Sain aivoinfarktin lähes 2 kuukautta sitten. Ambulanssissa matkalla sairaalaan kävin ”taivaanportilla”. Ei siellä mitään ollut.
-ei porttia
- ei ketään vastassa
-ei mitään
Pelkkä valkoista.
Pari päivää myöhemmin kysyin lääkäriltä, että kuinka lähellä kuolemaa kävin? Hän sanoi minulle, että tulit sairaalaan viimehetkellä. Viiden minuutin päästä olisi ollut jo myöhäistä.
Joten siitä päättelin, että se kirkon saarnaama taivaan valtakunta täytyy olla jonkun 2000 vuotta sitten keksimä saaga, jonka on kirjoittanut papyrukselle. Ja joku on sen sitten muutama sata vuotta myöhemmin löytänyt, ja alkanut lävittämään sitä ”sanomaa” totena.
Tämä kirjoittamani teksti on siis omakohtainen kokemus. Ei mikään keksitty tarina. On teillä muilla vastaavia kokemuksia.
Tiedän, että tulen saamaan tästä vihaviestien ryöpyn. Mutta teille arvostelijoille esitän yhden kysymyksen. Oletteko itse käyneet siellä?
Teille samanlaista kokeneille: Muuttiko kokemus teitä jotenkin? Minua se muutti.
Kuolemanjälkeinen elämä???
21
235
Vastaukset
Kuulostaa todelliselta.
Itse olen voinut kuolla noin viisi kertaa, ja jokaisella kerralla olen toivonut olevan tuuria. Ja tuuria on ollut.- Anonyymi
ei ole taivasta tai helvettiä,kun kuolet se on siinä
- Anonyymi
Mistä päättelit, että se oli taivaan portti?
- Anonyymi
mikä muu se voisi olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä muu se voisi olla?
Riippuu siitä miten elänyt. Jos amerikan homoja herjannut, niin helvetin portit ne silloin eteen tulee.
Olen käynyt ja näin asioita ja näin myös aikoinaan itseni tilan eli ei kummoinen Jumalan edessä.
- Anonyymi
Miksi aistit sen valkoisena?
Eihän kuollut aisti mitään, ainakaan ulkoapäin katsottuna.- Anonyymi
Kannattaa katsoa youtubesta suomen kielinen kolmiosainen TIEDE. dokumenttisarja "Mielen salattu voima", niin näet mitä kaikkea ihmeellistä voi ihminen todella kokea.
- Anonyymi
Vakava tilanne kuitenkin kyseessä.
Maalliset seuraukset seuraavanlaiset.
Joka neljäs toipuu oireettomaksi, yli puolet omatoimisiksi ja joka seitsemäs tarvitsee laitoshoitoa. 17 % aivoinfarktipotilaista sairastuu uudelleen ja 25 % menehtyy seuraavan vuoden kuluessa aivoinfarktista. Noin 10–20 % dementoituu. Kolmanneksella sairastaneista esiintyy afasiaa eli kielellisiä häiriöitä.
Kun ihmisen tietokoneeseen tullee häiriö, on lääketiede melko voimaton vaurioiden korjaamisessa. Itse tukos kyllä saadaan auki, mutta sen suhteen mitä siitä jäänyt, on sitten jo korkeimman käsissä.- Anonyymi
Minulle tuli jälkiseurauksena afasia. Ärsyttävä sairaus, kun ei saa vieläkään sanottua ajatuksiaan ulos, niinkuin haluaa, vaikka puhe on jo hiljalleen palautumassa. Läheisiltä toki saan tukea, mutta se on todella ärsyttävää.
Aloittaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle tuli jälkiseurauksena afasia. Ärsyttävä sairaus, kun ei saa vieläkään sanottua ajatuksiaan ulos, niinkuin haluaa, vaikka puhe on jo hiljalleen palautumassa. Läheisiltä toki saan tukea, mutta se on todella ärsyttävää.
Aloittaja.Varmasti palautuu ajan kanssa, voin taata, eikä kannata väkisin yrittää tuottaa sanoja, mutta sen verran, ettei puhuminen katoa - se on viheliäistä opetella uudelleen.
Pystyt kuitenkin kirjoittamaan, afasiassa on mahdollista, ettei pysty tuottamaan sanoja edes paperille.
Mutta tilanteen lopullisuuden tunne - se äkkipysähdys - on varmasti henkisesti äärimmäisen raskasta, ja varmasti jättää pelon, joka kyllä menee ajan kanssa ohi, että se voi tapahtuuma minä hetkenä tahansa uudelleen.
Luo valtavan epävarmuuden olemiseen, kun ei voi luottaa omaan elimistöönsä, jonka varassa elää ja karkuun ei pääse. Ei voi sanoa työsopimusta irti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti palautuu ajan kanssa, voin taata, eikä kannata väkisin yrittää tuottaa sanoja, mutta sen verran, ettei puhuminen katoa - se on viheliäistä opetella uudelleen.
Pystyt kuitenkin kirjoittamaan, afasiassa on mahdollista, ettei pysty tuottamaan sanoja edes paperille.
Mutta tilanteen lopullisuuden tunne - se äkkipysähdys - on varmasti henkisesti äärimmäisen raskasta, ja varmasti jättää pelon, joka kyllä menee ajan kanssa ohi, että se voi tapahtuuma minä hetkenä tahansa uudelleen.
Luo valtavan epävarmuuden olemiseen, kun ei voi luottaa omaan elimistöönsä, jonka varassa elää ja karkuun ei pääse. Ei voi sanoa työsopimusta irti.Myös käsin kirjoittaminen oli alkuun hankalaa. Nyt en ole sitä enää vähään aikaan yrittänyt. Tekstiviestin kirjoittaminen oli alussa tuskaa, kun koordinaatio oli todella huono. Tuli paljon kirjoitusvirheitä. Nyt se sujuu jo ihan hyvin, vaikka hidasta onkin. Tavaroita tippuu käsistä joka päivä.
Mutta näillä mennään, mitä on annettu.
On se ihme juttu, että pitää kokea esim. aivoinfarkti, ennen kuin oppii arvostamaan elämää.
Aloittaja
- Anonyymi
Onneksi tuonpuoleisessa ei ole jumalaa, ristin kiesusta eikä pirua.
Se on valon ja rauha valtakunta. Kesäloma ennen koulun alkua uudelta luokalta. ♥️ - Anonyymi
Ja kirkon opissa ei edes ole mitään taivasta, se taivasten valtakunta on Jeesuksen evankeliumissa, mutta siihen ei edes ole uskontoa, ja sekin eläessämme meissä ja meidän ympärillämme Jeesuksen opetuksen mukaan. Nämä kestovalheet on jotakin niin itkettäviä. Miettikää nyt kirkon krusifiksia kuoliaaksi pahoinpidellystä Jeesuksen - siinä on kristinuskon opin mukaan kiroukseksi kirottu tosi Jumala - minkä taivaan te kuvittelisitte tällä - terastetulla pääsiäisen uhrilampaalla olevan?!
- Anonyymi
En tiedä maailmassa yhtäkään asiaa jossa yhtä totaalisesti menisivät fiktiot ja faktat yhtä ristiin kun, mikä on kristinuskon totuus Raamatun ja uskonnon mukaan, ja mitä uskovaiset siitä kuvittelevat?!
Oliko se inkvisiitiokidutus ja ihmisten elävältä polttaminenvtai ruumiin syönti ja veren juonti - sun muut - todella niin Pyhiä toimituksia?!
- Anonyymi
Tutuilla on kokemuksia ollut, että miiten kuolleet ystävät ja omaiset ovat rajan puolella odottamassa, kokemukset ovat olleet heille vakuuttavia, kaiken muuttavia, ja ettei sieltä millään haluaisi enää palata takaisin.
- Anonyymi
Ei tällaisesta viestistä täällä saa mitään viharyöpytystä päälleen, kaikki kokemukset ovat tervetulleita.
Mutta - todella - suosittelen katsomaan tuon edellä puhumani tiede dokumenttisarjan youtubesta Mielen salattu voima - siinä on paljon näistä kokemuksista, ja juuri siitäkin, että miten se muuttaa ihmisen, kun sen kokee.
Käy oikein hyvin vaikka vertaistukena! Voi peilata itseä, että tuntuiko itsestä samalta. - Anonyymi
Siellä ei olla ikuisesti.
Sielu alkaa kyllästyä ja kaipaa taas maan päälle opiskelemaan elämän kouluun uudelta luokalta.
Sitä sanotaan reinkarnaatioksi.- Anonyymi
Ja tämä totuuden oppikoulu on sinulla vielä pahasti kesken ja lisäksi olet päätynyt myös tarkkikselle, sillä reinkarnaatio-opilla et pääse koskaan taivaaseen.
t. entinen reinkarnaatioon uskonut, nykyinen uudestisyntynyt kristitty eli kadotukselta pelastettu
- Anonyymi
Lähellä kuolemaa käyminen ja kuolema ovat eri asioita.
Raamatussa Paavali kävi hengessään taivaassa, mutta ei saanut kertoa, mitä siellä näki. Hän ei osaannut sanoa sitä, oliko hän ruumissaan vai irti ruumiistaan. Lasarus oli monta päivää kuolleena, mutta Raamattu ei kerro mitään Lasaruksen kuoleman ajan kokemuksesta. Vanhassa testamentissakin kuolleita heräsi, mutta niistäkään ei ole kerrottu, mitä he ehkä kokivat.
Nykypäivänä kuolemanrajakokemukset ovat lisääntyneet huimasti. Kuolemanrajakokemuksia on yhtä monta erilaista kuin on kuoleman rajalla käyneitäkin.
Jos näistä tarinoista joku ylipäänsä on totta, niin minun käsitykseni on, ettei taivaaseen asti fyysisen kuoleman kautta päässeet koskaan enää palaa takaisin maan päälle. Mutta ruumiista voi irrota, valotunneliin asti päästä tai jopa taivaan portille asti, mutta ei sen pitemmälle. Koska Raamattu sanoo, ettei kukaan mene Isän tykö eli taivaaseen muuten kuin Jeesuksen kautta. Hän on ovi ja portti, jonka kautta sinnen mennään, eikä taivaaseen astu yksikään syntinen. Jos siis taivaasta asti Jumala palauttaa jonkun takaisin elävien kirjoihin, niin eikö sellaisen ihmisen silloin ole tarvinnut olla uskova?
Kuoleman lähellä käyneet eivät siis mene rajakokemuksessaan taivaaseen asti, eikä välttämättä edes kuolleet mene sisään porteista. Saattaa olla, että he ovat päässeet vain portille asti ja sitten heille on näytetty asioita siinä. Jos kokemukset ylipäänsä ovat totta. Mutta on hyvin todennäköistä, että rajakokemuksien sisältöön vaikuttaa myös sielunvihollinen, joka asustaa ja toimii juuri sllä ulottuvuudella, mihin ihmisen henki ensin menee, kun se ruumiista irtaantuu. Jumalan taivashan on kolmannessa taivaassa, mistä sielunvihollinen joukkoineen on heitetetty ulos. - Anonyymi
<< kävin ”taivaanportilla”. Ei siellä mitään ollut. -ei porttia <<
Se portti ei ole mikään veräjä, vaan Jumalallinen olento; Jeesus.
Ja monet kuolmean rajalla käyneet raportoivat nähneensä ensin vain valoa ja kokeneensa rauhaa. Sitten vasta on ilmaantunut olentoja, jotka ovat vieneet kaodotukseen. Sen takia on erittäin hämäävää uskoa näitä valokokemuksia, koska osa helvettiin päätyneistäkin kertoo kokeneensa rauhaa ja nähneensä valoa matkansa alussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090