Tiedätkö Pasanen miksi kutsutaan naaraspuoleista kirjolohta? -Pirjolohi! Siitä ei saa sataa euroa koska se on kirjolohi. eikä lohi. Kaiken lisäksi silakan hinnalla.
"vaan ei ole Satasenköyhällä edes kelakorttia jossa lukee Vantaa",
kuiskaili Mini-Posso, jolla on unissaan Harley Davidson, mutta ei korttia.
...Missäs kortissa se kotipaikka nykyään lukee?
Ei lue ajokortissa, ei henkilökortissa, ei kelakortissa eikä edes kirjastokortissa.
Senssu unohti taas ettei ole Pasanen ja alkoi kehuskelemaan Vantaalla asumisella, jossa ei ole mitään kehumista, ei varsinkaan vuokrakerrostaloissa Simonkylässä.
Muistatko vielä että lupasit vastineen jos laitan ajokortista kuvan?
En pidätä hengitystä sitä odotellessa, mutta tästä riittää sinulle puuhaa koko viikonlopuksi ja kenties loppuelämäksi, kun alat googlaamaan sopivia nimiä kortissa näkyvistä kirjaimista. Tervetuloa vaan kahville, jos selvität nimen.
Kannattaa soittaa kuitenkin ensin. Minulla on kaunis tytär, vaimo ja komea poika, sekä luvallinen haulikko. Skeet-ammunnassa varsin mukavia tuloksia. Osun liikkuvaankin maaliin varsin hyvällä prosentilla. https://ibb.co/0R57psDd
Elämän valttikortit ilman lohta, ilman korttia
31
212
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä kuvittelet että googlailen jostain nimeäsi, annat vain lisätietoja ja silmukka kiristyy... maksahan velkasi resupekka,100köyhä.
- Anonyymi
Onko sinulla lukutaidossa ongelmia, silmukkamies Pasainen? Kukaan ei ole luvannut sinulle kirjolohesta mitään eikä varsinkaan kun olet ostanut sen silakan hinnalla. Sinun silmukat on housussasi. Onko milloin tulossa se Senssun ajokortti framelle, Jorma-nimellä? Isäsi väärennetty opiskelijakortti ei kelpaa siihen tarkoitukseen.
Iloisia googlailuhetkiä! Se on viikonloppu! Onko mikä viinatilanne? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla lukutaidossa ongelmia, silmukkamies Pasainen? Kukaan ei ole luvannut sinulle kirjolohesta mitään eikä varsinkaan kun olet ostanut sen silakan hinnalla. Sinun silmukat on housussasi. Onko milloin tulossa se Senssun ajokortti framelle, Jorma-nimellä? Isäsi väärennetty opiskelijakortti ei kelpaa siihen tarkoitukseen.
Iloisia googlailuhetkiä! Se on viikonloppu! Onko mikä viinatilanne?Ei reppana kyllä sinä häviset vedon, tämä kirjolohi oli on kolmas selitys, ensimmäinen oli että maksat joskus lidissä, että et uskalla maksaa koska saan tietosi pankinkautta, sitten keksit kolmannen selityksen kirjolohi. Sanoja sinulla riittää, siinä kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei reppana kyllä sinä häviset vedon, tämä kirjolohi oli on kolmas selitys, ensimmäinen oli että maksat joskus lidissä, että et uskalla maksaa koska saan tietosi pankinkautta, sitten keksit kolmannen selityksen kirjolohi. Sanoja sinulla riittää, siinä kaikki.
Alzheimer iski? Kyllä sinulle kerrottiin heti että kirjolohi ei ole lohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alzheimer iski? Kyllä sinulle kerrottiin heti että kirjolohi ei ole lohi.
Takalleen ottaen en edes puhunut mitään lohesta, vaan kerroin että teen lohilaatikkoa, johon Laiffila totesi että et tee, laita tosite että olet ostanut lohta, en tiedä ketään joka tekisi lohilaatikkoa aidosta lohesta, se ei ole oikein kustannus tehokasta, joten seli seli, sanoja pojalla on, ei muuta. Enkä ole koskaan kuullut tekevänsä kirjolohilaatikkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takalleen ottaen en edes puhunut mitään lohesta, vaan kerroin että teen lohilaatikkoa, johon Laiffila totesi että et tee, laita tosite että olet ostanut lohta, en tiedä ketään joka tekisi lohilaatikkoa aidosta lohesta, se ei ole oikein kustannus tehokasta, joten seli seli, sanoja pojalla on, ei muuta. Enkä ole koskaan kuullut tekevänsä kirjolohilaatikkoa.
Unohdat nyt Pasanen, että kaikki ei ole yhtä köyhiä kuin sinä. Ainoita kaloja, jotka kelpaa meitin koiralle on oikeat lohet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei reppana kyllä sinä häviset vedon, tämä kirjolohi oli on kolmas selitys, ensimmäinen oli että maksat joskus lidissä, että et uskalla maksaa koska saan tietosi pankinkautta, sitten keksit kolmannen selityksen kirjolohi. Sanoja sinulla riittää, siinä kaikki.
Sanoja sinulla riittää, sanoi senssu, ja nyt.... pasanen.
- Anonyymi
Ei ole kehunut Vantaalla asumisesta vaan että Laiffi ei asu Vantaalla.
Ajokortin henkilöllä hiustenkasvuongelmia pahasti.
On runsas otsa ja karvoitus korvista eteenpäin surkastunut. - Anonyymi
Muistaako kukaan palstalle aijasi vuosia sitten sen vuokra bemarin lainakuitin, jotenkin mieleen muistuu että saattaisi olla kyseessä sama henkilö...
- Anonyymi
Muistan sen bemarihomman etunimen sakari tai jotain siihen suuntaan...
- Anonyymi
Miksi et ole liimaillut teipinpaloja korttiin??
- Anonyymi
Minulla on kännykässä mainio ominaisuus, jolla voi sutata kuvaa. Teipinpalojen käytön lopetin tuossa vuonna 1997 paikkeilla.
Jos Pasanen haluaa vaihteeksi alkaa keskustelemaan ihmisten ulkonäöistä, niin en suosittele sitä hänelle. Ei edes keskustelua hiusrajoista, sillä Pasasen pään sivuilla kasvavat Sokevan tiskiharjaa muistuttavat tupsut eivät korjaa sitä asiaa että konepelti paistaa. Se sivutukka tekee vain Pelle Hermannin näköiseksi. Mutta se on todettava että Pasasella on aika hyvät hinkit
https://aijaa.com/M9kUdc - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kännykässä mainio ominaisuus, jolla voi sutata kuvaa. Teipinpalojen käytön lopetin tuossa vuonna 1997 paikkeilla.
Jos Pasanen haluaa vaihteeksi alkaa keskustelemaan ihmisten ulkonäöistä, niin en suosittele sitä hänelle. Ei edes keskustelua hiusrajoista, sillä Pasasen pään sivuilla kasvavat Sokevan tiskiharjaa muistuttavat tupsut eivät korjaa sitä asiaa että konepelti paistaa. Se sivutukka tekee vain Pelle Hermannin näköiseksi. Mutta se on todettava että Pasasella on aika hyvät hinkit
https://aijaa.com/M9kUdcTämä tuoreempi kuva osoittaa kehityssuunnan. https://ibb.co/RTVVV28G
Hiusraja keskellä päätä ja rasvamaksa räjähdyspisteessä. Kaula roikkuu kuin kalkkunalla.
Tuo sitten haukkuu muita jatkuvasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://aijaa.com/M9kUdcOlen sen sanonut ennenkin, mutta Possonderilla olisi ollut hyvä aihio rakentaa kroppaa ja samalla olisi välttynyt terveysongelmilta.
Ne joilla on taipumusta lihomiseen niin niillä on taipusta saada lihaakin helposti. Mutta possoilemalla se ei tule.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sen sanonut ennenkin, mutta Possonderilla olisi ollut hyvä aihio rakentaa kroppaa ja samalla olisi välttynyt terveysongelmilta.
Ne joilla on taipumusta lihomiseen niin niillä on taipusta saada lihaakin helposti. Mutta possoilemalla se ei tule.
2010Minä olen sanonut ennenkin ..... Juuri tuon tyylin takia 2 exää sanoi, nyt riittää kiitos, painuvittuun mun elämästä.
Niillä joilla on taipumusta olla MinääÄÄÄÄ, on taipumus olla MinäääÄÄÄÄÄ koko elämänsä ajan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen sanonut ennenkin ..... Juuri tuon tyylin takia 2 exää sanoi, nyt riittää kiitos, painuvittuun mun elämästä.
Niillä joilla on taipumusta olla MinääÄÄÄÄ, on taipumus olla MinäääÄÄÄÄÄ koko elämänsä ajan.Kaikilla ei ole sivupersoonahäiriötä, niin joutuvat puhumaan vain omasta puolestaan.
Sinulla on Senssu, Puppe, Tapsa, useita motoristileidejä, Yökerhojen laatumies, Onkopoika ja sitten on vielä sihteerit sekä Numballa että Senssulla, jotka tuntee ja tietää heidän asiansa.
Tapsasta olisi kiva kuulla! Parmankinkkumies joka aloitti hiljalleen samat teemat kuin Pasanen. Esitteli vuokrasopimuksen ja katosi kuin parmankinkkuleivät framelta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://aijaa.com/M9kUdcKarmea skolioosi. Jalat aivan eri linjassa kuin selkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://aijaa.com/M9kUdcEN ole ottanut kantaa ihmisten ulkonäköön millään muotoa, mutta nyt otan kun kauniisti pyydät, pyydän huomioimaan ikäeron jos on tässä tapauksessa yli 10 vuotta, minulla on enää muuta ruskea huis, kyllä konepelti on paistanut jo 20 vuotta, mutta kannan sitä ylpeänä, kun maailmassa on paljon ihmisiä joilla ei ole karvan karvaa. Lahoilla on muiden ongelmien lisäksi vielä yksi ongelma, ihminen ikääntyy, elimistö kuihtuu kohti hautaa mennään riippumatta siitä onko pattaya paratiisi, vaiko ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla ei ole sivupersoonahäiriötä, niin joutuvat puhumaan vain omasta puolestaan.
Sinulla on Senssu, Puppe, Tapsa, useita motoristileidejä, Yökerhojen laatumies, Onkopoika ja sitten on vielä sihteerit sekä Numballa että Senssulla, jotka tuntee ja tietää heidän asiansa.
Tapsasta olisi kiva kuulla! Parmankinkkumies joka aloitti hiljalleen samat teemat kuin Pasanen. Esitteli vuokrasopimuksen ja katosi kuin parmankinkkuleivät framelta.Tapani Välikangas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EN ole ottanut kantaa ihmisten ulkonäköön millään muotoa, mutta nyt otan kun kauniisti pyydät, pyydän huomioimaan ikäeron jos on tässä tapauksessa yli 10 vuotta, minulla on enää muuta ruskea huis, kyllä konepelti on paistanut jo 20 vuotta, mutta kannan sitä ylpeänä, kun maailmassa on paljon ihmisiä joilla ei ole karvan karvaa. Lahoilla on muiden ongelmien lisäksi vielä yksi ongelma, ihminen ikääntyy, elimistö kuihtuu kohti hautaa mennään riippumatta siitä onko pattaya paratiisi, vaiko ei.
Miten ihmisen ulkonäkö voi muuttua noiden kuvien välillä ei ole montaa vuotta, ilmeisesti vakava sairaus, taustalla, ulkonäky ei edes kymmenessä vuodessa muutu noin paljon jos kaikki ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ihmisen ulkonäkö voi muuttua noiden kuvien välillä ei ole montaa vuotta, ilmeisesti vakava sairaus, taustalla, ulkonäky ei edes kymmenessä vuodessa muutu noin paljon jos kaikki ok.
Ei tarvii iso vika olla, jos se on päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vakavia nestetasapainon häiriöitä ollut jo vuosia, joskus turpoaa enemmän joskus vähemmän joskus on ihan ihmisen näköinen, paino nousee ja laskee kuukaudessa jopa 10 kiloa, painavimmillaan ollut vuonna 2006 148 kiloa, alhaisimmillaan vuonna 2014 128 kiloa, jos häätää kaikki ylimääräinen neste pihalle 108 kiloa 90 luvulla, mutta saman tien hyökkää kihti, erittäin hankalana, jo 40mg furesis alentaa painoa parissa päivässä viisi kiloa, maksa munuaiset arvot ovat hyvät, sydämen vajaatoiminta joka nyt on korjattu, skolioosia ei ole lainkaan... Reuma on balanssissa, mutta lääkkeet on varsin kovia, jotka aiheuttavat sivuoireina yhtä sun toisesta, mutta kunto on hyvä... jopa erinomainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vakavia nestetasapainon häiriöitä ollut jo vuosia, joskus turpoaa enemmän joskus vähemmän joskus on ihan ihmisen näköinen, paino nousee ja laskee kuukaudessa jopa 10 kiloa, painavimmillaan ollut vuonna 2006 148 kiloa, alhaisimmillaan vuonna 2014 128 kiloa, jos häätää kaikki ylimääräinen neste pihalle 108 kiloa 90 luvulla, mutta saman tien hyökkää kihti, erittäin hankalana, jo 40mg furesis alentaa painoa parissa päivässä viisi kiloa, maksa munuaiset arvot ovat hyvät, sydämen vajaatoiminta joka nyt on korjattu, skolioosia ei ole lainkaan... Reuma on balanssissa, mutta lääkkeet on varsin kovia, jotka aiheuttavat sivuoireina yhtä sun toisesta, mutta kunto on hyvä... jopa erinomainen.
Ja pään kunto huono... jopa ala-arvoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EN ole ottanut kantaa ihmisten ulkonäköön millään muotoa, mutta nyt otan kun kauniisti pyydät, pyydän huomioimaan ikäeron jos on tässä tapauksessa yli 10 vuotta, minulla on enää muuta ruskea huis, kyllä konepelti on paistanut jo 20 vuotta, mutta kannan sitä ylpeänä, kun maailmassa on paljon ihmisiä joilla ei ole karvan karvaa. Lahoilla on muiden ongelmien lisäksi vielä yksi ongelma, ihminen ikääntyy, elimistö kuihtuu kohti hautaa mennään riippumatta siitä onko pattaya paratiisi, vaiko ei.
"Minulla on enää muuta ruskea huis, kyllä konepelti on paistanut jo 20 vuotta, mutta kannan sitä ylpeänä, kun maailmassa on paljon ihmisiä joilla ei ole karvan karvaa"
-Totesi matematiikasta ja filosofiasta ylemmät korkeakoulututkinnot suorittanut data-analyytikko, joka ohjelmoi Commodore kuusnelosen tikku-ukko- peliin uskomattomia ominaisuuksia, kuin Schubert konsanaan.
Kielimuoto "kannan sitä ylpeänä" hieman askarruttaa. Kantaako Possohillo siis ylpeänä sitä konepeltiä, vai ruskeaa huista? Jos hän käyttää siitä termiä "kannan sitä", niin silloin huiskia ei ole kuin yksi.
Posso popsinut vuosikausia tai jopa vuosikymmeniä verenpainelääkkeitä ja salpaajia, jotka kaikki hidastaa aineenvaihduntaa. Munuaiset ja maksa tohjona niin neste ei poistu kropasta ja verenkierto on niin heikkoa, että naama on harmaana.
Verenohennuslääke estää tukoksia, mutta samaan aikaan se alentaa veren kykyä kuljettaa happea sydämeen.
Minulta lähti huisket päältä joskus 2003 paikkeilla. Koska en halua näyttää McDonaldsin klovnilta enkä Spedeltä, niin ajan sivutkin.
Minulla on myös pienemmät tissit kuin Possomunkilla ja myös hieman pienempi maha, mutta suorempi selkä https://aijaa.com/rW22xQ
On siunattu myös tuota terveyttä sen verran, että se ei ole rajoittanut työntekoa, liikuntaa, ulkoilua eikä panemista. Kiitos Luojalle ja Buddhalle siitä, vaikka huiskia vähänlaisesti.
2010
PS: Possokka, sinä haukut ihmisten ulkonäköä miltei päivittäin. Siksi saat palautetta omastasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nestetasapainon häiriöitä? Tarkoittanee sitä, että kun takuueläke on juotu, alkaa kalvava jano, joka päättyy vasta kun seuraava minieläke on tilillä, ja pääsee taas viinakauppaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minulla on enää muuta ruskea huis, kyllä konepelti on paistanut jo 20 vuotta, mutta kannan sitä ylpeänä, kun maailmassa on paljon ihmisiä joilla ei ole karvan karvaa"
-Totesi matematiikasta ja filosofiasta ylemmät korkeakoulututkinnot suorittanut data-analyytikko, joka ohjelmoi Commodore kuusnelosen tikku-ukko- peliin uskomattomia ominaisuuksia, kuin Schubert konsanaan.
Kielimuoto "kannan sitä ylpeänä" hieman askarruttaa. Kantaako Possohillo siis ylpeänä sitä konepeltiä, vai ruskeaa huista? Jos hän käyttää siitä termiä "kannan sitä", niin silloin huiskia ei ole kuin yksi.
Posso popsinut vuosikausia tai jopa vuosikymmeniä verenpainelääkkeitä ja salpaajia, jotka kaikki hidastaa aineenvaihduntaa. Munuaiset ja maksa tohjona niin neste ei poistu kropasta ja verenkierto on niin heikkoa, että naama on harmaana.
Verenohennuslääke estää tukoksia, mutta samaan aikaan se alentaa veren kykyä kuljettaa happea sydämeen.
Minulta lähti huisket päältä joskus 2003 paikkeilla. Koska en halua näyttää McDonaldsin klovnilta enkä Spedeltä, niin ajan sivutkin.
Minulla on myös pienemmät tissit kuin Possomunkilla ja myös hieman pienempi maha, mutta suorempi selkä https://aijaa.com/rW22xQ
On siunattu myös tuota terveyttä sen verran, että se ei ole rajoittanut työntekoa, liikuntaa, ulkoilua eikä panemista. Kiitos Luojalle ja Buddhalle siitä, vaikka huiskia vähänlaisesti.
2010
PS: Possokka, sinä haukut ihmisten ulkonäköä miltei päivittäin. Siksi saat palautetta omastasi.Ilmeisesti sinulla on ongelmia tuo kaljuuden kanssa, koska satuttaa sinua noin paljon, aina oireilusi lisääntyy kun edes siihen viittaa, nytkin olet possotellut useita kertoja, sekin on kehittämäsi herja, voi poika rakas se mikä syntyy kuolee aikaan se on factaa olet sitten nauttinut possoja tai et, minä olen täällä todennut ainoastaan sinun kaljuutesi, en ota kantaa muiden hiuksiin, enkä edelleenkään ole koskaan kirjoittanut mitään Senssuna, tämä sinun pakkomielteesi, yritä takoa päähäsi että minä en ole Senssu, mutta en hetkeäkään ihmettele miksi saat häneltä toistuvasti negatiivistä palautetta katso, eli haukut jatkuvasti väärää puuta. Hienoa että olet fyysisesti terve, mutta mielenterveytesi on hyvin ohut, kuin veteen piirretty viiva, annan vain herjojasi takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"sydämen vajaatoiminta joka nyt on korjattu"
Valitettavasti ei ole korjattu, jos pumppusi rytmi on ihan mitä sattuu, kuten kerroit.
Miljoonannen kerran kerron sinulle, että kukaan ei ole kunnossa ilman kuntoilua ja säännöllistä liikuntaa. Et ole kiitettävässä, hyvässä, tyydyttävässä etkä välttävässä kunnossa, vaan olet heikossa kunnossa.
Sinun on lopetettava tuo itsellesi valehteleminen, jos aiot vähänkin vielä kuntoutua tässä maailmassa. Koska sinulla ei ole lihaksia, niin painosi pitäisi olla noin 80 kiloa, jotta rasvaprosenttisi olisi terveissä lukemissa.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti sinulla on ongelmia tuo kaljuuden kanssa, koska satuttaa sinua noin paljon, aina oireilusi lisääntyy kun edes siihen viittaa, nytkin olet possotellut useita kertoja, sekin on kehittämäsi herja, voi poika rakas se mikä syntyy kuolee aikaan se on factaa olet sitten nauttinut possoja tai et, minä olen täällä todennut ainoastaan sinun kaljuutesi, en ota kantaa muiden hiuksiin, enkä edelleenkään ole koskaan kirjoittanut mitään Senssuna, tämä sinun pakkomielteesi, yritä takoa päähäsi että minä en ole Senssu, mutta en hetkeäkään ihmettele miksi saat häneltä toistuvasti negatiivistä palautetta katso, eli haukut jatkuvasti väärää puuta. Hienoa että olet fyysisesti terve, mutta mielenterveytesi on hyvin ohut, kuin veteen piirretty viiva, annan vain herjojasi takaisin.
Oletko koskaan ajatellut että sekin päivä tulee kun Senssu laittaa itsestään todisteen että emme ole sama henkilö, miten idioottina sinä pidät itseäsi, olet herjannut syytöntä koko ajan, minä pidän sinua ja laiffilaa jos nyt ette ole sama henkilö, tosin laffilan jutut on kanssa yhtä sekoja kuin sinunkin, hän kertoi että asuu asuin vantaalla asuntomessut alueella s alkuisella tiellä, asuntomessut järjestettiin tiikerinsilmä nimisellä kivistön kaupungin osassa, olevalla alueella mutta siellä ei ole ensimmäistäkään S alkavaa katua, lähin on safiiri joka on kerrostaloaluetta. Kivistössä on muutenkin ongelmia, aseman alue on täynnä narkkareita, siellä on paljon tyhjiä asuntoja, eikä rakennusliikkeet osta edes eurolla tonttia, koska siellä ei myydä mitään, sinänsä turhaa tietoa, mutta oli vantaa läpykässä muutama kuukausi sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan ajatellut että sekin päivä tulee kun Senssu laittaa itsestään todisteen että emme ole sama henkilö, miten idioottina sinä pidät itseäsi, olet herjannut syytöntä koko ajan, minä pidän sinua ja laiffilaa jos nyt ette ole sama henkilö, tosin laffilan jutut on kanssa yhtä sekoja kuin sinunkin, hän kertoi että asuu asuin vantaalla asuntomessut alueella s alkuisella tiellä, asuntomessut järjestettiin tiikerinsilmä nimisellä kivistön kaupungin osassa, olevalla alueella mutta siellä ei ole ensimmäistäkään S alkavaa katua, lähin on safiiri joka on kerrostaloaluetta. Kivistössä on muutenkin ongelmia, aseman alue on täynnä narkkareita, siellä on paljon tyhjiä asuntoja, eikä rakennusliikkeet osta edes eurolla tonttia, koska siellä ei myydä mitään, sinänsä turhaa tietoa, mutta oli vantaa läpykässä muutama kuukausi sitten.
Pidän sinua ja laiffilaa täysin idioottina, totaalisesti jäin puuttumaan kun lukulasit on kotona, ja näyttö on liian pieni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"sydämen vajaatoiminta joka nyt on korjattu"
Valitettavasti ei ole korjattu, jos pumppusi rytmi on ihan mitä sattuu, kuten kerroit.
Miljoonannen kerran kerron sinulle, että kukaan ei ole kunnossa ilman kuntoilua ja säännöllistä liikuntaa. Et ole kiitettävässä, hyvässä, tyydyttävässä etkä välttävässä kunnossa, vaan olet heikossa kunnossa.
Sinun on lopetettava tuo itsellesi valehteleminen, jos aiot vähänkin vielä kuntoutua tässä maailmassa. Koska sinulla ei ole lihaksia, niin painosi pitäisi olla noin 80 kiloa, jotta rasvaprosenttisi olisi terveissä lukemissa.
2010Voi rakas lapsi ota kaksi kuvaani esille ja katso muutoksen noin vuodessa, minulla ei ole rasvaa se on nestekertymiä toisessa kuvassa ei ole vatsaa lainkaan, minne se on kadonnut, häviääkö rasva kerros, ei häviä muutakuin laihduttamalla, kuten sanoin olen hyvässä kunnossa, ja pärjään oikein hyvin... Pumppu on pysynyt hyvin sinusrytmissä, toimenpiteen jälkeen, mutta tukoksen estolääkettä joudun syömään lopun elämäni, koska kerrankin flimmeri, tukos hoito on ehdottoman tärkeää, se on suurin aivoinfarktien aiheuttaja, olennaista on se että kohtaus pitää saada kiinni ekg:ssä joka ei aina onnistu, kerrot että sinulla on ollut flimmeri lääkärin kukaan kertakin aina lääkitys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas lapsi ota kaksi kuvaani esille ja katso muutoksen noin vuodessa, minulla ei ole rasvaa se on nestekertymiä toisessa kuvassa ei ole vatsaa lainkaan, minne se on kadonnut, häviääkö rasva kerros, ei häviä muutakuin laihduttamalla, kuten sanoin olen hyvässä kunnossa, ja pärjään oikein hyvin... Pumppu on pysynyt hyvin sinusrytmissä, toimenpiteen jälkeen, mutta tukoksen estolääkettä joudun syömään lopun elämäni, koska kerrankin flimmeri, tukos hoito on ehdottoman tärkeää, se on suurin aivoinfarktien aiheuttaja, olennaista on se että kohtaus pitää saada kiinni ekg:ssä joka ei aina onnistu, kerrot että sinulla on ollut flimmeri lääkärin kukaan kertakin aina lääkitys.
Muuten tukoksen estolääke maksaa thaimaassa 2800 bahtia kuukaudessa suomessa 8 euroa, kelakorvauksella, joten melkoinen hintaero... yleensä thaimaassa on lääkkeet suomen hinnoissa, paitsi harvinaisemmat, ne voivat maksaa neljä kertaa enemmän thaimaassa, suosittu lääke ozempic maksaa suomessa neljäkymppiä, thaimaassa 5.800 kuukausi, tuota minun lääkettä ei löydy thaimaasta ilmeisesti lainkaan, täällä se on kokeineen noin 6.800 euroa kuukaudessa, sain kelalta pysyvän korvattavuuden.
Toivotaan että pysyt terveenä, se on vain todella vaikeaa, pikkuhiljaa alkaa verenpaine nousta, ikää kun tulee lähenee myös lopullinen tienpää, harvoin siitä selvitään ilman lääkkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224504- 203635
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052397- 272101
- 341994
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151668
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191487- 121351