https://yle.fi/a/74-20160832
Millaiset natsit tuonne poliisiin nykyään hakeutuu? Vähän väliä saa lukea ties mitä rikoksia joita on tehnyt poliisi.
Itse hain poliisi kouluun aikoinaan ja en päässyt vaikka tiedän tasan tarkkaan että kykenen pitämään hermoni kurissa olipa tilanne miten paha tahansa ja noudatan kaikkia lakeja. Sata varma tilannekaan ei saa minua tekemään rikosta, varasta tms. Eli vaikka tietäisin etten jäisi kiinni jos varastaisin jotain niin en kykene varastamaan, on sen verran tiukka itsekuri ja moraali. Eli poliisiin valitaan ja seulan läpi pääsee ei toivottua ainesta liian paljon.
Nykyään tuijotetaan liikaa vääriin seikkoihin poliisi koulun testeissä ja tenteissä.
Luotto poliisiin murenee yhä
14
195
Vastaukset
- Anonyymi
Vornasia on liikaa
- Anonyymi
Eli Persuja
- Anonyymi
Liian lepsut psykologiset testit hakijoille!
- Anonyymi
Vääränlaiset myös. Tosin narsisti läpäisee seulan.
- Anonyymi
Palikkatesti liian helppo. Lakia ei osata soveltaa. Kirjataan mitä sattuu. Useimmiten!!
- Anonyymi
Eräskin poliisi kertoo että oli halunnut poliisiksi siksi että oli halunnut itselleen valtaa!
- Anonyymi
Todella typerää käyttää natsi- sanaa yhteydessä johon se ei kuulu.
- Anonyymi
No kyllä on aika natsi jos nyrkillä hakkaa koiraa
- Anonyymi
HE ovat kuitenkin taviksen turva .
- Anonyymi
Minä en.päässut poliisiksi, putkassa olin ollut useita kertoja ja kaksi pahoinpitelysyytettä. Olisin kuitenkin ollut todella luotettava ja hyvä poliisi koska minussa on kaksi puolta. Joko pahis tai hyvis.
- Anonyymi
Minulla on yksi luottopoliisi jolle kerron tietojani ja saan vapaasti tehdä pikku juttuja, mm. viljelyä. Hän pitää kovasti myös laatupontikastani.
- Anonyymi
Luotto tuomareihin on nolla.
”oikeus katsoi, että päälle virtsaamisen ja raiskauksen välissä on kulunut sen verran aikaa, mahdollisesti tunteja, ettei niitä voi katsoa yhdeksi ja samaksi teoksi. Näin ollen virtsaamiset eivät vaikuttaneet seksuaalirikoksen moitittavuusarviointiin.”
Voi jukolauta mitä sontaa!! - Anonyymi
Viidestä pahoinpitelystä, pitkään jatkuneesta seksuaaliseen tekoon pakottamisista ja kotirauhan rikkomisesta lähisuhteessa puoli vuotta ehdollista. Naurettavan lievä rangaistus.
- Anonyymi
Tuomarit leikkivät psykologia vaikka pääasia näyttää olevan meikkaaminen. Millä olemattomalla lihaksella ne arvioivat kuinka pahoinpitelyn uhri käyttäytyy? Psykiatrin lausuntokaan ei vakuuta tuomarineitiä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342844
- 162652
- 372228
- 162176
- 352063
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482033- 371942