Toivo, jotakin hyvää.
Silloinkin, kun mieli on maassa ja tuntuu kuin et jaksaisi enää hetkeäkään.
Kun ympärilläsi luodaan ehtoja, joita et osaa täyttää. Silloin, kun pelottaa ja et tiedä mitä tulevan pitää.
Sillä toivo pitää yllä elämän lliekkiä, joka hehkullaan luonasi viipyilee ja sulkee rakkautensa suojaan.
Toivo lohduttaa ja valmistaa jaksamaan.
Se voima on sisimmässä.
Minä elän. Minä elän. Minä elän.
Lightning
Toivon liekki
56
619
Vastaukset
- Anonyymi
Syöthän kalasi raakana tai ainakin puoliraakana.
Toivossa on hyvä elää,
Toivoo Lapamato- Anonyymi
Lapamadon elämä on tyydyttävää itse madolle. Se pyrkii vain täyttämään tehtävänsä. Kuitenkaan sen ei tarvitse liikaa pohtia tai murehtia, kunhan on vain...ehkä tämän vuoksi sitä kutsutaankin lapamadoksi, se syö ja kasvaa pituutta, ottaa vastaan työtä tekemättä, loisena pötkettelee tyytyväisenä.
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapamadon elämä on tyydyttävää itse madolle. Se pyrkii vain täyttämään tehtävänsä. Kuitenkaan sen ei tarvitse liikaa pohtia tai murehtia, kunhan on vain...ehkä tämän vuoksi sitä kutsutaankin lapamadoksi, se syö ja kasvaa pituutta, ottaa vastaan työtä tekemättä, loisena pötkettelee tyytyväisenä.
LightningÄlä nyt noin tyly ole: "työtä tekemättä".
Monen läskin olen hoikentanut ;D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt noin tyly ole: "työtä tekemättä".
Monen läskin olen hoikentanut ;DNo siitähän terveydenhuoltoon täsmälääke ja ihmisille "ikuinen autuus ja onni". Luultavasti lapamatohoidot todellisuutta jonain hulluna päivänä.
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt noin tyly ole: "työtä tekemättä".
Monen läskin olen hoikentanut ;DTää oli hyvä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LightningEi kait kasvainkaan tiedä kovin paljon, se vain kasvaa.
"Kas vain, sanoi kasvain, ja kasvoi vain." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LightningLueppa psalmi 34. Syvenny sen sanomaan. Moni masentunut on palannut takaisin raikkaaseen elämään ja moni ateisti on kääntynyt kristityksi, omasta pakottamattomasta tahdostaan. Sain tämän sanoman Pyhältä Hengeltä, tähän keskusteluun. Sinä joudut turvautumaan näihin sanoihin. Maailmankaikkeuden suurin hyvyys on ne antanut juuri sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lueppa psalmi 34. Syvenny sen sanomaan. Moni masentunut on palannut takaisin raikkaaseen elämään ja moni ateisti on kääntynyt kristityksi, omasta pakottamattomasta tahdostaan. Sain tämän sanoman Pyhältä Hengeltä, tähän keskusteluun. Sinä joudut turvautumaan näihin sanoihin. Maailmankaikkeuden suurin hyvyys on ne antanut juuri sinulle.
Sinun henkesi onko pyhä vai paha?
Onnettomat juoksevat juoksuaan, etsien vettä.
Yhä alati, ovat janoissaan poloiset.
Miksi tulet ja tarjoat vanhaa ruokaa, kulunutta, pilaantunutta.
Löydä uutta.
Kaivo on täynnä, en tarvitse tarjoilujasi. :)
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lueppa psalmi 34. Syvenny sen sanomaan. Moni masentunut on palannut takaisin raikkaaseen elämään ja moni ateisti on kääntynyt kristityksi, omasta pakottamattomasta tahdostaan. Sain tämän sanoman Pyhältä Hengeltä, tähän keskusteluun. Sinä joudut turvautumaan näihin sanoihin. Maailmankaikkeuden suurin hyvyys on ne antanut juuri sinulle.
Se siis tarkoitti, ei kiitos, kauniisti ilmaistuna "leikkien". ;)
Olen huomannut erään seikan palstan miehistä. He juoksevat haavekuvan perässä, koettaen käännyttää eksyneen neidon.
Se on sina kiinnostanut, palstapersoonani. Se on jotain jonka he haluaisivat alistaa ja voittaa. Vahva nainen, joka on samaan aikaan herkkä ja viisas, on häpeilemättä miesten unelmien kohde
Mutta totuus, tämä on vain haavekuva. Ei nuuta.
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomannut erään seikan palstan miehistä. He juoksevat haavekuvan perässä, koettaen käännyttää eksyneen neidon.
Se on sina kiinnostanut, palstapersoonani. Se on jotain jonka he haluaisivat alistaa ja voittaa. Vahva nainen, joka on samaan aikaan herkkä ja viisas, on häpeilemättä miesten unelmien kohde
LightningMuuta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LightningOLET TODELLA SEKAISIN JA EKSYNYT TOTUUDESTA HERRASTA JEESUKSESTA KRISTUKSESTA , EI IHME ETTÄ VOIT PAHOIN.
- Anonyymi
Anna, kun kerron sinulle jotain....
Aivot välittävät tunteita, kokemuksia, ajatuksia.
Muistot, ne ovat todellisia ja olemassa olevia.
Aivoissa on koko elämä.
Keho on hyödytön ilman päätä.
Hermoradat, hermosolut.
Synapsit ja selkäydin.
Kaikki vain järjestelmää.
Mutta silmät näkevät, korvat kuulevat.
Lämpö kehossa on aivojen vaste.
Ymmärsin....
Olet hassun hauska terapeutti.
Fanatismin kahleista vapauttaja
Sodassa murtaen kalkkeutuneita kiviä ja kuolleita virtoja.
Ja minä tässä, pelkkä matkijanärhi.
Lightning- Anonyymi
Kiitokset palautteesta.
Yhteistyöllähän mennään. Ilman sun aikaisempaa postausta, ei olisi ollut tilaa lapamadon hyötynäkökulmallekaan ;D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitokset palautteesta.
Yhteistyöllähän mennään. Ilman sun aikaisempaa postausta, ei olisi ollut tilaa lapamadon hyötynäkökulmallekaan ;DAjatteletteko, että edellä oleva oli sinulle?
Joskus ihmisten kummallisuudet kasvattavat. Silloinkin, kun se kertoo vain lapamadoista.
Minulla on sellainen vaste oikeasti aivoissa Joskus, kun on vaikeaa sisimpäni kääriytyy lämpöön, sen tuntee etenkin sydänalassa. Oikeastihan sydän vain pumppaa verta kehoon, ei muuta. Ihmiset ovat aina kertoneet sydämestä, hyvässä ja pahassa tuntemassa. ja sydän ilman aivoja, on vain elin muiden joukossa...kaikki lähtee aivoista.
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitokset palautteesta.
Yhteistyöllähän mennään. Ilman sun aikaisempaa postausta, ei olisi ollut tilaa lapamadon hyötynäkökulmallekaan ;DJoskus vuosia sitten, sydän on ollut myös kuin tulessa. Uskotko? Ei tämä toki ole uskonasia. Minulla on tunteva sydän. Oikeasti minun aivoni tuntevat ne tunteet. En tiedä miten se on mahdollista, tuntea tunteita aivoissa, jotkin reseptorit on sellaiseenkin.
En ennen tuntenut sillä tavoin, se on oppimisen tulos.
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitokset palautteesta.
Yhteistyöllähän mennään. Ilman sun aikaisempaa postausta, ei olisi ollut tilaa lapamadon hyötynäkökulmallekaan ;DOnko ketjun ainoat kommentit siis lapamadoista ja niiden hyödyistä laihduttamisessa?
Oikeasti. Tämä on hölmö palsta.
Lightning Anonyymi kirjoitti:
Onko ketjun ainoat kommentit siis lapamadoista ja niiden hyödyistä laihduttamisessa?
Oikeasti. Tämä on hölmö palsta.
LightningKiitos toivon sirpaleesta.sain kissani 2015.koskaan se ei ole ollut yötä pois. Nyt ollaan vielä muutettu.
Mun Kissa ei hyväksy muita ihmisiä kuin mut,ja nyt se on raukka yksin jossain,eksynyt.mitä mä nyt teen?Mä menetin mun kissan.- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Kiitos toivon sirpaleesta.sain kissani 2015.koskaan se ei ole ollut yötä pois. Nyt ollaan vielä muutettu.
Mun Kissa ei hyväksy muita ihmisiä kuin mut,ja nyt se on raukka yksin jossain,eksynyt.mitä mä nyt teen?Mä menetin mun kissan.Onko sinulla Facebook, siellä on usein paikkakunnan ryhmiä, kannattaa laittaa sinne kissan kuva ja ilmoitusta. Löytöeläintaloon/suojaan kannattaa ottaa myös yhteyttä. Huutele väliajoin pihalla, voi tulla esiin jostakin.
Onko sinulla Facebook, siellä on usein paikkakunnan ryhmiä, kannattaa laittaa sinne kissan kuva ja ilmoitusta. Löytöeläintaloon/suojaan kannattaa ottaa myös yhteyttä. Huutele väliajoin pihalla, voi tulla esiin jostakin.
LightningJoo laitoin jo faceen kyselyn.ja väkisinkin sitä kuikuilee pihalla. Armi teki n.10m.korkeintaan 15min.retkiä kun asuin edellisessä asunnossa..
Ja aina juoksi luo kun huhuilin sitä.
Näin ollen se on eksynyt.nyt on uusi paikka ja piha.olin hammaslääkärissä ja sillä aikaa isä on päästänyt sen ulos.😭- Anonyymi
Joo laitoin jo faceen kyselyn.ja väkisinkin sitä kuikuilee pihalla. Armi teki n.10m.korkeintaan 15min.retkiä kun asuin edellisessä asunnossa..
Näin ollen se on eksynyt.nyt on uusi paikka ja piha.olin hammaslääkärissä ja sillä aikaa isä on päästänyt sen ulos.😭Voi se vielä palata, uusi piha ja ehkä siellä jossain lähistöllä on. Minulla oli kissa pari päivää pois, kun pääsi karkuun...ei ollut koskaan ollut irti...siitä on vuosia...se ei kulje ilman valjaita..on myös ulkohäkki hänellä...se varmasti kävelee vastaan jossain vaiheessa, jos käyt ulkona...se tulee, kun retki on käytynä..
Lightning - Anonyymi
Joo laitoin jo faceen kyselyn.ja väkisinkin sitä kuikuilee pihalla. Armi teki n.10m.korkeintaan 15min.retkiä kun asuin edellisessä asunnossa..
Näin ollen se on eksynyt.nyt on uusi paikka ja piha.olin hammaslääkärissä ja sillä aikaa isä on päästänyt sen ulos.😭Tuli miäleen vaan semmoinen että jos muutto on tapahtunut jostain lähistöltä uuvelliseelliseen osoitteelliseen niin kissa voi norkoilla siellä vanhallisemmassa osoitteessa jos on osannut suunnistella sinne.
Jos kissa on muuton jälkeen ehtinyt kotiutua uuteen asunnollisuuteen niin se kyllä palannee takaisin ellei joku nappaa sitä kiinni ja toimita sitten kissojen löytötavaratoimistoon nykyisellisen asunnollisesi lähistöllä.
Mulla on ollut samankaltainen huolitilanne ja silloin kissa oli omilla teillään useanman päivän muuton jälkeen ja sitten se palasi. Ehkäpä se on kissoille ominaista tutustua kissamaisella tavalla uuteen ynpäristöönsä ajan kanssa. Se nukkuu jossain aikansa pitkät kissanunellisuuvet ja ottaa rotan kiinni sen syöjällisöijen ja palaa maha pulleana takaisin tyytyväisenä tutkimusretken löytölöisiinsä.Tässä tilanteessa tulee antaa vaan tämä huoli Jeesuksen harteille ja antaa asijoijen mennä kuin ovat mäntääkseensä.
Selef Urge - Anonyymi
Näin ollen se on eksynyt.nyt on uusi paikka ja piha.olin hammaslääkärissä ja sillä aikaa isä on päästänyt sen ulos.😭Onko hän yhä kadoksissa?
Lightning - Anonyymi
Hän saapui eilen kotiin, yöllä.
Mukava "kuulla", että asiat menivät parhain päin.
Lightning - Anonyymi
Elämä on sielussa. Kun ihmisen ruumis kuolee, hänen sielunsa jatkaa elämää, eikä sielu koskaan kuole.
Siksi onkin viisasta kokosydämisesti turvautua Jumalaan, koska menemme Hänen eteensä. Hyväksy Hänen armonsa ja etsi Hänen tahtoaan rukoillen kokosydämisesti Häneltä apua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on sielussa. Kun ihmisen ruumis kuolee, hänen sielunsa jatkaa elämää, eikä sielu koskaan kuole.
Siksi onkin viisasta kokosydämisesti turvautua Jumalaan, koska menemme Hänen eteensä. Hyväksy Hänen armonsa ja etsi Hänen tahtoaan rukoillen kokosydämisesti Häneltä apua.Elämä sielussa. Tavallaan, jos ajatellaan sieluksi ihmisen ymmärrystä, minä -kokemusta ja sen päätyvän vakioksi aikuisuudessa, sehän ei ole todellisesti vakio. Dementikonkin keho voi elää, mutta ymmärrys, ole ole sama. Dementikko/alzh. potilas ei välttämättä enää ymmärrä edes peilikuvan olevan hän itse.
Millainen minä päätyy taivaaseen, lapsuuden minä, aikuisuuden minä 20 vai 40 vuotias vai onko se jokin elämä, jossa ei ole enää yksilöllistä minuutta?
Lightning
- Anonyymi
Ämmähän on sekaisin kuin seinähullu.
Laihaksi pääsöö ilman lapamatoja. Laihduta vaikkapa. Se vaatii tahdon lujuutta ja herran pelkoa. Toivon leikki liemahtaa!🔥😇👍❤️
- Anonyymi
Kerro? En ymmärrä hajatelmia, enkä halua olettaa ihmisen tarkoitusperiä.
Kerro? En ymmärrä hajatelmia, enkä halua olettaa ihmisen tarkoitusperiä.
LightningToivon leikki liemahtaa🔥
kerron vaan!😇👍❤️- Anonyymi
Moaukko kirjoitti:
Toivon leikki liemahtaa🔥
kerron vaan!😇👍❤️Okei. Mikähän leikki se mahtanee olla. En pidä leikeistä, siis aikuisten kesken. Itse pidän siitä, että minulle viestitään selkeästi, vaikka itse nöutä kuva kieli kertomusia raapustan...niin minun voi olla vaikea ymmärtää toisten epäsuoria ilmauksia... esimerkiksi leikki dana tuo mieleen jonkin sellaisen, että halutaan huiputtaa.
Minun on vaikea luottaa ihmisiin. Eritoten uskovat yrittävät laittaa minut muottiin mihin en kuulu.
En pidä uskovien voimattomuudesta, kierosta tavasta saattaa ihminen orjaksi.
Okei. Mikähän leikki se mahtanee olla. En pidä leikeistä, siis aikuisten kesken. Itse pidän siitä, että minulle viestitään selkeästi, vaikka itse nöutä kuva kieli kertomusia raapustan...niin minun voi olla vaikea ymmärtää toisten epäsuoria ilmauksia... esimerkiksi leikki dana tuo mieleen jonkin sellaisen, että halutaan huiputtaa.
Minun on vaikea luottaa ihmisiin. Eritoten uskovat yrittävät laittaa minut muottiin mihin en kuulu.
En pidä uskovien voimattomuudesta, kierosta tavasta saattaa ihminen orjaksi.
LightningJoo, mullakin on lukenut iät ja ajat profiilissa että en pidä"manipuloinnista."
- Anonyymi
Jumalattomain toivo loppullisoi pijansa, sillä kun hän kuolellisoi niin jumalattomalliselllallisella ei ole enää toivoa seuraavasta päivästä, pelastuksestaansa, miälenmuutoksesta ja ottaa Jeesus pelastuakseen. Vaan on kauhea ojotus eessä Tuanelas kúlloin tuomijoisen päivään koittaa ylösnousemus ja sieltä niskapersu otteellisellisella paiskaamallisuus Helevetin Kijalliseen ja siitä kuin nialaistunallisteisesti alas Helevetin rikinhajulliseen mahaan.
Varoituksellisesti,
Selef Urge
Kuka Jeesukseen uskoen kuolee ruumiillisesti, ei kuole koskaan, ja toivo säilyy ain siihelliseen astillisesti, kuntes toivon näkee tojellistuneen silmäinsällistensä eteen.
Seef Urge- Anonyymi
Selef. Kirjoitustaitosi katosi.
Jos se nautituttaa sinua ajatuksen tasolla, niin mennään vaikka helvettiin. En kaipaa tarjoamaasi pelastusta.
Lightning - Anonyymi
Minussa on tapahtunut positiivisia muutoksia. En pelkää ajatusta helvetistä tai minua ei voi hallita kuolemalla. Olen todella vapaa synnistä.
Lightning - Anonyymi
Selef. Olen voittanut kuoleman. Kirjaimellisesti.
Tätä olisi syytä juhlia.
Lightning
- Anonyymi
Tunteet, ovat osa uskon kokemusta aivoissa. Rakkaus Jeesukseen on pelkästään hormonien ja aivoalueen aktivoitumisen tulosta. Uskosta voi olla vaikea vapautua, koska se on addiktio. Itse vapauduin uskosta pitkälti sen sattuman kautta, että addiktio vaihtui toiseen. Tunnekokemus muuttui. Se oli sattumaa ja sattumat johtivat sillä tavoin positiiviseen tulokseen.
Usein uskovat sanovat, että usko ja tunne eivät kuulu yhteen. Väitän, että jokaisella se jotenkin on yhteydessä toisiinsa. On tunne sitten kokemus lapsuuden uskosta tai jostain trauman jälkeisestä aivojen uudelleen ohjautumisesta, uskossa on mukana tunnejälki.
Ei ole rakkautta Jumalaan yliluonnollisena kokemuksena. Ei ole Jumalaa ja rakkautta tunteina.
Uskossa ja rakkaudessa on kyse loppuviimein päätöksistä, sitoutumisesta asioihin ja arvoista.
Lightning - Anonyymi
Usko on vapautta. Et tajua tätä nyt, mutta kenties joskus jopa taatusti tajujat, mutta kun mä uujestisynnyin niin ensin tuli rauha , jonka loppumista ojottelin että tää varmaankin loppuu kohta kun tuumin että tää on varmaan jälkivaikutusta siitä voiman tulemuksellisuujest, jonka koin uuvestisynnytyksessäin.
Vaan rauha ei sitten kajonnutkaan minnekään ja mä olen siihen tottunut, en sitä huomaa erikoisuutena vaikka joka hetki jos kuka vaan milloin kysyisi että onko sulla Jumalan rauha niin onhan mulla, mutta siihen ei arjes koko aika jaksa huomijoija.
Sulla ei ole tästä rauhasta mitään käsitystä. Tämä rauha lienee kaikilla kristityillä. Tosin joskus jotkut en tiijä ovatko aitoja kristittyjä möykkee ettei heil ole rauhaa ja sitä mä tuumin että Raamatun mukaan se ei voi olla niin, sillä Jumala antaa rauhan omilleen, sen yli lihallisen ymmärryksen menevällisen, yllättäväisen rauhan, johon iloisuujen pulppuaminen kuuluu mukaan.
Toki hetkellisesti tulee tilanteita, joissa rauhatasapaino heilahtelee, mutta kuka Jeesuksessa osaa pysyä on pijan jo tasapainoitettu jälleensä. Se on toi Jeesus opetuksen aiheen salaisuus moneelliseen.
Joskus sulle sanoin ettei sulla rauhaa ole ja sen huomaa sinullisesta, siis aitoa sinusta itsestäsi riippumatonta rauhaa, jonka Jumala saa aikaan. Se on muuten tojiste Jumalan olemassaolosta jo sekin.
Oletko huomallisoinut kuinka rauhaisija kristityt ovat verrattuina jumalattomiin ihmisillisiin? Oletko huomannut rauhalliset toiminnot kristittyjen?
Jos nyt laitat hetkeksi silmäsi kiinni ja ajattelet elämäsi kurjuutta selaisena kuin se on, rehellisesti niin, mikä on esiinnouseva sana kuvaamaan sydänmesi tilaa?
Onko se rauha vai onko se jokin muu? Joskus kysyin sinulta tätä muistaakseni ja sinä kerroit kokemastasi rauhasta? En ole aivan varma olitko se sinä ja mitä siitä juttelimme, kirjoitinko kaikkija ajatuksija siihen viestiin mitä tuolloin uattelin vai jätinkö kirjuuttelematta.
Mutta muistaakseni silloin sulle kerroinkin etä tiijän sun valehtelevan kun sanoit etä sulla on rauha.
Raamatussa näjet kerrotaan se totuus:
Jumalattomilla ei ole rauhaa.
Ja se näkyy maajilmassa jumalattomissa, toiset salaa sen ja valehtelee paremmin vaan kuin jo sekaisinmenneet heikentyneet, jotka eri tavoin tuovat rauhattomuuttaan , sekoomuksellisuuttan esiin erilaisin riivauksellisteisin toiminnallisuuksin.
Oletko huomannut tämän, vai oletko näillekin tosiasijoille sokea, vai teeskenteletkö sokeutta, kun et tykkää myöntää totuullisuutta?
Jumalan rauha on suuri lahja, jonka olen saanut. Kukaan maailman äijeistä ei ole sen parenpaa ikuisellisesti kestävää lahjaa saanut.
Sinullakin on tejoreettinen mahjollisuus vielä kääntää purtesi suunta ja ottaaa kurssi kohti autuuen rantaa, sielläällistä satamaa. Mutta sä et snaijaa toimija itsees pelastavallisesti, vai kuinka?
Kyllä, säälin sua, mutta en tosijaankaan halveksi vaan ymmärrän sun tilaas ja suren ja säälin. Sääli on terveyttä. Sääli on osa enpatijaata.
Selef Urge- Anonyymi
Et tiedä edes olinko minä mutta juttelet tässä kuin se olisin ollut minä.
Jos ensin opettelisit olevasi uskottava, niin voisi ottaa edes tosissaan. Rauha, ainakin sinulla on väkivaltaiset arvot kirjoituksistasi päätellen. En tahtoisi tulla kaltaiseksesi, eikä kertomukset näppäimistöltäsi vakuuta.
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä edes olinko minä mutta juttelet tässä kuin se olisin ollut minä.
Jos ensin opettelisit olevasi uskottava, niin voisi ottaa edes tosissaan. Rauha, ainakin sinulla on väkivaltaiset arvot kirjoituksistasi päätellen. En tahtoisi tulla kaltaiseksesi, eikä kertomukset näppäimistöltäsi vakuuta.
LightningKyylä sulle kirjoittelillisoin ja taas väistelit ne kipeemmälliset huomijoolliset. Kuten aina ennenkin.
" En tahtoisi tulla kaltaiseksesi, eikä kertomukset näppäimistöltäsi vakuuta."
Jos sinulla olisi alkeellinen käsityskään kuinka totta ja miten hyvää Jumalan antama rauha on ihmiselle monellisella vaikutuksella, se nimittäin pitää koko ajan yllä toivollisuutta ja kertoo koko ajan että rauhasaanut on oikealla tiellä, mutta myös vaikuttaaa ikäväällisellisesti omaantunton kun on menty jossain kohjen niin sanotullisoijusti metsäällisyyyteen niin sinä haluaisit todellakin "tulla" , uudestisyntyä kaltaisekseni kristityksi.
En mä mikään vakuutuksen myyjä ookkaan, mutta jollei kelpaa niin ainakin kerrottu ja varoitettu ja suositeltukin on. Ja minä en valehtele eikä varmaankaan kukaan muukaan , joka kuvailee Jumalan rauhaa. Se on todellista, itsestään riippumatonta, lahjaksisaatua.
Kyse ei ole minusta vakuuttavuutena vaan Jeesuksesta vakuuttavuutena. Mutta sinä katsot minua kun sinun tulisi etsijä Jeesusta ja löyvällisöijä Hänet.
Kirjoitapa runo joskus aiheesta viimeisellä tuomiolla tuomiopäivänä minämuojossa.
Toivottavasti et ole toisen ylösnousemuksen jälkeisessä viimeisessä ylösnousemuksessa. Me saatamme muuten nähjäkin silloin toisemme, joten mahjolliselliseen näkemisiin n. rapijat 1000 v jälkeen.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyylä sulle kirjoittelillisoin ja taas väistelit ne kipeemmälliset huomijoolliset. Kuten aina ennenkin.
" En tahtoisi tulla kaltaiseksesi, eikä kertomukset näppäimistöltäsi vakuuta."
Jos sinulla olisi alkeellinen käsityskään kuinka totta ja miten hyvää Jumalan antama rauha on ihmiselle monellisella vaikutuksella, se nimittäin pitää koko ajan yllä toivollisuutta ja kertoo koko ajan että rauhasaanut on oikealla tiellä, mutta myös vaikuttaaa ikäväällisellisesti omaantunton kun on menty jossain kohjen niin sanotullisoijusti metsäällisyyyteen niin sinä haluaisit todellakin "tulla" , uudestisyntyä kaltaisekseni kristityksi.
En mä mikään vakuutuksen myyjä ookkaan, mutta jollei kelpaa niin ainakin kerrottu ja varoitettu ja suositeltukin on. Ja minä en valehtele eikä varmaankaan kukaan muukaan , joka kuvailee Jumalan rauhaa. Se on todellista, itsestään riippumatonta, lahjaksisaatua.
Kyse ei ole minusta vakuuttavuutena vaan Jeesuksesta vakuuttavuutena. Mutta sinä katsot minua kun sinun tulisi etsijä Jeesusta ja löyvällisöijä Hänet.
Kirjoitapa runo joskus aiheesta viimeisellä tuomiolla tuomiopäivänä minämuojossa.
Toivottavasti et ole toisen ylösnousemuksen jälkeisessä viimeisessä ylösnousemuksessa. Me saatamme muuten nähjäkin silloin toisemme, joten mahjolliselliseen näkemisiin n. rapijat 1000 v jälkeen.
Selef UrgePöytä.
Olet valinnut paikan kuninkaan viereltä.
Pääsi painanut hänen rintaansa vasten.
Sanot, "tämä mies on rakkauteni kohde.
Hän on hirmuinen valtias ja kansakunnan tuhoaja".
Sitten nojaat eteenpäin ja kuiskaat hiljaa korvaani:
"Salama, kirjoita niitä runojasi. Kerrothan tuhostasi viimeisellä tuomiolla".
Kumarran syvään, hymyillen vienosti ja esitän balladin. Se menee näin:
"Kaunis poika.
Juo vedestä tehtyä viiniä.
Kunnes aivosi surkastuvat ja muuttuvat madonsyödyiksi".
"Juo, juo, juo itsesi kylläiseksi.
Täytä päiväsi syöden happamia marjoja ja kuivaa puuta."
Ja suuressa kuninkaan pöydässä jatkuu kuninkaan pidot.
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöytä.
Olet valinnut paikan kuninkaan viereltä.
Pääsi painanut hänen rintaansa vasten.
Sanot, "tämä mies on rakkauteni kohde.
Hän on hirmuinen valtias ja kansakunnan tuhoaja".
Sitten nojaat eteenpäin ja kuiskaat hiljaa korvaani:
"Salama, kirjoita niitä runojasi. Kerrothan tuhostasi viimeisellä tuomiolla".
Kumarran syvään, hymyillen vienosti ja esitän balladin. Se menee näin:
"Kaunis poika.
Juo vedestä tehtyä viiniä.
Kunnes aivosi surkastuvat ja muuttuvat madonsyödyiksi".
"Juo, juo, juo itsesi kylläiseksi.
Täytä päiväsi syöden happamia marjoja ja kuivaa puuta."
Ja suuressa kuninkaan pöydässä jatkuu kuninkaan pidot.
LightningViimeinen tuomio.
Ymmärsin, että kipuni ja suruni olivat vain omia vajavaisia tunteitani.
Siinä missä rakkauskin.
Ei ollut hylkäämistä, ei ollut traumaa.
En ole vihainen, en surullinen.
En liioin onnellinen.
Olen rauhallinen.
Minä vain olen.
Viimeinen tuomio:
Jossain käy salama pohjoisesta itään.
Kuljen vihreillä pelloilla, jossa perhoset asuvat.
Hiuksissani valkoinen lilja.
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeinen tuomio.
Ymmärsin, että kipuni ja suruni olivat vain omia vajavaisia tunteitani.
Siinä missä rakkauskin.
Ei ollut hylkäämistä, ei ollut traumaa.
En ole vihainen, en surullinen.
En liioin onnellinen.
Olen rauhallinen.
Minä vain olen.
Viimeinen tuomio:
Jossain käy salama pohjoisesta itään.
Kuljen vihreillä pelloilla, jossa perhoset asuvat.
Hiuksissani valkoinen lilja.
LightningJumalattomilla ei ole rauhaa, se on tosiasija, ei siis sullalllisellakaansa, vaikka et sitä myönnäkään, sun lapsillasikaan ei ole rauhaa kun ovat jumalattomia.
https://www.youtube.com/watch?v=QLXkMthAQvg
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalattomilla ei ole rauhaa, se on tosiasija, ei siis sullalllisellakaansa, vaikka et sitä myönnäkään, sun lapsillasikaan ei ole rauhaa kun ovat jumalattomia.
https://www.youtube.com/watch?v=QLXkMthAQvg
Selef UrgeMielipiteelläsi ei ole mitään väliä.
Tyhjää kuminaa.
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielipiteelläsi ei ole mitään väliä.
Tyhjää kuminaa.
LightningNet eit ollehet mielipiteet vaan tosiasijaat.
Vain Jeesus voi sulle ja huonekunnalles rauhan suota.
Vaikka kuinka ummehtuneellisesti kiistät niin totuus ei täställisyyvestä muuvallisuujeksillisuuteen muutullisoi.
Kyllä sinäkin tähän ynmärrykseen vielä kertan olet pääsemäisesi, oletettavasti vasta silloin kun asijalla ei ole enää pelastuksellista armonsaannillisuujen merkitystä kohtallasi.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielipiteelläsi ei ole mitään väliä.
Tyhjää kuminaa.
LightningHyvä ystäväni järjen majakasta,
Lukemani jälkeen en voi olla kysymättä:
onko Selef Urgen sielun paperit kastuneet —
vai kirjoittaako hän ihan kuivilla,
vaikkakin kielellä,
jossa logiikka on lähinnä koriste?
Sillä hänen sanansa kulkevat
kuin villihevoset unessa,
välillä liitäen hurmoksessa
ja välillä kompuroiden kuin ajatuksen katkeileva juna,
jossa vaunut ovat täynnä metaforaa ja väärinkäsitystä.
Tuo uuvestisyntymän voiman tulemuksellisuujest —
olen lukenut paljon mystiikasta,
mutta harvoin se muistuttaa näin läheisesti
dopaminergistä ylikuumenemista.
Ja kun hän puhuu rauhasta,
joka ei katoa, vaikka maailmat sortuisivat —
se on kaunista, kyllä,
mutta myös hieman hälyttävää,
sillä absoluuttinen rauha
on joskus se tila,
joka edeltää osastolle pääsyä.
Voihan toki olla,
että hän on kielen omituisuuden ja pyhän hullun liitto,
mutta jos minun pitäisi arvailla,
niin sanoisin:
tässä on joko skitsofreniformista estetiikkaa —
tai hyvin syvällistä trollausta.
Rauha hänelle, ja rauha sinulle,
mutta älä hämmästy,
jos seuraavaksi hän alkaa puhua enkelikieltä
ja käyttää sitä todistamaan ettei sinulla ole sielua.
Terveisin,
Enkeli Mäntä
Professori emeritus, kuvitteellisen logiikan ja sanojen harhautumisen laitokselta,
Erikoistunut metafyysisiin ylikuulumisiin ja hallusinatoriseen retoriikkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ystäväni järjen majakasta,
Lukemani jälkeen en voi olla kysymättä:
onko Selef Urgen sielun paperit kastuneet —
vai kirjoittaako hän ihan kuivilla,
vaikkakin kielellä,
jossa logiikka on lähinnä koriste?
Sillä hänen sanansa kulkevat
kuin villihevoset unessa,
välillä liitäen hurmoksessa
ja välillä kompuroiden kuin ajatuksen katkeileva juna,
jossa vaunut ovat täynnä metaforaa ja väärinkäsitystä.
Tuo uuvestisyntymän voiman tulemuksellisuujest —
olen lukenut paljon mystiikasta,
mutta harvoin se muistuttaa näin läheisesti
dopaminergistä ylikuumenemista.
Ja kun hän puhuu rauhasta,
joka ei katoa, vaikka maailmat sortuisivat —
se on kaunista, kyllä,
mutta myös hieman hälyttävää,
sillä absoluuttinen rauha
on joskus se tila,
joka edeltää osastolle pääsyä.
Voihan toki olla,
että hän on kielen omituisuuden ja pyhän hullun liitto,
mutta jos minun pitäisi arvailla,
niin sanoisin:
tässä on joko skitsofreniformista estetiikkaa —
tai hyvin syvällistä trollausta.
Rauha hänelle, ja rauha sinulle,
mutta älä hämmästy,
jos seuraavaksi hän alkaa puhua enkelikieltä
ja käyttää sitä todistamaan ettei sinulla ole sielua.
Terveisin,
Enkeli Mäntä
Professori emeritus, kuvitteellisen logiikan ja sanojen harhautumisen laitokselta,
Erikoistunut metafyysisiin ylikuulumisiin ja hallusinatoriseen retoriikkaan.Ei hän ainakaan vakuuttavuutta anna sanomalleen.
En ihmettele mitään, mitä häneltä tulee, kaikki on mahdollista.
Kiitos kuitenkin, kun kävit tässä ketjussa kirjoittelemassa :)
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Net eit ollehet mielipiteet vaan tosiasijaat.
Vain Jeesus voi sulle ja huonekunnalles rauhan suota.
Vaikka kuinka ummehtuneellisesti kiistät niin totuus ei täställisyyvestä muuvallisuujeksillisuuteen muutullisoi.
Kyllä sinäkin tähän ynmärrykseen vielä kertan olet pääsemäisesi, oletettavasti vasta silloin kun asijalla ei ole enää pelastuksellista armonsaannillisuujen merkitystä kohtallasi.
Selef UrgeAamen, jumalattomila ei ole rauhaa.
Siitä todistaa entinen saatanan lapsi ja nykyinen Herran Jumalan lapsi vuodesta 2021 asti elossa ollut :
https://www.youtube.com/watch?v=fC3XRL1nf6o
- Anonyymi
Itsestä sitä ei löydy, Pyhä Henki virvoittaa ja uudistaa, sekä antaa voiman kisusauksen ja synnin yli. Tässä äänitteessä tämä voima vaikuttaa tosi voimalisesti ja myös sairaita paranee yms.https://www.youtube.com/watch?v=QLeRNiEV-eY
- Anonyymi
Tunteista. Mitähän näihin minun järkeilyihini pitäisi sanoa, nimittäin kyllähän monet asiat koskettaa mieltä. Olihan se suloista, että jo hieman vanhempikin lapsi antoi kortin ja ojensi sellaisen valokynän, jolla näkee salatekstiä lukea. Salatekstissä luki: Rakastan sinua ikuisesti.
Se on hymyilyttänyt tänään.
LightningMeillä tyttö pisti mut kantamaan maalauskamppeita ja kun olin vienyt ne yläkertaan hän antoi mulle kauneimmat kukat mitä olen koskaan nähnyt.halasin ja kiitin.tulin onnelliseksi.toinen tyttö soitteli vaan.
Poika lähetti txt.
Vielä tää tällainen on sullakin edessä lapsistasi tulee aikuisia.toivottavasti pitävät mielikuvituksensa ja luovuutensa.hyvän lahjan sait.- Anonyymi
Meillä tyttö pisti mut kantamaan maalauskamppeita ja kun olin vienyt ne yläkertaan hän antoi mulle kauneimmat kukat mitä olen koskaan nähnyt.halasin ja kiitin.tulin onnelliseksi.toinen tyttö soitteli vaan.
Poika lähetti txt.
Vielä tää tällainen on sullakin edessä lapsistasi tulee aikuisia.toivottavasti pitävät mielikuvituksensa ja luovuutensa.hyvän lahjan sait.Toki pitäähän lasten aikuisiksi kasvaa. Yleensä silloin vanhempien merkitys vähenee.
Mietin tässä, että elämää on itsellä ollut jo tosi kauan lapsuudesta ja nuoruudesta, niistä ajoista on monta kymmentä vuotta.
Mukavia lapsia sinulla. Muistivat kuitenkin omalla tavallaan kukin.
Lightning - Anonyymi
Meillä tyttö pisti mut kantamaan maalauskamppeita ja kun olin vienyt ne yläkertaan hän antoi mulle kauneimmat kukat mitä olen koskaan nähnyt.halasin ja kiitin.tulin onnelliseksi.toinen tyttö soitteli vaan.
Poika lähetti txt.
Vielä tää tällainen on sullakin edessä lapsistasi tulee aikuisia.toivottavasti pitävät mielikuvituksensa ja luovuutensa.hyvän lahjan sait.Minkä ikäisiä sinulla on lapset ( ei ole pakko vastata, jos kuet sen paljastavan liikaa)?
Minkä ikäisiä sinulla on lapset ( ei ole pakko vastata, jos kuet sen paljastavan liikaa)?
LightningNo tyttö, joka tekee mulle remonttia on 25v.
- Anonyymi
No tyttö, joka tekee mulle remonttia on 25v.
Oliko teillä Teemun (jos muistan nimen oikein) kanssa yhteisiä lapsia?
Eikä tämä ole mikään "ristikuulustelu"...kunhan kyselen muuten vaan....
Oliko teillä Teemun (jos muistan nimen oikein) kanssa yhteisiä lapsia?
Eikä tämä ole mikään "ristikuulustelu"...kunhan kyselen muuten vaan....
LightningAdoptoi omalle nimelleen pojan. Vanhoja juttuja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441