Perussuomalaisten puheenjohtaja Riikka Purra on saksinut itsensä roskakoriin. Puolueella on vain kuukausi aikaa tehdä johtopäätöksiä hänen kohtalostaan.
Nyt olisi ehdottomasti miespuolisen vahvan egon omaavan puheenjohtajan paikka. Sellainen paavolippos- tyyppi tarvittaisiin laittamaan puolue järjestykseen. Showtyypit ja akkamaiset himpulat eivät puoluetta nosta.
Purran saksiseikkailut ja altavastaajan ote hallituksessa ovat painaneet hänet jo niin syvälle suohon, että vaikka persut tekisivät kuinka kansalle myönteisiä aloitteita, mikään ei enää pelasta puoluetta ilman uutta puheenjohtajaa ja muutamaa lakeijaa.
Purran tie on pystyssä
16
128
Vastaukset
- Anonyymi
SDP -aikamoista!!!
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b1f5c422-8c3d-43f7-8967-1b6b38137f91 - Anonyymi
Sdp saa selittää kytkökset!
- Anonyymi
Marin oli isänmaan vihollinen jo pääministerinäkin ja tekee varmasti myyräntyötä jatkuvasti.
- Anonyymi
Onhan Riikka poliitikkona täysin ylivertainen verrattuna punavihreisiin. Riikka rakastaa omaa kansaansa toisin kuin demarien Kimmo ja Nazima.
- Anonyymi
Nuo vihaavat!
- Anonyymi
Riikka ASAP johtamaan koko EU:n taloutta!👍
- Anonyymi
Kyllä! 👍👍👍👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Purra saattaa olla hyväkin pj johonkin puolueeseen, mutta Perussuomalaisiin hän ei sovellu yhtään. En tiedä kuka hänet jallitti pilaamaan hyvän puolueen.
- Anonyymi
Persut inisee ja Purra etenkin, ettei persut ole tuonut sanomaansa tarpeeksi hyvin esille? Minusta toivat juuri sen mitä ajattelevat äänestäjistään, että ne ovat tyhmiä höynäytettäviä. Ennen eduskuntavaaleja sanoi persut, ettei köyhiä kuriteta, eikä vanhuksia. Nyt se sanoma on tullut äänestäjille pesille, ettei persuihin voi luottaa missään nimessä, mitä ne lupailee ennen vaaleja. Väärin Purra sanoo, ettei sanoma ole tullut perille. Olisi vaan vielä tunnustanut, että ne on kokoomuksen likaisen työn tekijät hallituksessa. En ihmettele yhtään, jos persujen kannatus laskee edelleen. Minulle se on ihan sama, koska minä en äänestä koskaan ja sama mikä puolue voittaa.
- Anonyymi
Vihervasemmisto rakastaa ryssiä, haluaa rajat auki ja Suomesta Neuvostoliiton, jota myös Putin ihailee, kun muistelee lapsuutensa Neukkulaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1cdeebe2-af06-46e1-bfe0-da8b6b79ed9f
Muistetaan punakapina 1918! SDP suurin syyllnen!- Anonyymi
Oletko peru närkästynyt totuudesta, että puolueenne on valehtelun vuoksi haaksirikossa?
- Anonyymi
Kokoomus ja Persut yhteen!
- Anonyymi
👍👍👍👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Nehän on jo yhdessä.
- Anonyymi
Minulla on heti pystyssä, kun näen Riikan. 🌽🌽🌽
- Anonyymi
Minulla on suihkussani vesitiiviissä kehyksessä oleva kuva Riikasta. T: Suihkurunkkari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223874- 162795
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3862107Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271791
- 311677
- 321619
- 141307
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681220- 121151