Ensimmäinen runkkauskerta

Anonyymi-ap

Olin varmaan 11-12 vuotias ja täysin tietämätön seksiasioista 60-luvun loppupuoliskolla. Katselimme televisiota koko pereen kanssa, kun ohjelmassa esiintyi Anita Hirvonen laulaen "syöksy vaikka sementtiin", Anita käveli studioon rakennettuja portaita laulaessaan ja hänellä oli niin lyhyt minihame, että pöksyt vilkkuivat joka askelmalla. Minulla alkoi housuissa kikkeli tapittamaan ja olin ihmeissäni, mutta en sanonut mitään kenellekkään. Menin kylpyhuoneeseen, vedin housuni alas ja istuin seinää vasten lattialle, jäykkää pippeliäni ihmeissäni tuijottaen.
Jostain syystä mieleni teki kovasti tehdä pippelille jotain, ja Anitan pöksyt vilkkuivat samalla mielessäni. Aloin vemputtamaan pippeliä ojennetun etu- ja keskisormen välissä sivuttain ja se tuntui ihmeen hyvältä. Pöksyt valtasivat mieleni täysin ja pippelistä ruiskahti jotain lattialle. Se oli jotain muuta kuin pissaa, sen tajusin heti. No, pyyhin lattian ja vedin housut ylös. Siitä lähtien runkkasin varmaan joka päivä ja nähdessäni jotain kiihottavaa, useamman kerran päivässä. Ajan myötä alkoi tietoni seksistäkin pikku hiljaa kasvamaan.

10

1403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä mulla on tapittanut,niin kauan kuin muistan! ei siinä ollut mitään ihmeellistä,ennenkuin alkoi tapitta saunassa, kun olin yhdessä tätini,tämän miehen ja serkkupojan kanssa. Ja mikä pahinta,tätini huomasi mitä oli aiheuttanut ja nauroi hersyvästi.

• Anonyymi

Tapitti, mutta koska äkkäsit runkata sitä ensimmäisen kerran?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tapitti, mutta koska äkkäsit runkata sitä ensimmäisen kerran?

Mitäpä tekisit sillä tiedolla?

• Anonyymi

Kuten lähes kaikki lapset varmaan ihan syntymästä saakka hiplannut pippeliäni jollain tavalla, mutta ihan siinä alakoulun alussa (7-8v) touhu alkoi muuttua määrätietoisemmaksi ja säännöllisemmäksi. Hieroskelin pientä jöpötystäni usein koulun jälkeen selvästi yrittäen päästä johonkin lopputulokseen, josta ei vielä silloin ollut käsitystä mikä se voisi olla.

Tein sitä varmaan aika avoimesti eikä vanhemmatkaan siitä kehdanneet kieltää, mutta isoveljeni kiinnostui ja toisinaan istui viereen katselemaan naurussa suin. Eräänä päivänä se sitten laski omia verkkareitaan ja kaivoi omankin kalunsa esille. Siinä sitten tumputeltiin yhdessä ja katselemalla mallia opin aika nopeasti perustekniikan. Orgasmit olivat alussa todella kovia kun spermaa ei vielä tullut ja muistan kuinka yhden laukeamisen jälkeen pystyi aloittamaan heti uuden kierroksen. Olin myös hyvin innokas opettamaan puuhia toisille lapsille ja kukaan ei koskaan tainnut kieltäytyä. Hienoja aikoja.

• Anonyymi

Olin noin päälle 12v kun sain runkattuu eka sperma lastin. Hitto mikä tunne kun sitä tuliko roiskuen ja meni iha jalat alta. M58

• Anonyymi

Oliko eka kerta kun kokeilit vai saitko aikaisemmin kuivia orkkuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko eka kerta kun kokeilit vai saitko aikaisemmin kuivia orkkuja?

Oli eka kerta ku spermat tuli vaikkakin olin runkannu aikaisemmin ja sit yllättäen lakesinki rajusti. Sen jälkee tulikin runkattuu useesti ja itseni päälle kun sitä lens hyvin. Tuli maisteltuakin tietty spermani. M58

• Anonyymi

Aihepiiri on mielenkiintoinen ja kokemuksia on kiva vertailla. Näissä vaan tulee mieleen että onko kuitenkin niin että osa ihmisistä vastaa vähän eri kysymyksiin.

On esim. todella paljon niitä jotka väittävät masturboineensa jo tarhaikäisenä. Kaikkihan me ollaan kosketeltu itseämme pienenä, mutta itse ajattelisin että varsinainen runkkailu alkoi silloin kun kunnon himot heräsivät ja touhusta alkoi saada voimakasta nautintoa, joka kasvoi ja kasvoi vaikka varsinaista laukeamista ei vielä ehkä tapahtunutkaan. Siinä vaiheessa hiplailu oli kuitenkin jo selvää sooloseksiä eikä satunnaista "itseensä tutustumista".

Toinen ääripää on sitten ne jotka sanovat masturboineensa vasta joskus 14-15 vuotiaina. Luulen että näissä vastauksissa keskitytään ikään jolloin ensimmäinen varsinainen siemensyöksy tapahtui. Pikkupojat kuitenkin yleensä saavat orgasmeja tai ainakin kokevat siihen tähtäävää seksuaalista nautintoa jo paljon ennen kuin varsinainen siementuotanto lopulta alkaa.

• Anonyymi

Itse muistan kun olin 12v ja olin katsellut Anttilan kuvastoja joissa naisten alus-asuja esiteltiin niin alkoi kikkeli jöpöttämään.... Silloin tuntui hyvältä kun hieroi sitä kämmenten välissä...vaikka teki kipeää niin samalla tuntui sanomattoman hyvälle....niinpä tuli jatkettua hieromista kunnes alkoi tuntua tosi hyvälle ja tuli kouristus jonka jälkeen tuli jotain pippelistä jota luulin ensin pissaksi. Kuitenkin kun katsoin pippelinpäätä näin jotain vaaleaa limaa jolloin aloin tajuta saaneeni siemensyöksyn.... Muistan vieläkin elävästi miltä se tuntui....ei sen jälkeen enää koskaan tuntunut niin hyvältä,kuin se eka-kerta oli..... Ukm68

• Anonyymi

Anita Hirvonen olikin oikea seksipommi aikanaan. hymylehdessä oli siitä kuvia minkä edessö tuli monet kerrat runkattua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4864
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3935
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2311
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1928
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1818
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1175
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1094
    Aihe