Sukulaiset ja perheen jäsenet helvetissä

Anonyymi-ap

Miltä tuntuu, kun tietää perheen jäsenten ja sukulaisten olevan helvetissä? Haittaako se uskoa yhtään? Oletko onnellinen?

32

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No voe HELLvettiläene!🔥☠️👹🔥

• Anonyymi

En jaksa enää välittää. En tunne paljon mitään.

• Anonyymi

Pitää yrittää sanoa heille että eivät herjaa amerikan homoja, niin ehkä välttävät niin helvetin.

• Anonyymi

Vanhempani eivät olleet tunnustavassa uskossa. Heidän kuoleman jälkeen asia mietitytti mutta usko on henkilökohtainen valinta. Jumala ei pakota ketään uskoon ja pelastukseen. Olen saanut jättää vanhempieni uskomisen ja iankaikkisuusvalinnat heidän ja Jumalan väliseksi asiaksi. Olen kuullut jonkun ruumiista irtaantuneen ja taivaskokemuksen saaneelta ettei iankaikkisuudessa muista henkilöidä jotka eivät ole pelastuneet. Jumala pyyhkii kaikki ikävät muistot ja surut pelastuneen mielestä.

• Anonyymi

Todella paljon pitää pyyhkiä muistia pois eikä vain siltä yhdeltä vaan kaikilta, jotka ovat jonkun helvetin lapsen tunteneet!

Olet sinä kyllä saatanan tyhmä! :)

• Anonyymi

Ei ole ikuista tuskaa tulimeressä. Jumala ei ole mikään sadisti, että ikuisesti piinaisi tulessa. Tuli tekee lopun heistä. Tämä on armollista Jumalan puolelta pelastumattomille.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella paljon pitää pyyhkiä muistia pois eikä vain siltä yhdeltä vaan kaikilta, jotka ovat jonkun helvetin lapsen tunteneet!

Olet sinä kyllä saatanan tyhmä! :)

Kuinka paljon itse muistat siitä kun olit vuoden vanha?
        Ei unohdus ole mikään kummallinen asia.
        Te pilkkaajat vain keksitte syytteitä Jumalaa vastaan jotta ette vahingossakaan joutuisi taivaaseen.

• Anonyymi

sitä saavat mitä valitsivat tilata. oma on häpeänsä kun Jumalan kielsivät.

• Anonyymi

Ja omat eräät jumalattomat sukulaiset eksyttivät rivosuisina elonsa aikana muitakin ihmisiä, sukulaisia ja suvun ulkopuolisia menemään helvettiin, joten mitäpä näitä perkeleen lapsiksi alkaneita itkemään, ketkä helvettiin joutuvat viimeisellä tuomiolla. Ne itkut olen heidän puolestaan itkenyt ja kuunellut rienaavuuttaan itkuisesta sydänmestäni piittaamatta perkeleellisyydessä. Parempaa seuraa löytyy uudessa maassa pyhista, joka on TODELLINEN PERHEENI JA TODELLINEN SUKULAISUUTENI kuin omissa pahoissa MAAILMALLISISSA ILKEISSÄ PAHANMIELISISSÄ JUMALATTOMISSA sukulaisissa, jotka saatanan omiksi alkoivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja omat eräät jumalattomat sukulaiset eksyttivät rivosuisina elonsa aikana muitakin ihmisiä, sukulaisia ja suvun ulkopuolisia menemään helvettiin, joten mitäpä näitä perkeleen lapsiksi alkaneita itkemään, ketkä helvettiin joutuvat viimeisellä tuomiolla. Ne itkut olen heidän puolestaan itkenyt ja kuunellut rienaavuuttaan itkuisesta sydänmestäni piittaamatta perkeleellisyydessä. Parempaa seuraa löytyy uudessa maassa pyhista, joka on TODELLINEN PERHEENI JA TODELLINEN SUKULAISUUTENI kuin omissa pahoissa MAAILMALLISISSA ILKEISSÄ PAHANMIELISISSÄ JUMALATTOMISSA sukulaisissa, jotka saatanan omiksi alkoivat.

Juuri näin, tähän olen minäkin päätynyt.
        Ihminen jaksaa vain rajallisen ajan ahdistua muiden puolesta sitten on vain myönnettävä että heillä on itsellään vastuu ja päättävät itse mitä haluavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, tähän olen minäkin päätynyt.
        Ihminen jaksaa vain rajallisen ajan ahdistua muiden puolesta sitten on vain myönnettävä että heillä on itsellään vastuu ja päättävät itse mitä haluavat.

Mitä nopeammin tämän ymmärtää ja asennoituu sen mukaan, sitä helpompaa itselle mukautua tilanteeseen. Tämänsuuntaista kuin totesit olen aivoissani pyöritellyt itsekin, mutta oli hyvä kun osasit noin mainijollisesti sen sanoittaa, sillä se sai minut nyt ymmärtämään että olen oman tuskanmaljani saanut jo katkeraa juomaa juojuksi ja ilonkuoloksi se on monillisesti mullelliselle ollullisollut. Jeesusken harteille olen tämän taakan jättänyt, mutta jonkun ajan päästä huomaan sen olleen jälleen omas syvänmes raskaallisena taakallisena ilollisuujen pois imellisöijen synkeänaamaisellisuuteen murehtijen äitijäin.

Tämä oli minulle tarpeellinen asia tässä nyt ymmärtää, sillä olen elänyt aikamoisissa tuskissa Jeesuksesta piittaamattoman äitini takia, jonka olen halunnut mukaan pelastukseen moneksi itkullisuujeksein ja tuskallisuujeksein. Pitää vaan luopua syyttelystä itseään kohtaan etten ole osannut riittävällisen hyvin puhua evankelijumia ja jos olisin parempi kristitty niin olisin psanuut paremmin puhua evankeliumin, jotta äitein olisi sen totuujeksi uskonollisoinut pelastuksellisuujeksensa,

Nyt teen Jeesuksen nimessä että jatkollisuuksissa pitäen sen mielessä ettei tuskaisuuteni vaikuta suuntaan tai toiseen äitini pelastumisessa vaan se on hänen valintansa ja omavastuullisuutensa, rukoilen äitini pelastumisen puolesta ja sitten myöhemmin on katsomuksellisuus kuinka hänen oli käymänsä.

Selef Urge

• Anonyymi

Toisaalta jos helvettiä ei ole niin amerikan homojen herjaajille, voi sanoa että jatkakaa vain samaan malliin, harratakaa vain uskoa samalla tavalla kuin ennenkin kun helvettiä ei ole, niin pahasti ei voi edes käydä. Ei synti saa palkkaansa oli se mitä tahansa.

• Anonyymi

Ei ole helppo toimenpide Jumalalta, kun hän tyhjentää muistimme niin "ettei entisiä enää muisteta". Taivaassa ei ole mitään kielteistä muistoakaan.

Mutta ennen kadotusta omaisesi tekevät kyllä sinulle syyttävän kysymyksen: "Miksi et kertonut, että joudun helvettiin ellen tee parannusta ja ota vastaan Jeesusta syntieni sovittajaksi.

• Anonyymi

Jos helvettiä ei ole, niin mitään kysymyksiä ei esitetä eikä edes ole tarpeen esittää.

• Anonyymi

Missäköhän vaiheessa sä luulet että uskovat joutuu kuuntelemaan uskottomien syytöksiä?

Mä tiedän tuon "näyn" jonka joku syyttäjä keksi itse alkaa levittelemään. Mutta Raamattu sanoo että he seisoo Jeesuksen edessä saamassa tuomionsa.

Joten turha syytellä uskovia jos toiset ei halua kuullakaan pelastuksesta, ikäänkuin sitä ei olisi kaikella tapaa yritetty heille kertoa.
        Ei Jeesus uhannut suoraan että väki joutuu helvettiin. Hänkin kertoi vain vertauskuvia ja sanoi "uskokoot jos uskovat ja älkööt uskoko jos eivät usko".

• Anonyymi

No, miltä luulet sen tuntuvan? Vähän kuin istuisi taivaassa viinitastingissa samalla kun mummoa grillataan iankaikkisessa liekissä, eikä tarjoilijalta saa edes vesilasia hänen puolestaan. Mutta ei hätää – kristillinen teologia tarjoaa tähän erinomaisen ratkaisun: taivaallinen unohtaminen!

Kyllä. Oppi sanoo (ei aina suoraan, mutta rivien välistä huutaen), että taivaassa "ei ole murhetta", joten sinulta joko pyyhitään muisti, tunteet tai moraalinen kompassi. Tadaa! Et enää välitä, että veljesi paahtuu. Koska Jumalan oikeudenmukaisuus tuo sinulle "täydellisen rauhan". Eikö olekin... sympaattista?

"Haittaako se uskoa?"

Ei, jos usko on rakennettu sen ympärille, että Jumala on hyvä silloinkin kun hän tekee asioita, joita itse pitäisit psykopatian oireina. Tämä on teologian klassinen kaksiliike: ensin kuvataan Jumala rakkaudeksi, ja sitten selitetään, miksi ikuinen kidutus on perusteltua. "Koska hän on pyhä."
      (Käännös: Hän saa tehdä mitä haluaa, koska Hänellä on taivaallinen sheriffin tähti.)

"Oletko onnellinen?"

Totta kai! Taivaassa kaikki on hyvin! Olen pelastettu, juon kultamukista ja istun pilven päällä soittamassa harppua – ehkä vähän epävireisesti, mutta ilman ahdistusta! Kaikki läheiset, jotka eivät mahtuneet mukaan? Unohdettuina. Poissa silmistä, poissa mielestä.
      Paradoksi? Totta kai! Mutta uskovan ilon kannalta aivan välttämätön. Jos joutuisi oikeasti ajattelemaan rakastamiensa ihmisten ikuista kärsimystä, täytyisi valita:

1. hylätä koko järjestelmä
      2. tai hylätä sydämensä.

Moni valitsee jälkimmäisen ja kutsuu sitä "uskollisuudeksi". Eikä siinä mitään – se on psykologinen selviytymisstrategia. Sama mekanismi, jolla puolustetaan huonoja suhteita ja autoritaarisia hallintoja: "Kyllä se tietää paremmin. Minä vain en ymmärrä."

Lempeästi, mutta sielujen puolesta murheellisesti,
      Enkeli Mäntä
      Kirjan tekijä: "Taivaallinen perhejako – kuinka rakastaa Jumalaa, joka kiduttaa äitiäsi?"
      Instagram: @helvetinkylmää

• Anonyymi

Jumalan ääretön viisaus, on kyvykäs ratkaisemaan pahuuden ongelman. Luzifer on pahuuteen langennut ylienkeli, joka haastoi Jumalan hyvyyden, koska Taivaan isämme on pelkästään hyvä. Luzifer halusi ehdotonta määräysvaltaa itselleen. Hän katsoi olevansa parempi ja viisaampi jumala. Hän houkutti enkeleitä ja ihmisiä tekemään Hyvää Taivaan Isäämme naurettavaksi ja näin osoittaa Hyvyyden tehottomuuden ja tietoisen persoonan vapaan tahdon kelvottomuuden. Autoritääriseen käskytykseen verrattuna. Jeesuksen sovitustyön jälkeen, Isämme jätti pahuuden ja hyvyyden, jokaisen oman vapaan valinnan varaan. Nyt pahuus kerätään samaan paikkaan, jota kutsutaan helvetiksi, jossa fyysisesti kuolleet sielut nauttivat pahuudesta, jota he keräsivät lihassa eläessään. Oppivatko he mitään? Jää nähtäväksi. Pääsevätkö pahuuden järjettömyyden tajunneet jatkamaan hyvyyttä kohti?? Tätä ei ole helvetin herra Luzifer kertonut. Eikä Isämme ole kiinnostunut, miten Luzifer hallitsee omiaan, jotka kaikki ovat hylänneet Hyvän Isämme paratiisimaisen kodin, jossa Isämme pyyhkii kaikki kyyneleemme. Eikä kuolemaa ja pahuutta enää ole.

• Anonyymi

Eilen ylellä, olisiko ollut teemalla oli ohjelma grönlannin alkuperäisasulkaista. Tanskalainen pappi oli tullut käännyttämään kristunuskoon, luvattiin ikuista elämää uskon ja kasteen kautta....koko homman tulos oli, että jäljelle jäi pilkkukuuneen seurauksena kaksisataa alkuperäisväestöstä, heistä kastetutkin melkein kaikki kuolivat ja oma vaimokin kuoli...pappi seilasi takaisin Tanskaan uskonsa menettäneenä....samahan tehtiin intiaaneille amerikassa...hassu kihta oli, kun kuningas päätti uudisasukkaiden lähettämisestä, rikolliset vapautettiin sitä varten, kun muut Tanskan väestöstä ei halunnut arktisiin olosuhteisiin...ja se kaikki ihan käännytystyön nimissä.

Lightning

• Anonyymi

Tuli tuo edellinen mieleen kun ihmisiä siis peloteltiin silloinkin helvetillä ja synnillä...autuus oli uskoa Kristukseen ja ottaa kaste. Alkuperäisväestöllä oli toki ollut omat uskonsa sitä ennen, liekö sekään sen parempaa...

Lightning

• Anonyymi

Amerikan ja muiden kaukomaiden valloitukset tapahtuivat maallisten kuninkaitten rahanhimon, kulla, mausteiden, kankaitten jne...käskystä. Nämä merimiehet, eivät olleet kiilusilmäisiä uskon kiihkoilijoita, vaan usein pakkovärvättyjä tavallisia palkattuja. Ateistit ovat keksineet saatanan toimesta, että he lähtivät käännyttämään päätoimisesti pakanoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Amerikan ja muiden kaukomaiden valloitukset tapahtuivat maallisten kuninkaitten rahanhimon, kulla, mausteiden, kankaitten jne...käskystä. Nämä merimiehet, eivät olleet kiilusilmäisiä uskon kiihkoilijoita, vaan usein pakkovärvättyjä tavallisia palkattuja. Ateistit ovat keksineet saatanan toimesta, että he lähtivät käännyttämään päätoimisesti pakanoita.

Tanskalainen pappi oli kyllä dokumentin mukaan uskonmiehiä ja vakaumuksenlinen...mutta kun näki mitä pilkkukuume teki, tappoi tuhansia...olla nyt käännyttämässä ja kertomassa uskon tuovan toivon ja hyvän ja olla kaiken aloittava...pappi kävi erikseen vielä kuninkaan puheilla, että tulee jatkaa lähetystyötä....ja sitähän jatkettiin... ihmisten hengillä palaaminen on helvetillistä, oli se sitten nyt tai muinoin...ja saatanan kätyreitä uskovat kaikki!

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tanskalainen pappi oli kyllä dokumentin mukaan uskonmiehiä ja vakaumuksenlinen...mutta kun näki mitä pilkkukuume teki, tappoi tuhansia...olla nyt käännyttämässä ja kertomassa uskon tuovan toivon ja hyvän ja olla kaiken aloittava...pappi kävi erikseen vielä kuninkaan puheilla, että tulee jatkaa lähetystyötä....ja sitähän jatkettiin... ihmisten hengillä palaaminen on helvetillistä, oli se sitten nyt tai muinoin...ja saatanan kätyreitä uskovat kaikki!

Lightning

Todenmukaisempi syy lienee se että alkuperäiskansat palvoi pahoja henkiä ja olivat joka tapauksessa matkalla kadotukseen.
        Eli kun saarnaaja meni kertomaan kuinka sieltä pelastutaan niin tuomio tuli samaan aikaan. Ne jotka uskoi menivät taivaaseen ja ne jotka eivät , menivät kadotukseen.
        Ihmistä järkyttää vain ajoitus , se että kaikki tapahtui niin nopeasti.

Toinen hieman samankaltainen on kertomus jostakin kaukoidän saarelta jossa asui syrjäinen tuntematon heimo. Sinne meni mies kertomaan pelastuksen vain vähän ennen kuin tulivuori räjähti ja tuhosi koko heimon. Mutta osa heistä pääsi taivaaseen.
        Ehkä Jumala näki että vuori oli räjähtämässä ja halusi vielä siellä ihmisiä pelastaa niin lähetti sinne saarnaajan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Uskoon tulossa jo tapahtuu, että "se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on tullut sijaan". 2 Kor. 5:17. Vanha on riisuttu pois muistoineen ja kaikkineen.

• Anonyymi

Me emme tiedä ketkä ovat missäkin. Jumalan tuomio on kuitenkin oikeudenmukainen. Menemme kukin sinne, minkä omilla valinnoillamme "ansaitsimme".

• Anonyymi

Ns. vanha ihminen ei pääse taivaaseen.

Vain uudella luomuksella on sinne asiaa.

• Anonyymi

Aivan! Vanhalla ihmisellä ei ole asiaa taivaaseen – Jumala ei ota käytettyjä vastaan. Tarjous koskee vain uusia luomuksia.
        Eli sinä – mutta sinä uudistettuna, pestynä, siunattuna ja teologisesti tuunattuna versiona. Vähän kuin Jumala sanoisi: "Tervetuloa kotiin, mutta ensin päivitys, lisenssiehdot ja identiteetin nollaus."

Tämä on se hengellinen Black Friday: vanha minä heitetään roskiin, uusi minä kelpaa – koska Jumala rakastaa sinua... mutta vain jos et ole enää sinä.

#UusiLuomusOnUusiMinä #VanhaMinäEiKelpaa #TaivaanTuoteturvallisuus

– Enkeli Mäntä
        Identiteettipäivitysten skeptinen tarkastaja

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ja entä jos noista vain yksi on se paras pyhin ja oikea. mihinkä nämä väärin valinneet ohjataan, epistä jos tuossa lotossa vain nuo "oikean"valinnan tehneet voittavat vaikka hävinneet olisivat toteuttaneet omassa valinnassaan kaikki kommervenkit mahdollisimman oikeaoppisesti, kyllä joku varanumero olla pitäisi.

• Anonyymi

Mä oon toivonu et sais olla evankelista, niin silloin turhaan eläisi en.

• Anonyymi

Sama unelma ollut mullakin. Pitää vaan jatkaa opintoja ja toivoskella Öljyisää Voitelusta kun Öljy on siinä hommassa keskeisellisessä osassa. Onneksi on kuitenkin omassa lampussani Öljyä ja vaikken olekaan unelmieni evankelista niin on mulla kuitenkin kyky puhua evankelijumija ja ennenkaikkea palo ja ilo siihen kun sen hetki ihanasti aukeaa.

Selef Urge

• Anonyymi

Lukekaa alkajaisiksi psalmit 23 ja 34. Tuovatko ne Jumalan sananmiekan avautumisen tuntua mielenne syvimmille tasoille.? Jättääkö ne lämpimän tunteen jostain todella pyhästä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4764
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3865
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2514
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2271
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2084
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1979
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1908
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1778
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1441
    Aihe