Pyydän vilpittömästi anteeksi kakilta, joita olen loukannut lapsuudessa, nuoruudessa ja aikuisiälläkin.
Toivon, että tämä anteeksipyyntö tavoittaa mahdollisimman monen, joka on joutunut kiusan kohteeksi joko taholtani tai jonkun toisen ja voi kuitenkin samaistua tähän ja tuntea saavansa hieman takaisin.
Minun aikanani ei ollut vielä Somea, vaan kiusaaminen oli enemmän sanallista ja fyysistä. Pyydän anteeksi ilkeitä sanoja, nauramista, porukasta pois sulkemisesta, tein jopa niin kamalaa, että heitin kiven. Nuo teot ovat kiusanneet myös minua siitä astii jolloin tulin tietoiseksi siitä kuinka raakaa se on kiusatulle, vaikka olin itsekin kiusattu, kai toisten kiusaaminen sai tuntemaan itsensä vähemmän kiusatulta.
Olen yrittänyt selvittää miksi se lapsi ja nuori voi niin pahoin, että käyttäytyi niin kuin käyttäytyi, Osaltaan voisi selittää se, että jouduin myös itse lapsena kiusatuksi ala-asteella vanhempien lasten ja yhden koulumme aikuisen taholta.
Olen todella katunut tekojani ja yrittänyt koko aikuisikäni sovittaa tekemäni kiusanteot tekemällä hyviä pieniä tekoja. olen pyytänyt myös anteeksi keneltä olen voinutkaan.
Anteeksi 7C -87
Pyydän julkisesti anteeksi
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225144- 254328
- 272461
- 342244
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174