Miksi?
Tunteet tai kiinnostus pitäisi ilmaista kertaalleen vaikka ne on aikaisemmin torjuttu.
Pitää olla se antavampi ihminen, senkin uhalla että jälleen saisi muistuksen että se on turhaa ja tyhjän kanssa.
Yrittää tyrkyttää seuraa ja itseä kun muut selvästi ovat olleet siinä tuloksellisempia ja halutumpia.
Ottaa kontaktia vaikka on sanottu ettei voi.
Niin olenhan tietenkin jokin yli-ihminen avaruudesta joka ei tunne mitään, ei pettymystä, surua, epäonnistumista ja joka itsetunto on terästä, aina jaksaakseen yhä uudelleen juosta seinää päin ja silti nousta jaloilleen. Niin enhän minä ole rikkoumaton vaan olenhan vain jokin olemassaolo joka pystyy mihin vain.
Lisäksi olen aina kuvitellut kaiken ja silti pitäisi pystyä vaikka mihin, aina!
Sanon että kilin pissat ja en todellakaan ota koskaan yhteyttä enkä lähesty!
Ei oo kenellekään tämä
7
170
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Aloitus ei ollut kenellekään, joten ap on sukupuoleton olemassaolija, sivusta.
- Anonyymi
Kohtasimme unessa
Mitä hellimminn kuin valveilla ei voinu niin
Tehdä ei voi tehdä.
Anteeksi
Naiselta sivusta. - Anonyymi
Noi on yleensä noita mistä ois hyvä ymmärtää että toista ei kiinnosta palaatte asiaan si kun ei toinen tai kumpikaan teistä enään saa ketään muuta kun toisenne ni ehkä si osaatte arvostaa toinen toistanne
- Anonyymi
Mä olen mielummin ai katellu niittä naisia missä en ihan kenelle tahansa täysityömaa pärjätä harmi vaan että niilläkin uaeimmalla luonne pehmenee kun ikää tulee ettei vaan tarttis jäädä yksin
- Anonyymi
Tosimies ei peräänny heti ensimmäisen vastoinkäyminen jälkeen ☺️👍
- Anonyymi
Johtuu toki siitä että mulla on kotona ollu kasvattamassa haastavan luonteen omaava äiti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184