Luotto poliisiin murenee yhä

Anonyymi-ap

https://yle.fi/a/74-20160832

Millaiset natsit tuonne poliisiin nykyään hakeutuu? Vähän väliä saa lukea ties mitä rikoksia joita on tehnyt poliisi.
Itse hain poliisi kouluun aikoinaan ja en päässyt vaikka tiedän tasan tarkkaan että kykenen pitämään hermoni kurissa olipa tilanne miten paha tahansa ja noudatan kaikkia lakeja. Sata varma tilannekaan ei saa minua tekemään rikosta, varasta tms. Eli vaikka tietäisin etten jäisi kiinni jos varastaisin jotain niin en kykene varastamaan, on sen verran tiukka itsekuri ja moraali. Eli poliisiin valitaan ja seulan läpi pääsee ei toivottua ainesta liian paljon.
Nykyään tuijotetaan liikaa vääriin seikkoihin poliisi koulun testeissä ja tenteissä.

14

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vornasia on liikaa

• Anonyymi

Eli Persuja

• Anonyymi

Liian lepsut psykologiset testit hakijoille!

• Anonyymi

Vääränlaiset myös. Tosin narsisti läpäisee seulan.

• Anonyymi

Palikkatesti liian helppo. Lakia ei osata soveltaa. Kirjataan mitä sattuu. Useimmiten!!

• Anonyymi

Eräskin poliisi kertoo että oli halunnut poliisiksi siksi että oli halunnut itselleen valtaa!

• Anonyymi

Todella typerää käyttää natsi- sanaa yhteydessä johon se ei kuulu.

• Anonyymi

No kyllä on aika natsi jos nyrkillä hakkaa koiraa

• Anonyymi

HE ovat kuitenkin taviksen turva .

• Anonyymi

Minä en.päässut poliisiksi, putkassa olin ollut useita kertoja ja kaksi pahoinpitelysyytettä. Olisin kuitenkin ollut todella luotettava ja hyvä poliisi koska minussa on kaksi puolta. Joko pahis tai hyvis.

• Anonyymi

Minulla on yksi luottopoliisi jolle kerron tietojani ja saan vapaasti tehdä pikku juttuja, mm. viljelyä. Hän pitää kovasti myös laatupontikastani.

• Anonyymi

Luotto tuomareihin on nolla.

”oikeus katsoi, että päälle virtsaamisen ja raiskauksen välissä on kulunut sen verran aikaa, mahdollisesti tunteja, ettei niitä voi katsoa yhdeksi ja samaksi teoksi. Näin ollen virtsaamiset eivät vaikuttaneet seksuaalirikoksen moitittavuusarviointiin.”

Voi jukolauta mitä sontaa!!

• Anonyymi

Viidestä pahoinpitelystä, pitkään jatkuneesta seksuaaliseen tekoon pakottamisista ja kotirauhan rikkomisesta lähisuhteessa puoli vuotta ehdollista. Naurettavan lievä rangaistus.

• Anonyymi

Tuomarit leikkivät psykologia vaikka pääasia näyttää olevan meikkaaminen. Millä olemattomalla lihaksella ne arvioivat kuinka pahoinpitelyn uhri käyttäytyy? Psykiatrin lausuntokaan ei vakuuta tuomarineitiä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe