Tarkoititko sitä

Anonyymi-ap

Että rakastat toista ja haluat että minä löydän onneni muualta?

21

353

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluan hänen kanssa tunteetonta ceksiä. Sinun kanssa tahdon löytää onnen.

• Anonyymi

Onko se oikein häntä kohtaan kun hän on sinuun rakastunut

• Anonyymi

Voin minäkin antaa tunteetonta sitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin minäkin antaa tunteetonta sitä

No citten! Kuvittelin, että haluat suhteen ilman ”sitä”.

• Anonyymi

Mä haluan, että hän on onnellinen, kun me ei just nyt voida olla yhdessä. Vaikka se ajatus pahalle tuntuukin.

• Anonyymi

Sivusta - minäkin haluan että sinä olet onnellinen vaikka emme voikaan just nyt olla yhdessä.

• Anonyymi

Ehkä minä voin yrittää kokeilla löytää jonkun, jolle saisin kuulua ja joka olisi omani. Kun hänen kanssaan se ei ole mahdollista. Pahalta tuntuu, mutta ei kai tälle voi mitään. Toivon, että hän on onnellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä minä voin yrittää kokeilla löytää jonkun, jolle saisin kuulua ja joka olisi omani. Kun hänen kanssaan se ei ole mahdollista. Pahalta tuntuu, mutta ei kai tälle voi mitään. Toivon, että hän on onnellinen.

Mikä syynä että ette voi olla just nyt onnnellisia yhdessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä syynä että ette voi olla just nyt onnnellisia yhdessä?

Hänellä on puoliso.

• Anonyymi

En rakasta ketään. En koe niin vahvoja tunteita. Ihastuksen tunteita kokenut, mutta en koe mitään tarvetta harrastaa seksiä ja siihen se aina tyssää. Miehet pettyisivät kun alun tutustumisen jälkeen kertoisin, ettei minulla ole mitään tarvetta harrastaa seksiä. Siksi ei ole oikein edes aloittaa tutustumista.

• Anonyymi

Kuulostat ihan kaivatultani sillä erotuksella, että hän on innokas muiden kanssa, mutta minun kanssa hän toimii kuvailemallasi tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostat ihan kaivatultani sillä erotuksella, että hän on innokas muiden kanssa, mutta minun kanssa hän toimii kuvailemallasi tavalla.

Tulen sivusta keskusteluun. Kuulostaa aika pahalta siinä mielessä että ehkä hän ei välttämättä viehäty sinusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulen sivusta keskusteluun. Kuulostaa aika pahalta siinä mielessä että ehkä hän ei välttämättä viehäty sinusta.

Samoin olen tulkinnut ja jättänyt rauhaan. En vaan ymmärrä miksi välillä esittää kiinnostunutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin olen tulkinnut ja jättänyt rauhaan. En vaan ymmärrä miksi välillä esittää kiinnostunutta.

Minulla on sellainen paha tapa, että flirttailen ja annan ymmärtää nuoremmille kolleille. Saan valtavasti energiaa heistä, kun ne kiinnostuu. Tykkään testata markkina-arvoa. Yks säälittävä nuorempi mies jäänyt roikkumaan vaikken ole edes kiinostunut hänestä.

Sivusta

• Anonyymi

Koita nyt hyvä nainen hakeutua hoitoon. Kukaan ei jaksa tuota jankutusta.

• Anonyymi

Mies toi on.

• Anonyymi

Tiedät

• Anonyymi

Hän tietää

• Anonyymi

Kuka ketä jos joku mua tarkoittaa ni mä en itseäni luokittele edes näihin en tietääkseni ole kykenevä/osaava edes rakastamaan et mua ei hetkauta suuntaan tai toiseen ensin ois nääs hyvä selvittää mitä rakkaus edes on ennen kuin turhaan olematonta rakkautta kenellekään tunnustaa

• Anonyymi

En tarkoita. Sinut haluan ☕️

• Anonyymi

En tarkoita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4348
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe