllä sitä normaalia keskustelua..

• Anonyymi

Kysyikö hän, että oliko jotain fifiä vastaan?

• Anonyymi

Ei mitään. Jäi vaan pitkät päälle

• Anonyymi

Silmät petollisen pitäisi puhkoa ja linnuille syöttää. Olette epäonnistuneet pahasti jos katseita vaihdatte ja varatulle syntisiä ajatuksia syötätte. Ei järkevää peliä lainkaan, mut paskiaisis ja muita vankilan runtelimia paskaläjiä maailmaan mahtuu.

• Anonyymi

Miten nämä aloituksesi äityykin aina palstasetä ikäänkuin tällaiselle hengelliselle tasolle

• Anonyymi

Ne katseet merkitsi silloin kiinnostusta ja välittämistä.

• Anonyymi

Ja merkittee edelleen.

• Anonyymi

Hah, ei luota omaan itseen. Jos ei luota eikä tunne itseään ni ei se kommunikointia mitään ihanaa ole, herätkää y vähä!
      Sääntö1. Tutustu itseeni!
      2. Tiedä mitä halua? Miksi? Ymmärrä!!

Jännitys kuuluukin elävän ihmisen kehoon!
      Täysin normaalia. Vain kuolleet ei tunne tai jännitä.

• Anonyymi

…. Kuka näit viestiketjuja luo? On sen verta mitätöntä ja tyhjää.. hohhoh🤮🕊️🕊️🕊️

• Anonyymi

Joku joka itse kirjoittaa aina sinne ketjuun väleihin jostain palstaäijästä. Se on näiden takana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku joka itse kirjoittaa aina sinne ketjuun väleihin jostain palstaäijästä. Se on näiden takana.

Mikä hänen motiivinsa olisi esim suhteessa näinkin informatiivisiin gallupeihin? Avaa vielä hieman tätä ajatusten siltaa ns

• Anonyymi

Rakkautta ja halua muun muassa ❤️😘🤗

• Anonyymi

Ainut joka tajusi.

• Anonyymi

Vihaa sinua ja lapsiasi kohtaan.

• Anonyymi

Aloitus oli varmaan täältä erämaajärven rannalta. Katsoin peiliin ja vastapuoli ei saanut sanaa suustaan, puhumattakaan että olisi tehnyt alotetta.

• Anonyymi

Unelmapaikkani olisi tuo ja takuulla saisin sanat suustani ja tekisin aloitteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unelmapaikkani olisi tuo ja takuulla saisin sanat suustani ja tekisin aloitteita.

Mä luulen, et sun unelmapaikka ois ihan jossain muualla! 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä luulen, et sun unelmapaikka ois ihan jossain muualla! 😘

Toiveajattelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiveajattelua.

Samat sanat sulle palstaäijän kommentteja randomisti valikoiva pään aukoja..

• Anonyymi

Jäädyn sun edessä

• Anonyymi

Voi olla, että hän luulee sinua toiseksi eikä tiedä oletko sama henkilö.

• Anonyymi

Eikö kannattaisi jo tehdä jotakin? jos ei ei kiinnosta.

• Anonyymi

Mitä jos kiinnostaa, ja ihan helv etisti.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olen asperger ja tuijotan ihmisiä. Tomaatti.

• Anonyymi

Näimmekö yöllä?

• Anonyymi

Tokkopa sentään vain näkyjä heh.

• Anonyymi

Ehkä vastaus on tässä upean Nicole Kidmanin nolottavan ällön imelässä laulussa:

In a very unusual way
      One time I needed you
      In a very unusual way
      You were my friend
      Maybe it lasted a day
      Maybe it lasted an hour
      But somehow it will never end
      In a very unusual way
      I think I'm in love with you
      In a very unusual way
      I want to cry
      Something inside me goes weak
      Something inside me surrenders
      And you're the reason why
      You're the reason why

You don't know what you do to me
      You don't have a clue
      You can't tell what it's like to be me looking at you
      It scares me so that I can hardly speak

In a very unusual way I owe what I am to you
      Though at times, it appears I won't stay, I never go
      Special to me in my life
      Since the first day that I met you
      How could I ever forget you
      Once you had touched my soul?
      In a very unusual way
      You've made me whole

• Anonyymi

Selvitä aloitteesi Venla se siitä lähtee.

• Anonyymi

Hän mitä haet, hän ei oikein kiinnostunut.

• Anonyymi

Joskus on vaan toljotettava ja ihmeteltävä toista, miten onkaan komea.

• Anonyymi

Että tykkää katsella, ei muuta.

• Anonyymi

Miksi pohdit? Mitä itse ajattelet niiden tarkoittavan?

• Anonyymi

Harmittaa, etten sanonut rakastavani sinua nainen, vaikka niin tunsin, tunnen. m>n

• Anonyymi

Kenelle?

• Anonyymi

❤️

• Anonyymi

Naisten katseet ei merkitse mitään. Ystävällisyys ei merkitse mitään. Mikään ei merkitse mitään.

• Anonyymi

Kyllä ne voi merkitä, mutta jos tulee pettymyksiä sitä haluaa ajatella, ettei millään ole mitään väliä…

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe