Huhtikuussa 37 Daciaa kilpiin

Anonyymi-ap

Immeiset ovat tulleet järkiinsä. Vain 37 Daciaa kilpiin huhtikuussa. Mahorkka haisee ja jenkemi tuoksuu. Näin se vaan menee.

15

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Montako bmw:tä paaliin kyseisenä ajankohtana ?

• Anonyymi

37 ilmeisesti. Hankkivat paalattujen tilalle oikeat autot.

• Anonyymi

Hahahahahahahhnh. Haaveilkaa pojat bemusta. Haaveilkaa!

• Anonyymi

Jenkemin vienoa tuoksua ohjaamossa ei voita kyllä mikään

• Anonyymi

Se on just näin. Kerran kun nuuhkinut jenkemiä sitä haluaa uudelleen. Se koukuttaa

• Anonyymi

Suomessa Dacian myynti on hidastunut korkean hinnan takia ja ihmisetkin ovat köyhempiä kuin 5 vuotta aiemmin

• Anonyymi

Dacia on menettänyt täysin ainoan myyntivalttinsa eli hinnan. Samalla rahalla saa merkittävästi parempaa niin kestävyydessä kuin mukavuudessa. Jos erityisesti ranskalaisiin on mieltynyt niin clion saa 19000€ tai capturin 28000€. Kun samaan aikaan hinnat alkaen sandero on 16000€ ja välttävillä varusteilla 19000€ ja dusterin hinta kiikkuu jo 30000 eurossa. Hullu saa olla jos vielä dacian ostaa.

• Anonyymi

Näinhän se kaupassa aina menee, välillä kauppa käy ja välillä ei yhtä hyvin.
      Kannattaa kuitenkin tehdä tästä asiasta iso ja lisätä siihen näitä "hauskoja" aspekteja, näin mt-potilaat saavat mielensä hyväksi ja iloa elämäänsä.

• Anonyymi

Kyllähän mt-potilaillakin pitää olla halvat huvit. Niuva on muutoin niin virikkeetön paikka ja Dacia-siipi täynnä. Suoli on henkireikä.

• Anonyymi

Aloittaja ressukka ei ole koskaan Dacciassa edes istunut, joten ei voi tietää miltä autossa tuoksuu.

No hyvä, että saat vähän raitista ilmaa polkiessasi ruosteisella jopollasi s-markettiin kaljan hakuun. Sitten tosin taas katkeruus kasvaa keskikaljaa hörppiessä ja voit suoltaa tänne tuota perätöntä sontaa.

• Anonyymi

Väärin väärin ja vielä kerran väärin. Olen ajanut Dacialla, oli erään Volvo-huollon sijaisautona. Kauhee katiska oli. Ja jenkemi tuoksui kabiinissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin väärin ja vielä kerran väärin. Olen ajanut Dacialla, oli erään Volvo-huollon sijaisautona. Kauhee katiska oli. Ja jenkemi tuoksui kabiinissa.

Taitaa se jenkemi olla sinulle tuttu aine.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa se jenkemi olla sinulle tuttu aine.

Se on sinullekin tuttu aine. Sitä on käytetty Dacian sisustuksessa. Siitä se vieno tuoksu tulee.

• Anonyymi

Aloittajasta en tiedä, mutta minä istuskelin vuoden päivät päivittäin dacia sanderossa (vm2021, 40tkm). Aivan hirveä paskaläjä oli koko vehje, paloi polttimoita, meni raidetangonpäät, kytkin alkoi täristää vimmatusti liikkeelle lähdöissä, kuskin puolen etujarru kitisi kuin ratikka kiskoilla aina jarruttaessa, puhallus humppasi nopeuttaan moottorin kierrosluvun mukaan. Loppupeleissä mekaanikko sanoi että moottorin sivuääni viittaa alkavaan jakoketjuvikaan. Kävin hemmetin kyytiä vaihtamassa corollaan, nyt on sama vuosi tällä ajettu ja ei niin mitään toimii vaan kuin ajatus. Nauttikaa te niistä dacioista, minä nautin corollasta.

• Anonyymi

Pietarin trollitehtaan DISSAUSTA ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4554
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3685
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2417
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2121
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2014
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1698
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1497
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe