Mitä suosittelette.
Kotkassa halpaa parturia jolle pääsee ilman aikaa? Pitäisi poikien hiukset leikata.
12
251
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä sulle yli-innokas parturoija,joka markkinoi itsesään toisella palstalla työn jäljestä ei tietoa, mutta leikkaa ilmaiseksi ja väkisin
https://www.vauva.fi/keskustelu/6051524/kaverin-uskomaton-kaytos-olen-hyvaa-hyvyyttani-ostanut-kotiparturin-eika-han- Anonyymi
En tosin tiedä onko tää kotkasta. Tuskin.
- Anonyymi
Hairlekiini on hyvä.
- Anonyymi
Minä mies kävin jumalniemessä, hinta johon sisältyi pesu ja hieman päänahan hierontaa 39€. Olen tyytyväinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä mies kävin jumalniemessä, hinta johon sisältyi pesu ja hieman päänahan hierontaa 39€. Olen tyytyväinen.
Oliko kyseessä alapäänahan hieronta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko kyseessä alapäänahan hieronta?
Ei ollut kyseessä.
- Anonyymi
Mutta eiks kaikki parturit ovat.
- Anonyymi
Eikö tuossa Prismassa aina perjantaisin ole vapaita aikoja tarjolla.
- Anonyymi
Pitää olla halpa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla halpa.
Kotkansaarella halpa.Lähellä Hyvätuuli kauppaa.
- Anonyymi
Kotkan saarella on paljo halvemmat parturit, ku missää muualla kotkassa. mutta palvelu ei ole kotimaista, mutta itse olen oikein tyytyväinen
- Anonyymi
Nopea, halpa ilman jonotusta, aina pesu kuuluu samaan hintaan. 10€ säästön voit käyttää marketissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427155
- 323998
- 523473
- 412988
- 172766
- 372248
- 162216
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472187- 412183
- 442143