Immeiset ovat tulleet järkiinsä. Vain 37 Daciaa kilpiin huhtikuussa. Mahorkka haisee ja jenkemi tuoksuu. Näin se vaan menee.
Huhtikuussa 37 Daciaa kilpiin
15
160
Vastaukset
- Anonyymi
Montako bmw:tä paaliin kyseisenä ajankohtana ?
- Anonyymi
37 ilmeisesti. Hankkivat paalattujen tilalle oikeat autot.
- Anonyymi
Hahahahahahahhnh. Haaveilkaa pojat bemusta. Haaveilkaa!
- Anonyymi
Jenkemin vienoa tuoksua ohjaamossa ei voita kyllä mikään
- Anonyymi
Se on just näin. Kerran kun nuuhkinut jenkemiä sitä haluaa uudelleen. Se koukuttaa
- Anonyymi
Suomessa Dacian myynti on hidastunut korkean hinnan takia ja ihmisetkin ovat köyhempiä kuin 5 vuotta aiemmin
- Anonyymi
Dacia on menettänyt täysin ainoan myyntivalttinsa eli hinnan. Samalla rahalla saa merkittävästi parempaa niin kestävyydessä kuin mukavuudessa. Jos erityisesti ranskalaisiin on mieltynyt niin clion saa 19000€ tai capturin 28000€. Kun samaan aikaan hinnat alkaen sandero on 16000€ ja välttävillä varusteilla 19000€ ja dusterin hinta kiikkuu jo 30000 eurossa. Hullu saa olla jos vielä dacian ostaa.
- Anonyymi
Näinhän se kaupassa aina menee, välillä kauppa käy ja välillä ei yhtä hyvin.
Kannattaa kuitenkin tehdä tästä asiasta iso ja lisätä siihen näitä "hauskoja" aspekteja, näin mt-potilaat saavat mielensä hyväksi ja iloa elämäänsä. - Anonyymi
Kyllähän mt-potilaillakin pitää olla halvat huvit. Niuva on muutoin niin virikkeetön paikka ja Dacia-siipi täynnä. Suoli on henkireikä.
- Anonyymi
Aloittaja ressukka ei ole koskaan Dacciassa edes istunut, joten ei voi tietää miltä autossa tuoksuu.
No hyvä, että saat vähän raitista ilmaa polkiessasi ruosteisella jopollasi s-markettiin kaljan hakuun. Sitten tosin taas katkeruus kasvaa keskikaljaa hörppiessä ja voit suoltaa tänne tuota perätöntä sontaa.- Anonyymi
Väärin väärin ja vielä kerran väärin. Olen ajanut Dacialla, oli erään Volvo-huollon sijaisautona. Kauhee katiska oli. Ja jenkemi tuoksui kabiinissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin väärin ja vielä kerran väärin. Olen ajanut Dacialla, oli erään Volvo-huollon sijaisautona. Kauhee katiska oli. Ja jenkemi tuoksui kabiinissa.
Taitaa se jenkemi olla sinulle tuttu aine.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa se jenkemi olla sinulle tuttu aine.
Se on sinullekin tuttu aine. Sitä on käytetty Dacian sisustuksessa. Siitä se vieno tuoksu tulee.
- Anonyymi
Aloittajasta en tiedä, mutta minä istuskelin vuoden päivät päivittäin dacia sanderossa (vm2021, 40tkm). Aivan hirveä paskaläjä oli koko vehje, paloi polttimoita, meni raidetangonpäät, kytkin alkoi täristää vimmatusti liikkeelle lähdöissä, kuskin puolen etujarru kitisi kuin ratikka kiskoilla aina jarruttaessa, puhallus humppasi nopeuttaan moottorin kierrosluvun mukaan. Loppupeleissä mekaanikko sanoi että moottorin sivuääni viittaa alkavaan jakoketjuvikaan. Kävin hemmetin kyytiä vaihtamassa corollaan, nyt on sama vuosi tällä ajettu ja ei niin mitään toimii vaan kuin ajatus. Nauttikaa te niistä dacioista, minä nautin corollasta.
- Anonyymi
Pietarin trollitehtaan DISSAUSTA ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351