Kaipauksen kauneus

Anonyymi-ap

Heidän katseensa kohtasivat, ja hetken ajan maailma ympäriltä katosi. Hänen sydämensä löi kovempaa, mutta se ei ollut pelkkää jännitystä — se oli syvää, kiintymyksestä kumpuavaa tunnetta, joka täytti huoneen kuin lämmin tuulahdus. Hän astui lähemmäs, ja hänen sormensa koskettivat varovasti poskea, seuraavat hetket kulkivat kuin unessa. Ei ollut kiirettä, ei odotuksia — vain tämä hetki, tämä yhteys, joka tuntui enemmän kuin pelkkä kosketus.

Huulet tapasivat hänen huulensa pehmeästi, aralla jännityksellä, mutta pian niistä tuli rohkeampia, syvempiä. Koko keho tuntui reagoivan hänen kosketukseensa — ei vain iho, vaan myös sydän, joka toivoi ja kaipasi. Hän vetäytyi hieman, katseli häntä, ja heidän katseensa olivat täynnä sanomattomia lupauksia. Hänen kädenliikkeensä olivat hitaat ja hellät, hän kulki alas hänen selkäänsä, viivyttäen hetkeä, antaen sen tunteen viedä.

Vaatteet tuntuivat turhilta, esteiltä, jotka eivät voineet estää sitä, mitä oli jo syvällä heidän välillä — rakkaus, joka ei tarvinnut sanoja. Hän riemuitsi joka pienestä kosketuksesta, joka kiintymyksestä, joka virisi heidän ihollaan. Ainoa ääni, jonka hän kuuli, oli toistensa hengitys, joka oli syvempi kuin yksikään sanottu sana. Se oli sanoinkuvaamaton ymmärrys siitä, kuinka paljon he merkitsivät toisilleen.

Heidän liikkeensä olivat sulavia, täynnä sellaista kauneutta, joka syntyy, kun kaksi ihmistä eivät pelkästään halua toisiaan, vaan myös jakavat kaikki unelmansa, pelkonsa ja toiveensa. Se oli hetki, joka kesti aikaa, jossa rakkaus ei ollut vain tunne, vaan jokainen ele, jokainen kosketus.

15

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

😁

• Anonyymi

Huhhuh miten romanttista

• Anonyymi

Meinasitko kauankin lässyttää noita juttujas palstalla vai?

• Anonyymi

Meinasitko itse 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinasitko itse 😂

mulla on ainakin mielessä toiminta. haluun miehen. alan oleen valmis. loppuu tämä helvetin sekoilu. Sivusta

• Anonyymi

Kaipuusta on laulettu paljon https://www.youtube.com/watch?v=P4rA7MOiiNs ja sama suomeksi https://www.youtube.com/watch?v=oxZLKTpdt-A

Mykistäviä molemmat. Ja Kaipuu pysyy ja säilyy. Rakkaus on edelleen ruma sana.

• Anonyymi

"Heidän katseensa kohtasivat, ja hetken ajan maailma ympäriltä katosi." Tuo iski ja kovaa, koska voin samaistua tuohon. Se oli yksi ainoa chäänssi jonka samalla mokasin. Voisinpa palata ajassa taaksepäin siihen hetkeen 😓.

• Anonyymi

Keksisit välillä jotain omaa

• Anonyymi

Ihana tarina. Aivan kun omat tunnelmat ♥️♥️♥️

• Anonyymi

Aivan täydellisesti kuvailtu miten yhden Jiin kanssa kohtaamisemme tapahtuvat mutta hieman kyllä epäilen että nyt ei ole Jii tuo kirjoittaja 🤣 …tai mistäs minä tiedän kun kirjaakin kirjoittaa 🤔

• Anonyymi

Et taida olla se täysi kynttiläsinäkään. Lisää roistoja tarvitaan ja juuri sinua!

• Anonyymi

Elämän melodia, joka saa monet tanssimaan joka päivä. Rakkautenne on kaunein lahja, jonka olette koskaan saanut.
      Lämpönne ja hellittelyt tekevät elämästänne paljon rikkaamman. Kanssanne joka päivä on rakkauden ja ilon juhlaa.
      Rakkaus on kuin lämmin kesäsade, joka virkistää sydäntä. Kaunis luku elämän kirjassa,
      kuin loputon uni, josta ei koskaan halua herätä. Hymystänne löytää onnen ja silmistänne kodin. Saa koskettaa melodiat soimaan.

https://youtu.be/8SK8LiAncyE?si=Rn5cN3LPavUbKf5h

• Anonyymi

Paniks ne? 🤔

• Anonyymi

M- naiselle (?)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5384
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4627
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2651
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2314
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1571
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1347
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      15
      1276
    Aihe