"Tuossa olis ajokortti jonka uusin 15.04.2024. onkohan sekin mun kuolinpesästä?
Teorioita olen lukenut lukuisia, varsin idioottimaisia kuten sinäkin 24/7"
..ja sitten ei ollutkaan sitä Jorman ajokorttia vaan selitys
"Ai että missäkö mun ajokortti on, no kuules minä pidän sitä lompakossani, missä sinä?"
Oli kova paikka Pasaselle kun tajusi että siinä ajokortissa lukeekin Ari.. eikä Jo..(rma?) Ymmärsi silloin ettei Sensukkaa ole olemassakaan.
Sensei Jorman ajokortti hukassa
22
172
Vastaukset
- Anonyymi
Aloitusten kellonajoista päätellen kyrvånsyylå muutti suomeen pasasen matkalaukussa.
- Anonyymi
Kerroppa mitä siinä ajokortissa tulee ilmetä, että julkaiset oman nimesi ym. Laiffi.
Siis ilmetä mitä on aiemminkin ilmennyt.
Mikäli vastauksesi on asianmukainen, niin aijaan sen.
> § <- Anonyymi
Olisit sen ajokortin jo laittanut, jos siinä lukisi ne kirjaimet J ja O etunimen alussa.
Se on helppo pyytää joltakin fasekaverilta nyt ottamaan kuvan kortistaan, paitsi että monikaan ei sitä sinulle tekisi. Sinun kuvasi tunnistaa aina, koska ne on otettu piraattikännykällä ja ovat sumeita. Kerropa Pasanen nyt se todellinen syy, miksi vaimosi ei uskalla asua kanssasi?
Saatko kilareita vai passuutatko ja alistat häntä, vai oletko vaarallinen kännissä ja lääkkeissä?
Thaivaimot sietää varsin paljon mieheltään, mutta jotakin siellä teillä on tapahtunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit sen ajokortin jo laittanut, jos siinä lukisi ne kirjaimet J ja O etunimen alussa.
Se on helppo pyytää joltakin fasekaverilta nyt ottamaan kuvan kortistaan, paitsi että monikaan ei sitä sinulle tekisi. Sinun kuvasi tunnistaa aina, koska ne on otettu piraattikännykällä ja ovat sumeita. Kerropa Pasanen nyt se todellinen syy, miksi vaimosi ei uskalla asua kanssasi?
Saatko kilareita vai passuutatko ja alistat häntä, vai oletko vaarallinen kännissä ja lääkkeissä?
Thaivaimot sietää varsin paljon mieheltään, mutta jotakin siellä teillä on tapahtunut.Siis onko asia nyt muuttunut sellaiseksi, että mun ajokortti onkin jonkin facekaverin?
No mitäpä tuota sitten kuvaamaan esim. Kuksan kanssa, joten miksi mahdoit aloituksen rustata aiheesta.
Niin tosiaan ja minuahan ei ole edes olemassa .... Oli kova paikka Pasaselle kun tajusi että siinä ajokortissa lukeekin Ari.. eikä Jo..(rma?) Ymmärsi silloin ettei Sensukkaa ole olemassakaan.
> § < - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis onko asia nyt muuttunut sellaiseksi, että mun ajokortti onkin jonkin facekaverin?
No mitäpä tuota sitten kuvaamaan esim. Kuksan kanssa, joten miksi mahdoit aloituksen rustata aiheesta.
Niin tosiaan ja minuahan ei ole edes olemassa .... Oli kova paikka Pasaselle kun tajusi että siinä ajokortissa lukeekin Ari.. eikä Jo..(rma?) Ymmärsi silloin ettei Sensukkaa ole olemassakaan.
> § <Mitä kummaa teet suomalaisella ajokortilla ylipäätään Thaimaassa? Sitä varten pitää tuossa ilmoittamassasi iässä käydä lääkärintarkistuksessakin. Oudosti sait uuden ajokortin samaan aikaan kuin Pasanen uusi omansa Suomeen palattuaan. Postiinko ne sinulle sen laittoi Chiang Maihin ja sinäkö toimitit sitten Thaimaasta Suomeen lääkärintodistuksen ja miksi sen kortin etupuolen kuvaaminen on niin vaikeaa, kun olit jo laittamassa sen kunnes tajusit että siinä on väärä nimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis onko asia nyt muuttunut sellaiseksi, että mun ajokortti onkin jonkin facekaverin?
> § <Kuksaa parempi paikka on oleskeluluvan päällä taikka Harleyn satulalla. Kuksa sinulla on, se tiedetään, mutta se kuksa ei ole Thaimaassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kummaa teet suomalaisella ajokortilla ylipäätään Thaimaassa? Sitä varten pitää tuossa ilmoittamassasi iässä käydä lääkärintarkistuksessakin. Oudosti sait uuden ajokortin samaan aikaan kuin Pasanen uusi omansa Suomeen palattuaan. Postiinko ne sinulle sen laittoi Chiang Maihin ja sinäkö toimitit sitten Thaimaasta Suomeen lääkärintodistuksen ja miksi sen kortin etupuolen kuvaaminen on niin vaikeaa, kun olit jo laittamassa sen kunnes tajusit että siinä on väärä nimi?
Et siis kykene asianmukaisuuteen, joten lopetan tämän aiheen sanailun kanssasi tähän.
> § < - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis kykene asianmukaisuuteen, joten lopetan tämän aiheen sanailun kanssasi tähän.
> § <Niinpä tietenkin 55555
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
> § <Mietiskelet siis asianmukaisuuksia 01:48 Thaimaan aikaa kun samalla vaivalla voisit ihan yksinkertaisesti vaan laittaa sen jormakortin siihen oleskeluluvan päälle, kuten jaksoit askarrella tämän kelakortinkin https://ibb.co/h1JbZVxM
- Anonyymi
Opiskelit Senssu siis Vaasan Teknillisessä itsesi rakennusteknikoksi vuonna 1976 ja siitä eteenpäin. Onnittelut! Pieni kysymys tästä lähettämästäsi Vaasan Teknillisen koulun opiskelijakortista. Miksi vuosiluku 1976 on selkeä väärennös?
Siellä on ollut alla toinen vuosiluku, joka on sutattu ja sitten on koetettu saada jollakin Tiimarin leimasimella siihen päälle uusi, jota on vielä tussilla korjailtu.
https://ibb.co/LdRr9cKj
Siinä on suurennos tuossa alapuolella ja ylhäällä originaali. Vielä toinen kysymys, että mitä tuossa vuosiluvun edessä tekee euron merkki? Miten se voi olla siinä vuonna 1976 kun euro otettiin käyttöön 1999 vuonna ja seteleinä sekä kolikoina vasta 2002?
Olitko keksinyt aikakoneen silloin?Mukava huomata että olet niin vahvasti aivopesty, että sulla on omat valokuvafailit tietokoneellasi tallennettuna, joten onhan sulla sitten mun ajokorttikin ym.
Sinähän olet kertonut tietäväsi kuka minä olen, niin miksi kyselet, lataa nyt mun tiedot tälle palstalle kun valtakirjankin tahdoit.
Mun nimi löytyy myös vaikkapa Hesan rakennustarkastuksesta, kihlattusihan on kertonut hänellä olevan hyvät suhteet "Korruptinsa" johdosta rakennustarkastajiin, joten kyselyä siihen suuntaan kuka mestaroi että Mannerheimin hauta ei valahtanu kadulle.
En ota kantaa mitä vanhoissa korteissa on räpelletty jonka suurennoksella osoitat mutta sen tiedän että euroaikaan Vaasan teknillinen koulu ei ollut enää mainitun niminen.
Ajokorttini uusin ilman lääkärintodistustarvetta, siitä vänkäsit jo aiemmin ja latasin poliisin meilin mulle aiheesta.
Kortti on uusittu 15.04.2024 alkaen ja päättyy 15.04.2029.
En ole Jorma vaan nimeni on ruotsalainen ja sukunimeni viimeinen kirjain on R.
Kelakortissahan on Ulvila, miksi et siitä oireile, oletko jo tarkistanut onko Ulvilassa mitä 1%:sia?
Mukavaa jatkoa sulle elämäntehtävässäsi.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Mukava huomata että olet niin vahvasti aivopesty, että sulla on omat valokuvafailit tietokoneellasi tallennettuna, joten onhan sulla sitten mun ajokorttikin ym.
Sinähän olet kertonut tietäväsi kuka minä olen, niin miksi kyselet, lataa nyt mun tiedot tälle palstalle kun valtakirjankin tahdoit.
Mun nimi löytyy myös vaikkapa Hesan rakennustarkastuksesta, kihlattusihan on kertonut hänellä olevan hyvät suhteet "Korruptinsa" johdosta rakennustarkastajiin, joten kyselyä siihen suuntaan kuka mestaroi että Mannerheimin hauta ei valahtanu kadulle.
En ota kantaa mitä vanhoissa korteissa on räpelletty jonka suurennoksella osoitat mutta sen tiedän että euroaikaan Vaasan teknillinen koulu ei ollut enää mainitun niminen.
Ajokorttini uusin ilman lääkärintodistustarvetta, siitä vänkäsit jo aiemmin ja latasin poliisin meilin mulle aiheesta.
Kortti on uusittu 15.04.2024 alkaen ja päättyy 15.04.2029.
En ole Jorma vaan nimeni on ruotsalainen ja sukunimeni viimeinen kirjain on R.
Kelakortissahan on Ulvila, miksi et siitä oireile, oletko jo tarkistanut onko Ulvilassa mitä 1%:sia?
Mukavaa jatkoa sulle elämäntehtävässäsi.Taas on harhaista lätinää, ja epätoivoista todistelua että olen Senssu, en ole meillä on samana päivänä syntymäpäivä, mutta eri vuonna, minulla on myös veli jonka nimi Jorma, hän asuu ja voi hyvin Kotkassa, eikä ole koskaan edes käynyt Thaimaassa, eikä kuulemma edes mene, hänelle meinasi käydä huonosti kaksi viikkoa sitten, häneltä puhkesi aneurysma sydänvaltimosta mutta pääsi heti sairaalaan jossa vaurio korvatiin, hänet lennätettiin kopterilla meilahteen, jossa hän oli muutaman päivän. Nyt hän voi kohtuullisen hyvin.
- Anonyymi
Minä en ymmärrä laiffila logiikkaasi, kiinnität huomiota aina epäolennaiseen, jolla ei ole mitään tekemistä itse asian kanssa, nyt tuo vuosiluku, mitä väliä mitä siinä on, kuka viitsii väärentää tuollaisen kortin, ja vielä erikseen liimata siihen väärän vuosiluvun, minusta siinä ei ole euron merkkiä vaan punnan, miksi joku lisäisi sellaisen jos haluaa jotain väärentää... tuo on itseasiassa merkki aitoudesta, ja totta jumalauta minulla lukee ajokortissa Ari, varmasti ei mitään muuta, Senssu laittoi tänne aikaisemmin kuvan jossa oli hänen ajokorttinsa, en usko että Senssun nimi on Jorma, luulen sen olevan ruotsinkielinen, ja niitä ei montaa ole, mutta se on vain aavistus, ei tieto...
Mutta sinun referessit on kaikki kattilassa, joka on palanut pahasti pohjaan...
Mitä sinne tiikerinsilmään kuuluu, onhan se vantaa eliittialuetta, sinänsä yhdessä vantaa-lehdykässä kerrottiin että kukaan ei osta kivistöstä mitään, siellä on ilmeisesti helvetisti myymättömiä asuntoja, ja aseman seutu on vantaan rauhattomin, kerran kävin siellä arvauskeskuksessa, kuin vaimo tarvitsi jonkun kokeen mitä ei oma arvauskeskus suorittanut...
Että sellaista vantaalta, raikaa... muuten tiikerinsilmässä ei ole lainkaan s alkavaa katua, joten kattila taas kolahti kunnolla, mutta lähellä on safiiri, mutta siellä ei ole lainkaan omakotitaloja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ymmärrä laiffila logiikkaasi, kiinnität huomiota aina epäolennaiseen, jolla ei ole mitään tekemistä itse asian kanssa, nyt tuo vuosiluku, mitä väliä mitä siinä on, kuka viitsii väärentää tuollaisen kortin, ja vielä erikseen liimata siihen väärän vuosiluvun, minusta siinä ei ole euron merkkiä vaan punnan, miksi joku lisäisi sellaisen jos haluaa jotain väärentää... tuo on itseasiassa merkki aitoudesta, ja totta jumalauta minulla lukee ajokortissa Ari, varmasti ei mitään muuta, Senssu laittoi tänne aikaisemmin kuvan jossa oli hänen ajokorttinsa, en usko että Senssun nimi on Jorma, luulen sen olevan ruotsinkielinen, ja niitä ei montaa ole, mutta se on vain aavistus, ei tieto...
Mitä sinne tiikerinsilmään kuuluu, onhan se vantaa eliittialuetta, sinänsä yhdessä vantaa-lehdykässä kerrottiin että kukaan ei osta kivistöstä mitään, siellä on ilmeisesti helvetisti myymättömiä asuntoja, ja aseman seutu on vantaan rauhattomin, kerran kävin siellä arvauskeskuksessa, kuin vaimo tarvitsi jonkun kokeen mitä ei oma arvauskeskus suorittanut...
Että sellaista vantaalta, raikaa... muuten tiikerinsilmässä ei ole lainkaan s alkavaa katua, joten kattila taas kolahti kunnolla, mutta lähellä on safiiri, mutta siellä ei ole lainkaan omakotitaloja.Tuolle vuosiluvulle voi olla montakin syytä, mutta ihan viimeisin on se että joku väärentää koko kortin, en edes usko että Senssu sellaiseen edes kykenisi, tuo ikäiset ukot osaa huonosti tietotekniikkaa, samoin vuonna 1960 syntyneet, jotka eivät ole erikseen asiaan perehtyneet, minä perehdyin. Eikä varmasti Senssu aijailisi kattiloita kenenkään päähän...
Laiffila olet 100köyhä ja palstan heikoin lenkki nyt ja aina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolle vuosiluvulle voi olla montakin syytä, mutta ihan viimeisin on se että joku väärentää koko kortin, en edes usko että Senssu sellaiseen edes kykenisi, tuo ikäiset ukot osaa huonosti tietotekniikkaa, samoin vuonna 1960 syntyneet, jotka eivät ole erikseen asiaan perehtyneet, minä perehdyin. Eikä varmasti Senssu aijailisi kattiloita kenenkään päähän...
Laiffila olet 100köyhä ja palstan heikoin lenkki nyt ja aina.Kolme pitkää viestiä laadit Senssun puolustukseksi, vaikka asiassa ei mainittu sinua laisinkaan, vaan kyse oli vain puuttuvasta ajokortista, josta Senssu esitteli aiemmin vain kortin takapuolen jossa ajoneuvoluokat näkyy mutta ei muita tietoja. Asuuko Senssu ikkunattomassa kellarissa vai missä, kun kuvat ovat liki sysipimeässä otettuja, vai sammuuko laitoksesta valot varhain iltaisin?
Senssun puoleta keksit useita selityksiä siihen että hän on aito Chiang Main mies perheineen, joka kurvailee menemään pärrillä ja jahdeilla, mutta muilta et usko millään edes vuokra-autoa tai kansainvälistä ajokorttia. Siitäkin olet vaatinut todisteita mutta sinua ei häiritse laisinkaan Senssun eikä "Tapsan" selvät väärennökset ja kopiot.
On tasan kaksi vaihtoehtoa. Olet joko Senssu, taikka aivan helvetin tyhmä, sillä Senssun tarinoista mikään ei ole ollut totta koskaan. Muistathan varmaan sinäkin sen että Senssu oli alunperin nainen? Hän oli motoristinainen, jolla oli rikas thaimaalainen mies. Sitten hän muuttui vielä thaimaalaiseksi naiseksi, jolla oli rikas suomalainen mies.
Harva ihminen on koskaan ollut noin sekaisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että sellaista vantaalta, raikaa... muuten tiikerinsilmässä ei ole lainkaan s alkavaa katua, joten kattila taas kolahti kunnolla, mutta lähellä on safiiri, mutta siellä ei ole lainkaan omakotitaloja."en usko että Senssun nimi on Jorma, luulen sen olevan ruotsinkielinen, ja niitä ei montaa ole, mutta se on vain aavistus, ei tieto... "
Bumba. Nämä tällaiset lauseet vahvistaa 100% varmuudella että olet Senssu. Toistat hänen sanomaansa omanasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolme pitkää viestiä laadit Senssun puolustukseksi, vaikka asiassa ei mainittu sinua laisinkaan, vaan kyse oli vain puuttuvasta ajokortista, josta Senssu esitteli aiemmin vain kortin takapuolen jossa ajoneuvoluokat näkyy mutta ei muita tietoja. Asuuko Senssu ikkunattomassa kellarissa vai missä, kun kuvat ovat liki sysipimeässä otettuja, vai sammuuko laitoksesta valot varhain iltaisin?
Senssun puoleta keksit useita selityksiä siihen että hän on aito Chiang Main mies perheineen, joka kurvailee menemään pärrillä ja jahdeilla, mutta muilta et usko millään edes vuokra-autoa tai kansainvälistä ajokorttia. Siitäkin olet vaatinut todisteita mutta sinua ei häiritse laisinkaan Senssun eikä "Tapsan" selvät väärennökset ja kopiot.
On tasan kaksi vaihtoehtoa. Olet joko Senssu, taikka aivan helvetin tyhmä, sillä Senssun tarinoista mikään ei ole ollut totta koskaan. Muistathan varmaan sinäkin sen että Senssu oli alunperin nainen? Hän oli motoristinainen, jolla oli rikas thaimaalainen mies. Sitten hän muuttui vielä thaimaalaiseksi naiseksi, jolla oli rikas suomalainen mies.
Harva ihminen on koskaan ollut noin sekaisin.Voi sinua resupekkaa en puolustele ketään, yritän vain osoittaa että sinun loogisissa päätelmissä on paljon ongelmia, siis todella paljon, yritä nyt takoa siihen päähäsi minä ei ole senssu, en kirjoita millään muulla kuin numerosarjoilla josta NumBall niki on johdettu...
NumBall - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua resupekkaa en puolustele ketään, yritän vain osoittaa että sinun loogisissa päätelmissä on paljon ongelmia, siis todella paljon, yritä nyt takoa siihen päähäsi minä ei ole senssu, en kirjoita millään muulla kuin numerosarjoilla josta NumBall niki on johdettu...
NumBallEikös sinun nikkisi ole "Anonyymi", kuten melkein kaikilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua resupekkaa en puolustele ketään, yritän vain osoittaa että sinun loogisissa päätelmissä on paljon ongelmia, siis todella paljon, yritä nyt takoa siihen päähäsi minä ei ole senssu, en kirjoita millään muulla kuin numerosarjoilla josta NumBall niki on johdettu...
NumBallOlet pahasti kattilastasi sairas, hae apua.
Olen kysynyt vastausta saamatta että mitä ajokortistani tulee ilmetä, siis sellaista mitä ilmeni aiemminkin, että väitteet loppuu.
Nostan hieman panosta, laitatko Laiffi vaihtarina oman ajokorttisi samoin tiedoin jota minulta vaadit sekä samaten kelakortistasi ja opiskelutodistuksestasi insinööriksi.
En siis pyydä enempää sinulta kuin saman mitä sinä minulta.Tarkennan siis vielä Laiffi.
Sun kelakortissa lukee Vantaa ja opiskelukortissasi se missä väitit opiskelleesi.- Anonyymi
Älä luulekaan että sieltä mitään tulee, laiffila valehteli jo osoitteensa se on täysin tyhjäpää, kertoi asuneensa vantaalla asuntomessu alueella, ja osoite alkaa S kirjaimellä, hassua vaan että tiikerinsilmässä ei ole S alkavaa katua, joten huuhaa, kela ukko se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171